Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-16, 21:32   #1

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

V86

Lyckyangelface och digitalblasphmeny kanske blir mina spikar
Mycket kan hända, men de är bra
Gammal 2012-12-16, 21:57   #2

Sharp$: 6036
Standard

sista loppet ser intressant ut. Tarzan har tydligen fått in ou glide i träning. Ska bli intressant o se vad den kan göra. Många startsnabba där. svårt att räkna på men att oppurtunity riskerar att hamna en bit bak kan göra det värt att gardera segermaskinen
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-16, 22:01   #3

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Det jag skulle vilja se goopen hela vägen
Klart alla fattar att det inte är normalfallaet, men ibland är hästen grym
Gammal 2012-12-16, 22:11   #4

Sharp$: 6036
Standard

var länge sen den hästen visade nåt annat än galopp. från innerspåret är nog risken stor igen. citrin tycker jag är ständigt underskattad av både spelare o körande kuskar. Hoppas Lennartsson skickar iväg henne från bricka 7 så kan hon sitta i ledning efter en bit
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-16, 22:18   #5

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
sista loppet ser intressant ut. Tarzan har tydligen fått in ou glide i träning. Ska bli intressant o se vad den kan göra. Många startsnabba där. svårt att räkna på men att oppurtunity riskerar att hamna en bit bak kan göra det värt att gardera segermaskinen
Love you more
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-16, 23:29   #6

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Skitmelander körde prepare sist med Digital Beautiful inför detta lopp och Björn Goop får köra nu endast streckad på 5% just nu men kommer väl bli runt 15-20% skulle jag tro.. skulle låsa på dessa två melanderhästar. När man ser två hästar med nästan samma namn så vinner skrällen av dem Har hänt miljoner gånger i trav.. oxå när det är 3st finska.. då vinner en finsk. Finns mycket sådana skrockgrejer som man inte ska lägga allt för mycket vikt vid men det är lustigt att det till 50% slår in.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-17, 22:26   #7

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Skitmelander körde prepare sist med Digital Beautiful inför detta lopp och Björn Goop får köra nu endast streckad på 5% just nu men kommer väl bli runt 15-20% skulle jag tro.. skulle låsa på dessa två melanderhästar. När man ser två hästar med nästan samma namn så vinner skrällen av dem Har hänt miljoner gånger i trav.. oxå när det är 3st finska.. då vinner en finsk. Finns mycket sådana skrockgrejer som man inte ska lägga allt för mycket vikt vid men det är lustigt att det till 50% slår in.
Varför skulle det köras prepare till detta lopp? 35.000 i förstapris i förra starten och på onsdag 60.000!? Fattar inte vad du menar?

PS. Helt otroligt att det skulle ha körts 2.000.000 lopp med hästar med nästan samma namn!

Senast redigerad av doob den 2012-12-17 klockan 22:27.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-17, 22:29   #8

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Debuterade sist på v75 från svårt spår. Lät lite halvkryptiskt optimistiskt inför den starten men man tonade ned chansen pga läget. Kan vara dags nu!
Gammal 2012-12-17, 23:31   #9

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Varför skulle det köras prepare till detta lopp? 35.000 i förstapris i förra starten och på onsdag 60.000!? Fattar inte vad du menar?

PS. Helt otroligt att det skulle ha körts 2.000.000 lopp med hästar med nästan samma namn!
Va inte så naiv
han lät sin andra häst vinna sist till ett högre odds och tog andra priset...(han skiter väl i om hans ena häst tog förstapriset och hans andra andrapriset lika mycket pengar till stallet, så nu blir den inte så hårt streckad heller.
Hon mötte piss senast på v4 och slog tio gånger bättre hästar gången innan så jag är inte helt blåst. Om du tror att allt e guld och gröna skogar inom travet och jätte gulligt och ärligt så okej... det e lugnt.
Vad gäller namn så är det lustigt att den andra hästen med liknande namn till högre odds och mindre streck vinner... har sett det gång efter annan. (säger inte att det händer varje gång eller väldigt ofta men tillräckligt för att man uppmärksammas av det)
Samma gäller när det är utländska hästar med i samma lopp så brukar (inte alltid) nån av dem utländska vinna... speciellt om det är 2-3 finskfödda hästar med. Du kan tycka att jag är larvig eller vad du nu tycker men det är så jag har sett och uppfattat saker inom travet. (lite konspirationstorsk kanske)

Jag kan säga så här: Jag bygger inte upp hela mitt sýstem efter sådana saker kanske men jag tänker på sådana faktorer, precis som jag tänker på spår..form...hemma/kusk/tränare...balans..m.m. Alla hästar i samma klass dem befinner sig i kan vinna av olika skäl och hur loppen blir körda och det är därför det skräller.

Mvh

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-18 klockan 00:56.
Gammal 2012-12-18, 09:47   #10

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Jag spikar BOLT ingen måste få vinna snart
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-18, 22:52   #11

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

lägger ut några drag.

Spiken: VÄSTERBO LOVEBOAT är en rejäl kille som tål offensiva upplägg, fick gå i dödens i uppfödningslöpningslöpet senast men höll starkt. Var innan dess obesegrad för svante. Krossar dem igen från dödens?

Chansspiken: Stardust amour är överlägsen felfri tror jag...

Dragen:

SURPRISE UP är en av mina tänkbara skrällbud, spåret kanske är ett litet problem men klarar man det så är man given i striden. Jag låser på 2-7.

avd2. här känns det som om det kan skrälla. Bolt går ner i klass och får en offensiv kusk i vagnen. Kan gå!

Royal Peak har bra stryka och bra fart för klassen.. Pass upp (avd3)

Sing Song är inte så tokig kan hamna vettigt på det. Låser avd5 på 5-7-12

Var nära att spika DIGITAL BEAUTIFUL jag tycker hon har en lämplig uppgift på pappret. Jag vill dock gärna ta betalt för VÄSTERBOAPRILAPRIL som troligen blir lite glömd nu.

I sista tycker jag att Lattitud Broline och Citrin höjer sig lite över övriga, där bakom vill jag gärna ta med O.U.GLIDE som såg fin ut i debuten för sin tränare. Varning!

DD1. 7
DD2. 7-9-10
* 100

Lycka till..

ps: Tack för ni uppmärksammade mitt slarv

Senast redigerad av Klanke den 2012-12-18 klockan 23:52.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-18, 23:34   #12

doobs avatar

Standard

Stardust Hanover??? Vilket lopp?
Gammal 2012-12-18, 23:39   #13

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1926
Standard

Stardust Amour avd 4
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-18, 23:48   #14

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
lägger ut några drag.

Spiken: VÄSTERBO LOVEBOAT är en rejäl kille som tål offensiva upplägg, fick gå i dödens i uppfödningslöpningslöpet senast men höll starkt. Var innan dess obesegrad för svante. Krossar dem igen från dödens?

Chansspiken: Stardust Hanover är överlägsen felfri tror jag...

Dragen:

SURPRISE UP är en av mina tänkbara skrällbud, spåret kanske är ett litet problem men klarar man det så är man given i striden. Jag låser på 2-7.

avd2. här känns det som om det kan skrälla. Bolt går ner i klass och får en offensiv kusk i vagnen. Kan gå!

Sing Song är inte så tokig kan hamna vettigt på det. Låser avd5 på 5-7-12

Var nära att spika DIGITAL BEAUTIFUL jag tycker hon har en lämplig uppgift på pappret. Jag vill dock gärna ta betalt för VÄSTERBOAPRILAPRIL som troligen blir lite glömd nu.

I sista tycker jag att Lattitud Broline och Citrin höjer sig lite över övriga, där bakom vill jag gärna ta med O.U.GLIDE som såg fin ut i debuten för sin tränare. Varning!

