Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-16, 05:17   #91
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Zonguldak verkar bli helt bortglömd i avd 6. Vettefan om det inte är bästa hästen på distansen här? Bra spår dessutom!
Hittade samma kuse och kom fram till samma åsikt innan, varit ute i tuffa gäng dom 3-4 senaste (Coldtown, Lovers Face, Frozen, Falcon Håleryd osv) känns som den kliver ner lite i klass nu.

Noterade även "ettan" högst upp i raden på Venkatesh, Hästen kanske är på humör på lördag...
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 10:40   #92
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Du har nog helt rätt där och jag borde vetat bättre än att ta saker ur sin kontext.

Enklast är väl helt enkelt att klippa in hela min analys:

Spetsanalysen

Spetsstriden i loppet kommer stå mellan 2 Nothing But Class och 3 Harry Haythrow ...
Mkt bra skriven analys! Gillar jag!! Fast jag tror Nora/Stefan kör till och får överta, Harry är speedig vinnarhålet och OS är hans våta dröm ;-)

::
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5)

Senast redigerad av qwerta den 2015-01-16 klockan 10:44.
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 10:43   #93
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Hittade samma kuse och kom fram till samma åsikt innan, varit ute i tuffa gäng dom 3-4 senaste (Coldtown, Lovers Face, Frozen, Falcon Håleryd osv) känns som den kliver ner lite i klass nu.

Noterade även "ettan" högst upp i raden på Venkatesh, Hästen kanske är på humör på lördag...
Ja hästen måste väl ha läst programmet Zonguldak behöver antagligen lopp i kroppen o persson lär köra defensivt i vanlig ordning.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 15:21   #94
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 334
Sharp$: 1984
Standard

Thomas Uhrberg:

Jag har tre hästar till start i V75 och räknar med en seger. I så fall en kanonstart på min semester för efter Åby blir det Dubai och en titt på galopp i världsklass i en vecka.

V75-3: Quick Fix får vinnartipset men jag hoppas att jag får fel, då min Young Farmer är i sådant slag att han kan fälla den trolige favoriten och vinna. Sedan kan det bli så att när två fightas vinner en tredje, vilket kan vara stallets Man WInner. Sonen Joel har ju fått en smakstart på året, så visst kan det bli andra V75-segern på kort tid och till ett häftigt odds!

Om jag tolkar detta rätt så ska Thomas svara Adrian?! Då blir det tufft att vinna För Adrian o Ouick Fix!
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 15:22   #95
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jag lyssnade på intervjun i atg.se ca kl 15.30 med Troels Andersen. Där sa han, att hans bästa chans är 10 Kicki The Dancer i V75-4. Han betecknade 14 Chip Dealer i V75-5 som "en luring".
I SS ligger han lägre med Kicki. "Helt borta är inte min häst men hon står också halvhårt inne och uppgiften är inte lika bra som i lördags."
"Faktum är att jag tror lite mer på 14 Chip Dealer..................Det är för hans skull jag väljer att åka till Åby."
Ska jag tro på det jag hörde eller på SS? Det blir väl att strecka båda.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 15:26   #96
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Thomas Uhrberg:

Jag har tre hästar till start i V75 och räknar med en seger. I så fall en kanonstart på min semester för efter Åby blir det Dubai och en titt på galopp i världsklass i en vecka.

V75-3: Quick Fix får vinnartipset men jag hoppas att jag får fel, då min Young Farmer är i sådant slag att han kan fälla den trolige favoriten och vinna. Sedan kan det bli så att när två fightas vinner en tredje, vilket kan vara stallets Man WInner. Sonen Joel har ju fått en smakstart på året, så visst kan det bli andra V75-segern på kort tid och till ett häftigt odds!

Om jag tolkar detta rätt så ska Thomas svara Adrian?! Då blir det tufft att vinna För Adrian o Ouick Fix!
Joel Uhrberg sa i atg.se, att han kan ta ledningen med Man Winner och släppa till farsan. Det kan löna sig att strecka båda.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 15:52   #97
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 334
Sharp$: 1984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Joel Uhrberg sa i atg.se, att han kan ta ledningen med Man Winner och släppa till farsan. Det kan löna sig att strecka båda.
Yes. Jag hörde de oxå. Men på förhand trodde jag det var minus med skor på YF. Men kolla upp den o den är riktigt snabb ut. När jag läste detta så blir det INTE spik på Quick Fix längre. Tror inte den vinner från dödens. Men Thomas kanske släpper . MW var nära att slå QF men YF är en bättre häst så han kanske släpper??? Om man bara visste då kan vi
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 16:10   #98
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Yes. Jag hörde de oxå. Men på förhand trodde jag det var minus med skor på YF. Men kolla upp den o den är riktigt snabb ut. När jag läste detta så blir det INTE spik på Quick Fix längre. Tror inte den vinner från dödens. Men Thomas kanske släpper . MW var nära att slå QF men YF är en bättre häst så han kanske släpper??? Om man bara visste då kan vi
Jag tror inte Young Farmer kan svara ut Quick Fix.
Man Winner kan möjligtvis göra det, men ska han köra så länge Adrian försöker trycka sig till ledning i så fall i väntan på att Young Farmer ska komma för att överta?

