![]() |
Har för mig att Stickan brukar ha det svårt på Mantorp med sina hästar. Läge att gardera Edge boko.
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är dock risk att det blir ett helt annat upplägg från Oasis nu. Känner mig inte alls säker på att han släpper nu när Inken är struken. Det var ju liksom hela poängen med att spika Magic.
Oasis skulle släppa för att slippa få Inken över sig i dödens..men det slipper han ju nu oavsett... Kanske överanalyserar? =) |
Det talas om wildcard till Oasis Bi och i så fall defensivt upplägg. När delas det ut i så fall?
|
Jorma med Rocky Winner smyger bakom MT och Oasis och vinner till 1% :P
|
Citat:
|
Citat:
|
Obi wan o Nothing but class känns inte omöjliga med stenhårt tempo nu. Obi tvåa efter inken sist. Formen lär va fin på dessa iaf.
|
Här kommer mina drag under 10% på mitt system idag:
5 NO GELT FACE 9% Kunde bara vara 4:a sist i finalen för att vara kvar i klassen & såg till att detta skedde!!! 9 AMOR WINNER 7% Hur tyckte ni den såg ut senast :clap: 9 VACQUEYRAS 3% Har mött guldhästar nästan alla starter + varit jättebetrodd ! Idag är det ett skämt med 3% 6 VIKING VA BENE 7% Satt LIVE senast på Färjestad & såg den nästan käka upp DREAM WITH ME N.L (satt fast bakom) på 10.1 & sade då NÄSTA GG. 10 GREENLEAF SLIM 5% Hängde på Norske topphästen(kommer inte på namnet nu?) näst senast , skaplig senast & skall idag lättas rejält !! kan få loppet i draget & spurta förrbi dem på upploppet ? .................................................. .................................................. ..................... LYCKA TILL ALLA SHARPSARE IDAG..............!!!!!!! |
Citat:
|
Oasis Bi blir ju helt enormt överspelad nu när han får alla Inkens streck. Bara spika Magic Tonight på allt. Mest självklara spikarna på länge genom Your Highness och Magic Tonight! Återstår att se om de lever upp till mina förväntningar...
|
Send in the Clowns struken.
|
Det ser ju rätt överkomligt ut idag, men kan ändå ge en slant om flytet är med. Your Highness lägger knappast och Magic Tonight har fin chans efter strykningen av Digital Ink. Men det finns en hel del roliga bud också.
|
Citat:
|
Citat:
"Radieux (V75-5) vill jag varna väldigt för. Trots ett svårt utgångsläge. Han fick inget lugnt lopp senast. Närmast skenade runt senast med mig, 1.07 första 500 och 1.11 första 1 000. Det var comeback och han var alldeles för pigg och gåvillig. Den här gången kommer jag att ändra utrustningen. Det blir öppet huvudlag och en ny form av balans på fötterna. Dock inte barfota. Han är minst lika kapabel som de övriga." /Luddes krönika i Aftonbladet. |
Tvärtemot vad man sa igår så går Edge Boko bf runt om...
|
Citat:
|
Digital Ink struken nu, vad har hänt?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Om ja kollat rätt så skickar Robert Bergh 1 häst till mantorp som ska köras barfota runtom passa den 5 Te Freddo Knick avd4.
|
Traveling man i guld har 7% med Frank the Tank nu. Känns lite onödigt högt väl! Fast vinner han lär han väl streaka hela vägen till konserthallen!
|
Citat:
"Jag har inte hört om några ändringar, säger Jimmy Jonsson i Robert Berghs stall." |
Citat:
Frank får säkert ingen fart på Traveling från start. |
Citat:
|
Citat:
|
Dagens godis. Vinnarraket TVÅ AV TRE, Tre hästar som jag tycker står i alltför högt odds i förhållande till senaste prestationen
Blir över 32.000 om alla 3 vinner, två av tre allt mellan 6000-16000 Usain Henna Djali Boko Bar Plombier Den som inte vågar något vinner heller ingenting, sägs det ju Registrerat spel Datum: Lördag 2015-04-18 Bana: Mantorp, omg. 12 Spelform: Raket, system: 2 av 3 Lopp Spelform Häst 9 VINNARE 5 10 VINNARE 2 11 VINNARE 1 Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: CB26 3C44 A995 1141 |
Undra om det blir snack om stallkörning efter V75-3? #flemming
|
Nose Gear med skor bak känns lite surt. Börjar luta åt att alla de tre första loppen vinns av favoriterna. Kanske inte blir någon vidare utdelning trots allt.
|
magic tonight vinner inte alls bra häst men mycket mycket dålig kusk ...som kusk köper inte det alls flera gånger torskade med favoriter nej nejnej aldrig i livet spika kenneth till o med om han kör bästa hästen i hela världen
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
9 Vacqueyras (V75-5
"9 Vacqueyras (V75-5) hade nog bara en lite sämre dag senast. Även om han hade startat tätt och rest mycket så kan han bättre. Han känns precis som vanligt efteråt och är bra i ordning för dagen, för han kändes riktigt fin i måndagsjobbet. Det var synd att han dummade sig två gånger i rad innan, men senast hade vi satt tillbaka spärrgrimman och då skötte han sig. Det är små marginaler och nu försvinner segern längst upp, så det är kniven mot strupen och blir P21-lopp om han inte skaffar nya poäng. Därför är det läge att prova barfota runt om för första gången. Det står att han gått så en gång innan, men det stämmer inte. Han går normalt med tåskor bak så jag tror ändå inte att det är någon jättegrej. Annars går han lika som tidigare och distansen går bra. Han har inget resesällskap med sig idag, men han brukar bli nervös för det mesta ändå så jag tror inte att det spelar någon roll. Han vann sitt första lopp på Mantorp och är obesegrad där, men när det handlar om V75 är det inte bara att köra runt dom", säger Thomas Åhlund
|
Citat:
|
Ed Harris i hytten, trevligt!
|
Har snöat in på att spika Tumble Dust och hur jag än vrider och vänder på det så faller jag tillbaks på det... 16% känns riktigt lockande.
|
med favoriten struken i guld kan hända att det blir bättre utdelning..:clap::claps:
|