Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-31, 14:01   #46
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Skryt och ryggdunkartråden. Där passar det bättre än att lägga upp något när man inte vart med och diskuterat men så klart bra tippat.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:02   #47
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Grattis!! Men vore gött om du postade innan spelstopp också!
Du har en bra vecka....
Tack så mycket! Jo jag vet, men det tar lite tid och sen så vill jag ju ofta hålla mina idéer för mig själv. Men du har ju rätt i att jag borde kunna posta det innan spelstopp.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:03   #48
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Åby 52 20141031 V3
Insats: 10
1: 2,3,4,6,7,12
2: 3,10
3: 4
10,00 * 12 = 120,00 kr
3 Orla?! Favvistippad på vinnarspelet, med på din V3 och usel resultatrad med kassa tider...

...Vad har jag missat här?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:04   #49
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Skryt och ryggdunkartråden. Där passar det bättre än att lägga upp något när man inte vart med och diskuterat men så klart bra tippat.
Andra postar ju sina system här så då borde väl jag få posta mitt också? Sen att jag gör det efteråt beror på att jag vill behålla mina idéer för mig själv.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:12   #50
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Vill man hålla idee`r för sig själv bör man överhuvudtaget inte skriva på ett forum om man nu inte enbart gör det för att man har liten kuk och söker bekräftelse. Vore kul att se ett inlägg om hästar,inte enbart en bong som har vinst eller stor chans på vinst. Dessa kan man visa i skryt och ryggdunkartråden.
Nu vet jag ju inte vem du är och du kanske har börjat spelat större och har lite mer kött på benen än vad du hade för ett år sedan när du faktiskt var lite aktiv och skrev lite om vad du trodde och tänkte. Lite mera sådant tack.
Tycker självklart att det är kul att du vinner. Antar att det står Värmland på Atg igen. Bara att gratulera.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:12   #51
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Om du vill behålla dina idéer för dig själv så är du ganska
Fel ute här på sharps.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:17   #52
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3625
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Andra postar ju sina system här så då borde väl jag få posta mitt också? Sen att jag gör det efteråt beror på att jag vill behålla mina idéer för mig själv.
Och jag antar att du bara postar vinstbongarna & råkar "glömma" att posta torskbongarna!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:19   #53
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vill man hålla idee`r för sig själv bör man överhuvudtaget inte skriva på ett forum om man nu inte enbart gör det för att man har liten kuk och söker bekräftelse. Vore kul att se ett inlägg om hästar,inte enbart en bong som har vinst eller stor chans på vinst. Dessa kan man visa i skryt och ryggdunkartråden.
Nu vet jag ju inte vem du är och du kanske har börjat spelat större och har lite mer kött på benen än vad du hade för ett år sedan när du faktiskt var lite aktiv och skrev lite om vad du trodde och tänkte. Lite mera sådant tack.
Tycker självklart att det är kul att du vinner. Antar att det står Värmland på Atg igen. Bara att gratulera.
Vissa här på forumet har velat ha någon form av bekräftelse på att jag kan min sak när det gäller trav. Lite därför jag postade det här. Skapade ju en annan tråd där jag sökte någon att bolla idéer med och folk undrade varför det skulle vara värt att bolla med just mig.

Jag vet att jag är duktig på trav och söker ingen som helst bekräftelse. Travet är min enda inkomst och jag lever på det, därför är det viktigt att jag får så mycket återbäring som möjligt på mina idéer.

Tack så mycket, ja det borde stå "Värmland" på vinstlistan någonstans.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:20   #54
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Och jag antar att du bara postar vinstbongarna & råkar "glömma" att posta torskbongarna!
Idag var det här det enda jag lämnade in. Postade torskbongar här om dagen också.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:21   #55
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Om du vill behålla dina idéer för dig själv så är du ganska
Fel ute här på sharps.
Jag instämmer fullt ut! Om du backat upp mig på Dens Bea, så kanske jag lirat vinnare med.

Komma med efterhandare som ger en kvarts mille på ett system för 3 lax...sånt är ju fullständigt ointressant att ta del utav.

Kom med ett förslag med motivering innan tävlingarna är igång istället, så kanske du blir värd att ägna nåt intresse alls. Det viktiga är inte att ha rätt, det är att ha försökt sätta in hästen i sitt sammanhang(Aktuellt lopp).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:21   #56
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Om du vill behålla dina idéer för dig själv så är du ganska
Fel ute här på sharps.
Man kan göra mer än att berätta om sina drag här på Sharps.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:24   #57
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag instämmer fullt ut! Om du backat upp mig på Dens Bea, så kanske jag lirat vinnare med.

Komma med efterhandare som ger en kvarts mille på ett system för 3 lax...sånt är ju fullständigt ointressant att ta del utav.

Kom med ett förslag med motivering innan tävlingarna är igång istället, så kanske du blir värd att ägna nåt intresse alls. Det viktiga är inte att ha rätt, det är att ha försökt sätta in hästen i sitt sammanhang(Aktuellt lopp).
Precis, och då hade jag fått sämre odds på Dens Bea och vunnit mindre pengar.

Jag säger det igen att folk här vill ha bevis att jag kan tippa trav, därav att jag postade detta. Du kan skriva upp att jag har analyserat loppen innan.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:26   #58
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Idag var det här det enda jag lämnade in. Postade torskbongar här om dagen också.
Du postade bongar som hade en bra start men som senare torskade om man ska vara petnoga.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:27   #59
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Precis, och då hade jag fått sämre odds på Dens Bea och vunnit mindre pengar.

Jag säger det igen att folk här vill ha bevis att jag kan tippa trav, därav att jag postade detta. Du kan skriva upp att jag har analyserat loppen innan.
Du har ju lirat streckspel! Vinnaroddset är ju fullständigt ointressant därmed. Tror du nån tar rygg på dig innan du lyckats lansera ett gäng bra förslag här? Allvarligt?

Tacka vet jag doob! ORLA!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+30)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 14:29   #60
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Du postade bongar som hade en bra start men som senare torskade om man ska vara petnoga.
Dock fortfarande torskbongar. Jag förstår dina synpunkter och visst kan det uppfattas som fel att jag bara postar när tävlingarna är klara. Om jag fortsätter att vara aktiv på forumet så ska jag skriva lite om vad jag tror innan loppen också.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td