DD1. 7
DD2. 7-9-10
* 100

Lycka till..
Stardust Hanover? vart finns den? mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
Gammal 2012-12-18, 23:56   #15

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Fjärde avd är det öppnaste loppet på länge

Personligen tror jag mest på FI FI US i detta lopp men mest på US och Summertime men där är kusken mindre bra men vem vet.... skitlopp

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-19 klockan 00:00.
Gammal 2012-12-19, 00:12   #16

doobs avatar

Standard

Avd.1)

2 Lucky Angel Face öppnar som storfavorit och häst, kusk, läge och form talar för ännu en favorit som vinner första avdelningen på v86. Ser ingen anledning att gardera trots det i nuläget enorma favoritskapet! Spik!

Avd.2

3 Photo Taxi har äntligen fått ett bra läge! Hästen har bara haft bakspår och tillägg den senaste tiden men oj vad bra den har gått! Sist laddade man loss från femte ut men fick kallt i knät. Kunde trots lite halvtapp ändå tända om och få upp ångan igen över upploppet och var väldigt nära att hålla undan en så bra häst som Notorius Bi som slog av på linjen! Öppnar inte vasst men styrs ned i tredje ut och detta är en mycket bra chans och klar förstahäst! 4 Bankers Garcon var det uppåt på inför Romme-starten! Har för mig att dom hade gjort något balansmässigt och hästen värmde bra. Avslagen av Powee E. Kanske svårt att vinna på Solvalla men läge och form har den och detta kanske är hästen i spets efter 500 meter om den nu kan svara 6 Victory On Line som är startsnabb och har dokumenterad toppform! 9 Bolt har ju kapacitet och välter alla i stallet i träning men när ska den släppa till i lopp? Vill inte spricka då hur som helst...

Avd.3

Sneglade länge och väl på 1 Strosa här och ville så väl se en enkel spets och slut men efter att ha sett 2 Across The Borders vinstlopp i arkivet så ändrade jag mig omgående! Här har vi en sann SOS-vinnare! Fullkomligen flög till spets från bricka 5 på Gävle och sen brisade hästen bara undan! Jag gillade intrycket och hoppas att Strosa (som i mitt tycke är lite seg och tråkig) blir fast på innern och att Filip Lejon hamnar på vingel och får en för tuff resa fram till och i dödens med Royal Peak. Det är väl dessa två emot men jag singlar gärna spetshästen!

Avd.4

Vidöppet lopp och jag streckar åtta häst! 6% på 14 East Varenna från springspår på tjugo måste jag ändå lyfta fram! Jansson var märkbart uppåt på hästen inför starten på Eskilstuna och han visade med eftertryck att han trodde på hästen i loppet. Svarade spets och blev mosad! Mycket enklare emot nu och East Varenna är mycket tidig på min kupong! VARNING!

Avd.5

Två hästar höjer sig! 3 Ejnar Sjöhammar som var ordentligt framsatt vid vinsten. Toppform och tar spets! 7 Amadeus Star som Nurmos vurmar för. Han verkar känna rejäl kapacitet i den här och nu lopp i kroppen! Plockar även med ett halvljummet gäng som kan slinka loss från innern och snubbla dit plus Melanders 12 Digital Creation som trots läget säkerligen är med på fotot!

Avd.6

7 Digital Blasphemy får ofta tunga resor i dödens. Kanske blir släppt till spets den här gången och då vinner den lätt men jag tar med ytterligare tre roliga. 1 Ulrika Karsk har inte visat hela sitt register än. Åke sätter ofta dit dom på Valla och från det här smaskiga läget måste jag strecka! Ettrig spurt från kön sist och med lucka blir Ulrika hyperfarlig! 3 Digital Beautiful var lite halvblek som favorit på lunchen? Är kanske en medhängare som ska smygas. Kan med Björn "20 meter bättre" Goop få den edge som behövs i detta lopp! Streckas! Den mest allvarliga utmanaren och totalt bortglömda motbudet till favoriten är 4 Nelly Burge som var enormt fin när den fullkomligt exploderade förbi Digital Blasphemy sist! Intrycket var grymt! Smygare i rygg på ledaren och pang! Jag tror starkt på en repris! VARNING!

Avd.7

7 Västerbo Loveboat är stark och rejäl! Vinner om sunda vätskor! Även från dödens! Jag hoppas på bibehållen form och lätt vinst! Malmqvist får ursäkta, inte av samma kaliber som den här glänsaren! Spik!

Avd.8

5 Opportunity bara vinner och vinner men jag gillar inte Kontio som kusk och särskilt inte på Svanens hästar så garderingen är given för mig! 2 Love You More har läget och är stark och rejäl! 7 Citrin bombar till spets och kör nu där för fan Lennartsson! Härdad i tuffa gäng och till 6% är det loppets mest spännande häst! 9 O.U.Glide debuterade för Melander på V75! Läget grusade chanserna och gjorde även att man lågt väldigt lågt i förhandssnacket men mellan raderna kunde man läsa att Melander var väldigt nöjd med vad hästen har visat i träning. Se upp! Stor risk för att den här skriks ut av TT och SS imorgon så värdet försvinner men i nuläget bara 8%! Lika intressant som Citrin! 10 Latitud Broline har hårdhet och tung långspurt! Örjan kastar loss sista 300 och då måste övriga ha torrt krut! Låser på dessa!

Systemet: 3840 rader - 960 kr

1) 2
2) 3 4 6 9
3) 2
4) 1 3 4 7 9 11 12 14
5) 1 3 4 7 9 12
6) 1 3 4 7
7) 7
8) 2 5 7 9 10
Nicklas (+1)
Gammal 2012-12-19, 00:38   #17

Klankes avatar

Standard

Citat:
Fjärde avd är det öppnaste loppet på länge

Personligen tror jag mest på FI FI US i detta lopp men mest på US och Summertime men där är kusken mindre bra men vem vet.... skitlopp
tror 4an står för klassen i avd4. Bakom är väl 11 emot som skall provas med uttryckare för första gången i karriären. Passa även Wind Beauty om du garderar, har fart men är osäker. 8-12 och 14 får väl räknas som outsiders...
Gammal 2012-12-19, 07:56   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
l

Gillar iden med Royal P där kan man prata om att "möter lättare nu"! :-)
Tror det kan vara en "go" spik eller lås med 2an :-)

::
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 08:11   #19

capones avatar

Standard

Avd1. Borde Goop vara klar
Avd2. Lås 3,6,9
Avd6. Inne på spika Goop
Gammal 2012-12-19, 10:01   #20

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Goop i sista verkar som hästen gillar honom. Singlar denna på DD mot acaim och Västerbo loveboat.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 12:00   #21

mijo14s avatar

Standard

Börjar bli lite tveksam till att spika 7 Västerbo Loveboat, med tanke på Svante Båths utdelning på Jägers igår. Inte lyste det av stallform direkt...två favoriter som inte imponerade och detta brukar vara en trend. Tror att det finns en stor vinst med att ta med hästarna 4,5 och 6.
Lycka till!
Gammal 2012-12-19, 12:09   #22

mijo14s avatar

Standard

2
2 3 4 6 9
2 7
3 4 7 11 12 14
3
4 7
4 5 6 7
9

Kostnad 120:-

God tur!
Gammal 2012-12-19, 14:20   #23
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 116
Standard

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle15954132.ab
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 14:38   #24

mijo14s avatar

Standard

Skulle någon annan kusk än Jorma kört Opportunity i sista hade jag spikat utan tvekan. Tycker han blir segare och sämre för varje år. Kör ungefär lika dåligt som han lyckats lära sig svenska efter 50 år...
HuBBaBuBBa (+10), capone (+1)
Gammal 2012-12-19, 14:45   #25

