Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-13, 17:33   #136
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Enligt mig verkar den varianten "sundare"... Kanske inte blir "ensam vinnare system" men hur ofta blir det sådana omgångar?
Blir ofta miljonutdelning även om stora favoriter vinner, så varför leta kantbollar bland favoriterna. Bättre att få med så många lågprocentare som möjligt. Det är dom som gör utdelningen. Tycker jag i varje fall
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 17:33   #137

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Montdore bfr...
Lär ju ändras senare...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 17:41   #138

Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Blir ofta miljonutdelning även om stora favoriter vinner, så varför leta kantbollar bland favoriterna. Bättre att få med så många lågprocentare som möjligt. Det är dom som gör utdelningen. Tycker jag i varje fall
Jag har svårt att se att dagens omgång resulterar i miljonutdelning. Blir nog som mest något mellan 50' och 100'. Jag kan ju självklart ha fel.

Att det kan bli miljonutdelning när stora favoriter vinner håller jag med om men då brukar omgången vara väldigt svår på så sätt att kvarvarande avdelningar är så jämna i kvalitet att det oftast brukar vara svårt att få med alla hästar. Dagens omgång är inte så jämn kvalitetsmässigt, finns ett antal "icke-vinnare". Visst kan även sådan vinna ibland, men då måste de betrodda köra i toktempo, samtidigt som ett par andra galopperar - hur ofta händer det i ett par avdelningar...?

Det finns självklart ett par spelvärda skrällar i omgången. Men inte så många, dessutom ska man ju inte bara ta med skrällar bara för att man kan. Det måste ju finnas en anledning. Jag tycker inte om att chansspika en häst jag inte har någon känsla för bara för att vara ute efter "the big bucks"...

Lycka till idag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 17:45   #139

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Indigious underskattas enormt.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 18:03   #140

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Jag har svårt att se att dagens omgång resulterar i miljonutdelning. Blir nog som mest något mellan 50' och 100'. Jag kan ju självklart ha fel.

Att det kan bli miljonutdelning när stora favoriter vinner håller jag med om men då brukar omgången vara väldigt svår på så sätt att kvarvarande avdelningar är så jämna i kvalitet att det oftast brukar vara svårt att få med alla hästar. Dagens omgång är inte så jämn kvalitetsmässigt, finns ett antal "icke-vinnare". Visst kan även sådan vinna ibland, men då måste de betrodda köra i toktempo, samtidigt som ett par andra galopperar - hur ofta händer det i ett par avdelningar...?

Det finns självklart ett par spelvärda skrällar i omgången. Men inte så många, dessutom ska man ju inte bara ta med skrällar bara för att man kan. Det måste ju finnas en anledning. Jag tycker inte om att chansspika en häst jag inte har någon känsla för bara för att vara ute efter "the big bucks"...

Lycka till idag!
Tycker du har rätt,och en utdelning på 50-100k är högvinst för mej
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 18:27   #141

Sharp$: 1476
Standard

Citat:
Indigious underskattas enormt.
Instämmer ,tror den krossar Panne från dödens..tänkbar chanspik.
Lycka Till ,
L
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 18:28   #142

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Instämmer ,tror den krossar Panne från dödens..tänkbar chanspik.
Lycka Till ,
L
Iofs inte barfota runt om, det är ett minus.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 18:32   #143

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 552
Standard

Jaha, då var Montdore anmäld barfota runt om istället för aviserade barfota fram. Skulle personligen vilja lira en slant på att den hästen kommer att gå med bakskor när väl starten kommer. Skulle dessutom bli förvånad om stallet har tillräckligt stor respekt för spelarkollektivet för att justera anmälan till barfota fram innan spelstopp. Vore ganska typiskt det stallet om ändringen sker efter inlämningsstopp... Barfotasystemet har onekligen sina brister. Har själv spikat Quality Questioned utifrån icke optimal balans på Montdore så då känns detta otyg mindre skoj. Blir det så att Montdore verkligen går barfota runt om så säger jag inget men får nu hoppas att så inte sker.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 18:33   #144
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:

Lycka till idag!
Helt rätt, behöver inte ens kommentera ditt inlägg, Folk som letar spikar bland 5%-are är oftast snett ute
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 18:35   #145

Standard

Känns som Erik och Björn kör för bästa resultat,vilket man kan tvivla på ibland
Gammal 2015-06-13, 18:37   #146

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Känns som Erik och Björn kör för bästa resultat,vilket man kan tvivla på ibland
Menar att inte alla andra gör det
Gammal 2015-06-13, 18:40   #147

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Haapakangas, fortsätt så resten av kvällen.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 18:58   #148

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Tog till lopp 4 innan de kunde slå Umeå hästarna och där var inte Digigirl långt ifrån heller
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 19:20   #149

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2397
Standard

Chelsea Boko är struken...synd..hande spikat den alla dagar i veckan...
lelle_16 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 19:28   #150

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1323
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lelle_16 Visa inlägg
Chelsea Boko är struken...synd..hande spikat den alla dagar i veckan...
Det är ju ingen nyhet precis att den är struken... Är någon dag sedan..
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td