Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-14, 10:35   #76

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61670
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Gigantisk??

Vilket adjektiv använder du för Inken, stoppning for money och Zonguldak?

Den här veckan ska man skita i att spela, nästan skönt att sitta i London så man med gott samvete kan slänga iväg en alibirad utan att spika någon favorit.

Slänger in en rad i morgon bitti, innan Big Ben och Towern, spikar på några av följande: Scarpia, West Wing, research eller runda LB

Bästa, eller nja egentligen är det bortkastade, strecken är bubbly, Artemis, finish future och sen alla utom Inken. Goldomaster...........
Har en häst nästan lika mycket av insatserna som de 11 andra i loppet tillsammans så är den för mig gigantisk favorit. Det är inte den gamla streckfördelningen som visas numera vilket många spelare fortfarande tycks tro.

Jag hann inte heller läsa på dagens omgång tillräckligt för att spela, och utan jackpot och med flera gigantiska favoriter kommer ju inte alla pengar delas ut idag om spelarna har rätt och då är det inte fel att avstå V75 spelet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:10   #77

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Har en häst nästan lika mycket av insatserna som de 11 andra i loppet tillsammans så är den för mig gigantisk favorit. Det är inte den gamla streckfördelningen som visas numera vilket många spelare fortfarande tycks tro.

Jag hann inte heller läsa på dagens omgång tillräckligt för att spela, och utan jackpot och med flera gigantiska favoriter kommer ju inte alla pengar delas ut idag om spelarna har rätt och då är det inte fel att avstå V75 spelet.
Vilket ord nyttjar du för storfavoriten Digital Ink då, när gigantisk är upptaget?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:11   #78

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vilket ord nyttjar du för storfavoriten Digital Ink då, när gigantisk är upptaget?
MEGALODON!!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Helge (+3), Icewinner (+8)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:12   #79

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 180
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Tyvärr tycker jag att Goop ofta ger falska förhandstips, ingen jag litar på iallafall. men som kusk är han ju kanonbra.

Tycker ändå han är ganska vettig att lyssna på när han uttalar sig om sina egna styrningar.

Han spikade sig själv med windy ways på halmstad, även trinity zet då på extra v75an och dom vann ju.

Sen är väl kanske inte alla hans drag och övriga spikar alltid så bra men det är en annan femma.
tandpetare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:14   #80

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Man frågar sig om renda lb käkat taggtråd inför senaste starten. Var ju ruggigt bra då, har dock aldrig innan visat tllstymelse till den kapaciteten. Gör den liknande lopp igen så vinner den ju normalt lätt från spets idag
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:16   #81

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag har varit en flitig förespråkare av Dennis De Castella i mina inlägg tidigare.
Idag går jag åt det motsatta hållet.

Du har garderingslopp i III:e och tar ej med 12 Mellby Cheeky?
Jag vill mena på att häst mot häst, så befinner sig Mellby än så länge klart före Dennis.
Det gick tydligt att urskilja vid Dennis 3:e-plats nyligen.
Istället var det Mellby som föll precis, efter en storstilad insats mot bra häst. Dennis hade inte skuggan av en chans mot dessa två.
Löpningsförloppet blev liknande som om att Dennis haft framspår och Mellby bakspår.
Därmed ska Mellby vara betydligt mer spelad än Dennis idag, trots handikappad av sämre startspår.
Jag kan inte se Dennis stå emot om han nu inte ökat på sin snabbhet rejält.

Mellby Cheeky tycker jag istället kommer väldigt tidigt i detta lopp, då han är riktigt rejäl för klassen. Är inte den speedigaste sorten kanske, men det där har förbättrats avsevärt. Faktum är att det varit många trevliga avslutningar som bitit bra den senaste tiden.
Det var en riktigt bra häst som vann loppet den där gången i en ren speedduell, Blue Star Champion.

Det vore synd att åka i ett garderingslopp om det hänger på att Dennis ska ha behövt hålla Mellby ifrån sig. Jag har för dagen svårt att hålla det scenariot för troligt.
Cheeky har nog den bättre vinstchansen av de två som du säger, men jag tror inte det är med några stora marginaler. Nu spelad dubbelt så hårt och jag ser det som ett överspel.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Voltstart (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:16   #82

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tandpetare Visa inlägg
Tycker ändå han är ganska vettig att lyssna på när han uttalar sig om sina egna styrningar.