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Skulle någon annan kusk än Jorma kört Opportunity i sista hade jag spikat utan tvekan. Tycker han blir segare och sämre för varje år. Kör ungefär lika dåligt som han lyckats lära sig svenska efter 50 år...
Denna gång kanske han inte vågar annat än att vinna... annars blir Åke sne
Gammal 2012-12-19, 14:49   #26

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Förstår inte allt negativt snack om Jorma? Tycker han gör det bra allt som oftast och var ju strålande bra senast när det var V75-finaler på valla och körde perfekt med 3 favoriter åt Åke...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 14:56   #27

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Jag vill varna kraftigt för rosehilldream idag.
Flög fram som tvåa på Valla med Björn i jollen.
Det har blivit lite fel i de 2 senaste starterna, men hittar Björn rygg fram på sista bortre kan hon speeda ner det här trötta gänget.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 15:12   #28

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jag vill varna kraftigt för rosehilldream idag.
Flög fram som tvåa på Valla med Björn i jollen.
Det har blivit lite fel i de 2 senaste starterna, men hittar Björn rygg fram på sista bortre kan hon speeda ner det här trötta gänget.
Håller fullständigt med! Låser loppet på 3,4,12
Gammal 2012-12-19, 15:22   #29

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Frenchriviera är ett fynd till 9%.
Kanonbra senast, rygg på ejnarsjöhammar och lucka så kan det gå vägen.
Gammal 2012-12-19, 15:22   #30

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Beijing Silas. Enda spiken idag! Spik på allt. Sen obegr utdelning!!!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 15:38   #31

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Systemet

2,5
4,8,9
1,2,3,7,9,10,11
3,4,12
1,3,6,7,9,10
1,3,4,10,11
7
5

945kr/3st andelar
gl
Gammal 2012-12-19, 15:44   #32

laxdasens avatar

Standard

vem ska de diska idag???? De måste ju följa sin löjliga nivå. Hoppas de diskar minst 10 hästar idag för olika förseelser. Skulle vilja se domarnas lappar uppvisade under sändning!
Gammal 2012-12-19, 15:48   #33
Banned

Standard

Hubba du har pm!
Gammal 2012-12-19, 16:05   #34

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Hubba du har pm!
Svarat!
Gammal 2012-12-19, 16:25   #35

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Kan man hoppas på dödens hela vägeb för västerboloveboat ?
Roger brukar vara en friskus och jag tror han kör till spets och svarar den.
Loppets minst streckade häst torskade mot västerboloveboat med 2 längder senast.
En dålig dag och muirfield gör mig till miljonär
Gammal 2012-12-19, 16:31   #36

capones avatar

Standard

AVD 4:Rose Hill Dream
AVD 2:Bolt
AVD 1:Lucky Angel Face

Mina Spikar ikväll

1. 2
2. 9
3. 2,7
4. 12
5. 3,7,9
6. 1,3,4,7,8,10
7. 7
8. 2,5,9,10
Onsdags kvällen är räddad med v86 + en stänkare
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av capone den 2012-12-19 klockan 17:14.
Gammal 2012-12-19, 16:52   #37

crossbows avatar

Sharp$: 8840
Standard

Goop om sin styrningar.

2 Lucky Angel Face (V86-1) har gått bra och är snabb ut. Hoppas hon ska vara med i striden.

12 Rose Hill Dream (V86-4) gick ganska bra för tre starter sedan, är lite ojämn. Ligger lågt från det här läget.

3 Digital Beautiful (V86-6) och 6 Västerbo Keymaster (V86-7) kan jag tyvärr inget om.

1 Order by Mackie (V86-8) har galopperat och krånglat. Tillbaka efter uppehåll nu. Outsider.

Källa: Trav365
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 17:01   #38
Banned

Standard

Tror ni Opportinity vinner på dödens mot Love you more?
Gammal 2012-12-19, 17:25   #39

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Jackpot på V86 - Statistik om ett antal V86-hästar

2012-12-19 09:06
RSS
Dela

V86-1
2 Lucky Angel Face har aldrig missat ledningen från framspår bakom bilen
4 Famna Käll har vunnit 1 av 11 Solvallastarter
7 Surprise Up har gjort fyra Solvallastarter utan att vinna och har segrat i 1 av 8 1640-starter
9 Flashman's Jenka har vunnit 2 av 6 bakspårsstarter, platsat fyra gånger

V86-2
2 Finn Knight och 3 Photo Taxi har tagit tre segrar på Solvalla, bäst i fältet
6 Victory On Line är startsnabb, har vunnit 2 av 3 från ledningen
9 Bolt har segrat i 1 av 9 bakspårsstarter

V86-3
1 Strosa har tagit karriärens fyra segrar från ledningen, har vunnit 2 av 4 från spår 1
2 Across The Borders har segrat i 1 av 12 2140-starter
8 Narold Vox har galopperat i 5 av 10 autostartslopp
9 Rose's La Nena har 0 av 10 från bakspår, ej platsat

V86-4
7 Strega B. är startsnabb, har vunnit 1 av 3 från ledningen
11 Nora Savage och 14 East Varenna har segrat på Solvalla tidigare
12 Rose Hill Dream har platsat i 2 av 3 starter med B Goop

V86-5
2 Pancho Will har tagit 2 av 3 segrar från ledningen
3 Ejnar Sjöhammar är startsnabb, är obesegrad från ledningen
10 Rositta Simoni har gjort fyra bakspårsstarter utan att segra
12 Digital Creation har 0 av 5 från bakspår och 0 av 11 på Solvalla

V86-6
1 Ulrika Karsk är startsnabb, vunnit 1 av 3 från ledningen
3 Digital Beautiful är osäker, har galopperat i 13 av 28 starter
4 Nelly Burge har galopperat i 7 av de 10 senaste starterna
7 Digital Blasphemy har vunnit 1 av 8 Solvallastarter, platsat fem gånger
Ingen av bakspårshästarna har segrat från liknande lägen

V86-7
2 Gimeheaven Sisu har vunnit ett lopp, vann från ledningen då
7 Västerbo Loveboat har segrat i 4 av 5 starter
Bakspårshästarna har ej segrat från liknande lägen

V86-8
1 Order By Mackie har segrat i 5 av 6 starter med B Goop, är startsnabb, har vunnit 3 av 4 från ledningen
2 Love You More har segrat i 29% av starterna, bäst i fältet
7 Citrin har gjort åtta 1640-starter utan att vinna
9 O.U Glide har vunnit 1 av 10 bakspårsstarter
10 Latitude Broline har segrat i 2 av 10 bakspårsstarter, platsat sex gånger
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 17:25   #40

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1671
Standard

Slänger in en mupp rad.

Lucky angel face
Victory on line
1, 2
1, 3, 4, 7, 9, 11, 12
Ejnar sjöhammar
1, 4, 7
4, 7
5, 9

42 kr
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 17:32   #41

Sharp$: 14204
Standard

Guiden express

Spikarna

2 Lucky Angel Face (V86-1) är mycket startsnabb och det skulle förvåna om inte Björn Goop sitter i ledningen och sedan ska loppet vara över. Hästen imponerade verkligen när hon vann på en mycket fin tid utan att gå i botten senast. Toppchans.
7 Västerbo Loveboat (V86-7) har varit mycket pålitlig och visar rätt inställning. Han övertygade vid fyra segrar i följd och behöver inte be om ursäkt för tredjepriset från utvändigt ledaren senast. Vi tror att han blir mycket svårstoppad över medeldistans mot enklare motstånd.