Det kommer ju sänka Man Winner helt i så fall och det kanske det är värt för att Young Farmer ska vinna, men jag vet inte om det är så troligt.

Men man kan nog räkna med en hyfsat seg spetsstrid mellan MW och QF
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 16:41   #99
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 631
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Quick Fix bör väl ha goda chanser (trots Adrian) att få överta ledning och hålla ett högt tempo hela vägen hem? Gick fina 12,7 senast med dojjor på....
va där ingen som såg young farmer på jägersro sist?=) med i en mycket snabb öppning men avjorde säkert ändå! blir åtminstone min spik i morron!
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 16:50   #100
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 334
Sharp$: 1984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag tror inte Young Farmer kan svara ut Quick Fix.
Man Winner kan möjligtvis göra det, men ska han köra så länge Adrian försöker trycka sig till ledning i så fall i väntan på att Young Farmer ska komma för att överta?

Det kommer ju sänka Man Winner helt i så fall och det kanske det är värt för att Young Farmer ska vinna, men jag vet inte om det är så troligt.

Men man kan nog räkna med en hyfsat seg spetsstrid mellan MW och QF
Om du inte tror att YF håller ut QF. Då ska du nog kolla i lopparkivet. Kolla V75- loppet 14/6- 2640a. Laddade väl inte ens. Man satt fast i bilen ändå. Inte en chans att QF tar en längd på den. Däremot kanske Uhrberg släpper... Kolla själv
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 17:01   #101
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Hej alla travvänner!
Barfota körning verkar vara ett huvudbry, man vet aldrig från gång till gång.Hoppas att de får mer ordning på detta.Lite tips till imorgon kommer här.
Lopp 3) spets och slut på nr 6.
Chansspiken i lopp 6) Venkatesh
Lycka till
Mvh Chompipe
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 17:05   #102
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Hej alla travvänner!
Barfota körning verkar vara ett huvudbry, man vet aldrig från gång till gång.Hoppas att de får mer ordning på detta.Lite tips till imorgon kommer här.
Lopp 3) spets och slut på nr 6.
Chansspiken i lopp 6) Venkatesh
Lycka till
Mvh Chompipe
Det blir skor. Det har vart klart hela veckan.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 17:08   #103
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Många hästar som är ovana skor och inte presterar lika bra. Jag tycker 5 Winmecredit i sista är intressant. Bästa spåret, 5 raka vinster, bra kusk och det ser ut att bli körning. En norsk gäst som får körspå har vi väl sett prov på många gånger i kallblodsloppen? 7%
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 17:41   #104
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 1594
Standard

Ju mer jag kikar på det så undrar jag om inte Örjan sitter bakom vinnaren i avdelning 2. Från tränarhåll så låter det som om Raymond Palema kan sätta av ordentligt från början dessutom, så jag är inne på att han kan hitta ned vettigt (om han nu inte är överjävligt snabb och blåser till spets). Ja, behöver ju inte förklara för någon att hästen har gjort det bra de senaste starterna. Håller procenten i sig så blir det nog spik.

Christoffer Eriksson kan jag tycka är lite för vårdslös ibland, och med 1,2,3 och kanske även 5, kommer att köra från start för att få rygg ledaren så kan det nog gå fort eller bli lite halvdrygt genom första sväng.
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 17:48   #105
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Många hästar som är ovana skor och inte presterar lika bra. Jag tycker 5 Winmecredit i sista är intressant. Bästa spåret, 5 raka vinster, bra kusk och det ser ut att bli körning. En norsk gäst som får körspå har vi väl sett prov på många gånger i kallblodsloppen? 7%
Hamre kommer väl inte med en häst med fem raka segrar från Norge för att "gå på Liseberg". Är lika konfunderad som Sprite. Kan någon ge en logisk förklaring till ynka 7 streckprocent.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td