Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-04, 11:11   #76

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Mjo, får Perfectly Enough 5e gillar jag fortfarande Björn Goop

Usch nu blir vi Off Topic iaf en smula...

Förutsatt att dessa 47 tillfällen alla har 12 startande så skulle jag förvänta mig se knappa 4 st med favoriten på 8e, är där färre startande något fler men då är ju förutsättningarna inte heller lika men talar förvisso i fördel( *, ??) nr 8. Oavsett om där är 2 eller 8 observationer ser jag inte relevansen, vi befinner oss på Halmstad med uppåt 30 graders värme och dithörande snabb bana.

Grejen med Jens är att han gör som så många statistiker, driver den tes han önskar vilket förstås inte behöver vara fel idag

* mindre fält men sen tillkommer ju favorit eller skräll och huruvida övriga är jämna nog att kivas etc.
Jag tänkte närmast på Erik med Indigious, om det är någon som ska fixa det från det spåret så är det han, Sveriges bäste och utan tvekan smartaste kusk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:16   #77

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Har egna intressen i hästen.. Klart du får 30 spänn. Vi kan även vid vinst.. Är en blivande stjärna.. Men som sagt spåret. Men Björn tror han kommer fram snabbt utvändigt. Men trav är trav.

Även om hästen är riktigt bra vilket jag inte alls tvivlar på så fordras det en rejäl portion tur på vägen för att kunna vinna på Halmstads snabba bana över sprinterdistans från det värdelösa 10:espåret. Vi såg i torsdags hur hästar bakifrån försökte förgäves. Visst, Björn är skicklig, men inte ens han kan ändra på faktum att det är besvärligt att vinna från bakspår i kortlopp, i synnerhet på Halmstad och dess hypersnabba bana....
Gammal 2015-07-04, 11:21   #78

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5113
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Har egna intressen i hästen.. Klart du får 30 spänn. Vi kan även vid vinst.. Är en blivande stjärna.. Men som sagt spåret. Men Björn tror han kommer fram snabbt utvändigt. Men trav är trav.
Vid seger ska jag bjussa på en bira om vi ses på en travbana nån gång Nu ska jag ut och kolla lite Powermeet-bilar innan det blir travdags Ha de så länge
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:25   #79

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Alla här har väl travronden. En travspelare utan travronden är lika osannolikt som en präst utan bibeln.
Jag har inte Travronden. Hade den rätt många år men bytte till Guiden för några år sedan. Tycker det kan kvitta vilken tidning man har om man som jag bara spelar V75 och V86. Bryr mig sällan om vad dom har att komma med förresten, tycker dom är nästan lika dåliga att tippa som jag själv.

Har tänkt till om några lopp.

I avd 1, vill jag ha 1 Pantarei Ans som har en bra tid över volt lång, 14,2, och dessutom vunnit 5 av 11 lopp över distansen. Också 7 Tokio Hotel Hall (Goop/Stenströmer) och 10 Carabinieri med Peter Untersteiner fast tror inte mycket på den vilket kan betyda att den vinner.

Avd 2. Kanske spik på 10 Say that Again. Ev också 5 M.T.Jordan.

Avd 3 Stosprintern.
1 Deepdish
2 Heaven's Door
3 Empress Brodda och
9 Spring Kronos

Avd 4
1 Spirit Real
6 Staro Italy
7 Springover

Avd 5
12 Legend Brodde tills vidare.

Avd 6
Kan inte bestämma mig, måste nog ha många här.

Avd 7
8 El Mago Pellini och 11 Indigous.

Blir till att gallra här, har inte råd med alla som jag nämnt. Får läsa på.

Tur och lycka alla!
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:27   #80

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Jag har lediga platser i Tillsammansbolag. Intresserade kan gå in på tillsammans.atg.se och söka lagen via Hitta Lag-funktionen.

Andelspriset är 400 kr och jag går själv in med 10 andelar, så det blir hyfsat stora system i alla fall.

Mer info finns på spel, tips, rekar och diskussioner/spela andelsspel tillsammans.

--------------------------------

I Trams2 spikas Remember My Name. Ja, jag vet att Takter inte kör, men jag tyckte redan tidigt i veckan att "den här tar de sig inte förbi från start och inte till slut heller". Var överraskande bra på helt fel distans senast och jag tror faktiskt precis som Håkan K, att han kan under 10.