Låset

2 Finn Knight (V86-2) gjorde ett bra intryck vid spurtsegern i ny regi senast. Han är snabb från start och vi tror att han körs i ledningen och slipper han tufft tryck under vägen är det bra chans. Bästa hästen i loppet är förmodligen
9 Bolt som är van vid att möta mycket tuffare motstånd. Han svek senast men nu talar mycket för att han gör ett bättre lopp och han blir svår att stå emot över upploppet om det blir bra tempo på loppet.

Skrällbud

3 Gant Cobra (V86-3) var Jörgen Westholm besviken på senast och hästen har vässats extra i jobben därefter. En bortglömd rysare i ett öppet lopp.
14 East Varenna (V86-4) var positiv mot tuffare hästar näst senast och fick tuff press i ledningen senast. En jätterysare om det klaffar med positionerna från start.
3 Digital Beautiful (V86-6) är en ojämn humörhäst som har kapacitet för att vinna om hon har en bra drag.
1 Order By Mackie (V86-8) har en dålig rad men är uppåt i jobben och trivs extremt bra med Björn Goop i sulkyn.

Utgångshästar

4 Stardust Amour (V86-4 och bilden nedan) såg inte som bäst ut inför debuten men gjorde ett fullt godkänt lopp som trea bakom Ametrin. Hon var sedan femma från utvändigt ledaren Sophias Blush i sin andra start. Hon återkom efter några månaders uppehåll senast och gjorde ett starkt lopp där hon avslutade 15 sista 1400. Hon fick lägga en 10-speed i 400 meter för att nå den undflyende ledaren och höll farten bra via 13,5 sista 800. Om hon har tagit loppet på rätt sätt blir hon svårslagen felfri mot kvällens motstånd.

5 Opportunity (V86-8) har vunnit 7 av 14 starter i Åke Svanstedts regi och visat en jämn och fin formkurva vid fyra segrar i följd på slutet. Han avslutade starkt vid V75-segern senast och besegrade bland annat 10 Latitude Broline som fick ett enklare lopp från rygg ledaren. Hon kan öppna snabbt från start och förlorar knappast om hon släpps till ledningen men hon har visat att hon kan vinna från alla positioner. Det låter positivt från stallet inför kvällens lopp och Jorma Kontio brukar lyckas bra när han får chansen med Åke Svanstedts hästar.

Bolt möter enklare hästar

- 9 Bolt (V86-2) är ojämn och var sämre senast efter att ha varit bra gången innan. Han dras med muskelproblem och det var nog täta starter som var den största boven senast. Han vann på bra sätt på Bergsåker i augusti för att sedan vara usel när han startade tätt därefter den gången. Nu hoppas att jag att han ska göra ett bra lopp då han tränar normalt. Det var länge sedan han mötte så här enkelt motstånd. Det är klart att jag helst vill köra honom barfota runt om för då är han som bäst men det är svårt att säga vilken balans det blir ikväll.

- 13 Luckyline Brownie (V86-4) har mycket bättre form än raden och hon har verkligen haft otur på slutet. Hon har suttit i tredje invändigt två gånger i följd då hästen framför har kallnat och jag hoppas att det klaffar bättre för henne ikväll.

- 4 Limousin (V86-5) fick fritt sent från rygg ledaren som fyra senast. Han kan kanske vara långt framme igen även om jag inte tror på någon direkt stor vinstchans.

- 10 Muirfield (V86-7) är en kanon. Han har haft mycket otur och blivit sparkad i hagen. När han hade ett bra lopp på Bergsåker nyligen fick han en hovböld. Jag tror väl inte att han vinner ikväll men det här är en häst som jag tror kommer att bli riktigt bra, säger Tommy Hanné.

Stardust Amour är bästa chansen

- 5 Aunt Sally (V86-1) har dålig rad men vi är nöjda med henne i jobben och hon är uppåt i form. Jag tror att förutsättningarna passar bra men hon möter kanske någon som är för bra för att räcka ända till seger.

- 3 Photo Taxi (V86-2) avslutade bra som tvåa senast och har ett bra läge bakom bilen. Hon har inte vunnit så ofta men är nog långt framme igen om hon kan gå barfota fram vilket är en fördel för henne.

- 4 Stardust Amour (V86-4) fick lägga en rejäl speed för att komma ikapp ledaren senast men gjorde ett bra lopp som tvåa efter uppehåll. Hon ska förhoppningsvis vara förbättrad och är vår bästa chans i omgången bara hon klarar starten men fjärdespår är inte optimalt. Hon är inte helt enkel och kan börja i passgång men Per brukar vara säker och jag tror att hon går felfritt.

- 1 French Riviera (V86-5) var bra senast då hon fick dra tåget i tredjespår. Nu har hon ett bra spår och bör få ett fint lopp även om det kanske inte blir ledningen. Jag tror att hon har bra chans att vara på plats, säger Mathias Johansson.

Vill Marcus köra i jänkarvagn?
- 3 Ejnar Sjöhammar (V86-5) har joggat på morgonen och allt känns bra. Enligt kusken hade han kunnat köra samma fart över full väg senast och jag tror att han blir svårslagen om han kommer till spets där han fungerar bäst. Han gick med skor utan brodd senast men nu blir det nog brodd bak men det fungerar i jobb i alla fall. Han är bökig och jag blir inte förvånad om han gör bort sig och det var nog första gången han ställde sig när han galopperade innan start senast. Jag har inte pratat med Marcus ännu men det är möjligt att han vill köra honom i jänkarvagn och i så fall får han göra det, säger Kjell Brandt.

Tänk på att...

...nyhetsbrevet till V86 tar juluppehåll och återkommer 9 januari.
...det finns över fyra miljoner kronor extra i jackpotpengar i kvällens pott för åtta rätt.
...V86-2, 3 och 5 är avdelningar i en lärlingsfinal där resultaten till viss del kan påverka taktiken i senare lopp.
...2 Lucky Angel Face (V86-1) har haft framspår bakom bilen fyra gånger och tagit ledningen varje gång.
...9 Flashman's Jenka (V86-1) har tagit sina fyra segrar över medeldistans. Hon har gjort fem starter över kort distans och varit tvåa två gånger.
...2 Finn Knight (V86-2) vann direkt i ny regi senast. Han har fått innerspår efter en strykning och en reservhäst (Beauty Class) som startar utom toton har spår tio.
...6 Victory on Line (V86-2) har vunnit två lopp över kort distans på slutet men har tidigare tagit en seger över lång distans samt fyra segrar över medeldistans i Norge.
...1 Strosa (V86-3) har tagit sina fyra segrar från ledningen.
...4 Midnight Over (V86-3) är segerlös i år. Förra årets tre segrar togs från ledningen.
...1 Persos Chips (V86-4) stod 20 meter bakom 11 Nora Savage som trea näst senast men står 20 meter före den här gången.
...9 Erica Heel (V86-4) gjorde en stark upphämtning efter galopp senast. Hon avslutade bra med Barbro Carlsson vid en seger på Solvalla 4 mars i år.
...3 Ejnar Sjöhammar (V86-5) har tagit sina två segrar från ledningen och är klart gynnad av att nå till spets och springa på innerspår.
...4 Limousin (V86-5) har tagit årets två segrar i montélopp. Han fick ett fint smyglopp från rygg ledaren och gjorde en sämre insats än 1 French Riviera och 9 Blue River Pipe som var före i mål i onsdags.
...5 Sing Song (V86-5) har haft öppet spår bakom bilen två gånger tidigare och tagit ledningen bägge starterna.
...3 Digital Beautiful (V86-6) har inte vunnit i år men är kapabel när hon fungerar och hon var trea mot mycket tuffare hästar näst senast.
...4 Nelly Burge (V86-6) vann från rygg ledaren senast och besegrade 7 Digital Blasphemy som gick utvändigt ledaren.
...9 Maestria (V86-6) har tagit fyra segrar från ledningen och en från utvändigt ledaren.
...4 Acai Am (V86-7) gör sin första start över medeldistans. Hon har varit tvåa bakom Donna di Quattro samt trea (frånåkt från rygg ledaren) bakom Denim Boko och Donna di Quattro vid sina två förluster.
...1 Order by Mackie (V86-8) trivs ypperligt med Björn Goop i sulkyn. De har vunnit fem av sex starter och satt fast vid förlusten.
...10 Latitude Broline (V86-8) har bara gjort en start över kort distans.

