Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-01, 23:42   #31
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fint regelverk, verkligen!

Bara helgardera då ifall han får för sig att klippa benen på nån igen.
Ja Oskar har ju femtespåret med Stylish Hanover innanför Franks springspår 7, det är väl lätt hänt att en häst bryter ut lite... Ifall Oskar skulle "råka" göra det, tror jag rätt många travlirare, inkl mig, hade flinat gott

Sen tror jag att Oskar e bättre än så, och om inte annat vore det synd om Wäjersten som hamnar i kläm isf
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 05:31   #32
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2508
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Tror West Wing blir farlig.
Bra mot, men hästen är minst 20m bättre nu när han slipper Falsig.

Falsig har den ju sluppit på sistone, dock kommer den bli giftigare om den får gå optimalt balanserat och inte med skor som sist.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 07:44   #33
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 71
Sharp$: 390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fint regelverk, verkligen!

Bara helgardera då ifall han får för sig att klippa benen på nån igen.
Spika menar du väl? Nu vet Frank att det är fritt fram. Räkna med en bulldozer-styring på lördag ;-)
Jobbalitemer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 08:15   #34
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Avd 1: Spik på Västerbo eller krydda med Youana, Queasy, Air Gunner? Aristocat Boko har jag jagat länge, men står nog över här. Likaså Highspeed Call. October Kronos?

Avd 2: Spel mot ett mål om Calvin Borel håller sig till trav. Certification, Young Farmer, Liberty Face, Quick Fix och Tenzing vid gardering? Även intressant med Örjan upp på Nelly Burge!

Avd 3: Digital Ink. Harry H och WinMeCredit vid gardering, men gardering behövs nog inte. Going For Gold och She Loves You om ännu fler?

Avd 4: Chansspika Stepping For Money? Annars ska Nadal Broline också med. Kanske fler.

Avd 5: Alvena Take It var urläcker senast. Men har lite svårt för Frank Nilsson. Kommer ta ett par stycken här.

Avd 6: Gillar verkligen intrycket på Shadow Woodland. Men ingen spik, många bra emot. Diego, West Wing, Montdore, Oliver K, etc.

Avd 7: Ganska öppet tycker jag. Blir nog det dyraste loppet.
Jag skulle lägga Going For Gold Zaz ännu högre i ranken kanske till och med Först om Inken håller ut övriga från start, Harry tar han sig inte förbi och jag tror inte Peter släpper. Då har vi GFGZ i perfekt slagläge och spurtkrutet lär vara välbevarat med tanke på förra loppets totalfjaskostyrning av Jorma
Men är man nöjd med ett andrapris så är man
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 08:23   #35
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OHPF Visa inlägg
softpojk

Kan du inte ladda upp bongen till lördags V7:an du satte?
Vet inte riktigt vad jag har att bevisa för dig, två personer såg mitt spel innan på Sharps via den "privat meddelande". Jag tycker det räcker, så om du tror jag ljuger eller inte är ju totalt ointressant för både mig och dig faktist. Lagt ner att lägga upp bongar här, jag är som en indian och tror på jinxen.

Lycka till med spelen.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 13:56   #36
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 1415
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Vet inte riktigt vad jag har att bevisa för dig, två personer såg mitt spel innan på Sharps via den "privat meddelande". Jag tycker det räcker, så om du tror jag ljuger eller inte är ju totalt ointressant för både mig och dig faktist. Lagt ner att lägga upp bongar här, jag är som en indian och tror på jinxen.

Lycka till med spelen.
Lugn och fin nu. Du har absolut ingenting att bevisa! Bara jag som var lite nyfiken..

