|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#451 |
|
Verkar som att hästarna gynnas av att gå med skor om man ser till de tre senaste loppen nu. Kan banan just för tillfället gynna de med skor och vara för dålig för att gå barfota?
4 hästar gick med skor i förra loppet, de var 1,2,3 och den fjärde vet jag ej men Goop fick dödens så är ursäktad hur som. Magiccarpetride gjorde prestationen i förrförra loppet och var den ende i loppet med skor. Nokken fräkkert var en av få som gick med skor i sitt lopp. Coldtown och Carabineiri gick barfota. Green Leaf slim satte de på bakskor vilket borde göra honom sämre men han blev trea i hårt sällskap.
|
|
|
|
#452 |
|
Spelar ofta tvilling i de här loppen. Någon av starthästarna kommer knipa en plats bland de två, så det är bara att ta de av dem som har mest spelvärda odds som utgång. 2,5,6,8 kör jag på denna gång.
|
|
|
|
#453 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#454 |
|
Alla kuskar vill köra bara på upploppet ,
|
|
|
|
|
|
|
#455 |
|
Känns inte som en elitloppslördag. Materialfel x 100, omstarter x 100, kasst väder, olycka mm...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#457 |
|
Snyggt av Nybrink, nu ska han bada
|
|
|
|
|
|
|
#458 |
|
Geisha underpresterade rejält. Ska bara vinna loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#459 |
|
Banned
|
Vilken uppvisning...Micael Melander har aldrig varit någon favorit men att glida upp i dödens sådär utanpå en berättigad favorit - och bara krossa...! Bra jobbat...!
Är Geisha en halshäst?....var bedrövligt dålig idagnu får man ju ha tur om man ska få in 5 rätt... |
|
|
|
|
|
#460 |
|
Hade tänkt köra Montdore på DD, men nu blir man ju tveksam. Verkar inte som att Berghs hästar är så förtjusta i dagens förutsättningar.
|
|
|
|
|
|
|
#461 |
|
All heder till micke. Årets snyggaste spik
|
|
|
|
|
|
|
#462 |
|
Äsch, sur målfototorsk på tvillingen! Startvoltshästar tvåa och trea i mål.
|
|
|
|
#463 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#464 |
|
Tur man inte är på Solvall idag, iskall omgång!
Får ge lite cred till Micke Nybrink, gått från sämsta tipparen för några årsedan till att få in en hel del. Raffe har tagit över som sämst av de sämsta tipparna.... |
|
|
|
|
|
|
#465 |
|
Kollektivet har dåligt minne, dom har väl glömt hur Super Ariel blåste ner Super Otto vid V75 på Bergsåker, Jag trodde hårt på min trio
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-05-30 Bana: Solvalla, omg. 45 Lopp: 11 Spelform: Trio 1:a 12, 13, 14 2:a 12, 13, 14 3:a 12, 13, 14 Vadet gäller startnummer 6 kombinationer x 20,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: 4F80 2D39 9BF9 1345 |
|
|
|
|
|
|
|