![]() |
Välkommen till elitloppet Moving On. Vilken utveckling. I senaste starten i Sverige stod den i 20 ggr pengarna i ett lopp i solvallaserien just på Solvalla.
|
Kommer bli röda arméns sommar igen. PU har verkligen blivit en maktfaktor i svensk travsport.
|
Men vet ni vad gott folk, nya tag på V65 ikväll! Tro mig eller ej, det är ju faktiskt JACKPOTT!
|
Citat:
|
Fullständigt kass. Eller - lika kass som i förra loppet. Behövde inte köra en meter för att få överta spets. Fick trolla bort mer än ett varv. Och hade inte nåt att sätta emot när de svängde in på upploppet. Nä, det måste vara nåt annat än att den tappade nåt träningsjobb för ett par veckor sedan. Återigen ett "drag" bland speltjänsterna som visade sig vara lika kasst som Skalman i förra avdelningen...
|
Provar en tvilling med West Wing som utgångshäst. Nerstruken två snäpp nu, 20 ggr med favoriten, över 100 ggr pengarna mot ex. Radieux och Tokyo.
|
Lirar vinnare på Tokio Hotel
|
|
Ibland kan man snacka om läggmatcher i fotboll, inte så ofta i hockey. När jag ser tre hästar döda varandra och en favorit leker förbi sen... då undrar man vad i helv händer.
Fast, bästa hästen vann. inget snack, men det finns alltid ett "men". |
Saveur :hattenav:
|
Usain Henna - vilken jävla form den hästen håller!!!
|
Intelligent styrning av Oscar Svanberg...varför släppa ner häst framför om han ändå vill gå i dödens?!
Snacka om att favoriten får det kört i halsen...dock bästa hästen men man behöver ju inte göra jobbet åt favoriten... |
Citat:
:cheers: |
Oskar gjorde det bra tycker jag. Han hade inte kunnat besegra Sauveur hur fan han än hade kört loppet. Ingen i det här gänget hade kunnat besegra Sauveur.
Detta talade jag om för er redan på förhand. |
Citat:
Ibland gör de såhär och ibland gör de som igår i avd 6. Ingen trycker på favoriten... |
Citat:
|
TT-DD värmningar inne . S.P
|
V75 som var världens bästa spel har blivit världens tråkigaste spel. Men sporten är fantastisk som tur är.
Men oj vad lurade spelarna blir vecka efter vecka av all jackpotreklam. Fortsätter favoritparaden i dd loppen kommer spelbolaget varken att dela ut pengarna från sexrättspoolen eller femrättspoolen och all reklam om alla jackpotmiljoner nästan bedräglig marknadsföring (21 mkr extra i 7 rättspoolen, men 34 mkr av spelarnas pengar som spelbolaget flyttar till nästa veckas omgång). |
Undrar om ATG är nöjda med en ny jackpot.
|
det blir favoritparad som vanligt. synd att carabineri skulle spurta i sån överljusfart. amor winner hade varit fint att få in där
|
man får prova en dd. det blir en rak sådan med a hannibal i sista. får se på provstarterna vem man tar i första
|
Hoppas det blir en riktigt fet dubbeljackpot till Olympia nu. Dagens omgång var blaj redan på förhand.
|
Citat:
|
Citat:
|
Han släppte inte, han kunde inte svara helt enkelt.
|
Citat:
|
DD: 3-7
|
Tumble Dust barfota runt om ffg i Sverige sedan finalen i sprintermästaren i fjor (då den galopperade bort sig). Det är väl en faktor som inte talar för preparé.
|
det blir tumble dust i första. ser ruggig ut. vilket lopp det blir!
|
Citat:
|
Citat:
|
Lika bra att spela favoritkomben 5-5 eftersom det bara verkar bli favoriter hela jävla tiden
|
Citat:
|
DD: 5-10. Ivar Sånna bör ha bra chans, tror Tumble Dust behöver loppet. I andra vill jag ha någon som drar upp oddset, så jag tar Greenleaf Slim som är lite oprövad i de här sällskapen.
|
Citat:
Asså jag skrattar på mig än åt fadäsen senast, när Oskar dök upp här. Helt underbart! :cheers: |
Herregud mer bajsnödiga kommentatorer mellan loppen får man leta efter!! TA OCH BESTÄM ER FÖR EN DD KOMB NÅGON GÅNG...
|
Citat:
|
Grattis Uhrberg! Nä, det var en svag insats. Fick hela loppet.
|
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJ A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
Dom 8x betalade denna pissjackpott! Nu kör vi Veijo för raka DDn också! |
Vilket tempo!
|