Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-07, 18:51   #76
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5151
Standard

Jag tycker att V4 omsättningen på lunchen är hög, detta med tanke på att:

- Det sänds inte i TV
- Flertalet jobbar dagtid, visst man kan lämna in på lunchen.
- det görs inte mkt reklam
- Det går ofta på de mindre banorna, speciellt sommarhalvåret.
- inte alla ombud har andelsspel.
- vinsten är sällan på miljonnivå

Varför skulle det inte gå med V54 på Onsdagar, men med högt radpris, ingen skall kunna köpa omgången, 1 spik och 4 heltäckta skall vara för dyrt,

Förutsättningarna för oss normalspelare är helt annorlunda på Onsdagarna jmfrt med Lördagar men det verkar inte ATG ha uppfattat, tvärtom de förstärker problem vi spelare har genom att ha fler och fler lopp, tom de som jobbar heltid med travtippning har det jobbigt med tippandet av 8 lopp.


V54 med 5 kr raden vore intressant, det är ändå rena reapriset jämfört med vad radpris på V5 på 60-70talet ( man behöver inte ha 15hästarslopp för att det skall bli svårt )
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-07, 19:16   #77
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Jag tycker att V4 omsättningen på lunchen är hög, detta med tanke på att:

- Det sänds inte i TV


Det måste dom ha slutat med nyligen?

Kanske inte har hunnit droppa än. Inte för att jag vet vad den var tidigare...
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-07, 20:17   #78
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5151
Standard

Wagner

Om du jämför V4 omsättningen på

V4 Östersund en måndag
V64 Östersund en måndagkväll

eller varför inte Boden som körde V4 idag.
V4 boden idag var 2,4 miljoner senaste V64 på Boden har omsättning på 4,6 4,3 och 5,1 (ej jackpot), dvs ganska precis dubbla omsättningen på V64 jfrt V4 lunch.

Givet förutsättningarna är det bra lunchomsättning. mindre prispengar, mindre reklam, mindre kostnader för tv. osv.

För mig är det givit att 4 lopp på lunchen har något som lockar folk att spela, jag tror att en av fördelarna är att 4 lopp är greppbart, även på lunch.

För mig är inte 8 lopp en Onsdagskväll efter jobb ,resa , handla osv INTE greppbart. Jag tror att folk tycker färre lopp också kan locka till spel.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-07, 20:56   #79
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lunchomsättningen kommer till stor del från Norge, Danmark och Finland.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td