Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-15, 20:11   #1
Banned
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 37
Standard

V86 Spikar Solvalla/Jägersro 18/2


Fundera på nedan som möjliga spikar.

V86-4: 2 What´s Your Limit? Tror stall Melander är lite på G. Intressant med Björn G. Björn försöker nog svara ut Yoga Brick mm. Annars kan man ju spela på namnet

V86-7: 3 Vivo Per Lei. Takter tycker jag visar upp en bra form samtidigt som jag tycker stall U verkar på väg ner.

V86-8: 6 Maffioso Face. Omgångens bästa spik som jag ser det. Erik kör snyggt till ledningen sedan är loppet över. Just nu bara 6%
putte31 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 20:25   #2
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Så himla fin som Research varit i sina två senaste starter, så kan jag inte annat än tro det är omgångens bästa spik.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 20:40   #3
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Själv ser jag fram emot revanschmötet Jourasi mot Shark Kronos!

Jag fick ju inte synat den matchen senast då Örjan körde galopp bakom bilen.
Nu säger jag inte att enbart dessa gör upp, med de ska ha chans i loppet.
Jobba Jourasi!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 21:05   #4
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

ja 72% på shark är väl extremt överdrivet. Given att gardera.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 21:11   #5
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte31 Visa inlägg
V86-8: 6 Maffioso Face. Omgångens bästa spik som jag ser det. Erik kör snyggt till ledningen sedan är loppet över. Just nu bara 6%
Finns snabba invändiga, så ledningen blir svårt.
Om dem inte nu släpper.

Senast redigerad av trance_error den 2015-02-15 klockan 21:18.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 21:11   #6
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte31 Visa inlägg
Fundera på nedan som möjliga spikar.

V86-4: 2 What´s Your Limit? Tror stall Melander är lite på G. Intressant med Björn G. Björn försöker nog svara ut Yoga Brick mm. Annars kan man ju spela på namnet

V86-7: 3 Vivo Per Lei. Takter tycker jag visar upp en bra form samtidigt som jag tycker stall U verkar på väg ner.

V86-8: 6 Maffioso Face. Omgångens bästa spik som jag ser det. Erik kör snyggt till ledningen sedan är loppet över. Just nu bara 6%
Glöm inte bort den italienska fuxmärren Omerta' Del Nord i V86-7 som gick en fin långsida på Jägersro senast och höll bra som tvåa! Given på kupongen! Hey Honey i V86-5 är en annan som möjligtvis kan vara rolig i ett småsvårt lopp. Höll bra från dödens på Jägers för tre starter sedan! Förhandstipsen från min sida ligger annars i de första loppen utanför V86-spelet på Jägersro där jag har börjat småkolla litegrann. Skrällen är Manhattan Sassy i V4-1 som fullföljt bra efter hårda öppningar i två raka lopp. Draget är Shim's Legacy i V4-3 som verkligen står på tur för att vinna efter flera fina avslutningar på slutet. Planerar att bygga V4-systemet runt den!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 21:28   #7
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Glöm inte bort den italienska fuxmärren Omerta' Del Nord i V86-7 som gick en fin långsida på Jägersro senast och höll bra som tvåa! Given på kupongen! Hey Honey i V86-5 är en annan som möjligtvis kan vara rolig i ett småsvårt lopp. Höll bra från dödens på Jägers för tre starter sedan! Förhandstipsen från min sida ligger annars i de första loppen utanför V86-spelet på Jägersro där jag har börjat småkolla litegrann. Skrällen är Manhattan Sassy i V4-1 som fullföljt bra efter hårda öppningar i två raka lopp. Draget är Shim's Legacy i V4-3 som verkligen står på tur för att vinna efter flera fina avslutningar på slutet. Planerar att bygga V4-systemet runt den!
Jag vet om att du gillar respons på dina drag.

Shim's står även i min bok med stora bokstäver. Det gör en häst till i samma lopp. Jag syftar på Swing Kronos.
Hästen föregås av gott rykte och näst senast hade hästen troligen vunnit över en såpass fin häst som Breidabliks G.T., ifall sluppit all otur på upploppet.
Det räcker långt här och jag rekommenderar ett lås på två.(Fast självklar A-häst på din idé om jag måste välja. Den hästen fattar vad det går ut på...)

__________

Omerta är ännu bättre barfota runt om, någonting jag hört i flera intervjuer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-15 klockan 21:33.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 21:53   #8
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Ser på förhand ut som en väldigt högklassig v86 omgång. Många bra hästar och hela kuskeliten på plats. Ska bli mycket intressant att se hur en Kolgjinihäst presterar med en riktig elitkusk bakom tömmarna
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 21:57   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Drar lite favoritanalys kort efter fem minuter med startlistan:

De två som ser ut att bli enorma är inget att hålla i handen, bakspår på 15 hästars spårtrappa, jag tackar jag! Lågklassigt med innerspår är också syn!

