Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-23, 22:44   #181

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Luktar det inte mer o mer Tyrisvarten.

Lås 8-10-14 (13)
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 22:45   #182

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Känns helt hopplöst att försöka hitta spikar i denna omgång. Finns ingen som är helt klar i mina ögon. Just nu lutar det åt Nikita Broline och Diego M Boko men det är minst sagt chansspikar från dom spåren.

Robbans finne i guld vill jag spika men det är sånt jävla tugg om Redéns häst så jag får kalla fötter...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 23:04   #183

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Ett par skrällbud med motiveringar:

Avd V: Nr 10 Lina Liv. Min uppfattning är att hästen slår favoriten Nikita Broline senast om en kusk av Oskars kaliber börjar på att gunga redan i början av upploppet. Tänker du strecka favoriten, så tar du givetvis med Lina också! 4%

Avd VII: Nr 12 Liberty Face. Hästen har den typen av steg som gärna avgör upploppsdueller. Senast klev han förbi betydligt mer spelade 1 Jethro Tull "enkelt" över upploppet. 5%

Båda gillar skor runt om tillräckligt mycket för att kunna prestera bra lopp.

Avd VII: Nr 5 Obi Degato. Näst mest spelat på en häst jag tycker saknar skallen för att vinna mot V75-motståndare. Nu är det ju Norrland, men det känns ytterst tveksamt. En fin modell förvisso, men vid flera av loppen har hästen fått smörresor utan att kunna göra vidare vasst intryck till slut. Mot Hero Sjöhammar bet det förvisso okej, men loppet blev kört helt för hästen, så det var det minsta att begära. Jag tycker hästen måste vinna en riktig upploppsstrid innan den går att haussa.(Övrig motivering går att finna i tråden om Rommes tävlingar. Där går dessutom att finna länk till var Putte64 sitter å silar sand mellan tårna...)

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+12), hammering (+2)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 23:07   #184

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 2636
Standard

Vad tror ni om abborren i första, missgynnad av skor, men annars en gammal kämpe.??
pojmonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 23:07   #185

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Då sitter du på en guldgruva. 56 700 rader verkar billigt. Är det så varje vecka, med 86% vinnare, måste det vara omöjligt att gå back.

Enorma mängder skrällhästar. Miljonutdelning i morgon, alltså?
Jo men tyvärr så är dom där 14% förödande om man ska spela 56 700 rader rakt varje gång. Ibland blir det inte utdelningar som ens överstiger insatsen och ibland får man inte 7 rätt och då sinar kassan rätt jävla fort.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 23:08   #186
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Hjälp mig SO: Ska ett travöga vara torrt för att vara som allra bäst? Jag gillar uttrycket, men har aldrig riktigt fattat vad som gäller...

Tänker du åka på Rino Dox imorgon med?

Vad tror du om kallblodsloppet, lopp12. Nån klaring?
Har man ett vått öga ser man dåligt, hehe

Jag har suttit några timmar och jobbat ikväll. tyvärr blev det vin till middagen så mina tankar kanske är lite yviga. Brukar vara klart som korvspad när jag vaknar i morgon bitti lyckligtvis. jag har 4000 rader att förfoga över i bolaget och det är mastigt men varje streck kostar multum.

Lopp 12 nr 4 Buås Tulla såvida ingen har mörkat fartresurserna

Det blir spiklöst i morgon (!)
Då behöver jag inte bekymra mig om skorna eller ev broddar

jag håller på att vela om jag ska ta med Going for Gold Zaz eller Raske Rutger
Det är hårdare gäng för Jessika denna gång. Hon hade tur förra gången och tur och otur brukar jämna ut sig. I avd 2 har jag 2-5-11 (ev 8) och i avd 3 2-5-9, har vldig tro på Guli Järven sen jag såg loppet i Umeå och Uffe är alltid Uffe, kör inte bort en meter. I övrigt har jag A häst i 3 llopp och 2 av 3 ska vinna.

Avd 4 nr 6 och gard 1-2-3-4-9
avd 5 nr 1 och gard 11-14-15-2-6
avd 6 nr 9 och gard 1-3-6-7

ska sova på det nu gonatt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+50)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 23:12   #187

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pojmonen Visa inlägg
Vad tror ni om abborren i första, missgynnad av skor, men annars en gammal kämpe.??
Värdelös som inte har en chans, krossad av Caramella för två starter sen, chanslös sist. Kommer inte ha en chans. Är vad jag tror. Grymt överskattat. Dock ska man passa Rebellion. Men vinner gör nog Västerbo.
Gammal 2015-01-23, 23:13   #188

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Känns helt hopplöst att försöka hitta spikar i denna omgång. Finns ingen som är helt klar i mina ögon. Just nu lutar det åt Nikita Broline och Diego M Boko men det är minst sagt chansspikar från dom spåren.

Robbans finne i guld vill jag spika men det är sånt jävla tugg om Redéns häst så jag får kalla fötter...
...skit i tugget å lyssna på dig själv. Ett råd, det är relativt sällan säljsajterna är vettigt på det med sina snackisar på lördagar överlag ändå.

Vissa skrek ut sin förträfflighet härom veckan då de fick in ett kallblod som egentligen var tvåa i mål. Duktiga Berglund på gratis-Travnet fick in den som reserv å sin sida.

