Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-31, 15:18   #106
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Som sagt, du kommer inte hitta någon här på sharps som ser alla travlopp år ut och år in. Som spelar system för 2700kr själv etc, på denna nivån är dom enda jag känner till just Varulv, Huselius osv.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:18   #107
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Haha, VÄLDIGT tveksamt skulle jag påstå.
Haha du kan fortfarande få förklara hur du kan "veta" att jag är en egoist, vad som tyder på det. Jag är mycket givmild med mina pengar och är alltid så snäll jag kan mot mina vänner.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:19   #108
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
I det här forumet verkar de flesta tro att de kan trav. Det såg man om inte annat idag när en "tomte" rekommenderade en häst som sett fin ut i senaste loppet och även i kvalet. Jag kollade själv upp loppen samt kvalet och "tomten" hade nog inte sett loppen själv. Den enda jag litar på i sitt tippande är Gidde Palema, övriga är bara glada amatörer som läser och hör sina tips
Hur ska du kunna lita på någon när du inte ens får dennes tips?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:20   #109
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Som sagt, du kommer inte hitta någon här på sharps som ser alla travlopp år ut och år in. Som spelar system för 2700kr själv etc, på denna nivån är dom enda jag känner till just Varulv, Huselius osv.
Intressant att du har koll på alla hundratals medlemmar här, deras privatekonomi och hur mycket de tittar på trav. Kille/Tjej med koll.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:20   #110
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Asså du känns som en riktig lallare "proffset". Komma här och slänga in efterhandare och söka efter någon som är "lika kunnig som du" är helt fel stil min vän.

Du har ju inte visat att du kan ett skit om trav än så varför skulle någon som faktiskt kan något om trav vilja dela med sig enbart till dig när de har flera hundra bättre spelare här på forumet att välja på.

Dina vinnande system säger inte ett skit, kan vara din farmors farfar som lirar och allt du gör är att kopiera in de här. Dessutom måste man få in några sexsiffriga vinster om man lirar system för flera tusen per dag. (kanske flera tiotusen)

Senast redigerad av AndyMart den 2014-10-31 klockan 15:24.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:20   #111
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Har du provat snällt att fråga? eller bara förväntar du dig service?
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:21   #112
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Intressant att du har koll på alla hundratals medlemmar här, deras privatekonomi och hur mycket de tittar på trav. Kille/Tjej med koll.
Man lär sig känna forumet och dess användare efter idogt användande i ett tag. Har du fått napp än tex? Nej just det.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:22   #113
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
I det här forumet verkar de flesta tro att de kan trav. Det såg man om inte annat idag när en "tomte" rekommenderade en häst som sett fin ut i senaste loppet och även i kvalet. Jag kollade själv upp loppen samt kvalet och "tomten" hade nog inte sett loppen själv. Den enda jag litar på i sitt tippande är Gidde Palema, övriga är bara glada amatörer som läser och hör sina tips
Kul med någon som visar förståelse för mig också! Håller med, syns tydligt om det är någon som inte kan trav så bra när de rekommenderar tips och på sättet de analyserar loppen.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:23   #114
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Lämnar den här diskussionen nu, det är som att prata med en vägg eller en hormonstinn tonåring.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:23   #115
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Har du provat snällt att fråga? eller bara förväntar du dig service?
Ja för dig ska man ju lyssna på, med 39 inlägg varav tre stycken i år. Luktar kompanjon låååång väg, stinker till och med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:23   #116
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Man lär sig känna forumet och dess användare efter idogt användande i ett tag. Har du fått napp än tex? Nej just det.
Haha fan vilken koll du har alltså! Nu har du "koll" på min inkorg också. Dock så har du ju inte det, eftersom jag visst fått "napp", som du uttrycker det.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:24   #117
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Lämnar den här diskussionen nu, det är som att prata med en vägg eller en hormonstinn tonåring.
Ännu mer koll, nu är jag tonåring också, fast vänta, det är jag ju inte.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:24   #118
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3283
Standard

Gidde_Palema du söker kontakt genom att posta vinster så du kab bolla dina tankar? du vill ju inte dela dina tankar och verkar inte bry dig om hur andra tänker för du litar helt på dig själv. Så du här för att posta vinster å läsa ss å TT gratis? Bättre du sitter framför en spegel å bollar med han för du verkar ju veta bäst
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:25   #119
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Haha fan vilken koll du har alltså! Nu har du "koll" på min inkorg också. Dock så har du ju inte det, eftersom jag visst fått "napp", som du uttrycker det.
Ojojojoj, en ren och skär gissning; allinnolover????
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:26   #120
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ja för dig ska man ju lyssna på, med 39 inlägg varav tre stycken i år. Luktar kompanjon låååång väg, stinker till och med.
Kompanjon?
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td