Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-30, 18:47   #1
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 297
Sharp$: 1105
Standard

V75 Bergsåker Dubbel Jackpott


Listorna har kommit ut.
Jag fastnade lite för Traveling Man...
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 19:05   #2
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Tellmeabout Larry i avd 5 har jag jagat en tid, det är ett spik förslag från min sida.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 19:09   #3
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2508
Standard

Miss Sue V samma lopp som Traveling Man var fast med mycket krafter bakom Fleetfoot i onsdags.

Coldtown avdelning 1 har äntligen ett hyfsat spår, den har ju en jäkla skalle den hästen, Resan emot fast det känns som denna presterar på bortaplan också.

Bison Spiro avd 4 får ju hyfsad kuskförstärkning för första gången...

Fred Cobra avd 5 är på gång, gillade inte banan sist, galopp som stallskrik senast men avslutade bra.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 19:16   #4
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Tellmeabout Larry i avd 5 har jag jagat en tid, det är ett spik förslag från min sida.
Hoppas den slipper gå ut i lopp 2 först då



Galet det kan bli :P
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2), hugotheboss (+2), Major (+5), Klanke (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 19:20   #5
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Kul att spekulationerna redan är igång. I slutet på veckan
vet man hur kallt det är, tyvärr vet man inte om Bergh har mockasiner, plastfolie eller ngt annat på Nahar.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 19:22   #6
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Jag är inte ett dugg förvånad, han vinner bägge i ren ilska..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 19:24   #7
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Kul att spekulationerna redan är igång. I slutet på veckan
vet man hur kallt det är, tyvärr vet man inte om Bergh har mockasiner, plastfolie eller ngt annat på Nahar.
Lördag Sol 0 grader 5 m/s enligt yr.no
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 19:25   #8
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Lördag Sol 0 grader 5 m/s enligt yr.no
Ja nu ja 😊
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 19:28   #9
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Blir det mer än -2C då lägger Bergh på skridskor runt om på Nahar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 19:30   #10
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Det blir väl som vanligt att jaga norrlänningar och lira för att vinna storkovan sedan börjar raden med 3-2-1 så väntar man på nästa jackpot
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 20:07   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57364
Standard

V75 på vintern i Norrland och det blev en riktigt usel omgång rent sportsligt. Inte många söder om Sundsvall som beger sig norrut tyvärr. Första spontana reaktionen var att man skulle betalt en rejäl slant för att vara god vän med Robert Bergh på lördag och få den rätta infon. 16 hästar till start på lördag varav 12 på V75. Det är ju guldläge för hans inre krets att tjäna rejält med pengar på lördag när det blir spelhysteri och mycket hög omsättning. Därmed har inte V75 kollektivet bara underläge mot Berghs riktiga vänner utan troligen framförallt mot utlandsspelarna som kommer att satsa stort med sina megasystem när det är så många extra miljoner i potten.

En snabb koll på V75.

1. Broddbana vore väl ett jätteplus för Roger Nilssons nya megastjärna (i Norrland i alla fall) för den har om jag tolkat intervjuerna rätt gått broddat hela sommaren. Rätt många hästar som mer håller lunchklass och det är väl 2,3,5 som gör upp.

2. Kallblod över 3 volter. Ser spelvänligt ut men vete fan hur man ska ranka det hela.

3. Minst sagt medioker gulddivision. Redéns jänkare första starten i Sverige och första starten sedan april. En tröst är att tränaren brukar lämna bra info men annars borde inte sådana hästar finnas med på V75 spelet. Nahar blir väl omgångens största favorit.

4. Klass 2 och mest rätt mediokra norrlandshästar. Har för dålig koll på dom i nuläget då jag tittat väldigt lite på travet där uppe senaste månaderna. Dialog In favorit på den fina raden ? Har dock mött mycket dåligt motstånd mest uppe i Boden vad jag kan se.

5. Samma här. Dålig koll men ser ut som ett ganska dåligt lopp. Spontant kan man väl tycka att Vacqueyras på prestationen i guld senast i Norge borde ha toppchans men 15 hästar och rätt många tveksamma kuskar gör att det nog kan hända mycket som är svårt att räkna på. Kollade igenom dagens lopp från Örebro för en stund sedan och Tricky Track såg väldigt fin ut där. Men favorit och troligen berättigad sådan blir väl ändå Zelda Zonk som nu efter att ha mött Solvallamotstånd 4 ggr i rad med 3 segrar kommer upp och möter Norrlandshästar varav de flesta inte håller i närheten av rikstotoklass.