Lycka till du också!
OHPF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 16:37   #37
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Jag skulle lägga Going For Gold Zaz ännu högre i ranken kanske till och med Först om Inken håller ut övriga från start, Harry tar han sig inte förbi och jag tror inte Peter släpper. Då har vi GFGZ i perfekt slagläge och spurtkrutet lär vara välbevarat med tanke på förra loppets totalfjaskostyrning av Jorma
Men är man nöjd med ett andrapris så är man

Jag tror att både Jorma, tränare och kretsen kring hästen var mycket nöjda. Totalfjaskostyrning? Knappast. Nu har dom en frisk häst som har
uppåtgående form och som dom kan ha roligt med framöver. Jag tvivlar på att Bergh tagit stryk även om Jorma fått luckan. Skulle alla hästar köras för fullt skulle många av dom inte bli långlivade
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 17:02   #38
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Tror West Wing blir farlig.
Bra mot, men hästen är minst 20m bättre nu när han slipper Falsig.
Ja minst 20m bättre, men Oliver slog West Wing säkert från dödens sist. Frågan varför utgången skulle bli annorlunda nu när Oliver har ytterligare lopp i kroppen. Visst blir det plus på WW om den kan gå bfr, men då kan ju Oliver också gå med lättare balans.

Senast redigerad av Espo den 2015-02-02 klockan 17:07.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 17:04   #39
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 65
Sharp$: 2074
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Ja minst 20m bättre, men Oliver slog West Wing säkert från dödens sist. Frågan varför utgången skullebli annorlunda nu när Oliver har ytterligare lopp i kroppen?
Satt inte Oliver i vinnarhålet hela loppet sist och smög ut på upploppet ?
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 17:07   #40
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jobbalitemer Visa inlägg
Spika menar du väl? Nu vet Frank att det är fritt fram. Räkna med en bulldozer-styring på lördag ;-)
Han höll ju på att torska i lördags trots att han oskadliggjort värsta konkurrenten
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 17:09   #41
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sejoh Visa inlägg
Satt inte Oliver i vinnarhålet hela loppet sist och smög ut på upploppet ?
stämmer
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 17:14   #42
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Han höll ju på att torska i lördags trots att han oskadliggjort värsta konkurrenten
Inget snack om att Frank är en av landets absolut bästa "lärlingar". Nära att torska håller jag inte alls med om. Vann enkelt med krafter kvar. Stenströmers häst hade aldrig vunnit oavsett incidenten eller inte. Fungerade inte alls barfota på banan och galopperade dubbelt.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 17:24   #43
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Jag skulle lägga Going For Gold Zaz ännu högre i ranken kanske till och med Först om Inken håller ut övriga från start, Harry tar han sig inte förbi och jag tror inte Peter släpper. Då har vi GFGZ i perfekt slagläge och spurtkrutet lär vara välbevarat med tanke på förra loppets totalfjaskostyrning av Jorma
Men är man nöjd med ett andrapris så är man :thumbdown
:
Jorma hade ju spik på V7:an

Jackpot och allt. Vad är 5% i körkommission mot att bara behöva spela 6 lopp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lepadd (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 17:38   #44
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Jag skulle lägga Going For Gold Zaz ännu högre i ranken kanske till och med Först om Inken håller ut övriga från start, Harry tar han sig inte förbi och jag tror inte Peter släpper. Då har vi GFGZ i perfekt slagläge och spurtkrutet lär vara välbevarat med tanke på förra loppets totalfjaskostyrning av Jorma
Men är man nöjd med ett andrapris så är man
Peter släpper garanterat till Inken över medel. Ingen i loppet är intresserad utav att sätta upp tempot. Örjans ända uppgift är att se till att inte Peter får lucka på upploppet. Blir ett riktigt sömnpiller och tvillingen är huggen i sten. Ang Jormas styrning sist så levererade han en hundraprocentig styrning. Att han skulle spetsa och släppa visste alla. Dags att bygga upp hästen igen efter ett sargat 2014 med bara ett fåtal starter.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 18:31   #45
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Nej jag har svårt att se vem i det där gänget som ska dräpa sin häst och svara när dom får Inken utvändigt om sig. Speciellt när han aldrig någonsin viker ner sig.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td