Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-28, 14:50   #31
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 824
Sharp$: 37802
Standard

Flemming förkyld och kör inte ikväll. Kanske en fördel att Takter kör Go Johnny GoGoGo!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 15:21   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Inleda med fyra spikar kanske:
Finish brandon, sos. Var grymt imponerad senast att han höll undan på den usla banan
Quality Question, vinner från dödens. Krossar redens häst lätt om denna skulle ta sig förbi.
Candy store har mött mkt bättre hästar, var dock usel senast men förhoppningsvis var det tillfälligheter. Men till 3% är det värt att chansa.
Rocking Love, sos där också! skall tydligen vara riktigt snabb ut och är inte jätte imponerad av jormas!

Sen är det väl bara att måla på!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 15:31   #33
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Valfri balans på Valla.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 15:40   #34
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
TT spikar Rascal Zet mot Tenzing.... Lite överraskande? Rakt ut!
O herregud! Spår 7 dessutom, vingelläge och Reden i sulkyn. Alla såg väl hur han vinglade bort storfavoriten i söndags från spår 2...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 15:50   #35
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
bra spik till bra procent lopp i kroppen nu redens hästar kommer sakta men säkert nu. för många minus på tenzing dagens sämsta favorit
Bra spik? Nja... Given vid gardering men TT spikar rätt ut en häst från vingelläge som möter mer formstarka kort från bättre lägen.
Dessutom har Stall Redén gått mer än lovligt knackigt senaste tiden!

Tycker precis allt talar för att INTE spika... Bortsett från procenten då som tilltalar. Darrar inte ett dugg på manchetten att spika Tenzing dock...

Bara bra om "packet" följer TT...! Folk är fulla...
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 15:52   #36
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Inleda med fyra spikar kanske:
Finish brandon, sos. Var grymt imponerad senast att han höll undan på den usla banan
Quality Question, vinner från dödens. Krossar redens häst lätt om denna skulle ta sig förbi.
Candy store har mött mkt bättre hästar, var dock usel senast men förhoppningsvis var det tillfälligheter. Men till 3% är det värt att chansa.
Rocking Love, sos där också! skall tydligen vara riktigt snabb ut och är inte jätte imponerad av jormas!

Sen är det väl bara att måla på!
Såg Korpi uttala sig om Rocking Love! "Jag laddar för spets och går en 13-tid på Solvalla"....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 15:54   #37
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Rocking Zet skall enligt tidig Redén-intervju inte gå barfota och backas för att smyga med och speeda till slut...

Har han ändrat sig i veckan? Vad går TT på??
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 15:59   #38
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Valfri balans på Valla.
Å där kom det väntade barfotaförbudet på Åby.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:02   #39
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 824
Sharp$: 37802
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Rocking Zet skall enligt tidig Redén-intervju inte gå barfota och backas för att smyga med och speeda till slut...

Har han ändrat sig i veckan? Vad går TT på??
Det är väl så med TT, SS, Spelvärde och allt vad de heter, att de måste försöka sticka ut lite för att folk ska fortsätta betala. Någon gång går det in och de skryter de upp sig, men annars fortsätter det i gamla vanliga fotspår. Tenzing är åter efter trampskada och har inte haft optimala förberedelser, så de tar nog chansen att gå emot.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:11   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 824
Sharp$: 37802
Standard

Skor på Åby och barfota på Solvalla, som väntat. Kan bli en trevlig kväll, förmodligen med "normalutdelning".
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:15   #41
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 42
Sharp$: 1428
Standard

Börjar med 3 spikar idag på 9 i första då 1 ej är gynnad av hård bana + blöt till slut, sedan Örjan med 7 trots att 8 skall gå BF RO, och sedan spets o slut på Jonnys nr 1 i 3:e. Fyller på i de fyra nästkommande loppen o avslutar med bank på Eriks styrning 2 Acriter
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:40   #42
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Rocking Zet skall enligt tidig Redén-intervju inte gå barfota och backas för att smyga med och speeda till slut...

Har han ändrat sig i veckan? Vad går TT på??
Vem fan är Rocking Zet?!

Har postat ett DM på Twitter till dig, ifall du inte är inloggad där.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:52   #43
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2641
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Gällande Tripolini V.P. så instämmer jag med "kritikerna"! Man ska nog inte överdriva hästens storhet. Visst! Kapabel och bra häst men glöm inte att det är Åby med O.S. och bakspår på 1640! Den måste vara MYCKET BRA för att vinna!

Personligen spikar jag 1 Finish Brandon! Startsnabb häst med läge i toppform! Blir det inte spets av egen kraft eller överfallen så finns O.S. att tillgå! BRA CHANS över aktuell distans! Mycket uppåt från stallet!

7 Quality Questioned måste vinna ikväll! Nu eller aldrig! Sista chansen för den här annars skrotar jag den för gott!

Breidabliks G.T. blir stor favorit och har många förespråkare! Nej säger jag! Ingen spik! Bara stark häst som lätt kan bli nedspeedad! Herregud den har ju knappt gått under 17!? Dessutom klar galopprisk även om jag läst någon tycka sig att den är travsäker...
Heiskanens 1 Hot Way F.I. känns intressant från läget liksom 15 Tärnan!
6 Manstone's Image är begränsad men har toppform! Om smygresa kan den gå fort ett par hundra meter. 6% är intressant!

1 Tenzing har toppform och är klassen i gänget! Spik på mitt system då jag tror den tar pik och leker hem det! Första motbudet är för den som garderar 6 Twigs Atkin men Stig H varnar för att hovarna måste sparas (om ok köra valfritt) vilket skulle vara litet minus.
Vid fler än två är 12 Proud Victory Rose smällkaramellen som tredje häst i min rank! 6% är mumma! Tufft spår men är den här i närheten av toppform kan den speeda fort och långt!

2 Ruth Reerstrup är megalampa! Över 70%!! Kom igen nu...! FOLK ÄR FULLA!
Såååå stor ska den inte vara även om chansen är mycket god! Fynden tillika måsten är Jori Turjas (åååhhh vad jag älskar den tjocka flintisen!!) nyförvärv 3 Orderly och 9 Wiss Shadow på 5 respektive 7%! Lite bättre häst är Wissen och Björn Goop upp är kanon men bakspåret gör att jag rankar Orderly före! Får fint lopp i främre träffen och det är få hästar som har växlat ett upplopp på Solvalla som Orderly! Garanterat topp fem när det gäller mäktiga avslutningar till vinst i den raden! SE UPP FÖR I HELVETE!! Måstestreck!

I sista garderar jag massivt! Många grundkapabla hästar med diffus form och här kan det hända en del!

Frågor på det? Lycka till!
Men om du läser Sjödens krönika inför dagens tävlingar så konstaterar han att när det är 10 startande hästar bakom bilen över 1640 på Åby så vinns märkligt nog flest lopp från spår 9 o 10, märkligt men tydligen sant.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 16:58   #44
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2495
Standard

Nr 5 i första avd. och nr 11 i sista... Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 17:03   #45
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 123
Sharp$: 2412
Standard

Någon som har Snoken?
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td