Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-31, 15:27   #121
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ojojojoj, en ren och skär gissning; allinnolover????
Svar nej. Inget från "Allinnolover", dock 4-5 st andra.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:27   #122
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ja för dig ska man ju lyssna på, med 39 inlägg varav tre stycken i år. Luktar kompanjon låååång väg, stinker till och med.
Nej det är sant jag har inte varit så aktiv med mina ideer utan har valt att lägga dem på ett annat forum. Men menar du att man med automatik blir en kunnigare travspelare med ca: 300 tips? Det är som att spela vinnare i alla loppen och tro att man klarar det.
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:28   #123
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Kompanjon?
Du må vara en hyfsad lirare men det svenska språket är du tamejfan helt jävla värdelös på.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:29   #124
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Men som jag skrev förut......Om du ber snällt så ska du få en spik till imorgon
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:29   #125
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Asså du känns som en riktig lallare "proffset". Komma här och slänga in efterhandare och söka efter någon som är "lika kunnig som du" är helt fel stil min vän.

Du har ju inte visat att du kan ett skit om trav än så varför skulle någon som faktiskt kan något om trav vilja dela med sig enbart till dig när de har flera hundra bättre spelare här på forumet att välja på.

Dina vinnande system säger inte ett skit, kan vara din farmors farfar som lirar och allt du gör är att kopiera in de här. Dessutom måste man få in några sexsiffriga vinster om man lirar system för flera tusen per dag. (kanske flera tiotusen)
Jag vet vad jag kan om trav och är mycket trygg med den kunskapen. Sen får du gärna hålla på med konspirationsteorier om det intresserar dig.

Angående sexsiffriga vinster så fick jag in en sån idag, så vilket problem ser du där?
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:30   #126
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Du må vara en hyfsad lirare men det svenska språket är du tamejfan helt jävla värdelös på.
Haha jaså? Vad har du att anmärka på när det gäller det svenska språket då?
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:32   #127
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-10-31
Bana: Åby
Spelform: V65, omg. 209

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 5, 7, 8, 10, 11
2 3, 4, 5, 6, 9, 10
3 1, 3, 5, 8, 9, 10
4 3, 4, 5, 6
5 2, 3, 4, 8
6 2 Dens Bea

Vadet gäller startnummer

2 880 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 2 880,00 kr

Kvittonummer: 67CC 4F0D

Så där ska det se ut, rycka tussarna och plocka ner dem från dödens!
Gläd dig åt vinsten men efterhandare står lågt i kurs oavsett vilket forum du använder.

Ta lärdom av det

Dom som skickar in efterhandare vill ha bekäftelse eller något annat?!
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:34   #128
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Jag vet vad jag kan om trav och är mycket trygg med den kunskapen. Sen får du gärna hålla på med konspirationsteorier om det intresserar dig.

Angående sexsiffriga vinster så fick jag in en sån idag, så vilket problem ser du där?
Jag är medveten om att du ett par hundra tusen idag, vore ju tjänstefel annars då det är det enda du skrivit om här på forumet.

Det jag menar är att det är vinster som krävs om du ska gå ihop när man lirar för så stora summor per dag som du faktiskt gör, för man sätter inte vartannat system direkt, hur skicklig man än är.

Att vinna 100 000 när du omsätter 10 000 per dag är samma sak som att vinna en tia när du satsar en krona, därför är det inget att springa runt o skryta om.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:35   #129
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Gläd dig åt vinsten men efterhandare står lågt i kurs oavsett vilket forum du använder.

Ta lärdom av det

Dom som skickar in efterhandare vill ha bekäftelse eller något annat?!
Det är inte så att jag kommer dö om jag postar så kallade "efterhandare", det verkar vara det enda folk bryr sig om här. Är det någon som gör det ett par gånger så ger det tillåtelse att börja hata och kasta skit gränslöst, komiskt.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:35   #130
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Haha jaså? Vad har du att anmärka på när det gäller det svenska språket då?
1. Du vet inte vad en kompanjon är.

2. Sirlarsson jämför dig med en hormonstinn tonåring, du tolkar det som att du är en tonåring.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:39   #131
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jag är medveten om att du ett par hundra tusen idag, vore ju tjänstefel annars då det är det enda du skrivit om här på forumet.

Det jag menar är att det är vinster som krävs om du ska gå ihop när man lirar för så stora summor per dag som du faktiskt gör, för man sätter inte vartannat system direkt, hur skicklig man än är.

Att vinna 100 000 när du omsätter 10 000 per dag är samma sak som att vinna en tia när du satsar en krona, därför är det inget att springa runt o skryta om.
Angående det svenska språket så är ordet "tjänstefel" fel ordval i det där sammanhanget.

Jag är väl medveten om mina insatser och vad som krävs för att jag ska gå plus, det behöver ingen förklara för mig. Jag postade inte det i syfte att skryta, jag är glad och ville bland annat visa det på grund av det. Är inte alla som sätter den bara för att man kan spela för ett par tusenlappar.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:40   #132
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
1. Du vet inte vad en kompanjon är.

2. Sirlarsson jämför dig med en hormonstinn tonåring, du tolkar det som att du är en tonåring.
1. Fel, jag vet vad en kompanjon är.

2. Han jämförde mig inte med en "hormonstinn tonåring", han skrev att jag var en. Vilket är ett felaktigt påstående.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:44   #133
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Angående det svenska språket så är ordet "tjänstefel" fel ordval i det där sammanhanget.

Jag är väl medveten om mina insatser och vad som krävs för att jag ska gå plus, det behöver ingen förklara för mig. Jag postade inte det i syfte att skryta, jag är glad och ville bland annat visa det på grund av det. Är inte alla som sätter den bara för att man kan spela för ett par tusenlappar.
Okej, kul att du är glad. Men att du inte förstår att vi fullständigt skiter i vilken okänd snubbe det var som vann lite pengar idag på V65;an är urlöjligt.

Det är klart inte alla sätter den bara för att man skriver för några tusen, men det underlättar ju något fruktansvärt om man kan ta med 20-25 fler hästar på kupongen.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:45   #134
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
1. Fel, jag vet vad en kompanjon är.

2. Han jämförde mig inte med en "hormonstinn tonåring", han skrev att jag var en. Vilket är ett felaktigt påstående.
1. Vafan frågar du då för?

2. Är du dum i huvet på riktigt?

"Lämnar den här diskussionen nu, det är som att prata med en vägg eller en hormonstinn tonåring."
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 15:46   #135
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Okej, kul att du är glad. Men att du inte förstår att vi fullständigt skiter i vilken okänd snubbe det var som vann lite pengar idag på V65;an är urlöjligt.

Det är klart inte alla sätter den bara för att man skriver för några tusen, men det underlättar ju något fruktansvärt om man kan ta med 20-25 fler hästar på kupongen.
Varför postar någon sina system överhuvudtaget om man skiter fullständigt i om någon okänd vinner pengar?

Ja självklart underlättar det, dock långt ifrån givet att man sätter den ändå.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td