Kupong 1

V86-1: 2 Lucky Angel Face (9-7)
V86-2: 2,9 (6-4)
V86-3: 1,2,3,4,5,7,9,10,11 (8-6)
V86-4: 4 Stardust Amour (3-9)
V86-5: 1,3,7,9 (4-12)
V86-6: 1,3,7 (10-11)
V86-7: 7 Västerbo Loveboat (4-10)
V86-8: 1,2,3,4,5,7,8,9,10 (5-2)
1944 rader/486 kronor

Kupong 2

V86-1: 2 Lucky Angel Face (9-7)
V86-2: 2,9 (6-4)
V86-3: 1,2,3,4,5,7,9,10,11 (8-6)
V86-4: 1,2,3,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 (4-3)
V86-5: 1,3,7,9 (4-12)
V86-6: 1,3,7 (10-11)
V86-7: 7 Västerbo Loveboat (4-10)
V86-8: 5 Opporturnity (2-10)
2808 rader/702 kronor
Sammanlagd kostnad: 1188 kronor
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 17:54   #42

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1295
Standard

Ett litet system

1: 2
2: 2,4,5,6,8,9,11
3: 1,7,11
4: 12
5: 3
6: 1,3,7,9,10,11,12
7: 7
8: 10
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 18:31   #43

Pilkasts avatar

Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ejnar med jänkarvagn = stenklar!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 18:34   #44

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

V86 - 4400 rader Res
Avd. 1 2 Lucky Angel Face res 9,4
Avd. 2 2,3,4,6,9 res 1,5
Avd. 3 1,2,3,4,5,7,9,10 res11,6
Avd. 4 1,3,4,7,9,11,12,13,14,15 res8,6
Avd. 5 Alla 11 Hästar res 7,1
Avd. 6 7 Digital Blasphemy res 3,10
Avd. 7 4 Acai Am res 7,5
Avd. 8 2 Love You More res 5,9

andels system i butik med låg träffprocent på spikarna?
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 18:35   #45

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Glöm inte Gant Cobra i tredje, är startsnabb och jag har några bra insatser på näthinnan längre bak i tiden...

Gammal 2012-12-19, 18:41   #46

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Datum: 2012-12-19
Bana: Solvalla, omg. 77
Lopp: 2
Spelform: Plats

Hästar: 9 Mellby Aloe

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr =
100,00 kr

Kvittonummer: 87A6 159D 30CB 0045

Gammal 2012-12-19, 18:46   #47

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

2
2,3,4,6,9
1,2,5,7,9
1,3,4,7,9,11,12,14,15
1,3,7,9
4,5,7
4,7,10
1,2,5,7,9,10
4 U-hästar av
bolt, royalpeak, rosehilldream, frenchriviera, digitalblasphemy, västerboloveboat.
Nu behövs bara en j-a massa tur
Gammal 2012-12-19, 18:50   #48

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 569
Standard

Tipsar all in på Fanfar Sund nu i lopp 3!
Tate92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 18:54   #49

Klankes avatar

Standard

tycker även att April Up är lite tappad på strecken idag, är väl i ordning och sandra är duktig på att få fart/snurr på hästarna. Känns helt glömd på 1% snacka om att jag ska ta betalt

Sing Song har spetsat båda gångerna hästen haft liknande lägen, kör där? tränar bra och är uppåt i form 5%.

Suprise up som jag nämnde tidigare idag är också i ordning, dock bara spåret som bekymrar.

Citrin utvecklas hela tiden avd8 och med klaff går hon ändå vägen in, känns helt bortglömd idag. 6%

Gammal 2012-12-19, 18:56   #50

HuBBaBuBBas avatar

Standard

7 Wirginia Ås stenklar eller 9 Fanfar Sund

tvilling

Registrerat spel

Lopp: 3
Spelform: Tvilling

Hästar: 7, 9, 13, 14
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

6 x 50,00 kr =
300,00 kr

Kvittonummer: 2BA6 B99B 944D 08xx

Registrerat spel

Spelform: Vinnare

Hästar: 7, 9

Vadet gäller startnummer

2 x 50,00 kr =
100,00 kr

Kvittonummer: 478A 3D5F 7E8F 88xx

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-19 klockan 19:00.
Gammal 2012-12-19, 18:59   #51
Banned

Standard

Min rad

2 Lucky Angel Face - (9)
3,4,6,9 - (2)
1,2,3,7,9 - (5)
3,4,11,12,14 - (1)
3 Ejnar Sjöhammar - (1)
1,3,4,7 - (10)
4,7 - (5)
2,5,9,10 - (1)

3200 rader = 800kr

Senast redigerad av trance_error den 2012-12-19 klockan 19:23.
Gammal 2012-12-19, 19:00   #52

astockels avatar

Sharp$: 349
Standard

Sjukt hur pass utspridda strecken är, tror det är miljonutdelning på G!
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 19:02   #53

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Hästar: 1 Nobile Edel

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr =
100,00 kr

Kvittonummer: AB28 15B5 94A7 8041

Gammal 2012-12-19, 19:06   #54

HuBBaBuBBas avatar

Standard

bra tvilling 3,12 250ggr
Gammal 2012-12-19, 19:08   #55

HuBBaBuBBas avatar

Standard

undrar varför inte keff norman tar över ledningen med en mycket mer betrodd låta en 90oddsare sitta och bestämma ser man inte allt för ofta???
Tate92 (+1)
Gammal 2012-12-19, 19:13   #56

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
undrar varför inte keff norman tar över ledningen med en mycket mer betrodd låta en 90oddsare sitta och bestämma ser man inte allt för ofta???

Funderade på det jag med, även min i rygg kunde ju försökt... Men inte faan...

Gammal 2012-12-19, 19:15   #57

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 77

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 4, 9
2 2, 3, 4, 6, 9
3 2, 3, 7, 10, 11
4 4 Stardust Amour
5 3 Ejnar Sjöhammar
6 4, 7, 11
7 7 Västerbo Loveboat
8 2, 5, 7, 9, 10

Vadet gäller startnummer

1 125 rader x 1 x 0,25 kr =
281,25 kr

Kvittonummer: E98A XXXX 0005

Gammal 2012-12-19, 19:16   #58

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Registrerat spel

1 2 Lucky Angel Face (4)
2 3, 4, 6, 9 (2)
3 1, 2, 3, 7, 10 (5)
4 1, 4, 7, 11, 12 (11)
5 3, 7, 9 (1)
6 1, 3, 4, 7, 10, 11 (9)
7 7 Västerbo Loveboat (2)
8 2, 5 (9, 10)

Vadet gäller startnummer

3600 rader x 1 x 0,25 kr = Detta system är ett andelsspel som jag har gjort med 3 st vänner a 300kr var
900,00 kr

Kvittonummer: 0322 155B 54C3 88xx
capone (+5), Pilkast (+3)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-19 klockan 20:38.
Gammal 2012-12-19, 19:28   #59

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Någon som vet varför man inte kan spela enbart för åtta rätt när man spelar Harry Boy? Vad motiverar man detta med?

