Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-03, 13:34   #91
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Senast den var ute över kort fick den öppna i 10/500 och var chanslös på 12.9.
Här kommer det gå fortare.
Får se om han kan ta emot Tumble Dust om Goop laddar, den är grymt snabb ut.

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Han skrev på sin Twitter spets o slut för dream With me, att han bjuder på den, sen så börja alla skrika ut den
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 13:34   #92
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Vet att TT hyllat Dakota Chip innan. Rätt "säker" på att dem spikar den idag!
Har gått med skor hittills. Barfota runt om nu på Dakota kanske?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 13:35   #93
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Mer intervjuer som ingår i betalmaterialet från SS men finns gratis på Lövgrens hemsida.

Dags för sprintermästarkväll och här kommer info om kvällens starthästar i samarbete med spelarservice.se.

- Stallet har en häst med på V75, och det är 15 Alfas da Vinci (V75-5), som dock var struken nyligen. Men det var mest en försiktighetsåtgärd, han hade hostat några gånger så vi kollade upp honom med veterinären tre dagar innan start och då hittade man inget så vi fick välja själva hur vi ville göra och tog det säkra före det osäkra och strök. Han är dock jobbad hela tiden och jag körde ett banjobb med honom nyligen och tycker då att det kändes som att han fortsatt står där jag vill ha honom. Vi fortsätter även barfota fram och behåller bakskorna för jag tycker att han känns bättre så, och vi gör inga andra ändringar heller. Jag tycker egentligen inte att det ser så mycket värre ut än vad det gjorde på Kalmar senast då han skulle ha startat och vi hoppas på det bästa. Jag litar i alla fall på min häst och den här strykningen påverkar inte mina förhoppningar.

- 1 Lessy Brodda (lopp 13) var bra senast vid segern och det har inte varit några stora konstigheter efter det utan hon har fått jobba på som vanligt, och hon gick även banjobb med Alfas da Vinci här nyligen. Vi har velat vänta in den här uppgiften eftersom insatsen ikväll också delvis bestämmer om vi ska prova henne i kvalen till Stochampionatet. Jag tycker att hon känns fin i jobben i alla fall och är inte speciellt orolig. Smygläget är bra, jag tror nämligen inte att vi kan vara med och köra om någon ledning utan det är ett invändigt lopp som gäller – i alla fall inledningsvis. Vi kör med skor och ändrar inget.

- 8 Veyron Brodde (lopp 15) har jag tidigare tyckt varit klart bättre än 1 Alf H.L., men den senare har utvecklats starkare de sista två månaderna och har närmat sig rejält. Alf är dessutom skapligt rask ut bakom bilen och gillar läget, men taktiken är upp till kusken. Vi kör i alla fall barfota runt om igen och ändrar inget. Veyron var helt ok igen senast men mötte för bra hästar och jag tycker att han fick med beröm godkänt. Han känns helt ok varje gång och samma sak i jobben, men ändå säger mig känslan att han inte är riktigt ”där” ännu, han kan bättre än visat. Vi kommer att köra med skor som vanligt och även i övrigt samma grejer, läget är chansartat men mina två har väl ganska likvärdiga chanser.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 13:37   #94
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Senast den var ute över kort fick den öppna i 10/500 och var chanslös på 12.9.
Här kommer det gå fortare.
Får se om han kan ta emot Tumble Dust om Goop laddar, den är grymt snabb ut.
Ja den är väldigt snabb, men tror inte den tar en hel längd på dream with me i starten.

Dem har spets duellerat tidigare på Halmstad, då höll Adrian ut den med nöd o näppe från spår 1.
Då va det förvisso takter som styrde tumble.
Flesta hästar springer ju "något" fortare från spår 4,5 i starten. Vilket lutfi har nu.
Men inget är säkert, allt kan hända.

Sen om dream with me håller ända till mål, det återstår att se.
Men som fjärde handare borde det va intressant.

Senast redigerad av trance_error den 2014-07-03 klockan 13:57.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 13:43   #95
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11906
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Har gått med skor hittills. Barfota runt om nu på Dakota kanske?
Kan vara så, jag vet bara att dem hyllat den o att man väntat på att poletten skall trilla ned för den... Gick en rejäl repa i spåren bakom Remo Gas innan den stumnade. Tycker själv att den är en av flera, själv spikar jag nog Reckless! Många, (troligen även TT o övriga tjänster) är väl inne på att P.U svarar finnen! Släpper han trots allt är det väl hur slut som helst istället...

