Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-10, 21:27   #76
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Se loppet, den galopperade !

EDIT: Annars hade jag inte sagt det
EDIT2: ATG skriver in siffror de får, du ska inte tro att någon av dem tittar på trav

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Senast på Bjerke då?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1)

Senast redigerad av putte64 den 2015-07-10 klockan 22:05.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 22:08   #77
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 7

SS. rankar 4-91537-26-8
TT. rankar 149-753-26-8

ändå tar båda med 7 st i sista avdelningen. Lite lustigt eller ligger det något bakom den norska hundra oddsaren?
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 22:13   #78
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Bägge hade den som 1a reserv innan OTP blev struken.

EDIT: Den är speedig som F, men den speedar aldrig förbi dessa.
Dessutom är den rätt seg ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Avd 7

SS. rankar 4-91537-26-8
TT. rankar 149-753-26-8

ändå tar båda med 7 st i sista avdelningen. Lite lustigt eller ligger det något bakom den norska hundra oddsaren?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stall 4 (+10)

Senast redigerad av putte64 den 2015-07-10 klockan 22:15.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 22:14   #79
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Avd 7

SS. rankar 4-91537-26-8
TT. rankar 149-753-26-8

ändå tar båda med 7 st i sista avdelningen. Lite lustigt eller ligger det något bakom den norska hundra oddsaren?
Dansk är han väl och lär inte stå i hundra gånger när loppet går igång för han har bara tredje sämsta chansen i loppet före Reven och Arazi (precis som alla rankar). Den är bra och har toppform men är ändå chanslös här då den möter några för bra och är långsam ut och varken ska eller kan laddas. Skulle ses med chans med lite startsnabbhet, behöver den egenskapen för att kunna slå ett sånt här gäng.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stall 4 (+5), Tirich (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 22:15   #80
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Bägge hade den som 1a reserv innan OTP blev struken.
Tack det förklarar det hela.
Tänkte inte på det
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 22:28   #81
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2503
Standard

Glöm inte K.L.M Buymethemoon i första känns prisvärd, vann denna dagen förra året bakifrån. MJ Andersson är en trevlig skrällkusk och skulle det bli lite körning mellan 7 i spets och Ludde på utsidan så har den en trevlig avslutning.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 07:18   #82
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Tankar runt V75 idag

Avd 1: Dante Boko står för formen och klassen i loppet. En mycket motiverad favorit. Venkatesh har blivit andrahandare, kanske på grund av att vara den enda av de kvarvarande som har en etta i raden förutom Dante Boko. Hade det inte varit för Ludde-faktorn hade det varit en bra spik. Venkatesh är ny i klassen, och jag tror Örjan är nöjd med ett andrapris idag, men bjuder Ludde in så tar Örjan emot.
Leta skrällbud här är svårt, det här måste vara en av de sämsta Silverdivisioner som någonsin körts. KLM Buymethemoon kommer från ett par positiva tredjeplatser, så kanske är det lite form i antågande där.

Avd 2: Lördagslopp där spelarna verkar vara ganska rätt på det. 1, 3, 12, 13, 15 är dem med störst chans att vinna enligt mig, och spelarna har dem rankade 1-5 just nu. För den som letar skrällar kan Sweet'n'Sour vara ett trevligt streck.

Avd 3: Global Patriot måste nog anses ha bra chans idag, men det saknas inte motstånd. Photoboy från innerspår, Antonio Am och Versailles från spår 5 och 4 som brukar komma bra på det och kämpen Nose Gear som fått tråkigt spår, men som har en del kapacitet. Jag förstår inte riktigt varför Gantab Håleryd blivit andrahandare. Förvisso lopp i kroppen, men kanske skall visa något först.

Avd 4: Ready Ribb är en ganska klar favorit, men jag tror jag står över den helt. Det finns en häst som heter Hollywood Maker med. Hade Björn Goop kört den istället hade det blivit en megalampa. Nu körs den av Per Nilsson och då struntar spelarna i att han kommer med fem raka segrar, aldrig som favorit, som dessutom tagits med skorna på. Jag streckar den här. Skrällbud är bortglömda Unity Knick och Neverendingdream som bägge verkar ha lite form och kapacitet.

