Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-31, 15:03   #91
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Jag gör det enda sansade och loggar ut. Det behövs frisk luft! Han tror jag bryr mig om ifall för mig okända personer vunnit eller ej...lallare!

Killen har nyss inkasserat en kvarts mille och håller på och gör sig märkvärdig mot var och en... sicken prioritering!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:05   #92
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag gör det enda sansade och loggar ut. Det behövs frisk luft! Han tror jag bryr mig om ifall för mig okända personer vunnit eller ej...lallare!

Killen har nyss inkasserat en kvarts mille och håller på och gör sig märkvärdig mot var och en... sicken prioritering!
Jag berättade för dig hur man hittar vinstlistan, eftersom du frågade hur man gör det? Herregud...
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:06   #93
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Läs tråden där jag söker någon att bolla idèer med, där kanske du kan hitta svaret. Jag vet inte om man vinner två vinster över en kvarts miljon samma vecka och bara har tur. Det ligger inte i mitt intresse att gneta på i flera månader med analyser för att visa att jag är duktig på trav, tänkte att det här skulle gå snabbare.
Om du söker någon som är lika seriös som du vill framstå som så får du väl snacka med Varulv, Huselius, Ivar eller något sånt. Här på forumet är det ytterst få som lever enbart på travspelandet, kunskap finns men folk jobbar vid sidan av travet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:07   #94
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Om du söker någon som är lika seriös som du vill framstå som så får du väl snacka med Varulv, Huselius, Ivar eller något sånt. Här på forumet är det ytterst få som lever enbart på travspelandet, kunskap finns men folk jobbar vid sidan av travet.
Men hur ska jag veta att det är just dem som är lika insatta som mig?
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:09   #95
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Om du söker någon som är lika seriös som du vill framstå som så får du väl snacka med Varulv, Huselius, Ivar eller något sånt. Här på forumet är det ytterst få som lever enbart på travspelandet, kunskap finns men folk jobbar vid sidan av travet.
Finns de ens här på Sharps?
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:09   #96
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Men hur ska jag veta att det är just dem som är lika insatta som mig?
Skojar du nu? Är du så insatt i travet som du säger så hade du vetat vilka snubbar jag snackar om.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:10   #97
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Skojar du nu? Är du så insatt i travet som du säger så hade du vetat vilka snubbar jag snackar om.
Haha klart som fan att jag vet vilka de är. Lät bara som att de fanns här på forumet. Trodde du nämnde olika alias här på forumet.

Senast redigerad av Gidde_Palema den 2014-10-31 klockan 15:11.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:10   #98
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3626
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Men hur ska jag veta att det är just dem som är lika insatta som mig?
Så du vet inte vem t.ex. Huselius är?
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:11   #99
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Haha klart som fan att jag vet vilka de är. Lät bara som att de fanns här på forumet.
Varulv finns här, alla finns på twitter annars, du har nog större chans att lyckas få någon att bolla med där. Tveksam till om dessa snubbar har någon användning av dig dock.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:13   #100
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Varulv finns här, alla finns på twitter annars, du har nog större chans att lyckas få någon att bolla med där. Tveksam till om dessa snubbar har någon användning av dig dock.
Haha Huselius har ingen som helst användning av de pengar han vinner, travet är bara ett intresse för honom, ingenting som ska/måste generera pengar.

Du verkar tro att jag inte kan så mycket om trav, intressant.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:14   #101
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Haha Huselius har ingen som helst användning av de pengar han vinner, travet är bara ett intresse för honom, ingenting som ska/måste generera pengar.

Du verkar tro att jag inte kan så mycket om trav, intressant.
Jag sa inget om att du inte kan trav, bara undrar varför tex Varulv som vinner stora pengar varje år på trav behöver din hjälp? Han har ju redan en arsenal med goda vänner som kan det mesta om trav.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:14   #102
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Varulv finns här, alla finns på twitter annars, du har nog större chans att lyckas få någon att bolla med där. Tveksam till om dessa snubbar har någon användning av dig dock.
Haha, VÄLDIGT tveksamt skulle jag påstå.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:15   #103
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Men som sagt, testa på twitter, bara söka efter gubbarna och erbjuda dina tjänster.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:17   #104
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag sa inget om att du inte kan trav, bara undrar varför tex Varulv som vinner stora pengar varje år på trav behöver din hjälp? Han har ju redan en arsenal med goda vänner som kan det mesta om trav.
Har jag sagt att jag vill ha kontakt med just Varulv? Svar nej. Jag vinner också mycket pengar varje år. Syftet är inte att jag ska vinna mer pengar, utan föratt jag tycker om att snacka trav med någon som är ungefär lika insatt som mig själv.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:18   #105
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

I det här forumet verkar de flesta tro att de kan trav. Det såg man om inte annat idag när en "tomte" rekommenderade en häst som sett fin ut i senaste loppet och även i kvalet. Jag kollade själv upp loppen samt kvalet och "tomten" hade nog inte sett loppen själv. Den enda jag litar på i sitt tippande är Gidde Palema, övriga är bara glada amatörer som läser och hör sina tips
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td