Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-07, 08:14   #31
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Han svarar aldrig nr 2 Ernst Hugo, en om det släpps vidare så kan de bli långt ner. Dock får han försöka ta sig ut och överta direkt!
Ja, det är väl just det hästarna ofta kan. Nu vet jag inte hur Raggamuffin gör sig med skor i nya regin, men för mig är det hästen i loppet som sett formstark ut på sistone.

Samtliga motbud verkar rejält handikappade med dojjor, så känslan är att hästen kan visa sig bara vara bäst här.

Gantab är väl om inte ett par sekunder sämre med skor, så tappar den iallafall allt vad steg och utväxling heter. En helt annan "flykt i steget" på den skolös. En så kallad utpräglad barfotahäst, helt enkelt. En sådan häst kan jag inte gå på.

Nu har jag en dansk häst med som just jag "måste" strecka, annars hade jag gått singel här.

__________________

Min första spik är klar. 1 Rugiada Dei Rex är startsnabb och en klasshäst för sällskapet. Känslan är att både startsnabbhet och hårdhet gör sig bra idag.

2&8 är snabba ut, men det har ofta varit i enklare gäng. Alltid svårt sätta in sånt i högre klasser. Jag hoppas och tror Örjan håller ut och dirigerar. Skönt, nu slapp jag ta en massa kostnader i den avdelningen.

__________________
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 08:54   #32
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Ja, det är väl just det hästarna ofta kan. Nu vet jag inte hur Raggamuffin gör sig med skor i nya regin, men för mig är det hästen i loppet som sett formstark ut på sistone.

Samtliga motbud verkar rejält handikappade med dojjor, så känslan är att hästen kan visa sig bara vara bäst här.

Gantab är väl om inte ett par sekunder sämre med skor, så tappar den iallafall allt vad steg och utväxling heter. En helt annan "flykt i steget" på den skolös. En så kallad utpräglad barfotahäst, helt enkelt. En sådan häst kan jag inte gå på.

Nu har jag en dansk häst med som just jag "måste" strecka, annars hade jag gått singel här.

__________________

Min första spik är klar. 1 Rugiada Dei Rex är startsnabb och en klasshäst för sällskapet. Känslan är att både startsnabbhet och hårdhet gör sig bra idag.

2&8 är snabba ut, men det har ofta varit i enklare gäng. Alltid svårt sätta in sånt i högre klasser. Jag hoppas och tror Örjan håller ut och dirigerar. Skönt, nu slapp jag ta en massa kostnader i den avdelningen.

__________________
Rugiada Dei Rex har aldrig vunnit på dist i sverige.. Sticker sällan huvudet först.... Tror jag inte ett smack på....
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 09:01   #33
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Rugiada Dei Rex har aldrig vunnit på dist i sverige.. Sticker sällan huvudet först.... Tror jag inte ett smack på....
Å andra sidan skillnad på motstånd idag kontra tidigare. Går ju ner rejält i klass.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 09:13   #34
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Han svarar aldrig nr 2 Ernst Hugo, en om det släpps vidare så kan de bli långt ner. Dock får han försöka ta sig ut och överta direkt!
Är Ernst Hugo ens intresserad av att köra för ledning?
Första starten på ett år med dojor, x antal galopper på den balansen och som bäst en 6e plats genom hela karriären..
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 09:14   #35
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Rugiada Dei Rex har aldrig vunnit på dist i sverige.. Sticker sällan huvudet först.... Tror jag inte ett smack på....
Vilka hästar tror du ett smack på i loppet? Det känns som en soppa av djur som inte vill vinna... . För mig finns det ingen häst med, som jag är beredd att skriva hem om i onödan.(Tilläggas skall att jag var sugen på lås med Talk The Talk...)

Det genomsyrar hela omgången att bra spikar lyser med sin frånvaro och skotvånget på Åby underlättar ju knappast.

_______________

Nytt lås på Conrad och Jorma i VI:e.

_______________

Jarl känns rakt igenom formsvag. Schas!

1 Bazir Dimanche gillar skor. Ett roligt streck för mig. Sämre motstånd överlag. Utklassade Jarl för inte särskilt längesedan, 4%.

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-07 klockan 09:28. Anledning: Talk The Talk
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 09:33   #36
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Här har ni spikar grabbar!

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2015-01-07
Bana: Solvalla / Åby
Spelform: V86, omg. 1

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1 Huge Star (2)
2 1 Rugiada Dei Rex (5)
3 1 Raggamuffin (8)
4 1 Wannabe Kemp* (5)
5 1 Ohana S.M. (5)
6 1 Champ Walk In (2)
7 1 Bazir Dimanche (2)
8 1, 7, 12

Vadet gäller startnummer

3 rader x 20 x 0,25 kr Totalt: 15,00 kr

Kvittonummer: 2F02 B254 xxxx xxxx
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 09:51   #37
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Avd 5 blir ju hopplös (men rolig) att lösa med brf-förbudet. De enda betrodda, 5,6,8 är ju rena brf-hästar.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 09:59   #38
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4927
Standard

8 ren bf-häst? Då har vi minst sagt olika åsikter...

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Avd 5 blir ju hopplös (men rolig) att lösa med brf-förbudet. De enda betrodda, 5,6,8 är ju rena brf-hästar.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 10:00   #39
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Avd 5 blir ju hopplös (men rolig) att lösa med brf-förbudet. De enda betrodda, 5,6,8 är ju rena brf-hästar.
Jo, men min tanke är att 5 kanske har en helt annan fräschör än tidigare? Då kan det vara en mycket bra chans. Stenströmer låter begränsat negativ i ronden angående skorna.

En väg att gå?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 10:05   #40
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Säger som DOOB, folk är fan fulla Fulla måste iaf oddssättarna på bet365 vara när dom släpper Jameson Broline till 6 ggr på plats!! Sjukaste överoddset jag har sett på länge är det iaf. Tar inte han en plats mer än var sjätte gång i detta loppet så har jag tagit ofantligt fel gällande denna häst!
Från ett bra femtespår borde ha kunna hitta ner i ett vettigt slagläge. Jameson har spurtat galet bra varje gång på slutet. Kolla bara de två senaste avslutningarna som tvåa bakom mycket fina Shadow Woodlands. Intrycket och travet har varit av bästa sort! Hästen har 19 raka lopp utan en enda galopp och är jämnheten själv. Senast han var ute över 2640 slutade han två. Visserligen mot enklare hästar än dessa men då hade han spår 12 och inte i närheten av samma form. Tränaren säger att allt är fint med hästen och tror till och med på vinstchans om det stämmer.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 11:00   #41
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
8 ren bf-häst? Då har vi minst sagt olika åsikter...
Ja ändrar: prestationsmässigt är 5,6,8 brf-hästar.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 11:03   #42
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, men min tanke är att 5 kanske har en helt annan fräschör än tidigare? Då kan det vara en mycket bra chans. Stenströmer låter begränsat negativ i ronden angående skorna.

En väg att gå?
Ja av 5,6,8 tror ja helt klart 5 missgynnas minst av skor på
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 11:08   #43
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13250
Standard

Vad tror vi om Champ Walk In som spik
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 11:29   #44
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2505
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Vad tror vi om Champ Walk In som spik

Jag chansspikar Jorma här. Känns som det blir körning mellan 1.2.4.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 11:33   #45
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2505
Standard

http://imgur.com/uOjOqzx

Egentillverkade hästskor är det sorten som flyger?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td