Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-03, 18:59   #31

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
http://www.travnet.se/berglund/2015/...emmafavoriten/

Troligtvis inte i närheten av "experterna" på Sharps...men ändå!
Daniel är en jävligt duktig tippare men jag tycker han går för hårt på bakspårshästar denna gång. Alla såg ju hur svårt det var igår.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3), tomtom2 (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 20:19   #32

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5754
Standard

Är det någon som vet om Indigious skall gå barfota , känns som att det kan vara ett viktigt beslut för att välja utgångshäst.
Gammal 2015-07-03, 20:31   #33

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Är det någon som vet om Indigious skall gå barfota , känns som att det kan vara ett viktigt beslut för att välja utgångshäst.
Ser att flera tipstjänster har den som förstarankad, jag är tveksam från det spåret.

Senast redigerad av Manprinsen den 2015-07-03 klockan 21:00.
Gammal 2015-07-03, 20:42   #34

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 491
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ser alla flera tipstjänster har den som förstarankad, jag är tveksam från det spåret.
Om Indigious Bf ligger det nära att jag spikar beroende på hur systemet löser sig i övriga lopp. Tror en hel del på skrällen Super Otto Spikar nog Empress Brodda i tredje om inte procenten går upp för mycket, 17 % nu
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 20:42   #35

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Det ser svårlöst ut på lördag och det bärgar för en bra utdelning. Jag sätter kravet på 30 000 - 2 miljoner kr (tror det lär ligga där någonstans)

AVD1
Carabeneri har visat upp ett brett register, Peter tror på toppchans och aviserar "klart"! Jag tror han vinner oavsett väg.. Spik!

AVD2
Öppet lopp, draget är nr 3 Neutron Broline som är mycket kvick i starten och tar spets har vunnit 4 av 5 från den positionen och han är prisvärd på 10%. Bakom kan det skrälla så vi målar.

AVD3
Roger W valde spår 1 med Deepdish och man ska tänka på att Halmstad har en 37 längre antilop från bricka 1 vilket kan vara avgörande för loppet. Toppchans om Tino Lyckas och vilken bedrift Utgång! Skrällen är Candy Store som gick starkt från andra utvändigt senast och ludde är lurig. För lite spelad och privärd!

AVD4
Favoriten lär bli över, jag har några roliga skrällar att lyfta fram. Sobel Jocke är Peters val av två hästar i loppet. Hästen är mycket spurtstark och Peter har honom i ordning inför detta. Pass upp för Springover som ska ha känts fin i ett jobb inför detta, kapabel och helt tappad på spelet. Passa även för nr 3 som har visat knallform på slutet. Jag kör dock nr 6 som utgång tror på spets och slut.

AVD5
Björn blir Legend efter loppet? Hästen ser riktigt fin ut för dagen och jag tror björn vill sätta ditt andra pinnen i år för sin springare. Robert Berghs nr 9 är riktigt fin och den gillas men jag är svag för Pelle tycker han kör bort många lopp därav hamnar han 2a i min rank. Bren Delin har formen på topp och blir giftig om han fixar spåret. Thomas U vill prova spets med nr 3 och ska testa köra där. Vi fyller på med några roliga outsiders.

AVD6
Jag är förtjust i Remeber my name och skulle ekipaget försvara piken är mycket vunnet. Coldtown är en krigare som går från alla positioner. Räkna inte bort honom trots spåret. Lightning T står på tur för att vinna. Super Otto har en enorm kort speed får han sitt lopp går ingen säker. Qucik Fix har varit ute mot betydligt tuffare gäng än detta, gillar distansen och Adrian lär prova för spets. Kostar? Vi målar för bakom är det i princip o-streckat.

AVD7
Indigiuos gillar jag och den får tipset trots spåret, Adrian har en häst i toppform och är kanske bäst i landet just nu, övertar spets och leder runt om? Skrällen är Peter och Nothing but class som tar spets intialt men lär släppa och får kanske loppet? En rolig skräll som man bör ta med är Spring Erom som har 9 liv, ska vara vässad inför detta samt gå med ett halvstängt norskt huvudlag som ska ge honom yttligare en växel. Pass upp!

