|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banned
|
Funderar på samma får se va procenten säger.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hur har Ludde det med stallformen då?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nån som har info varför mosaique face tackade nej till copenhagen cup efter Genrepet och veterinärbesöket?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
http://www.jagersro.se/index.cfm/s/T...yheter/id/4149 |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
V75-1:
Tolkar det som att 1, 4 & 5 kommer gå för spets. Finns alltså risk för hårt tempo om ingen släpper. Kan vi ha en vinnare från bakspår istället som gynnats av det eventuellt hårda tempot? Är inne på att gardera rätt rejält eller låsa på de tre hästarna.. Hm..
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Jag överväger att chansspika Ohlsson, men får Takter fritt så är det bästa hästen. Man kanske inte ska glömma Goop här heller...
|
|
|
|
#38 |
|
Mr Vox är med all sannolikhet den troliga ledaren, som sedan släpper när Ohlsson kommer. Dessutom är det aviserat barfota runt om på 4:an. Jag spikar om inget oförutsett inträffar.
|
|
|
|
#39 |
|
Hur väljer man att köra Maven på lördag, med tanke på urblåsaren sist och det annalkande Elitloppet? Känns kall i min bok...
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vad har dom sagt hos Hultmans - skall de försöka kvala in Panne de Moteur till Elitloppet?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Man kan inte klaga på svårighetsgraden i Diamantstoet
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
|
|
|
|
|