Däremot är jag nära på säker att de som tror att Reijos håller ledning i sista är ute o cyklar! Tror 3:an är förbi på bara "ett par steg"
__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 13:59   #96
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Hur bra är Express Duo? Man får 3,50 på att fälla den med Jarl af solnäs och Bandit Hornline som motbuden.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 14:00   #97
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 61
Sharp$: 2378
Standard

Vet någon vad Snoken spikar/spelar? Och kan någon vara schysst och skicka deras system??
v75ore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 14:19   #98
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Hur bra är Express Duo? Man får 3,50 på att fälla den med Jarl af solnäs och Bandit Hornline som motbuden.
Tja en bra dag är väl Express Duo QQ+ , i mina ögon sitter PU med 99 och vill se en flop i finalen där han sannolikt checkfoldar.
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5), NicklasJ (+1)
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 14:20   #99
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Hur bra är Express Duo? Man får 3,50 på att fälla den med Jarl af solnäs och Bandit Hornline som motbuden.
Pekka Korpis stallform är på topp nu. SOS?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 14:24   #100
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Har en känsla av att Amazing Man mosar allt. Skor på Poochai räcker nog för att det ska ske, finalen kräver kanske flyt.
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 14:50   #101
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vill gärna se Oliver Kronos vinna bara för att se gubbarna Ivar, Hubbe Sjöstrand mm riva vinnarcirkeln. Skulle vara en höjdare



Själv ska jag jobba för jackpot och ännu mera pengar till lördagens V75, kan bli rekord!

Heja heja

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+15), clarund (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 15:31   #102
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2641
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Varulv
Vad säger du om Bearhawaii från 8e spår Laddas eller försöka hitta en position och speeda ner dom...
Handlar nog om båda delarna, laddas för att försöka hitta en bra position, backar man sist i ett sånt här lopp är man i princip alltid rökt....
Men det vet säkert säväl Erik som Svante och Johan
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 15:32   #103
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Tankar inför kvällen.

Avd 1) Poochai och Aamazing är ju helt klart de två hästarna det borde stå mellan, tror också rätt mycket avgörs i starten. Den av de två som tar starten har bäst chans att vinna, men om det nu skulle bli för mycket körning så tycker jag att B.B Tigger har ett kanon läge att smyga med så kommer gardera 2-3 med 5 B.B Tigger och hoppas på att Björn plockar hem det med en fin smygresa i andra utvändigt.

2-3-5

Avd 2) Om Express Duo får köra i fred så är det ju stor risk för SOS men frågan är ju om inte P.U med Jarl Af Solnäs kan förstöra en hel del för Korpi?!
DÅ öppnar det ju upp sig för hästarna där bakom. Kanske Goop igen med Reckless? Och självfallet måste vi ju hoppas på Varulvs Beerhawaii också så den får även en plats på min kupong iaf.

2-3-4-5-8-9

Avd 3) Spikar Erik med Västerbo Loveboat som jag tror mycket på.

Avd 4) Tänkte först spika favoriten Djali Boko men vill inte spika Nordström så låser på
3-4 istället.

Avd 5) Svårt och öppet tycker jag med tanke på startspåren. Blir att ta med de 6 hästar jag tror absolut mest på här. Alfas Da Vinci och Cleas Boko var det två hästar jag kände först att det borde stå mellan men samtidigt så gillar jag Zonguldak. Björn lät ju uppåt på Candor Hall i bjrönkollen så får också följa med. Sen hittade jag några roliga skrälldrag i detta lopp också: 4 Tricky Track och 8 Zinedine Bob

4-6-8-10-11-15

Avd 6) I behov av ännu en spik på systemet så chansar jag och spikar Björn med Oliver Kronos. Tror Birmingham inte klarar av att hållla upp ledningen från innespår utan riskerar att fastna invändigt och Veijo vägrar jag spika efter att ha torskat på så pass många spikar med honom tidigare, Goop har räddat en förut så provar med det igen.

Avd 7) Var inne på att spika 1 Pleasure Kronos men startspåret gjorde att jag inte vågar göra det, kan ju riskera att fastna invändigt men ska med iaf. Tar med Björn här också en kusk med bra form och ytterligare en häst jag gillar så Your Highness ska också med. Fyller dessutom på med 12 Blended Scotch som jag kunde ha spikat om det hade varit framspår istället för bakspår. Sen två garderingar till i 6 Xena Brick och 7 Youana

1-5-6-7-12

Hoppas på att det går vägen idag helt enkelt.
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 15:38   #104
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1806
Standard

Att tänka på....
12 Blended Scotch (Per Linderoth) har inte varit som smidigast i jobben och har dessutom ett iskallt läge. Det gör att vi får köra för en slant. Känns inte som att han har någon toppform. Får köra för en peng, säger Per.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-03, 16:01   #105
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror mycket på Reckless idag, var riktigt bra sist.

Senast redigerad av AndyMart den 2014-07-03 klockan 16:22.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td