Spiken: Carabeneri
Utgångar: Deepdish - Staro Italy - Remember My Name

God tur!
lokatten (+2)

Senast redigerad av Klanke den 2015-07-04 klockan 11:19.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 21:09   #36

Manprinsens avatar

Standard

Tycker inte Carabinieri är nån bra spik från det spåret. Halvseg från start och Björn lär vara offensiv och sitta i spets ganska snabbt. Sen håller han ett bra tempo och då blir det svårt för Peter att kunna plocka in något på en snabb bana.
Gammal 2015-07-03, 21:44   #37

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5754
Standard

Inte ofta man sett P U spika sig själv och detta på hemmaplan, tycker inte THH såg speciellt bra ut på Vaggerydstravet förra onsdagen.
Spika och gå vidare i programmet
Gammal 2015-07-03, 21:48   #38

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3047
Standard

Någon med Jens Sjödéns analys? Migge?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 21:53   #39

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Citat:
Tycker inte Carabinieri är nån bra spik från det spåret. Halvseg från start och Björn lär vara offensiv och sitta i spets ganska snabbt. Sen håller han ett bra tempo och då blir det svårt för Peter att kunna plocka in något på en snabb bana.
Carabinieri är en häst som jag gillar skarpt, hästen tror jag startar i derbyt som avgörs första söndagen i september på Jägersro (kommer givetivs vara på plats) Senast noterade han mycket raska 1.09,5 sista varvet från femte utvändigt och såg snärtig ut över upploppet. Peter U låter otroligt lyrisk med sin springare och tror på jättechans trots sitt usla spår. Blir tempot lågt i täten lär Peter avancera för att komma fram till dödens, den långa distansen bör vara en fördel gentemot nr 7 som aldrig vunnit på lång distans på sex försök. Omgången ser mer eller miindre klurig ut och det känns sunt att starta omgången med en bra spik! Som sagt inte ofta Peter u spikar sig själv har bättre chans än sina 43%.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 21:55   #40

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Carabinieri är en häst som jag gillar skarpt, hästen tror jag startar i derbyt som avgörs första söndagen i september på Jägersro (kommer givetivs vara på plats) Senast noterade han mycket raska 1.09,5 sista varvet från femte utvändigt och såg snärtig ut över upploppet. Peter U låter otroligt lyrisk med sin springare och tror på jättechans trots sitt usla spår. Blir tempot lågt i täten lär Peter avancera för att komma fram till dödens, den långa distansen bör vara en fördel gentemot nr 7 som aldrig vunnit på lång distans på sex försök. Omgången ser mer eller miindre klurig ut och det känns sunt att starta omgången med en bra spik! Som sagt inte ofta Peter u spikar sig själv har bättre chans än sina 43%.
Det är absolut bästa hästen, men det är som sagt väldigt svårt att ta något bakifrån om inte ledaren är helkass. Björn är garanterat medveten om detta och lär hålla ett lagom hårt tempo hela vägen. Tycker det känns skönare att spika en häst som hälften så hårt spelad som favoriten under dessa förutsättningar.
Gammal 2015-07-03, 22:01   #41

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Det är absolut bästa hästen, men det är som sagt väldigt svårt att ta något bakifrån om inte ledaren är helkass. Björn är garanterat medveten om detta och lär hålla ett lagom hårt tempo hela vägen. Tycker det känns skönare att spika en häst som hälften så hårt spelad som favoriten under dessa förutsättningar.
Jag håller med dig!

Tror det blir tufft att ta något på Tokio i ledningen! Björn lär hålla ett bra tempo och jag tror det är bra chans att han rinner undan!

Skulle vara sjukt nice att börja med den som spik! Om den sitter dvs!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 22:05   #42

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Jag håller med dig!

Tror det blir tufft att ta något på Tokio i ledningen! Björn lär hålla ett bra tempo och jag tror det är bra chans att han rinner undan!

Skulle vara sjukt nice att börja med den som spik! Om den sitter dvs!
Sen är Carabinieri rätt trög från start vilket också handikappar. Mellby Viking torskade igår mot Jane's Hugo vilket egentligen inte ska gå. På snabba sommarbanor ska man vara jävligt bra för att vinna bakifrån.
Torstens (+2)
Gammal 2015-07-03, 22:33   #43

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Sen är Carabinieri rätt trög från start vilket också handikappar. Mellby Viking torskade igår mot Jane's Hugo vilket egentligen inte ska gå. På snabba sommarbanor ska man vara jävligt bra för att vinna bakifrån.
Ja exakt!

Peter måste nog fram och lägga sig i dödens för att ha någon chans..det lär han vara medveten om med iofs.

Smakar ju mumma med ca 20% jämfört med 45%!

Hur som så känns det värdelöst att låsa på de två iaf!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 22:43   #44

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Fick inloggningsuppgifter till travronden. Vad är mest intressant att lägga ut förutom Sjöden? Deras ranking? Har aldrig varit inne här förut. Bosse Knopp.
Gammal 2015-07-03, 22:47   #45
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Glöm inte att walmann sätter upp sin NI ("Nyttiga....) på ett antal hästar på lördagen. Med tillhörande körorder. Och Adielson/Takters fraterniserade. Just say....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td