Avd 5: Kallblodslopp, och det handlar om fem norska hästar. 1 & 2 på start, 10, 12 & 15 från dubbla tillägg. Resten är rundningsmärken idag. Skall man spekulera i skrällar så är det 6 & 7, också norska hästar från första tilläggsvolten.

Avd 6: Jag tror att Nadal Broline är en bra spik idag. Han bör ha kapacitet som gott och väl räcker för att ta ned det här gänget. Skulle det bli en väldig duell mellan den och andrahandaren Dominator så kanske det kan komma någon bakifrån. Quantanamera kommer från seger och står bra inne i klassen. Erik Berglöf kör säkert offensivt när det är trav i Värmland.

Avd 7: Jag har länge varit skeptisk till BBS Sugarlight, men efter seger i både Olympiatravet och Oslo GP böjer jag mig, det här är inte bara en duglig V75-häst, det är en häst i yppersta eliten. Naturligtvis namnkunnigt emot, men han har slagit dem förr och en del har lite dåliga lägen. Bra andraspik idag. Skall man leta skrällbud så kika på Repay Merci. Vann Oslos motsvarighet till Sweden Cup senast, och verkar ha formen i topp.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 07:36   #83
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Kan verkligen bröderna Johansson få ordning på banan på en vecka?
Kan jag lova dig att dom kan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 07:38   #84
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Tankar runt V75 idag

Avd 1: Dante Boko står för formen och klassen i loppet. En mycket motiverad favorit. Venkatesh har blivit andrahandare, kanske på grund av att vara den enda av de kvarvarande som har en etta i raden förutom Dante Boko. Hade det inte varit för Ludde-faktorn hade det varit en bra spik. Venkatesh är ny i klassen, och jag tror Örjan är nöjd med ett andrapris idag, men bjuder Ludde in så tar Örjan emot.
Leta skrällbud här är svårt, det här måste vara en av de sämsta Silverdivisioner som någonsin körts. KLM Buymethemoon kommer från ett par positiva tredjeplatser, så kanske är det lite form i antågande där.

Avd 2: Lördagslopp där spelarna verkar vara ganska rätt på det. 1, 3, 12, 13, 15 är dem med störst chans att vinna enligt mig, och spelarna har dem rankade 1-5 just nu. För den som letar skrällar kan Sweet'n'Sour vara ett trevligt streck.

Avd 3: Global Patriot måste nog anses ha bra chans idag, men det saknas inte motstånd. Photoboy från innerspår, Antonio Am och Versailles från spår 5 och 4 som brukar komma bra på det och kämpen Nose Gear som fått tråkigt spår, men som har en del kapacitet. Jag förstår inte riktigt varför Gantab Håleryd blivit andrahandare. Förvisso lopp i kroppen, men kanske skall visa något först.

Avd 4: Ready Ribb är en ganska klar favorit, men jag tror jag står över den helt. Det finns en häst som heter Hollywood Maker med. Hade Björn Goop kört den istället hade det blivit en megalampa. Nu körs den av Per Nilsson och då struntar spelarna i att han kommer med fem raka segrar, aldrig som favorit, som dessutom tagits med skorna på. Jag streckar den här. Skrällbud är bortglömda Unity Knick och Neverendingdream som bägge verkar ha lite form och kapacitet.

Avd 5: Kallblodslopp, och det handlar om fem norska hästar. 1 & 2 på start, 10, 12 & 15 från dubbla tillägg. Resten är rundningsmärken idag. Skall man spekulera i skrällar så är det 6 & 7, också norska hästar från första tilläggsvolten.

Avd 6: Jag tror att Nadal Broline är en bra spik idag. Han bör ha kapacitet som gott och väl räcker för att ta ned det här gänget. Skulle det bli en väldig duell mellan den och andrahandaren Dominator så kanske det kan komma någon bakifrån. Quantanamera kommer från seger och står bra inne i klassen. Erik Berglöf kör säkert offensivt när det är trav i Värmland.