Sedan rankar samtliga de där källorna bra ofta, men vem gör inte det? Snoken har varit speciellt vasst flera ggr på V8 och V7 på sistone, tycker jag mig ha läst till.

Min känsla är att Berghs häst i guld ska slås i spets. Tror du de lyckas med det efter hur intrycket varit i hans regi på den kusen? Ta beslut efter hur du ser på saken och bry dig inte för mycket om hästar som det är skrik runt, framförallt när de måste springa förbi (bakspår).
Gammal 2015-01-23, 23:25   #189

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 39
Standard

I OLAG MED TT

Sist spikade TT Järvsögutten v86 Valla/Bergsåker som stallet inte hade några större förhoppningar på ja skrev som stallet sa "vi är nöjda med pengar" Nu spikar TT tydligen Guli järven som stallet inte tror ska vinna citat "tar han skapliga pengar är vi nöjda" men tror inte han vinner på lördag! Vad grundar TT sina beslut på?? Piltavla? eller mörkar stallet? NJa ja tror ja fortfarande har bättre koll på mina kära kallblod än TT ,,
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 23:29   #190

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammering Visa inlägg
Sist spikade TT Järvsögutten v86 Valla/Bergsåker som stallet inte hade några större förhoppningar på ja skrev som stallet sa "vi är nöjda med pengar" Nu spikar TT tydligen Guli järven som stallet inte tror ska vinna citat "tar han skapliga pengar är vi nöjda" men tror inte han vinner på lördag! Vad grundar TT sina beslut på?? Piltavla? eller mörkar stallet? NJa ja tror ja fortfarande har bättre koll på mina kära kallblod än TT ,,
Jag tycker det är kul med kallblod, men kan de desto sämre. Jag brukar anteckna de med fart, som jag ser på lajven, i min bok.

Vem tror du vinner loppet?
Tror du som SO, att 4 Buås Tulla vinner lopp 12?
Gammal 2015-01-23, 23:46   #191

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Helt rätt. jag som varit med ett tag har lärt mig att den man ska tro minst på är ägaren. Antingen är han ljusblå och överoptimisisk och säger att den är stenklar eller om han är spelare så mörkar han värdefull info.

Samma sak info från tränare. det är inte alls många som man kan ta på fullaste allvar. Många har dålig koll på motståndet och kan inte heller analysera loppscenariet i förväg.

Fanns en som man kunde lita på 100% och det var Lasse Lindberg. Det han sa kunde man ta rätt upp och ner, för det mesta hade han rätt, dessutom kanonkoll på motståndarna.

Jag roade mig för några år sedan att i efterhand värdera deras så kallade tips och analyser på förhand. Och jag minns att det var inte många som hade rätt när facit var klar.

Egna ögon alltid bäst om man har torrt travöga
Men nog va han lite sliten sista åren Lasse, åkte till Östersund då travet va på Hagmyren...den kvällen va skrovmålet på Ok-macken det närmaste Lasse kom hästlukt.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 23:48   #192

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 39
Standard

Citat:
Jag tycker det är kul med kallblod, men kan de desto sämre. Jag brukar anteckna de med fart, som jag ser på lajven, i min bok.

Vem tror du vinner loppet?
Tror du som SO, att 4 Buås Tulla vinner lopp 12?
Har sneglat på Loppet hela veckan! Tror att allt beror på farthållningen om nån på sista tillägg bjuds in? tycker spontant proppen gynnar första volten men men står ett par tuffingar dubbla tillägg ock jag ska skriva någe bättre i möran om ja hinner!! Buås tulla? har inte kikat alls men har stor respekt för SO som brukar ha klart för sej
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 23:51   #193

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

LEIA WAY och LIBERTY FACE kommer att förgylla min dag i morgon!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-23, 23:55   #194

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
...skit i tugget å lyssna på dig själv. Ett råd, det är relativt sällan säljsajterna är vettigt på det med sina snackisar på lördagar överlag ändå.

Vissa skrek ut sin förträfflighet härom veckan då de fick in ett kallblod som egentligen var tvåa i mål. Duktiga Berglund på gratis-Travnet fick in den som reserv å sin sida.

Sedan rankar samtliga de där källorna bra ofta, men vem gör inte det? Snoken har varit speciellt vasst flera ggr på V8 och V7 på sistone, tycker jag mig ha läst till.

Min känsla är att Berghs häst i guld ska slås i spets. Tror du de lyckas med det efter hur intrycket varit i hans regi på den kusen? Ta beslut efter hur du ser på saken och bry dig inte för mycket om hästar som det är skrik runt, framförallt när de måste springa förbi (bakspår).
Tack för ett tillnyktrande inlägg. Det är lätt att man tar in för mycket information och börjar överanalysera saker som egentligen är självklara.

Jag har svårt att se hur Redén ska vinna detta om ingen sätter upp tempo? Fick ju dessutom stryk senast av Robbans trots bättre spår?
Jorma lär knappast köra med en häst som har varit sjuk och saknar dokumenterad form? Canaka är bästa hästen men klart minus med skor som jag ser det, dessutom har jag ytterst svårt att se Ulf Ohlsson ge sig in i en tokkörning mot Bergh?

Nej det känns som ytterligare ett tråkigt gulddivisionslopp där det är SOS på favoriten..
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-24, 00:20   #195

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Aborren

Citat:
Ursprungligen postat av pojmonen Visa inlägg
Aborren är trög på vintern!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td