Gammal 2012-12-19, 19:30   #60

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Konstigt att de "vågar" spela kristna sånger på ATG-live, kommer de få äta upp detta nu...? PK-maffian kommer väl gå i taket när inte "förortsHassan" kommer in med en rap...!

crossbow (+3)
Gammal 2012-12-19, 19:33   #61

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Spelform: V86 Harry Boy, omg. 77

Avd Ordinarie hästar
1 2 Lucky Angel Face
2 6, 9
3 1, 2
4 4, 9, 11, 12, 15
5 3 Ejnar Sjöhammar
6 1, 3, 5, 7, 10
7 7 Västerbo Loveboat
8 2, 4, 5, 9

Vadet gäller startnummer

400 rader x 1 x 0,25 kr =
100,00 kr

Kvittonummer: E900 51FD 30E3 8001

Gammal 2012-12-19, 19:36   #62
Banned

Standard

har 2 kuponger till

2
2
2
3,4,12,14
1,3,7
3
2,4,7
2,5

--------------

2
6
1,2,3,5,7
1,4,11,12,14
1,3
1,3,4,7
4,7
2
Gammal 2012-12-19, 19:39   #63

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Känns som man är borta redan på systemet där man garderade med två...! Surt... Flashmans Jenka spikas på allt från framspår, nästa gång!

Gammal 2012-12-19, 19:44   #64
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Känns som man är borta redan på systemet där man garderade med två...! Surt... Flashmans Jenka spikas på allt från framspår, nästa gång!
Tror att den hade vunnit om den inte fick springa tredjespår 3/4 av sista varvet utan drag hjälp
Pilkast (+1)
Gammal 2012-12-19, 19:54   #65

laxdasens avatar

Standard

tog bort 6an i andra tur den torska!
Gammal 2012-12-19, 19:54   #66

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Sjukt hur de lyckades snacka ner Finn Knight till 2,6 efter den hetsiga värmningen, själv tog jag bort från systemet istället
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 19:57   #67

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Sjukt hur de lyckades snacka ner Finn Knight till 2,6 efter den hetsiga värmningen, själv tog jag bort från systemet istället

det e lustigt att dem aldrig får in en häst dem tippar som värmningsvinnare lol dem har betalt för att styra oddsen
Gammal 2012-12-19, 19:58   #68

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Spelform: V5

1 2, 3, 5, 7, 10, 11
2 4 Stardust Amour
3 3 Ejnar Sjöhammar
4 1, 3, 4, 7, 11, 12
5 7 Västerbo Loveboat

Vadet gäller startnummer

36 rader x 1 x 1,00 kr =
36,00 kr

Kvittonummer: 2500 717D B0E3 8841

Gammal 2012-12-19, 20:01   #69

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 899
Standard

Narold Vox vinnare 35 gånger.
Plats 8.50
Comandini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 20:03   #70

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Registrerat spel

1 2, 3, 4, 7
2 4 Stardust Amour
3 3 Ejnar Sjöhammar
4 1, 3, 4, 7, 10
5 2, 4, 7

Vadet gäller startnummer

60 rader x 1 x 1,00 kr =
60,00 kr

Kvittonummer: 2B82 B7FB B063 0841

Registrerat spel

1 1, 2, 3, 4, 5, 7
2 4 Stardust Amour
3 10 Rositta Simoni
4 1 Ulrika Karsk
5 9 Red Rose Sisu

Vadet gäller startnummer

6 rader x 1 x 1,00 kr =
6,00 kr

Kvittonummer: 8FC4 B1DB 3061 0801

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-19 klockan 20:08.
Gammal 2012-12-19, 20:11   #71

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Registrerat spel

Lopp: 6

Hästar: 3 Gant Cobra

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr =
100,00 kr

Kvittonummer: 6FA0 D7FD 70E1 8045
Gammal 2012-12-19, 20:18   #72

capones avatar

Standard

Nybrink är med kul för honom
Gammal 2012-12-19, 20:22   #73

Klankes avatar

Standard

Så jäkla gött att schöön han dit. hade 1-2-5-7 och 10 på lappen...

"Hoppas på ensam ikväll!" perfekt innan jul

i nästa bör pelle vinna om de går iväg...
Gammal 2012-12-19, 20:23   #74

laxdasens avatar

Standard

härligt! travtjänsten är borta!!! nu kan det bli lax! vinner beijing silas och det gör den så blir det laxar!
Gammal 2012-12-19, 20:23   #75

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Registrerat spel

Lopp: 6

Hästar: 3 Gant Cobra

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr =
100,00 kr

Kvittonummer: 6FA0 D7FD 70E1 8045

Synd att denne hoppade - hade varit intressant att se vad han kunnat uträtta... Nya tag, HuBBaBuBBa!

HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2012-12-19, 20:24   #76
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pilkast (+5)
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 20:25   #77

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dny Visa inlägg

Hehe, det är rätt - håll oss på halster...

Gammal 2012-12-19, 20:27   #78

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Mario, den var rankad 2a.

Skulle gjort en bong utan att tittat på något annat än din utskrift
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 20:29   #79

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Registrerat spel

Lopp: 7
Spelform: Trio Flex

1:a 4, 7, 12
2:a 3, 4, 7, 9, 11, 12, 14
3:a 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

Vadet gäller startnummer

216 kombinationer 92,5%
200,00 kr

Kvittonummer: 8F60 9133 9465 08xx
Gammal 2012-12-19, 20:32   #80

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Såg djävligt rörigt ut i starten - borde väl ha varit omstart? Eller så är jag bara enögd för att min spik hoppade...!

Gammal 2012-12-19, 20:33   #81

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Tredje rankad, märkligt.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 20:35   #82

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Säger ju det 2st Finskfödda i loppet och en av dem vinner

kolla nu när det är 3 st Finskfödda... bara för det vinner Marcus
Gammal 2012-12-19, 20:38   #83

HuBBaBuBBas avatar

Standard

TT va nästan rätt ute tur att dem bara spelade utgång
Gammal 2012-12-19, 20:40   #84
Banned

Standard

Dagens bästa värming, Amadeus Star, får se va den går för då
Gammal 2012-12-19, 20:40   #85

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Registrerat spel

1 2 Lucky Angel Face (4)
2 3, 4, 6, 9 (2)
3 1, 2, 3, 7, 10 (5)
4 1, 4, 7, 11, 12 (11)
5 3, 7, 9 (1)
6 1, 3, 4, 7, 10, 11 (9)
7 7 Västerbo Loveboat (2)
8 2, 5 (9, 10)

Vadet gäller startnummer

3600 rader x 1 x 0,25 kr = Detta system är ett andelsspel som jag har gjort med 3 st vänner a 300kr var
900,00 kr

Kvittonummer: 0322 155B 54C3 88xx
Hoppas att detta sitter nu
Gammal 2012-12-19, 20:41   #86

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Vi Chansa (läs Tippa) rankade finnen tvåa...

Gammal 2012-12-19, 20:43   #87

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Vad fasiken, denna ser riktigt intressant ut nu - lycka till i massor, kan bli något! Peppar, peppar ta i trä, bankar i bordet...!

