Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-07, 08:35   #166
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

Två bra spikar västerbo i första o nadal broline

Kör samma spik som dig Liljendahl
Blir det barfota tar jag med Tenzing riktig skräll
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 08:45   #167
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Ja det är en kanon häst men tror inte Frank vinner 2 v i rad och förra v vann han på ren tur i mina ögon, innan dess var det väl flera år innan han vann på V75.
Frank Nilsson han kom undan med i mina ögon solklar diskning För sin styrning, tror att han kommer ha det i tankarna idag och ta det lite piano.
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 08:53   #168
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2505
Standard

Kostar Jens krönika nu varje gång eller vet ni hur det är?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 08:54   #169
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3957
Standard

Canaka B.F känns väldigt spelvärd idag...blir väl bfro också. Kommer hon bara vettigt på det från start och kan ta rygg på Jaguaren sista varvet så blåser hon nog förbi allt på upploppet..

Jag litar iaf inte ett skit på Dixie ifrån spets, lär väl få Erik eller Robban masserandes på utsidan och då är Dixie körd
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 08:55   #170
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Kostar Jens krönika nu varje gång eller vet ni hur det är?
Jag tror den är "fri" på onsdagarna och endast för prenumeranter till V75.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:03   #171
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag tror den är "fri" på onsdagarna och endast för prenumeranter till V75.
Ej fri på onsdagarna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+2)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:11   #172
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Två bra spikar västerbo i första o nadal broline

Kör samma spik som dig Liljendahl
Blir det barfota tar jag med Tenzing riktig skräll
Härligt! Kämpa!!
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:14   #173
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Canaka B.F känns väldigt spelvärd idag...blir väl bfro också. Kommer hon bara vettigt på det från start och kan ta rygg på Jaguaren sista varvet så blåser hon nog förbi allt på upploppet..

Jag litar iaf inte ett skit på Dixie ifrån spets, lär väl få Erik eller Robban masserandes på utsidan och då är Dixie körd
Johan aviserar spets o släpp , då hästen inte gjort sina bästa lopp i ledningen. Kan dt vara en mörkning, månne? Dt skulle vara i så fall någon från tillägg som snabbt kommer upp o ställer en fråga, men om avancemanget tar tid, ser jag ingen anledning för Johan att släppa d v s i ett senare skede av loppet.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:17   #174
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 1513
Standard

Gör ett roligt system och spikar October Kronos i första, Montdore i sjätte samt IamDynamite i sista
ricrok är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:23   #175
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag har väldigt svårt att tro att man går ut i en silverfinal med 220k i förstapris med inställningen att man ska köra ett "snällt lopp".....Hästen har ju tidigare visat prov på bra styrka och kan göra en del själv i loppen.
Kan inte minnas att art on line gjort så mycke själv i loppen nån gång faktiskt. måste vart jäkligt länge sen. får han gå i dödens så brukar han stanna ett halvarv kvar
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:24   #176
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Min följehäst och lilla favorit Rebellion lämnar jag inte utanför kupongen. fem stora favoriter i dem fem första avdelningarna.

Avd 1: Fråga är väl hur pass enkelt dem låter Västerboo ta spets. Jag tycker ändå Queasy & Örjan har stor chans att va i ledning, om rebellion släpper och sen ska han ge fan i att släppa till Västerbo om såhär blir fallet. Drömmen är ju SoS för Rebellion men det lär väl inte ske, kanske kan få smyga bakom Västerboo & Queasy och gynnas av körning. Låser med 1-6-4.

Men jag skulle säga att dagens säkra spik är Nadal Broline i Avd 4. En Ohlsson i sagolik form. Möter ingenting.

Inken bör torska snart, har övertygat och vunnit enkelt. Jag tror inte det blir så enkelt idag, samma gäller Västerboo.

Dagens bästa och spelvärda spik om man tänker så är ju syskonet till Caramella. Canaka i Avd 6. Jesus!
Men Linus Wibb kanske kan orka, dock tror jag inte det. och är lite osäker, va stark sist men orkade inte. lär nog inte idag heller, men större under har ju hänt.

Avd 6: Maffioso Face. Ger pengarna idag.

Mvh Softpojk
__________________
Trav är kul.

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-07 klockan 09:33.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:26   #177
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Canaka B.F känns väldigt spelvärd idag...blir väl bfro också. Kommer hon bara vettigt på det från start och kan ta rygg på Jaguaren sista varvet så blåser hon nog förbi allt på upploppet..

Jag litar iaf inte ett skit på Dixie ifrån spets, lär väl få Erik eller Robban masserandes på utsidan och då är Dixie körd
vettigt på det från start? står ensam på 40 hamnar sist givetvis
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:29   #178
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Min följehäst och lilla favorit Rebellion lämnar jag inte utanför kupongen. fem stora favoriter i dem fem första avdelningarna.

Avd 1: Fråga är väl hur pass enkelt dem låter Västerboo ta spets. Jag tycker ändå Queasy & Örjan har stor chans att va i ledning, om rebellion släpper och sen ska han ge fan i att släppa till Västerbo om såhär blir fallet. Drömmen är ju SoS för Rebellion men det lär väl inte ske, kanske kan få smyga bakom Västerboo & Queasy och gynnas av körning. Låser med 1-6-4.

Men jag skulle säga att dagens säkra spik är Nadal Broline i Avd 4. En Ohlsson i sagolik form. Möter ingenting.

Inken bör torska snart, har övertygat och vunnit enkelt. Jag tror inte det blir så enkelt idag, samma gäller Västerboo.

Dagens bästa och spelvärda spik om man tänker så är ju syskonet till Caramella. Canaka i Avd 6. Jesus!

Avd 6: Maffioso Face. Ger pengarna idag.

Mvh Softpojk
Att queasy ska kunna hålla ut västerboo. tror varken örjan eller nån annan. kolla lite arkiv till kanske, när öppnade queasy så snabbt?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:30   #179
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Ganska slätstrukna lopp med stora stora favoriter. Svårt att hitta riktiga kantbollar??!!

Den enda som fått mig att höja ögonbrynen är 15 Geisha Sund i lärlingsloppet. För det första har hästen kanonform. Vann väl ganska okörd V75 på Bergsåker från liknande läge. Nu finns också chansen att lätta hästen tydligen. OCH - inte minst . Caroline Åkerlund har ju mycket fint facit i sina styrningar. Jag har sett henne gjort suveränt fina taktiska bedömningar på Bergsåker genom åren. Och hennes V75 resultat är ju inte så pjåkiga.
Tror hon kan fixa det här om allt stämmer och hon får en bra start. 6% häftigt.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 09:31   #180
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Att queasy ska kunna hålla ut västerboo. tror varken örjan eller nån annan. kolla lite arkiv till kanske, när öppnade queasy så snabbt?
Vilken tur att travlopp inte avgörs i kyrkan då. Håll ut kan han nog, men släppa lär han göra. Lycka till.
Men hinner Rebellion vakna innnan så är det jackpott.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td