Avd 7: Jag har länge varit skeptisk till BBS Sugarlight, men efter seger i både Olympiatravet och Oslo GP böjer jag mig, det här är inte bara en duglig V75-häst, det är en häst i yppersta eliten. Naturligtvis namnkunnigt emot, men han har slagit dem förr och en del har lite dåliga lägen. Bra andraspik idag. Skall man leta skrällbud så kika på Repay Merci. Vann Oslos motsvarighet till Sweden Cup senast, och verkar ha formen i topp.









Gantab Håleryd blivit andrahandare. Förvisso lopp i kroppen, men kanske skall visa något först.


Stavas stallform Viroid
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 07:46   #85
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Örjans kommentar i Expressen:

HH2 Dante Boko är en
tuff och rejäl häst som
ska ha vettig chans att
vinna om han klarar
spåret. Jag provar att
spika. 7 Venkatesh
som jag kör ska kunna
vara med där framme
vid lyckad start.

Luktar släpp till Ludde lång väg, om han nu skulle sitta i spets, vilket är långt ifrån säkert.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 08:14   #86
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Skulle det dessutom bli omstart i första så tror jag Venkatesh är rökt. Dante Boko har inte galopperat sen 2012 vad jag kan se.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 08:34   #87
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Skulle det dessutom bli omstart i första så tror jag Venkatesh är rökt. Dante Boko har inte galopperat sen 2012 vad jag kan se.
Venkatesh är så jävla strulig att han nästan är rökt ändå. Men skulle han mot all förmodan fungera pissar han väl på dem. QQ dock loppets riktigt spelvärda och en troligare vinnare än Venkatesh i mina ögon. Troligtvis det fruktade femtespåret som får spelarna att dra öronen åt sig plus att Örjan valt den andre. Ruskigt jämn och säker individ som möter ett mycket tröttare gäng än han är van vid.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2015-07-11 klockan 08:35.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 09:02   #88
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Venkatesh är så jävla strulig att han nästan är rökt ändå. Men skulle han mot all förmodan fungera pissar han väl på dem. QQ dock loppets riktigt spelvärda och en troligare vinnare än Venkatesh i mina ögon. Troligtvis det fruktade femtespåret som får spelarna att dra öronen åt sig plus att Örjan valt den andre. Ruskigt jämn och säker individ som möter ett mycket tröttare gäng än han är van vid.
Ställer mig lite frågandes till formen där. Mötte ett lika trött gäng i Boden där jag trodde mycket på honom men slutade som oplacerad. Sen inbillar jag mig att det är ett minus med Jansson, men hästen kan ju å andra sidan vara jävligt leds på Örjan och tända till. Tidig vid gardering, men jag tycker det känns väldigt upplagt för Ludde. Ser att många tipstjänster har rankat Long Night som A-häst i detta lopp och då känns det som jag missat något?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 09:03   #89
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5201
Standard

Enligt statistiken så blir det 3 Favoriter och 2 skrällar idag. Återstår sedan två avdelningar med matematisk gardering så är man hemma. Så jag tänkte guida er genom statistik-träsket. Med den här metoden behöver man alltså inte kunna något om trav för att få alla rätt på V75.

Så, det är bara att köra!

Favoriterna:
V75:7 - 4 B.B.S Sugarlight
Ludde är tydligen sugen på att låta Mosaiken få ett lugnare upplägg idag. Med OTP struken så vet jag inte vem som skall offra sig. Maven?

V75:6 - 5 Nadal Broline
Örjan är påläst och laddar det som går med 4 Pine Cool. Uffe får överta och sen är det spel mot ett mål. Femtespåret är väl också det spår där favoriten infriar oftast?

V75:4 - 1 Ready Ribb
Innerspår ska tydligen statistiskt vara det bästa spåret. Så, bara att spika Goop och vända blad.

Skrällar:
Gäller så då att hitta två lopp där det kan skrälla. Inte helt givet vad som avses med en skräll, om det är ranking, streckprocent eller nåt annat man ska gå efter, men det finns väl ett par tveksamma favoriter som man skulle kunna utmana. Jag har satt gränsen vid 10% (ca) i streckhänseende.

