Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-29, 20:54   #121

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Hehe brukar du inte gå emot strömmen då? Fortfarande inne på RF själv. Dessvärre fick den 3 gröna i vass eller kass. Dom kunde ju nämna Napoleon som ska gå barfota ffg... Sätta griller hos folk.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:54   #122

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 254
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HisMajesty Visa inlägg
Man får inte stirra sig blind på tider bara man måste också kolla på vilket motstånd hästen möt! Har hästen vunnit 100"kr lopp och nu är ute i 30"kr lopp ? Hästar som har 5 raka bara kanske har möt hästar i 30" lopp och skall nu möta tuffare hästar..

Ni vet Björnen som aldrig sover! dvs Björn Goop han kör sällan dåliga hästar!

Min filosofi: Man kan aldrig plocka bort Björn om man vill stora pengar!

Bättre att lägga pengar på ett proffs än någon lallare som man aldrig vet hur den kör hästen. Spelar man på Björn så vet man vad man får dvs inte 3:e/4:e invändigt.

Björn Goop är fan den enda kusken man kan lita på
Ja, det är f-n så.. Bättre o ha med Goop i alla lopp han kör än o lita på nån lallare..
Mikko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:55   #123

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Jag ska ha med Oskar Svanberg i sista. Om du läser detta Oskar så tror jag på dig!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 21:01   #124

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Jag kommer iaf inte spika Västerbo!

Har inte vunnit över medel på ett år och Daniel i sulkyn får inte mig att göra volter iaf! Vart hamnar han från start?

Ledningen är bara att glömma iaf. Mind your face kommer köras offensivt vet jag och Jorma backar knappast ner! Visst har Västerbo bra chans men med tanke på skriket de kommer bli på den så spikar iaf inte jag.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 21:08   #125

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Jag kommer iaf inte spika Västerbo!

Har inte vunnit över medel på ett år och Daniel i sulkyn får inte mig att göra volter iaf! Vart hamnar han från start?

Ledningen är bara att glömma iaf. Mind your face kommer köras offensivt vet jag och Jorma backar knappast ner! Visst har Västerbo bra chans men med tanke på skriket de kommer bli på den så spikar iaf inte jag.
Har du nån bra chansspik då? Jag är inne på Montdore, spåret och procenten är attraktiva, och jag tror han får loppet om det blir körning mellan JM och QF.
Gammal 2015-05-29, 21:14   #126

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

man kan ju fråga sig varför det är sån skillnad på% mellan order to fly och tokio hotel hall? den sistnämde sitter ju i spets
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 21:14   #127

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har du nån bra chansspik då? Jag är inne på Montdore, spåret och procenten är attraktiva, och jag tror han får loppet om det blir körning mellan JM och QF.

Jag har ett par som jag väljer emellan. Första tanken jag hade när jag såg listorna var att spika Jeppe med tonicetobetrue. Har inte bestämt mig ännu men till 90% kommer jag spika den iaf!

Edge Boko tror jag kommer till spets och det är en riktigt fin häst som definitivt har störst chans att vinna.

Jag hoppas dock att endera Danne Edel eller Buzz Mearas kör fram tidigt och masserar vilket ger min tonicetobetrue chansen på upploppet!
Gammal 2015-05-29, 21:16   #128
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Twigs till ledning hårt utmanad av Aida och D´one. Bara hoppas att Pekka kör i spets och att Bakker har vett att inte ge sig in i en alltför lång körning. Andra ut på Aida med D´one i dödens.. Twigs räcker inte till seger. Jag tror Aida blir ruggigt farlig och på mitt system är hon rankad etta iaf. Aida+Delicious.. där har ni ett bra lås, om ni inte vågar spika ... Glöm inte loppet Aida gjorde ifjol..ruggig insats i dödens på Dileva Käll, torskade med en läpp.. Det är iordningställt från den gode Hagoort, det vågar jag garantera er..
Under 1.10 sista varvet från dödens. Jodå, banan var snabb men Aida var bra, inte tu tal om det. Så, det kanske inte är så roligt att sitta i spets och bli manglad?

Redéns flygmaskin ("flygmerca"=) visade ju dock höga kvaliteter i fjol, ute mot värsta tänkbara motstånd (inte enbart ston). Borde bli svår att stå emot om det blir körning hela vägen - och det blir det väl?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 21:17   #129

Standard

Citat:

Beror ju på vem som spetsar förstås. Vet inte om Jeppas är snabbare än Quick Fix?

Kanske kan Saveur få loppet om det blir körning? Montdore har ju ruggig form. Det enda som är säkert är att Jeppas är överstreckad!
Gammal 2015-05-29, 21:23   #130

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Beror ju på vem som spetsar förstås. Vet inte om Jeppas är snabbare än Quick Fix?

Kanske kan Saveur få loppet om det blir körning? Montdore har ju ruggig form. Det enda som är säkert är att Jeppas är överstreckad!
Kan ju lika gärna bli galopp för QF, brukar ofta bli det när det är påställt hos Kolgjinis. Jeppas Maxi är klart överspelad, men kan även tycka att Saveur är hårt spelad från det spåret och med tanke på stallformen. Montdore tar jag alla gånger på spåret och formen. Om QF spetsar borde Robban kunna ta rygg på JM i dödens. Då kan han bara sitta och mysa och glida förbi på upploppet.
Gammal 2015-05-29, 21:27   #131

Standard

Citat:
Kan ju lika gärna bli galopp för QF, brukar ofta bli det när det är påställt hos Kolgjinis. Jeppas Maxi är klart överspelad, men kan även tycka att Saveur är hårt spelad från det spåret och med tanke på stallformen. Montdore tar jag alla gånger på spåret och formen. Om QF spetsar borde Robban kunna ta rygg på JM i dödens. Då kan han bara sitta och mysa och glida förbi på upploppet.
Håller med dig om Kolgjinis, påställt och galopp! MEN..QF har ju faktiskt gått att ladda iväg flertalet ggr nu så jag tror inte på galopp faktiskt. Om QF får bestämma utan tryck lite för länge tror jag fan den kan rinna undan!

Fast med Montdore, Jeppas och Saveur i loppet lär någon av dem ge massage i dödens ganska tidigt! Svårt!
Gammal 2015-05-29, 21:28   #132

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
quick fix hoppar ju aldrig, hyperintressant från spets som det antagligen blir. gör den liknande lopp som på jägers från spets så blir det svårt för de andra att rå på den
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 21:30   #133

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61677
Standard

Tror spontant att Jeppas Maxi är den som missgynnas minst av de usla väderprognoserna i morgon, och att Quick Fix blir den som missgynnas mest av regn, rusk och betongbana.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 21:32   #134

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tror spontant att Jeppas Maxi är den som missgynnas minst av de usla väderprognoserna i morgon, och att Quick Fix blir den som missgynnas mest av regn, rusk och betongbana.
Saveur gynnas förmodligen också av att mata på i gyttja. En rejäl typ.
Gammal 2015-05-29, 21:33   #135

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
quick fix hoppar ju aldrig, hyperintressant från spets som det antagligen blir. gör den liknande lopp som på jägers från spets så blir det svårt för de andra att rå på den
Den här har också mött Elitloppsdeltagare i Royal Fighter och Nahar. Vissa hävdar ju att Västerbo Highflyer av den anledningen ska vinna silverdivisionen (mött Nahar och Nuncio). Quick Fix startar i brons, så det är väl en större chans?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td