Gammal 2012-12-19, 20:43   #88

capones avatar

Standard

DD1. 4,7
DD2. 9,10

50:-
Gammal 2012-12-19, 20:43   #89

laxdasens avatar

Standard

tvilling pancho will och ejnar sjölaxen spelas på tvilling nu! 37 gånger! taget spets och rygg ledaren sen klart
Gammal 2012-12-19, 20:46   #90

laxdasens avatar

Standard

hubbabubba! lycka till men bli inte till dej ! du kan bli obegr black på pancho
Gammal 2012-12-19, 20:47   #91

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Spelform: V4

1 3 Ejnar Sjöhammar
2 7 Digital Blasphemy
3 7 Västerbo Loveboat
4 2 Love You More

Vadet gäller startnummer

1 rad x 50 x 2,00 kr =
100,00 kr

Kvittonummer: 8980 71D9 74E5 8005

Gammal 2012-12-19, 20:52   #92

doobs avatar

Standard

V4

1) 3 7 9
2) 4
3) 4 5 6 7 9
4) 2 5 7 9
Gammal 2012-12-19, 20:52   #93

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Lopp: 8
Spelform: Vinnare

Hästar: 3 Ejnar Sjöhammar

Vadet gäller startnummer

1 x 300,00 kr =
300,00 kr

Kvittonummer: 6BCE 3739 7665 8805

Gammal 2012-12-19, 20:52   #94

laxdasens avatar

Standard

Citat:
TT va nästan rätt ute tur att dem bara spelade utgång

TT är ju borta de missa tredje på 7 hästar
Gammal 2012-12-19, 20:57   #95

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Säger ju det och sagt det hela tiden 2-3 finskfödda och en av dem vinner nu andra gången i kväll på v86 oh det ser bra ut hoppas bara spiken sitter eller att det blir en 2% som går in i annat fall
Gammal 2012-12-19, 20:58   #96

laxdasens avatar

Standard

nu jobbar vi in hubba!
HuBBaBuBBa (+10)
Gammal 2012-12-19, 20:59   #97

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
V4

1) 3 7 9
2) 4
3) 4 5 6 7 9
4) 2 5 7 9
vad säger du nu om min dumma teori :P
Gammal 2012-12-19, 21:03   #98

doobs avatar

Standard

Citat:
vad säger du nu om min dumma teori :P
Tänkte inte riktigt så men jag köper den rakt av!
Gammal 2012-12-19, 21:03   #99

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Säger ju det 2st Finskfödda i loppet och en av dem vinner

kolla nu när det är 3 st Finskfödda... bara för det vinner Marcus

Just saying...!

Gammal 2012-12-19, 21:04   #100

laxdasens avatar

Standard

nu vinner beijing silas med 3 cm örjan mäter som vanligt
Gammal 2012-12-19, 21:04   #101

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
TT är ju borta de missa tredje på 7 hästar
ok missa det helt trodde dem hade heltäckt där ...
Gammal 2012-12-19, 21:05   #102

doobs avatar

Standard

Citat:
Lycka till!! Ser bra ut!
Gammal 2012-12-19, 21:05   #103

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Nu håller vi alla tummarna för HuBBaBuBBa och hans polare...! Kör hårt!

HuBBaBuBBa (+10)
Gammal 2012-12-19, 21:08   #104

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Haha, vilka klantar i lottningen till finalen i Guldklockan...!

Gammal 2012-12-19, 21:15   #105

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Väldigt hög träffprocent för Åke L. med betrodda på valla - bra jobbat! 999 segrar nu - har han något kvar, ikväll...?

Gammal 2012-12-19, 21:16   #106

laxdasens avatar

Standard

ja i nästa!
Gammal 2012-12-19, 21:17   #107

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

I Saw Her har han kvar...!

Gammal 2012-12-19, 21:18   #108

Staketkuskens avatar

Sharp$: 3047
Standard

Citat:
I Saw Her har han kvar...!
Våldsam öppning och högt tempo av ÅL?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 21:20   #109

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Kan landa på runt 50 000 med Västerbo och Love You More i sista - JOBBA, tuggummit!!!!

Gammal 2012-12-19, 21:20   #110

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Registrerat spel

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 708

Avd Hästar
1 4 Acai Am
2 2, 5

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr =
400,00 kr

Kvittonummer: 6D44 993B 72E1 00xx

Registrerat spel

Avd Hästar
1 2 Gimeheaven Sisu
2 2 Love You More

Vadet gäller startnummer

1 x 50,00 kr =
50,00 kr

Kvittonummer: 0FEC 519D 9A61 00xx

Måste gardera upp systemet
Gammal 2012-12-19, 21:29   #111

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Registrerat spel

Avd Hästar
1 4 Acai Am
2 2, 5

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr =
400,00 kr

Registrerat spel

Avd Hästar
1 2 Gimeheaven Sisu
2 2 Love You More

Vadet gäller startnummer

1 x 50,00 kr =
50,00 kr

Smart!

Gammal 2012-12-19, 21:31   #112

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Tryck upp tempot, för faan!

Gammal 2012-12-19, 21:32   #113

doobs avatar

Standard

HÄRLIGT! JOBBA HUBBABUBBA!!!
Gammal 2012-12-19, 21:33   #114

Standard

Jobba nu hubba
Gammal 2012-12-19, 21:34   #115

doobs avatar

Standard

Citat:
Tryck upp tempot, för faan!
Var ju lugnt! Malmqvists travade ju inte! Hade Erik stenkoll på! Bra kört!
Pilkast (+1)
Gammal 2012-12-19, 21:34   #116
dny

dnys avatar

Standard

heja bubba, sprack på mitt trots min fina spik
Pilkast (+1)
Gammal 2012-12-19, 21:34   #117

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Registrerat spel

Avd Hästar
1 4 Acai Am
2 2, 5

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr =
400,00 kr

Registrerat spel

Avd Hästar
1 2 Gimeheaven Sisu
2 2 Love You More

Vadet gäller startnummer

1 x 50,00 kr =
50,00 kr

Och jinxa åt rätt håll!

Gammal 2012-12-19, 21:36   #118

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Var ju lugnt! Malmqvists travade ju inte! Hade Erik stenkoll på! Bra kört!

Jo, men jag skrev detta väldigt tidigt, men hade just innan skrivit ett inlägg, så det tog ett tag innan inlägget publicerades... Håller helt med...

Gammal 2012-12-19, 21:38   #119

HuBBaBuBBas avatar

Standard

tack grabbar blir ju inga miljoner men jag har aldrig satt v86 det är det enda som fattas på listan Men nu vinner väl 10 så får man skit på 7or och 6or

Kommer spela vinnare på 10
Gammal 2012-12-19, 21:40   #120

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
tack grabbar blir ju inga miljoner men jag har aldrig satt v86 det är det enda som fattas på listan Men nu vinner väl 10 så får man skit på 7or och 6or

Kommer spela vinnare på 10
Glöm inte Citrin!

Gammal 2012-12-19, 21:41   #121

doobs avatar

Standard

60 eller 42 lax för er! Jobba!!!
Gammal 2012-12-19, 21:43   #122

breakers avatar

Sharp$: 975
Standard

hoppas på 60000 för er då gummit
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 21:43   #123

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Nero Capar i lopp 12...

Gammal 2012-12-19, 21:45   #124

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Love You More verkar inte riktigt vara i "synk", stressad?

Gammal 2012-12-19, 21:50   #125

breakers avatar

Sharp$: 975
Standard

Surt!!!!
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 21:50   #126

Standard

Fan va synd hoppas du laxade stort på latituden
Gammal 2012-12-19, 21:51   #127

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Surt, men ett mycket snyggt system... Du tar dem nästa gång, HuBBa!

Gammal 2012-12-19, 21:52   #128

HuBBaBuBBas avatar

Standard

vad va det jag sa visste at det skulle bli så här
Gammal 2012-12-19, 21:53   #129
dny

dnys avatar

Standard

riktigt synd hubba! :(
Gammal 2012-12-19, 21:53   #130

doobs avatar

Standard

Surt...... Även jag sju rätt. Så fel på landsortshästen i tredje. Men Kontio är och förblir en sopa! Noll pondus i loppen!
Gammal 2012-12-19, 21:54   #131

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Fanns inget att göra där - Witasp hete springare förstörde för er... Gick inte att få överta där, inte!