6. Ojämn silverdivision med flera norrlandshästar som får betraktas som ren utfyllnad. Checco Boko har sett väldigt fin ut i biken och möter lättare nu än sist men har framförallt kanonläge. När ska det lossna för Redéns högkapabla häst ? Namale och Poker Kronos är också tänkbara vinnare.

7. Ser rätt spelvänligt ut men inte många här som räckt på V75 om det varit bra hästar söderifrån med är känslan. Liknar mer typ ett dd lopp en vanlig vardagsomgång där uppe med få inslag söderifrån. Undantaget är väl Adams Pace som gjort strålande lopp både på Solvalla och Jägersro och nu från perfekt läge nästan bara möter norrlandshästar. Det känns spontant som den troligaste vinnaren.


Hoppas hinna läsa på i veckan. Det hoppades jag även förra veckan men då fanns inte tiden för travet tyvärr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kocken (+8)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 20:27   #12
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Tellmeabout Larry i avd 5 har jag jagat en tid, det är ett spik förslag från min sida.
Tell me about larry är också en nästagångare för mig. Resultaten signalerar att det kan hända något. Dessutom har jag FULLT förtroende för Jimmy som kusk. Pålitlig herre som väl aldrig förivrar sig. Ska bli kul att se hur ronden etc placerar in hästan i loppet. Enda emot är väl Fonzan Sund och naturligtvis Tricky track med superduktiga caroline Åkerlund

I avdelning 1 undrar jag om kortlopp är rätt för Coldtown ? kan inte minnas att jag sett någon startsnabbhet på den kanten. Däremot så går hästen ända in i kaklet det vet vi ju.

I avdelning 2 klickade det till när jag såg 4 Krusse och 12 Myllarfaks. Livsfarliga på distansen. I avd 3 så fastnar väl inte Nahar på innern, Bergh löser detta och som hästen var senast ska det kunna begäras vinst. I avd 4 skriker det om 6 Dialog In, som dessutom är rysligt startsnabb, Blir väl favorit.

I avd 6 så surras det ju om Pihlströms nyförvärv, 10 Tresor d Inverne. Som kanske inte riktigt älskar bakspår, men Uffe upp och det ska bli spännande att se hur det går.I sista loppet känner jag för 4 Bacardi Hornline med tanke på sättet hästen vann senast.

I morgon är det dags att plocka fram luppen och kolla lite mera i lopparkivet.
Jag är noga med att ta fram egna idéer innan Ronden kommer ut för då blir
lurad av odds och text i den. Egna ögon är det som gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 20:33   #13
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Tell me about larry är också en nästagångare för mig. Resultaten signalerar att det kan hända något. Dessutom har jag FULLT förtroende för Jimmy som kusk. Pålitlig herre som väl aldrig förivrar sig. Ska bli kul att se hur ronden etc placerar in hästan i loppet. Enda emot är väl Fonzan Sund och naturligtvis Tricky track med superduktiga caroline Åkerlund

I avdelning 1 undrar jag om kortlopp är rätt för Coldtown ? kan inte minnas att jag sett någon startsnabbhet på den kanten. Däremot så går hästen ända in i kaklet det vet vi ju.

I avdelning 2 klickade det till när jag såg 4 Krusse och 12 Myllarfaks. Livsfarliga på distansen. I avd 3 så fastnar väl inte Nahar på innern, Bergh löser detta och som hästen var senast ska det kunna begäras vinst. I avd 4 skriker det om 6 Dialog In, som dessutom är rysligt startsnabb, Blir väl favorit.

I avd 6 så surras det ju om Pihlströms nyförvärv, 10 Tresor d Inverne. Som kanske inte riktigt älskar bakspår, men Uffe upp och det ska bli spännande att se hur det går.I sista loppet känner jag för 4 Bacardi Hornline med tanke på sättet hästen vann senast.

I morgon är det dags att plocka fram luppen och kolla lite mera i lopparkivet.
Jag är noga med att ta fram egna idéer innan Ronden kommer ut för då blir
lurad av odds och text i den. Egna ögon är det som gäller.
Coldtown är ingen blixt kanske, Men snabb ut är den. Har inte hunnit kolla än hur långt det räcker i detta sällskap. Men min första spontana känsla var iaf att det räcker långt.
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 20:37   #14
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Mycket tidiga funderingar:

Avd 1: Coldtown måste ha en bra chans, Raz Macenzie, R.K. Princess och Berkut Boko utmanar. Bergharn vinner inte det här loppet, vilka plåtbitar han än slår på sina hästar.

