Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-07, 21:55   #136

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Nummer 5 vann nu va? hahaha jävla skämt
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 21:55   #137

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2373
Standard

Satan så stark häst, Jameson hängde på bra men orkade inte utmana på slutet...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 21:55   #138

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1025
Standard

kör! witasp så passivt!
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 21:55   #139

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Visade dom något foto? sitter på dålig lina!
Ja, men det var rätt överexponerat. Jag såg då inte vem som vann på lilla rutan här. Tittade inte så noga dock, domarn har dömt och då är det som det är.

Gött överodds med Mercury som tvåa!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 21:58   #140

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Synd att leif är segare än sirap bara
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 22:06   #141

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jansson är en skicklig kusk när han får köra i ledningen på klocka. Synd att Witasp aldrig bjöds in i matchen. Jaja, mycket kul med Jeppes uppvisning iallafall. Tripolini V.P. helt överlägsen trots underlaget och skor runt om. Göran Borgås förtjänar minst lika uppskattning efter att baissat gång på gång under värmning och provstart. Hoppas han också spelade!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 22:06   #142

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Visade dom något foto? sitter på dålig lina!
Tycker inte det behövdes. Vann väl med någon centimeter i alla fall.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 22:09   #143

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja, men det var rätt överexponerat. Jag såg då inte vem som vann på lilla rutan här. Tittade inte så noga dock, domarn har dömt och då är det som det är.

Gött överodds med Mercury som tvåa!
Jag trodde också att Baziren hann dit innan målfotot, men det syntes att Jeppe var före med nosen. Tror inte att målfotot var uppförstorat.
Gammal 2015-01-07, 22:09   #144

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Skulle gärna vilja se ett foto på den där,trodde 1 vann
TV-kameran placerad efter mållinjen. Utvändige hästen är då alltid längre fram än vad det först verkar. Tvärtom när kameran är placerad före linjen.

Trodde själv att 12 vann med lite större marginal, så kameran kan inte ha varit långt efter linjen.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 22:09   #145

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jansson är en skicklig kusk när han får köra i ledningen på klocka. Synd att Witasp aldrig bjöds in i matchen. Jaja, mycket kul med Jeppes uppvisning iallafall. Tripolini V.P. helt överlägsen trots underlaget och skor runt om. Göran Borgås förtjänar minst lika uppskattning efter att baissat gång på gång under värmning och provstart. Hoppas han också spelade!
Haussat menar du väl? Eller spelade du på hästen för att Borgås pratade ner den?
Gammal 2015-01-07, 22:09   #146

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52877
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Synd att leif är segare än sirap bara
Sch...inte så högt.Han sover fortfarande i kön...
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 22:29   #147

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Haussat menar du väl? Eller spelade du på hästen för att Borgås pratade ner den?
Jag spelade på hästen eftersom jag trodde på den. Skrek mer eller mindre ut den här i tråden igår. Borgås hjälpte till med att trycka upp oddset (förvisso dåligt odds ändå) då han snackade ner hästen rejält efter värmning och provstart. Förhoppningsvis snackade han inte i onödan och lade in ett vinnarspel! För övrigt låter den där taktiken inte så dum, att spela när Borgås pratar ner dem. Det funkar säkert bättre än det omvända iallafall när det gäller stollar som honom, Nybrink och Raffe. Igår på Jägers var han inne på att Havbergs Mimi skulle vinna från ledningen över full distans. Stor humor!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5)
Gammal 2015-01-07, 22:37   #148

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2039
Standard

Citat:
Kom igen nu Jeppe! Krossa allt! Spelar rak dubbel mot Papparazi M. som det är fint spelvärde på.

Jag också tyvärr. Spår 8 var ett stort handikapp men jag undrar om inte kusken är ett ännu större. Hittade visserligen ned i tredje/fjärde utvändigt men sen ringde nog sovklockan...

Tror visserligen att loppet vinns av Vacqueyras oavsett men på det här viset får ju Jansson ingen som helst match.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 22:46   #149

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Jag spelade på hästen eftersom jag trodde på den. Skrek mer eller mindre ut den här i tråden igår. Borgås hjälpte till med att trycka upp oddset (förvisso dåligt odds ändå) då han snackade ner hästen rejält efter värmning och provstart. Förhoppningsvis snackade han inte i onödan och lade in ett vinnarspel! För övrigt låter den där taktiken inte så dum, att spela när Borgås pratar ner dem. Det funkar säkert bättre än det omvända iallafall när det gäller stollar som honom, Nybrink och Raffe. Igår på Jägers var han inne på att Havbergs Mimi skulle vinna från ledningen över full distans. Stor humor!
Ja vi har fan undermåliga experter i det här landet, fast å andra sidan är det positivt för oss som är insatta eftersom dom vilseleder den stora massan med sina "tips".

Låter som en jävligt bra taktik annars, tippa emot alla "experttips".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
Gammal 2015-01-07, 22:46   #150

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Jag också tyvärr. Spår 8 var ett stort handikapp men jag undrar om inte kusken är ett ännu större. Hittade visserligen ned i tredje/fjärde utvändigt men sen ringde nog sovklockan...

Tror visserligen att loppet vinns av Vacqueyras oavsett men på det här viset får ju Jansson ingen som helst match.
Hmm, jag vet inte. Jag kan faktiskt köpa styrningen någorlunda med tanke på att Jansson körde i rätt friskt tempo där framme. När han gick med 700-800 meter kvar (väl? har redan förtryckt loppet...) så blev det förvisso helt fel med hästar som gick ut framför. Jag har dock svårt att se honom vinna loppet även om han går ett varv tidigare då det hade blivit en lång repa i tredjespår i hårt tempo. Isåfall skulle han ha kört framåt innan Tobbe kom till ledningen. När Tobbe tog över ledningen var loppet över i mina ögon.
Svara

td