![]() |
Nu kommer första spiken
|
Citat:
|
ha ha de pratar om att Melander höll nose gear som bättre chans än digital ink. Har de inte lärt sig att Melander info är smurfinfo:)
|
Citat:
|
Tvilling 5 mot 3,9.
|
Citat:
|
Jackpott igen då.
|
busenkelt. de bommar sällan de här toppkuskarna!
|
Rätt beslut att avstå V75 idag troligen. Nu har två megafavoriter vunnit och man kan snart gratulera spelarna till jackpot nästa lördag.
|
Vilken läcker travare. Tycker att den påminner om Yucca Boko, samma teknik. Någon som håller med, eller är jag helt ute och cyklar? :)
|
fel mvh
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Erik säger superchans och Stig H spikar sin egen, Edge Boko = vinst. Jag försökte fälla iaf med en liten skitrad ;) Makalöst fin häst, flyter på banan, svävar. Tvillinglir i går till 517.26 ggr pengarna var mycket roligare. Nu blir det bara njuta av sporten från Mantorp. :cheers: |
Citat:
|
är det nån som hört nåt av takter? har han gömt sig i en hög med hö för att undvika intervjuer eller? är ju loppavgörande vad han gör nu med oasis b. Den gick ju 11,5 i årsdebuten från spets bör ju kunna neråt 1,10 nu med lopp i kroppen från spets. begriper inte riktigt varför johnny skulle släppa
|
Citat:
|
Citat:
|
Magic Tonight tar nog spets, annars blir den släppt dit. Jag tror att Frank och Johnny är ute efter ryggen på den.
|
kenneth kommer o köra BORT DEN NI FÅ SE NU han e dålig kusk
|
Citat:
|
jag sa det
|
Han fick ju inte ens chansen att köra bort det! GAH!
|
Citat:
|
Typiskt att den skulle hoppa för första gången just idag, var väl för peppad.
|
Citat:
|
har tjatat hela dag att kenneth ingen kusk
|
Fan vilken kass kusk han är... Jag visste om det men ändå är jag så fittkorkad i huvudet att jag spikar den jävla SOPAN.
Åk hem till Norge klåpare |
Nu är man ännu mer nöjd att man avstod V75. Tack Melander för att Inken ströks :)
Märkligt att Magic Tonight galopperade ffg någonsin. Ska man våga gissa att det kommer skyllas på startbilen ? |
Vad var det jag sa?!
KENNETH HAUGSTAD ÄR EN SÅ FRUKTANSVÄRT JÄVLA DÅLIG KUSK!!! Han lyckas köra galopp med en häst som inte har galopperat NÅNSIN!! Så fruktansvärt jävla talanglös och hur fan Roger kan sätta upp honom på en sån häst övergår mitt förstånd! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
håller med dig speedy mycket dålig kusk som jag sa tidigare han kan bort bästa hästen i hela världen
|
Citat:
|
Frank Nilsson lär Redén var nöjd med nu.
|
Citat:
|
Skräller det inte nu är det ingen idé att fortsätta kolla...
|
Kanske att Haugstad är nervös o kusarna känner av det...sista gången som denne man spikas på V75, oavsett vad han kör...knappast att det här var en slump...
|
Givetvis skulle man ha spikat Johnny Takter i det där gänget. Även om han suttit bakom en åsna.
|