Avd 2: Guli Järven, Myllarfaks och Nordsjö Douglas är väl dem jag tycker ser mest spänannde ut. Öppet lopp, kan komma att kräva många streck.

Avd 3: Nahar blir nog megalampa, men det är ju en viss galopprisk där. Redéns jänkare från ett stall som inte verkar friskt känns inte heller som något att luta sig emot. Börjar tro att det här är ett sådant där lopp som Trustworthy Ås får vinna som tack för lång och trogen tjänst.

Avd 4: Dialog In har ju vunnit en del nu på sistone, och blir nog favorit. Rätt klent emot, så det kan bli en kuskseger. Björn, Jorma, Ulf och Bergh skall nog markeras också.

Avd 5: Obi Degato är en häst jag gillar lite, och nu är det ju form. Zelda Zonk är annars ett spikbud, men spår 8 i ett lärlingslopp med 15 bakom bilen kan ju innebära en hel del tidiga initiativ som man inte har täckning för, och vad som helst kan hända sedan. Men om Ville kan köra sig till spets i kraft av pondus och inte blir för hårt pressad på vägen ser jag ingen som på allvar borde kunna utmana.

Avd 6: Ett jämnt fält, många som kan vinna om de får rätt lopp.

Avd 7: 4-5-6-8 räcker?
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-30, 22:20   #15
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

v75-1
Inne på att någon av Berghs hästar gör upp om detta trots taskiga spår. Torbjörn Jansson kör Roberts hästar förtjänstfullt sedan tidigare. 7 Super Thirst såg finfin ut barfota och fick därmed en behövlig genomkörare inför denna uppgift. Tipsetta! 11 Hankypanky Pagan besitter grymma fartresurser, och blir inte förvånad om man kliver runt samtliga. 5 Raz McKenzie är ett stort ämne och tål tuffa upplägg. 3 Coldtown blir säkert rejält betrodd efter senaste prestationen på näthinnan. Motiverad favorit?

v75-2
2 Nordsjö Douglas bör ha bra chans att vinna , men är osäker. Gardering given! 3 Närby Kalabalik är ingen bluffhäst. Det visade man senast vid barfotavinsten. 4 Krusse är en liten krigare , som säkert hackar där framme. 6 Eldfaksen har nu fått ett lopp i kroppen. Trivs med Mattias Djuse. 9 Mel Odin är bäst barfota. Plugga på!

v75-3
1 Nahar riskerar att bli instängd från sitt innerspår. Bör dock hitta ut och avgöra i god tid. 4 Travelling Man är spetsbudet och körs så länge lampan lyser. Stallets andra-häst i 7 Miss Sue V hade säkert vunnit med fritt senast. Börjar närma sig storformen. Tidigt streck. 3 Ariel Boko kör nu av Ulf Ohlsson. Plus! 8 Miss Beniss är inte alls så tokig. Formen?

v75-4
1 Beautyson är mitt drag och kan leda runt om med "Tobbe" Chansspik? Stallkompisen 8 Digital Archive är väl främsta motbudet? Plugga på!

v75-5
2 Tellmeabout Larry var nära hinna dit mot Rolex. Kan vinna nu istället. 9 Fred Cobra har formen på topp . Gör säkert upp om det hela. 13 Tricky Track körs av Caroline Åkerlund, som vunnit på v75 tidigare i år. 15 Vacqueyras tävlade i Norge senast och gjorde det bra som trea. Får ej glömmas vid gardering! Plugga på!

v75-6
2 Checco Boko blev oplacerad senast, men såg ut att ha käkat taggtråd. Nämner två rysarbud i 7 Fredrik Laday och 12 Dance Photo.

v75-7
1 Orlando Gel svarade för ett fantom-lopp senast efter stor galopp och kunde avgöra. Chansspik? 6 Define Em var ute på v75 senast, där man trots dödens hela loppet , slutade trea. 8 Financial Dust var bra direkt efer vila. Knappast sämre med loppet i kroppen. 3 Sonata Ås kan bättre än senast.

Senast redigerad av spalato den 2014-11-30 klockan 22:42.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td