![]() |
lugauer kör till mot tumle dust. märklig manöver. papagayo dock optimalt på v75. rod stewart passas framöver
|
Inte ofta snackhästar presterar så bra...
|
500 - 1.07.7!!
1000 - 1.10!! 1500 - 1.11.7!! Herrejävlar, kunde tro det var elitloppet, NU snackar vi klass på sporten ♥ |
Vilket race det blev och det blev som man misstänkte inget preparélopp för Tumble Dust.
|
Citat:
|
SÅDAN SPIK PÅ ALT
Det var bra intervju fra SS !!!! TAK
|
Säga vad man vill om kommentatorerna, men han Per tror jag han heter, som springer runt och intervjuar, jagar folk, springer efter hästar. Gör ett jävla jobb! lätt och sitta o gnälla framför tvn med en öl i handen. Men det han gör är ren kärlek till sporten & pengar på banken ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu fick spelarna lite revansch i alla fall. Blir nog inte jackpot på 6 rätt nu.
|
TOP NICE DER!!!
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tumble dust var verkligen mycket bättre än vad åtminstone jag trodde! Tar han det loppet rätt så kommer den vinna nåt storlopp med lite flyt!
|
6 Aristocat Boko mot 4,5,7 - 200 spänn runt om.
|
Haugstad revanscherar sig och vinner med 12 Super Otto! :)
|
Citat:
|
Citat:
Super Otto är en trevlig häst. Borde väl haft 2-3 Miljoner mer på sig. Med "kusk" i sulkyn.... |
Citat:
|
varför povar inte den i vanliga fall så offensive linbom i tredje?:(
|
Citat:
|
Vem vann
|
Som väntat dubbeljackpot!
|
Citat:
|
Tack
|
Citat:
|
Dubbel jackpot blev det minsann ändå. Nu blir det drag kring spelet. Superjackpot på onsdag och dubbel jackpot nästa lördag. Många hinner också få ny lön innan lördag.
|
Tycker ingen att det är konstigt att det "alltid" blir jackpot när det är speciella omgångar? Nästa vecka Olympiatravet. Brukar bli jackpot när det är ex. omgångar i Norge...
|
Men hur ser streckspelarnas spelkassor ut ? Kollektivet blev ju gigantiska förlorare idag igen när varken 5 eller 6 rättspengarna delades ut.
|
vad hade det gett med a hannibal? nån som vet
|
Citat:
|
V75 börjar bli ointressant jackpot jackpot jackpot nya idéer behövs samt sämre TV sändningar .Hans måste förhandla med någon som kan sända till folket annars kan ATG lägga ner!
|
Citat:
|
|
Vad ska ATG lägga ner? Varför är detta ATGs fel!??!! Dom bestämmer noll. Dom bara styr SPELEN vi spelare lägger.
|
Efter diskussionen här tidigare om "Vass eller Kass" så tittade jag nu i efterhand på ATG Play. Helt otroligt, de s.k " experterna" sågade SAMTLIGA favoriter, resultatet blev att 4 av 7 favoriter vann. Det är nästan löjligt att höra allt skitsnack om hur favoriterna sågas med alla möjliga korkade motiveringar. Hur gick det till när Huselius och framförallt nollan Tillman blev spelexperter???? Fullständigt obegripligt.
|
Citat:
|
Blir löjligt när det är jackpot på jackpot vecka efter vecka. Kuskar och tränare går ut och snackar upp sina hästar inför varje omgång och säger att dem ska köra på ett sätt, men sen kör dem på ett helt annat sätt. Borde bara vara prispengar till första plats i fortsättning så man inte kan sitta och glida med för en 2a plats och tjäna bra pengar. Det förstör för spelarna bara. Nu slutar jag spela v75 tills det blir ändring. Helt ointressant för tillfället när det iaf inte finns nåt spelvärde.
|
Oj
jag som älskar Huselius, han plockar allt som oftast fram roliga drag med bra motivering, trycka grönt på favoriter är väl inget svårt - men det är ju ointressant. svårare att plocka fram dragen som ger pengar och motiv för att gardera en favorit. Men det är ingen som duger åt alla, Jessica A - skit - men hon var inte sämre att hon kan leda program som är bland de största i svensk TV. Per Skoglund är jobbig, men han lever för travet och jag är ganska säker att han kommer ha stora TV-uppdrag inom några år |