Gammal 2012-12-19, 22:01   #132

HuBBaBuBBas avatar

Standard

spelade bara 200 kr på 10
Gammal 2012-12-19, 22:02   #133

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Surt...... Även jag sju rätt. Så fel på landsortshästen i tredje. Men Kontio är och förblir en sopa! Noll pondus i loppen!
Förstår att du är besviken, men detta uttalande är ju helt uppåt väggarna... Skall ju ha häst för att kunna köra offensivt också! Vilken häst, idag, skulle han kört annorlunda med....?

Hade ju mest bakspår och i sista hade ingen häst kunnat få överta - Witasps springare var därtill allt för het...

Gammal 2012-12-19, 22:04   #134

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Nero Capar All In nu!!!

Gammal 2012-12-19, 22:08   #135

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Tur jag inte hade några kulor kvar på kontot...!

Gammal 2012-12-19, 22:09   #136

HuBBaBuBBas avatar

Standard

så tråkigt att det alltid är pissutdelning på 7or och 6or på v86.
Gammal 2012-12-19, 22:11   #137

astockels avatar

Standard

Fan vad jävligt för dig HuBBaBuBBa. Den som tidigare i tråden inte trodde att Jorma skulle köra in loppet hade rätt, otippat... Jorma har ju tappat det totalt. Annars ett mycket fint system!
HuBBaBuBBa (+10)

Senast redigerad av astockel den 2012-12-19 klockan 22:15.
Gammal 2012-12-19, 22:17   #138

HuBBaBuBBas avatar

Standard

skulle skitit i Jorma han vinner aldrig med favoriter...har en lustig förmåga att köra bort dom. Skulle tagit 2,10 istället men man hatar att ryka på en favorit... Sen vissta man inte att Colegate skulle blåsa på i hundraåttio
KP (+5)
Gammal 2012-12-19, 22:19   #139

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av astockel Visa inlägg
Fan vad jävligt för dig HuBBaBuBBa. Den som tidigare i tråden inte trodde att Jorma skulle köra in loppet hade rätt, otippat... Jorma har ju tappat det totalt.

Men, vad faan! Vad skulle han ha gjort menar du? Witasp hade aldrig släppt även om han velat - hästen låg på och när Opportunity väl fått upp farten så var halva loppet kört, vem testar för ledningen då, i ett kortlopp? Nej, loppet var kört när Witasp flög till ledningen och fick x-antal längder i inledningen - Jorma kunde inget göra...! Hade han försökt köra sig till ledningen hade Örjan vunnit än lättare...

Skärpning!

breaker (+10)
Gammal 2012-12-19, 22:27   #140

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Men, vad faan! Vad skulle han ha gjort menar du? Witasp hade aldrig släppt även om han velat - hästen låg på och när Opportunity väl fått upp farten så var halva loppet kört, vem testar för ledningen då, i ett kortlopp? Nej, loppet var kört när Witasp flög till ledningen och fick x-antal längder i inledningen - Jorma kunde inget göra...! Hade han försökt köra sig till ledningen hade Örjan vunnit än lättare...

Skärpning!
Du har rätt!
Men det är inte den här styrningen jag refererar till utan andra lopp där man undar hur han tänker som sist från ledningen opressad på v4... det är sant att man måste ha häst men konstigt att den slog Latitude B sist och nu fanns den inte på kartan. Visst fick den dödens men jag gillar när Jorma kör outsiders. Saker och ting är redan bestämda i förväg.. inte i alla lopp men just sådana här när jag förlorar 8 rätt

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-19 klockan 22:28.
Gammal 2012-12-19, 22:32   #141

astockels avatar

Standard

Citat:

Skärpning!
Hehe! Du har rätt. Är bara lite personligt trött på Jorma för tillfället, har valt ett par A hästar vart han vart kusk dessa två sista veckor och i majoriteten av dessa gånger så har han vart någon meter ifrån mål för att sedan tappa kruten totalt.

Men men, han körde ju trots allt in Nora Savage idag så formen är väl där fortfarande.

Senast redigerad av astockel den 2012-12-19 klockan 22:34.
Gammal 2012-12-19, 23:21   #142

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

surt hubbabubba. du är grym annars på forumet!!

lägger ut min källa angående låg träffprocent på spikarna.
Länken har en låg träffprocent på spikarna. som jag skrivit i inlägg förrut. om ni inte hittat hemsidan själv. dajja ska visst ha en egen hemsida ochså??
visst spikarna är det svåra. Men det kan ochså vara tillhjälp på annat sätt ochså!

http://www.kvantumostersund.se/spelhornan.php?id=5
HuBBaBuBBa (+10)

Senast redigerad av dumle den 2012-12-19 klockan 23:22.
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-20, 00:31   #143

doobs avatar

Standard

Citat:
Förstår att du är besviken, men detta uttalande är ju helt uppåt väggarna... Skall ju ha häst för att kunna köra offensivt också! Vilken häst, idag, skulle han kört annorlunda med....?

Hade ju mest bakspår och i sista hade ingen häst kunnat få överta - Witasps springare var därtill allt för het...
Just för att Witasps var het skulle han ha fått överta! Inte en ansats till det. Åke hade suttit i spets efter 500! Kontio kan bära häst men vare sig taktik eller initiativ är hans starka sida numera.

Jag är inte besviken! Glad att Kontio inte vann! Mer på sju och sex så... Måste man vara besviken och arg för att ge kritik?

Senast redigerad av doob den 2012-12-20 klockan 00:33.
Gammal 2012-12-20, 02:01   #144

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Just för att Witasps var het skulle han ha fått överta! Inte en ansats till det. Åke hade suttit i spets efter 500! Kontio kan bära häst men vare sig taktik eller initiativ är hans starka sida numera.

Jag är inte besviken! Glad att Kontio inte vann! Mer på sju och sex så... Måste man vara besviken och arg för att ge kritik?

Att jag skrev att du måste vara besviken var enbart för att jag ville vara sjysst, inte otrevlig...

Annars har du helt fel - kolla loppet igen och du kommer se att det finns inte en chans i helvetet att han skulle kunnat få överta utan att "döda" sin häst och dess chanser. Witasps springare hade från start ryckt åt sig många längder och Kontio var inte ikapp förrän efter 500 meter och då låg fortfarande ledaren på.

Varför skulle han släppa ledningen då? Med en häst som kommer från en seger och som nu hade ledningen efter dryga 500 meter - finns ingen kusk som släpper då - i det här fallet är det väldigt tveksamt om han kunnat, om han nu hade velat, vilket jag anser vara helt uteslutet!

Så överlägsen är ju inte Opportunity detta gäng och som dessutom tjänat snabba pengar under senaste månaderna, dessutom perfekt att fånga upp favoriten utvändigt om man vill vinna loppet...

Hade däremot Jorma varit uppe jämsides efter ett par hundra meter och då inte gjorde någon ansats till att få överta, då hade jag kanske kunnat hålla med dig - men det beror helt och hållet på hur hästarna ser ut då och hur långt de sprungit, så enbart spekulativt!

Här har vi svart på vitt, egentligen... Jag kan då aldrig se att Jorma skulle kunna komma till spets utan att tokköra ala Ludde!

Men kul att diskutera, i alla fall - vi ser bara olika på det - inget konstigt i detta, bara sunt!

Gammal 2012-12-20, 10:11   #145

laxdasens avatar

Standard

Hubba! Ditt system var urstarkt. det ensa som saknades var att du var fräck att ta bort jorma i sista. Det luktade dödens. Men snart kommer tre st v7or! Jag tänkte sätta alla! Hoppas du gör det också! mvh den obegränsade laxdasen
Svara

td