Han spikade sig själv med windy ways på halmstad, även trinity zet då på extra v75an och dom vann ju.

Sen är väl kanske inte alla hans drag och övriga spikar alltid så bra men det är en annan femma.
Mycket intressant att höra om hans egna styrningar. Vilken taktikik han tänker välja osv. Han är ju dock ingen tippare så resten kan man i stort sett bortse ifrån
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:19   #83

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Tyvärr tycker jag att Goop ofta ger falska förhandstips, ingen jag litar på iallafall. men som kusk är han ju kanonbra.
Tror det var ca 2v sedan han satte alla sina tänkbara spik o de var inte bara favoriter, tycker hans tips har blivit bättre.
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:22   #84

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg

Har aldrig fattat det, jag lirar alltid för 7 rätt o blir det 7 så är det mer cash in än vad jag har lagt oavsett. Förstår inte den logiken samt ju fler stora favoriter ju fler vill jag gälla o mer cash kan det bli om man nu inte bara spikar favoriter för då får man skylla sig själv
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:44   #85

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 180
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Mycket intressant att höra om hans egna styrningar. Vilken taktikik han tänker välja osv. Han är ju dock ingen tippare så resten kan man i stort sett bortse ifrån

Va ju precis det jag skrev.
tandpetare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:50   #86

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Lördagstankar

Avd.1
3 Stepping For Money 59% är väldigt stor favorit! Har jättebra vinstchans från spets och ofta inleds omgången av en favorit men då et där så kraftiga plus på några helt ostreckade vill jag försöka välta! 7 Arbys Amalia 3% är det mesta sagt om! Maken till positiva saker som talar för hästen har sällan skådats! Nedstruken två spår! Man gör allt som går för prestationshöjande utrustningsåtgärder! 5 av 5 på banan! Vore tjänstefel att spricka på sådan info! Låter även påställt på 10 Snowflake Goj 2%! Den brukar gå bra direkt efter vila så även den är intressant! Hemmaekipaget 1 Bubbly har ställt iordning! Speedig liten rackare med fint smygläge! Tror den inte är hög nog i detta sammanhang men om lucka och kortspeed...? Se upp! 3%! 9 Felicia V.E. till 7% är också frestande på ren kapacitet och stall/kusk! 4 Wingait Ida schasar jag helt oavsett information! Maken till ickevinnare finner man bara i kraken som hoppade bort sig igår...

Avd.2
Vinna eller försvinna!? Tror 4 Zonguldak bara vinner igen med Goop! Även den tunga vägen! 2 Finish Future, 3 Fantoccini och inte minst 5 Zinedine Bob ser till att Goop myser efter 1.09 första 500 och sedan glider han fram och övertar! S.O.S skriker vi då!!

Avd.3
Funderade först på ett fräckt lås här! Förstår inte hur 3 Dennis De Castella enbart är streckad på 7%!? Folkhälsan sviktar! Ge fan i flaskan! Folk är fulla! Hästen har fruktansvärd skalle och formen pekar fortfarande i zenit liksom hästens utveckling! Den var okörd sist och Jansson har ett smaskigt läge... KLAR förstahäst!
Lika klar andrahäst (hade varit tvärtom med ombytta lägen!) är 12 Mellby Cheeky 14%! Jösses så den såg ut sist! Jag blir inte förvånad om Örjan bara glider fram i dödens och pissar på dom! Min dunka-dunka-tvilling idag!
Om fler bör man såklart ta med 1 No Gelt Face 19% på spetsläge och kapacitet, 6 Cosmo Light 7% på form och 7 Royal Prince 20% på Goop och gott rykte liksom 9 Nose Gear!