Förmodade tredje största Twigs Voici är det också syn på. Toppspår och bra distans men kuskminus och grymt ojämnt streckat sett till chanserna kommer det bli här!

Några favoriter som däremot ser bra ut är först och främst West Wing som var en bra häst redan hos Falsig och höjt sig minst ett snäpp nu. Ser ut som en mycket bra uppgift, motståndet är ju riktigt ljummet här! Tenzing har jag ingen koll på dagsstatus, men verkar allt bra inför ska den ju bara vinna det här? Quick On The Draw har 3/3 med Erik under samma förutsättningar, hoppar han bara inte så är det väl rusning mot segern och vinst med 20 oavsett hur mycket överskottskraft han gör av med före och under loppet?

Good luck!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 22:47   #10
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag vet om att du gillar respons på dina drag.

Shim's står även i min bok med stora bokstäver. Det gör en häst till i samma lopp. Jag syftar på Swing Kronos.
Hästen föregås av gott rykte och näst senast hade hästen troligen vunnit över en såpass fin häst som Breidabliks G.T., ifall sluppit all otur på upploppet.
Det räcker långt här och jag rekommenderar ett lås på två.(Fast självklar A-häst på din idé om jag måste välja. Den hästen fattar vad det går ut på...)

__________

Omerta är ännu bättre barfota runt om, någonting jag hört i flera intervjuer.
Swing Kronos har jag inte fastnat för tidigare direkt, men såg precis om loppet den 13/1 och visst ger den ett starkt och rejält intryck. Nu tappade iochförsig Connys många fler meter så normalt sett hade den nog inte slagit den ändå. Kapacitetsmässigt ser det dock ut att vara en häst som iallafall kan ta sig en bit uppåt och förbi de här loppen. Jag plockar nog ändå bort den med tanke på att den har galopperat i fem av sex voltstarter och nu står med besvärliga spår 5 (det var iallafall Ludde som körde när den gick felfritt om man ska se något positivt). Kunde för övrigt inte låta bli att reflektera över Adrians styrning där den 13/1. Det är ju snarare hans oförmåga att hålla sig lugn över ett upplopp än otur som ställer till det. Klart en del hästar bryter ner och är oreglerbara, men det är inte sällan som man ser Kolgjini junior tappa fattningen på upploppet. Jag tror verkligen att han hade tjänat på att försöka hålla sig lugnare den sista biten.

EDIT: Korrigering på Adrian-reflektionen, det är såklart det invändigt galopperande ekipaget som bryter ut och inget annat. Oklart hur jag lyckades missa det första gången...

EDIT 2: Ny korrigering, invändigt galopperande häst bryter ut samtidigt Adrians också bryter ner lite på grund av den yviga drivningen (dålig kameravinkel, men ser ut så iallafall). Otur den här gången för Adrian, men ändå onödig styrning enligt mig...

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-02-15 klockan 23:09.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 10:14   #11
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Stekel..."Lyssna" på Helge om Research och kolla arkivet. Du är nog inte bara dåligt uppdaterad på Tenzing utan även runt Susannes springare? Trist åka på en häst som visar maximal form och som övertygar stort för stunden, eller hur?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 15:07   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37832
Standard

Omgångens mest intressanta häst: Portovenere! Gjorde en riktigt fin debut för Cattis och har nu lopp i kroppen. Se upp!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 18:34   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Stekel..."Lyssna" på Helge om Research och kolla arkivet. Du är nog inte bara dåligt uppdaterad på Tenzing utan även runt Susannes springare? Trist åka på en häst som visar maximal form och som övertygar stort för stunden, eller hur?
Nejdå jag har allt koll på Research och hur fruktansvärt bra den gått på sistone, men så där hysterisk form kan man inte hålla på en häst start ut och start in. Och även om man skulle byta ut namnet Oliver Kronos eller liknande häst ur högre klass skulle jag inte förorda firma Österberg från bakspår mot Jansson/Meilink med bra häst från framspår. Ekipaget höll på att vinna sprintlopp i klass 1 med startgunga, det vill jag påstå att Susanne och Research inte kan göra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1), CamillaS (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 09:43   #14
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har ponziopilato stra bytt ägare? Eller drömde jag att det stog örjan som körsven i söndags?
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 14:24   #15
Banned
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 37
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte31 Visa inlägg
Fundera på nedan som möjliga spikar.

V86-4: 2 What´s Your Limit? Tror stall Melander är lite på G. Intressant med Björn G. Björn försöker nog svara ut Yoga Brick mm. Annars kan man ju spela på namnet

V86-7: 3 Vivo Per Lei. Takter tycker jag visar upp en bra form samtidigt som jag tycker stall U verkar på väg ner.

V86-8: 6 Maffioso Face. Omgångens bästa spik som jag ser det. Erik kör snyggt till ledningen sedan är loppet över. Just nu bara 6%
Viker ner mig i V86-7.... Spikar Johan istället. Det får man väl äta upp
putte31 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td