V75:1 - 4,5,8
Voltstart med en av dagens största favoriter (störst?) från ett bökigt andraspår och andrahandaren en av Sveriges osäkraste hästar. Jag står över dem och streckar 3 från listan. Tveksamt om MJA är "rätt" kusk på K.L.M.

V75:5 - 2,6,13
Enligt strecklistan ska 2 Egge Elden och 6 Gandolf med på kupongen. Jag tar med 13 Lome Lykt också, kuskförstärkning modell mega kanske kan kompensera för "fel" nationalitet....?

Garderingslopp:
Det är nu dags för de två avslutande loppen som varken är "favorit" eller "skräll". Det är då hästarna som är rankade 2 och nedåt (10%).

V75:2 - 13,12,15,1 (8,7,14,11)
Enligt strecklistan. Genom att spela på två kuponger så får vi med även 3 skrällar.

V75:3 - 2,5,8 (1,4,11,10,9)
Enligt strecklistan. Jag tar med två riktiga stänkare. 10 Integrated är roligast som 0%-are. Jänkarvagn på och fram i dödens, Markus...!

216 rader/288 rader om jag räknat rätt....
Stankarn är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 09:06   #90
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ställer mig lite frågandes till formen där. Mötte ett lika trött gäng i Boden där jag trodde mycket på honom men slutade som oplacerad. Sen inbillar jag mig att det är ett minus med Jansson, men hästen kan ju å andra sidan vara jävligt leds på Örjan och tända till. Tidig vid gardering, men jag tycker det känns väldigt upplagt för Ludde. Ser att många tipstjänster har rankat Long Night som A-häst i detta lopp och då känns det som jag missat något?
Nedsatt av halsen senast enligt intervjuer, så han är troligtvis back on track nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Enligt statistiken så blir det 3 Favoriter och 2 skrällar idag. Återstår sedan två avdelningar med matematisk gardering så är man hemma. Så jag tänkte guida er genom statistik-träsket. Med den här metoden behöver man alltså inte kunna något om trav för att få alla rätt på V75.

Så, det är bara att köra!

Favoriterna:
V75:7 - 4 B.B.S Sugarlight
Ludde är tydligen sugen på att låta Mosaiken få ett lugnare upplägg idag. Med OTP struken så vet jag inte vem som skall offra sig. Maven?

V75:6 - 5 Nadal Broline
Örjan är påläst och laddar det som går med 4 Pine Cool. Uffe får överta och sen är det spel mot ett mål. Femtespåret är väl också det spår där favoriten infriar oftast?

V75:4 - 1 Ready Ribb
Innerspår ska tydligen statistiskt vara det bästa spåret. Så, bara att spika Goop och vända blad.

Skrällar:
Gäller så då att hitta två lopp där det kan skrälla. Inte helt givet vad som avses med en skräll, om det är ranking, streckprocent eller nåt annat man ska gå efter, men det finns väl ett par tveksamma favoriter som man skulle kunna utmana. Jag har satt gränsen vid 10% (ca) i streckhänseende.

V75:1 - 4,5,8
Voltstart med en av dagens största favoriter (störst?) från ett bökigt andraspår och andrahandaren en av Sveriges osäkraste hästar. Jag står över dem och streckar 3 från listan. Tveksamt om MJA är "rätt" kusk på K.L.M.

V75:5 - 2,6,13
Enligt strecklistan ska 2 Egge Elden och 6 Gandolf med på kupongen. Jag tar med 13 Lome Lykt också, kuskförstärkning modell mega kanske kan kompensera för "fel" nationalitet....?

Garderingslopp:
Det är nu dags för de två avslutande loppen som varken är "favorit" eller "skräll". Det är då hästarna som är rankade 2 och nedåt (10%).

V75:2 - 13,12,15,1 (8,7,14,11)
Enligt strecklistan. Genom att spela på två kuponger så får vi med även 3 skrällar.

V75:3 - 2,5,8 (1,4,11,10,9)
Enligt strecklistan. Jag tar med två riktiga stänkare. 10 Integrated är roligast som 0%-are. Jänkarvagn på och fram i dödens, Markus...!

216 rader/288 rader om jag räknat rätt....
Håller med om det mesta förutom Ready Ribb, hoppar alltid bakom bilen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td