|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Nummer 5 vann nu va? hahaha jävla skämt
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Satan så stark häst, Jameson hängde på bra men orkade inte utmana på slutet...
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Ja, men det var rätt överexponerat. Jag såg då inte vem som vann på lilla rutan här. Tittade inte så noga dock, domarn har dömt och då är det som det är.
Gött överodds med Mercury som tvåa! ![]() ![]()
|
|
|
|
#140 |
|
Synd att leif är segare än sirap bara
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Jansson är en skicklig kusk när han får köra i ledningen på klocka. Synd att Witasp aldrig bjöds in i matchen. Jaja, mycket kul med Jeppes uppvisning iallafall. Tripolini V.P. helt överlägsen trots underlaget och skor runt om. Göran Borgås förtjänar minst lika uppskattning efter att baissat gång på gång under värmning och provstart. Hoppas han också spelade!
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Jag trodde också att Baziren hann dit innan målfotot, men det syntes att Jeppe var före med nosen. Tror inte att målfotot var uppförstorat.
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
TV-kameran placerad efter mållinjen. Utvändige hästen är då alltid längre fram än vad det först verkar. Tvärtom när kameran är placerad före linjen.
Trodde själv att 12 vann med lite större marginal, så kameran kan inte ha varit långt efter linjen. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5) |
||
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Citat:
Jag också tyvärr. Spår 8 var ett stort handikapp men jag undrar om inte kusken är ett ännu större. Hittade visserligen ned i tredje/fjärde utvändigt men sen ringde nog sovklockan... Tror visserligen att loppet vinns av Vacqueyras oavsett men på det här viset får ju Jansson ingen som helst match. |
||
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Citat:
![]() Låter som en jävligt bra taktik annars, tippa emot alla "experttips". Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3) |
||
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
|
||