Tyvärr har den blivit hårdare betrodd än jag hoppades. Spikas lite här och var, har jag sett. Men jag kan inte ändra mig bara för att spelexperter tror likadant.

--------------------------------

I Trams3 spikas Tootsie. Jadå, jag vet att Ken Ecce kör, men det har han gjort bra i de tre senaste starterna. Så det får gå. Har tydligen tänt till på omlagd träning och har gjort ett riktigt bra intryck av det jag har sett. Kämpade starkt mot bra häst senast.

8% just nu och måste ha klart större chans än så. Bren Derlin Am ska ju gå barfota för första gången, så den kan ju vara förbättrad. Men det måste den vara också, för att duga på V75.

Mindre preliminära system finns utlagda på lagsidorna. Deadline är runt 13.30 (inte samma för båda bolagen).
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:38   #81

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

Barfota runt om på Pantarei Ans
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:42   #82
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

En av dagens tänkbara stänkare: 9 Beverly Boulevard.

Har spurtat bra i några starter med ny kusk (riktigt bra, ta gärna en titt i arkivet). Får Örjan i vagnen idag, ytterligare kuskförstärkning och han brukar ju alltid hamna i andra par utvändigt.....3 %-are i dagsläget!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 11:44   #83

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
En av dagens tänkbara stänkare: 9 Beverly Boulevard.

Har spurtat bra i några starter med ny kusk (riktigt bra, ta gärna en titt i arkivet). Får Örjan i vagnen idag, ytterligare kuskförstärkning och han brukar ju alltid hamna i andra par utvändigt.....3 %-are i dagsläget!
Den är väldigt tidig, tacksamt att den blir så lite spelad dessutom.
Gammal 2015-07-04, 11:55   #84

Sharp$: 1436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Även om hästen är riktigt bra vilket jag inte alls tvivlar på så fordras det en rejäl portion tur på vägen för att kunna vinna på Halmstads snabba bana över sprinterdistans från det värdelösa 10:espåret. Vi såg i torsdags hur hästar bakifrån försökte förgäves. Visst, Björn är skicklig, men inte ens han kan ändra på faktum att det är besvärligt att vinna från bakspår i kortlopp, i synnerhet på Halmstad och dess hypersnabba bana....
Absolut dåligt spår i förhållande till loppets längd 1609 m och tur behövs men STA är en bra häst.

Senast redigerad av Bridgeman den 2015-07-04 klockan 11:59.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 12:04   #85

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 271
Standard

Finns det någon intervju med Peter u om hur han ska köra med nothing?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 12:10   #86

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockepo Visa inlägg
Vet bara att han sa i torsdags att han tycker NBC är bäst bakifrån över den aktuella distansen, hur han sen gör är en annan fråga....

Edit: Ser nu att han säger i sitt eget stalltips att han tycker det är ett tråkigt spår, han ligger lågt och ska sikta in sig på att få pengar.

Senast redigerad av tomtom2 den 2015-07-04 klockan 12:13.
Gammal 2015-07-04, 12:10   #87

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Släpper till El Mago Pellini.
Gammal 2015-07-04, 12:20   #88

Sharp$: 405
Standard

Citat:
Så här säger P Untersteiner i Guiden:
"Han gick helt okej senast och med det loppet i sig kan han nog vara lite vassare. Det är väl god form skulle man kunna säga och hade han inte rumplat till lite 100 kvar förra gången så hade han kanske kunnat sluta trea, det var tight i mål. Han kommer att tävla barfota fram den här gången. Om jag laddar? Nja, det brukar mest vara att åka med bakom den här hästen, så vi får helt enkelt se hur det känns och löser sig."
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 12:23   #89

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Släpper till El Mago Pellini.
Ja, det säger han till Spelvärde med, det vore drömscenariot, släppa till El Mago P.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 12:55   #90

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 5062
Standard

Tror björn kan vinna en del idag, spikar honom i de 2 första avdelningarna.
Avd1, här kommer troligen BG sitta i ledning efter ett tag och om det är någon av kuskarna som kan de här med taktik så är det BG han vet hur han ska köra för att inte bjuda in någon.

Avd2: Vred och vände på loppet, kommer bara fram till en sak, BG får en bra position oavsett hur loppet körs och sen spurtar han ner dem.

Chansning, Avd7: nr8 EMP har stor respekt med sig efter senaste prestationen, tror han vinner även om all statistik säger emot spår 8.

Avd4: här smäller det till, tog med nästan alla.

Lycka till
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td