Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-15, 17:25   #301
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Jag både förstår och inte förstår detta!

Har ni som sorterar bort utdelningar under 10 000 kronor en djävla otur så kan det röra sig om uppemot 50-75 000/år, som ni tappar och skänker till Harry och Svenssons...

Det har i alla fall inte jag råd med... Och detta är ju som sagt pengar som kan återinvesteras i framtida spel...

Men, det är klart - har man råd att kasta bort hundratusentals kronor i väntan på den stora smällen/cashouten, som statistiskt sett, aldrig kommer för de flesta - ja, det är ju då upp till var och en och deras kassor...

Och har vi bara en gnutta tur får vi mer än så andra omgångar istället.

Om vi ska ta ett kortsiktigt exempel så hade jag lägst 11k på Jägersros omgång för två veckor sedan vilket möjliggjorde att jag satte den på endast 200 spelade rader när nu ramen satt.

sen att likviditeten kan bli lidande är en aspekt, självklart.

Nåja ut och sup alla som kan istället
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:26   #302
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8349
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det där inlägget tar nog priset som det mest idiotiska jag någonsin läst på sharps. Grattis
Du idiotförklarar alltså alla som reducerar bort rader på sina system som ger under 10 000 kr? Du verkar vara en intelligent typ

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Jag både förstår och inte förstår detta!

Har ni som sorterar bort utdelningar under 10 000 kronor en djävla otur så kan det röra sig om uppemot 50-75 000/år, som ni tappar och skänker till Harry och Svenssons...

Det har i alla fall inte jag råd med... Och detta är ju som sagt pengar som kan återinvesteras i framtida spel...

Men, det är klart - har man råd att kasta bort hundratusentals kronor i väntan på den stora smällen/cashouten, som statistiskt sett, aldrig kommer för de flesta - ja, det är ju då upp till var och en och deras kassor...

Tack vare att jag och många andra reducerar bort rader under 10 000 kr så kan vi göra systemet så mycket större att chansen till storvinster ökar MARKANT
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:30   #303
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Man bör tänka på att ungefär en tredjedel av alla V75-omgångar slutar med utdelningar under 15.000kr. Jag tycker inte man gör fel som försöker fiska efter dem, det kan bli OK pengar med V7 och en sansad insats.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:30   #304
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Och har vi bara en gnutta tur får vi mer än så andra omgångar istället.

Om vi ska ta ett kortsiktigt exempel så hade jag lägst 11k på Jägersros omgång för två veckor sedan vilket möjliggjorde att jag satte den på endast 200 spelade rader när nu ramen satt.

sen att likviditeten kan bli lidande är en aspekt, självklart.

Nåja ut och sup alla som kan istället

Precis vad jag tänkte göra nu - puben nästa!!! Hehe!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+3)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:34   #305
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Du idiotförklarar alltså alla som reducerar bort rader på sina system som ger under 10 000 kr? Du verkar vara en intelligent typ



Tack vare att jag och många andra reducerar bort rader under 10 000 kr så kan vi göra systemet så mycket större att chansen till storvinster ökar MARKANT

Handen på hjärtat, Sprite - hur länge tar det för gemene man och dig att sätta storvinsterna...? Har denna väntan vägt upp resultaten för dig - har du gått vinst med denna taktik? De flesta sätter inte en miljonrad, eller ens en rad över 100 000 under sin levnadstid... Varför då inte ta "småvinsterna" och återinvestera dessa i ett stort system, nästa vecka?

Jaja, alla är vi saliga i vår egen tro...!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), pelleplutt (+20)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:44   #306
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Sprite, vill inte bli ovän eller ha någon kukmätning med dig, men hade du satt 7an på 300-500 spelade idag ska du vara riktigt nöjd. Du hade kunnat spela 15-20 omgångar med dessa pengar.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:56   #307
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Efterhandare är inte trevligt - så nöjer mig med ren glädje istället

Av det bästa gänget

http://www.youtube.com/watch?v=nbfZ49pUCXQ
Med den frillan är det garanterat Schweiz landslag i hockey.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 18:21   #308
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg


Hade jag sattit sjuan när det är hög utdelning hade jag haft tusentals fina utekvällar

Räcker med en box rödvin och nya startlistor....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 18:22   #309
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2782
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-02-15
Bana: Axevalla
Spelform: V75, omg. 8

V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 6 Canaka B.F.
2 5 B.B.S.Sugarlight*
3 1, 3, 6, 10
4 4, 6, 7, 9, 11, 12
5 6, 9, 10
6 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
7 10 Claes Boko

Vadet gäller startnummer

864 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 432,00 kr

Kvittonummer: 6700 2711 258F1273

Utbetalt: 11 685,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+7), Pilkast (+3)
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 19:19   #310
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1953
Standard

Om man är ute efter de stora pengarna så skulle man inte spelat idag, det kanske är enkelt att säga i efterhand men jag tror de flesta håller med om att omgången såg väldigt favoritbetonad ut i förhand, starka storfavoriter och inte speciellt överspelade och utöver det så fanns det få lopp för skrällar.. Så idag skulle man inte ha försökt reducera bort vinster under 10tkr sen vetefann ifall jag tycker man ska ta bort alls, deras utdelning % på joker är inte alls korrekta du kan lika gärna ta bort vinster på ex. 20tkr~. Ett måste är ju att gå igenom de kuponger som är skapade.