Avd.4
6 Digital Ink har såklart bra vinstchans men till 78%!!? Nääää.... då garderar jag gärna! 4 Riff Kronos 10% borde vara minst 25%! Den bleka insatsen sist bidrar nog till dagens övervärde och det ska vi profitera på! En Riff i högform som har kontakt med Inken speedar ner den alla dagar i veckan! 5 Luckycharm Hanover 4% behöver kanske växa in lite mer i Guld men åker med till dagens procent på kapacitet! 7 Dreams Take Time 3% är ett måste! OM du är en av dom dyngraka kan du ju alltid plita ner ett fantasy-streck på 1 Montgomery Gel på läget... 1% på den från bricka ett är sinnessjukt...

Avd.5
2 Renda L.B. 31% spikade jag sist och då var den helt otrolig. Vill se den göra två bra lopp i rad innan jag spikar på V75 men chans har den! 5 Reims Gasti 21% såg ut som en miljon sist och nu mogen vinna med lopp i kroppen! KRAFTIGT KUSKPLUS ! 9 Seven Jersey 16% kan gå hur fort som helst en bit! Måstestreck! Om man visste att Tino satt i andra-tredje ut vore det ett spikbud till och med! Två härligt understreckade tidiga bud är 4 Offshore Star 6% som haft toppform en längre tid och nu har läge samt 10 Eklas Superior 3% som idag går barfota runt om och var TT´s drag sist! SE UPP!!

Avd.6
7 Research kanske bara bombar runt dom på en 11-tid men bricka sju med Susanne Österberg...? Njaaa... Jag måste bara gardera med 10 Raffinos 13% som Örjan finåker med fram till upploppet och då får Susanne inte ha vinglat allt för mycket första varvet! BARFOTA RUNT OM på Raffinos! SE UPP!!

Avd.7
Förstahäst är Takter och 2 Angelo Am från fint läge! 7% är ett jävla skämt! Dock låter det väldigt påställt på 10 West Wing så jag dubblar med den! Bakom känns det som helgardering inte är någon dum idé...

Lycka till!

Avd.5
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 11:56   #87

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev mitt bolagssystem

1) 3 r4-7 (tvåa i finalen senast, slår detta gäng, går med aluminiumskor vilket är betydligt lättare än tidigare järnskor, tror att 4 tar spets och släpper till 3)
2) 1,2,4,6,10 r8-5 (efter senaste uppvisningen med svenskt rekord är det inte fel att spika 4, men han måste visa sin klass med två vinster innan jag spikar, klar andrahäst är 10)
3) 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12 r 7-1 (för den som går kort är rankingen 7, 1)
4) 6 r4-7 (blivande världsstjärna, spika och bläddra vidare)
5) 2,5 r9-10 (5 är bäst men ej startsnabb, låser på 2,5)
6) 6,7,10,11 r3-9 (3 tar ledningen men är blöt och viker sig i god tid - schas - 6 bättre än tidigare i Kalmar med bra kusk, 7 favorit med amatör och lätt att bli över från svårt spår, vid överpace kommer 10 till slut med 11 i ryggen och visar varför han heter Wilde Tigern, i sharpstävlingen V75 spikas 6 %aren 11)
7) 2,3,4,5,6,10,11 r7-1 (jag brukar ryka i sista och har missat många miljoner på Torbjörn men förmår ändå inte strecka formlöse 7, 2 är enormt kuskförstärkt, 3 tar ledningen, 4 stjärnkusk, 5 spurtare - dålig starter, 6 och 11 chans enligt Tarzan, 10 har alltid slagit 5 i Johans regi)

Kostar 1540:-. Lycka till!
Voltstart (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 12:28   #88

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61670
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Även den gigantisk favorit. Ännu större. Sannolikt spikar alla där och därför har den oroliga 80 procent av insatserna.

Research loppet är det inte lika många som spikar i. Har man 5 hästar får storfavoriten bara 20 procent av den spelarens insatser i loppet. Dock har i stort sett alla med den så värdeökningen blir minimal vid vinst.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 12:35   #89

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Står över veckans omgång, favoritbetonat..
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-14, 12:41   #90

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
veckans omgång, favoritbetonat
Tvärtom, det enda som talar för favoritparad är banan. Och inte frukten
då utan travovalen.

Mvh Ulf-Eddie