|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Hehe brukar du inte gå emot strömmen då? Fortfarande inne på RF själv. Dessvärre fick den 3 gröna i vass eller kass. Dom kunde ju nämna Napoleon som ska gå barfota ffg... Sätta griller hos folk.
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Jag ska ha med Oskar Svanberg i sista. Om du läser detta Oskar så tror jag på dig!
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Jag kommer iaf inte spika Västerbo!
Har inte vunnit över medel på ett år och Daniel i sulkyn får inte mig att göra volter iaf! Vart hamnar han från start? Ledningen är bara att glömma iaf. Mind your face kommer köras offensivt vet jag och Jorma backar knappast ner! Visst har Västerbo bra chans men med tanke på skriket de kommer bli på den så spikar iaf inte jag. |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
man kan ju fråga sig varför det är sån skillnad på% mellan order to fly och tokio hotel hall? den sistnämde sitter ju i spets
|
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Citat:
Jag har ett par som jag väljer emellan. Första tanken jag hade när jag såg listorna var att spika Jeppe med tonicetobetrue. Har inte bestämt mig ännu men till 90% kommer jag spika den iaf! Edge Boko tror jag kommer till spets och det är en riktigt fin häst som definitivt har störst chans att vinna. Jag hoppas dock att endera Danne Edel eller Buzz Mearas kör fram tidigt och masserar vilket ger min tonicetobetrue chansen på upploppet!
|
||
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Banned
|
Citat:
Redéns flygmaskin ("flygmerca"=) visade ju dock höga kvaliteter i fjol, ute mot värsta tänkbara motstånd (inte enbart ston). Borde bli svår att stå emot om det blir körning hela vägen - och det blir det väl? |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
Beror ju på vem som spetsar förstås. Vet inte om Jeppas är snabbare än Quick Fix? Kanske kan Saveur få loppet om det blir körning? Montdore har ju ruggig form. Det enda som är säkert är att Jeppas är överstreckad! |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Kan ju lika gärna bli galopp för QF, brukar ofta bli det när det är påställt hos Kolgjinis. Jeppas Maxi är klart överspelad, men kan även tycka att Saveur är hårt spelad från det spåret och med tanke på stallformen. Montdore tar jag alla gånger på spåret och formen. Om QF spetsar borde Robban kunna ta rygg på JM i dödens. Då kan han bara sitta och mysa och glida förbi på upploppet.
|
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
Fast med Montdore, Jeppas och Saveur i loppet lär någon av dem ge massage i dödens ganska tidigt! Svårt! |
||
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#133 |
|
Tror spontant att Jeppas Maxi är den som missgynnas minst av de usla väderprognoserna i morgon, och att Quick Fix blir den som missgynnas mest av regn, rusk och betongbana.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Den här har också mött Elitloppsdeltagare i Royal Fighter och Nahar. Vissa hävdar ju att Västerbo Highflyer av den anledningen ska vinna silverdivisionen (mött Nahar och Nuncio). Quick Fix startar i brons, så det är väl en större chans?
|
|
|
|
|
|
|
|