Senast redigerad av pelleplutt den 2014-02-15 klockan 19:28.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 19:38   #311
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7870
Standard

Alla visste att det skulle bli låg utdelning. Enda möjligheten till utdelning var storm,åska och drivis men det blev inte mycket av det. En tråkig Harry omgång alla redan har glömt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 20:09   #312
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 455
Sharp$: 2521
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Sprite, vill inte bli ovän eller ha någon kukmätning med dig, men hade du satt 7an på 300-500 spelade idag ska du vara riktigt nöjd. Du hade kunnat spela 15-20 omgångar med dessa pengar.
Vem fan spelar trav för att ha råd att spela trav?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1), Sprite (+2)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 20:26   #313
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Vem fan spelar trav för att ha råd att spela trav?
Jag spelar för att vinna en bra månadspeng, jag grindar men har stabil inkomst varje månad från bettingen i flera år nu. Behöver inte klonka en miljon utan så länge jag vet att jag får in mina tusenlappar varje månad så är jag nöjd. Jag har sysslar med travbetting nu i 4 månader, har mer eller mindre spelat vinnare/plats på fasta marknaden, har över 120% avkastning över 500 spel. Mycket givetvis tack vara dom fasta överoddsen men också mycket tack vare rekare som Pilkast, Putte64, NiclasJ och Robfri för att nämna dom som har gett mig mest vinnande spel till ofta mycket fina odds. Bolagsspelet är bara en bonus men jag tror hemskt mycket på mitt bolag. Bolaget sitter inne med mycket kunskap och vi har haft två raka 7or, tyvärr har vi haft kantbollar ut för stor utdelning, idag hade vi tex Askö och Caddie från fina pengar men det gick inte. Men inte gråter jag för detta utan ser varje krona som viktig i min livscykel.

Hoppas du hängde med, är full givetvis men det viktiga är att jag inte skrattar åt småutdelningar för utdelningarna är inget man rår för, man kan bara sätta 7an sen hoppas.

Tilläggas ska för att den dagen jag började värdera varje krona inom bettingen var den dagen jag gick från en medelspelare till en klart vinnande. Tråkigt för vissa men jävligt sant för mig.

SJÖ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10), Pilkast (+5)

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-02-15 klockan 20:28.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 20:44   #314
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag spelar för att vinna en bra månadspeng, jag grindar men har stabil inkomst varje månad från bettingen i flera år nu. Behöver inte klonka en miljon utan så länge jag vet att jag får in mina tusenlappar varje månad så är jag nöjd. Jag har sysslar med travbetting nu i 4 månader, har mer eller mindre spelat vinnare/plats på fasta marknaden, har över 120% avkastning över 500 spel. Mycket givetvis tack vara dom fasta överoddsen men också mycket tack vare rekare som Pilkast, Putte64, NiclasJ och Robfri för att nämna dom som har gett mig mest vinnande spel till ofta mycket fina odds. Bolagsspelet är bara en bonus men jag tror hemskt mycket på mitt bolag. Bolaget sitter inne med mycket kunskap och vi har haft två raka 7or, tyvärr har vi haft kantbollar ut för stor utdelning, idag hade vi tex Askö och Caddie från fina pengar men det gick inte. Men inte gråter jag för detta utan ser varje krona som viktig i min livscykel.

Hoppas du hängde med, är full givetvis men det viktiga är att jag inte skrattar åt småutdelningar för utdelningarna är inget man rår för, man kan bara sätta 7an sen hoppas.

Tilläggas ska för att den dagen jag började värdera varje krona inom bettingen var den dagen jag gick från en medelspelare till en klart vinnande. Tråkigt för vissa men jävligt sant för mig.

SJÖ

Tycker det var en hel del klokheter - så riktigt packad är du väl knappast?!

Eller så kommer klokheterna fram just då?! En box rödvin #opens the heart#

som de säger i Georgien...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 20:47   #315
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag spelar för att vinna en bra månadspeng, jag grindar men har stabil inkomst varje månad från bettingen i flera år nu. Behöver inte klonka en miljon utan så länge jag vet att jag får in mina tusenlappar varje månad så är jag nöjd. Jag har sysslar med travbetting nu i 4 månader, har mer eller mindre spelat vinnare/plats på fasta marknaden, har över 120% avkastning över 500 spel. Mycket givetvis tack vara dom fasta överoddsen men också mycket tack vare rekare som Pilkast, Putte64, NiclasJ och Robfri för att nämna dom som har gett mig mest vinnande spel till ofta mycket fina odds. Bolagsspelet är bara en bonus men jag tror hemskt mycket på mitt bolag. Bolaget sitter inne med mycket kunskap och vi har haft två raka 7or, tyvärr har vi haft kantbollar ut för stor utdelning, idag hade vi tex Askö och Caddie från fina pengar men det gick inte. Men inte gråter jag för detta utan ser varje krona som viktig i min livscykel.

Hoppas du hängde med, är full givetvis men det viktiga är att jag inte skrattar åt småutdelningar för utdelningarna är inget man rår för, man kan bara sätta 7an sen hoppas.

Tilläggas ska för att den dagen jag började värdera varje krona inom bettingen var den dagen jag gick från en medelspelare till en klart vinnande. Tråkigt för vissa men jävligt sant för mig.

SJÖ
Grattis att det har gått så bra! 2 saker bara är att 120%(105-110 är snuskigt bra) är väldigt högt och 500 spel är väl ganska lite eller? hur mycket har du lirat för denna månad?
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td