Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-10, 12:54   #46
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 081
Sharp$: 3304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja du har en poäng där onekligen, karln kan ju konsten att styra på när det vankas deg! Maven tror jag inte på, har visat sig vara ett toppsto som är överlägsen i den klassen. Men jag har svårt att se den vinna mot så pass hårt motstånd som denna gång och bättre. En eller två bra motståndare är en sak, nu är det för många bra emot och dessutom offensiva ekipage. Hon kommer inte fixa det här även om det skulle bli ledning.

Har rätt svårt att tro på att vinsten kommer gå till någon annan än spårvinnarna 4,5 som båda är riktigt bra ekipage dessutom.
Troligt det blir så.

Jag spelar efter scenariot BBS i spets
och vansinnes press i dödens från
en felfri Ludde, vilket öppnar upp
loppet och att någon av speedkulorna
i loppet hinner fram över det 205 m
långa upploppet.

Garderar loppet hårt med 8 hästar
och hoppas på utväxling, om jag
nu mot förmodan är kvar.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 12:57   #47
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 106
Sharp$: 1801
Standard

Piraten vinner troligen. Finns ingen häst i Sverige just nu som kan göra om det han gjorde i Boden i näst senaste starten. Senast joggade han bara. Har utvecklats sedan Elitloppet som gjorde honom gott. Hamnar han bara inte sämre än 3:e ut och det blir bra tempo så är chansen väldigt god. Hans var väldigt nöjd med senaste jobbet.
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 13:42   #48
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Den vinner inte, är struken

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Piraten vinner troligen. Finns ingen häst i Sverige just nu som kan göra om det han gjorde i Boden i näst senaste starten. Senast joggade han bara. Har utvecklats sedan Elitloppet som gjorde honom gott. Hamnar han bara inte sämre än 3:e ut och det blir bra tempo så är chansen väldigt god. Hans var väldigt nöjd med senaste jobbet.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 13:45   #49
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 081
Sharp$: 3304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Piraten vinner troligen. Finns ingen häst i Sverige just nu som kan göra om det han gjorde i Boden i näst senaste starten. Senast joggade han bara. Har utvecklats sedan Elitloppet som gjorde honom gott. Hamnar han bara inte sämre än 3:e ut och det blir bra tempo så är chansen väldigt god. Hans var väldigt nöjd med senaste jobbet.
Kul att läsa vad du skriver, är med i ett stort andelssystem
sedan många år, 4 andelar, max 10.000 rader.

Systemkonstruktörernan har blandat flyt med stort
travkunnande, så vinstmedel har hållit bolaget flytande
under en massa år. Nämnas bör att jag aldrig satt ihop
systemet.

Men på innebandyn senast, lät det som OTP skulle spikas
på allt, killarna känner Strömberg väl.

Deras träffbild, när det gäller chansspikar är grym.

Vet inte om det blir OTP som spik förrän i morgon.

Själv målar jag på med 8 st.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 14:03   #50
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Kul att läsa vad du skriver, är med i ett stort andelssystem
sedan många år, 4 andelar, max 10.000 rader.

Systemkonstruktörernan har blandat flyt med stort
travkunnande, så vinstmedel har hållit bolaget flytande
under en massa år. Nämnas bör att jag aldrig satt ihop
systemet.

Men på innebandyn senast, lät det som OTP skulle spikas
på allt, killarna känner Strömberg väl.

Deras träffbild, när det gäller chansspikar är grym.

Vet inte om det blir OTP som spik förrän i morgon.

Själv målar jag på med 8 st.
Han är struken. Sorry Putte såg inte du redan skrivit. Hoppas ingen allvarlig sårskada :(
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+1)

Senast redigerad av Helge den 2015-07-10 klockan 14:04.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 14:05   #51
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Den vinner inte, är struken
Fel uta mig

Senast redigerad av MatsE den 2015-07-10 klockan 14:06.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 14:08   #52
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 8
Sharp$: 315
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Fel uta mig
Han är struken!!! Sårskada.....
Rysarnicke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 14:12   #53
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Strykningen av OTP lär gynna Delicious en hel del. Nu finns det ju möjlighet att runda den norske atlantångaren lite enklare.

Jag är tveksam till att hon vinner det här dock
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 14:16   #54
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1634
Standard

Känns som Maven tar hem det här nu
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 14:50   #55
 
Draxxlers avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 122
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Slänger ut en fråga om klass 2-loppet också som jag är lite dåligt påläst på överlag. Men är det inte så att spets är vikt för Lass North Star och att det sen blir hästen att slå? Finns det någon annan rimlig spetskandidat i loppet?
Min första tanke när jag kollade igenom startlistan för Klass II loppet är att:

1 Ready Ribb kanske är bästa hästen i loppet - men vart hamnar den? Kanske är något överstreckad (42 % just nu) då jag tycker det finns flera andra ganska bra hästar i loppet.

11 Mellby Club är en bra häst som gick en bra tid senast och troligen gör en bra insats imorgon, endast 14 % i nuläget.

6 Unity Knick är en möjlig skräll enligt mig. Skulle den få loppet så tror jag det kan gå faktiskt! Gått två bra tider i de två senaste loppen från usla lägen och en av de formstarkaste kuskarna sitter upp ju så pass upp! 4 % på den.

3 Lass North Star kan bli svår att slå från ledningen, precis som du säger. Endast 6 % på den just nu.
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 15:06   #56
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Draxxler Visa inlägg
Min första tanke när jag kollade igenom startlistan för Klass II loppet är att:

1 Ready Ribb kanske är bästa hästen i loppet - men vart hamnar den? Kanske är något överstreckad (42 % just nu) då jag tycker det finns flera andra ganska bra hästar i loppet.

11 Mellby Club är en bra häst som gick en bra tid senast och troligen gör en bra insats imorgon, endast 14 % i nuläget.

6 Unity Knick är en möjlig skräll enligt mig. Skulle den få loppet så tror jag det kan gå faktiskt! Gått två bra tider i de två senaste loppen från usla lägen och en av de formstarkaste kuskarna sitter upp ju så pass upp! 4 % på den.

3 Lass North Star kan bli svår att slå från ledningen, precis som du säger. Endast 6 % på den just nu.
Inte bara kanske överstreckad om den landar på 42%, det är den med säkerhet i så fall. Den kan inte ta någon ledning initialt så det blir antingen galopp, fast på innerspår, eller andraspårslöpning som är extra missgynnsamt över lång distans då man får lägga många extrameter jämfört med halva fältet. Ett plus för den är ju att kuskmotståndet i loppet är ganska ihåligt och han kan nog få överta från ganska många hästar. Dock inte av den mycket troliga ledaren Lass North Star. Smått fantastiskt att den är nere i 5% nu. Folk är väl inte mer pålästa än att de sväljer en Goop-favorit när det är så stor kuskskillnad, fyller på med "staket-hästen" och tänker att det måste räcka så.

Persos Bojje på 4%, bra häst och bra offensiv kusk, känns också ganska intressant om än inte på samma sätt som nordstjärnan. Juvels Boy också som verkar vara en duglig sort, mycket streckvärd på 1%!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 15:12   #57
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Juvels Boy har varit 2a efter Ready Ribb.
RR har ALDRIG gått felfritt bakom bil !!!


Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inte bara kanske överstreckad om den landar på 42%, det är den med säkerhet i så fall. Den kan inte ta någon ledning initialt så det blir antingen galopp, fast på innerspår, eller andraspårslöpning som är extra missgynnsamt över lång distans då man får lägga många extrameter jämfört med halva fältet. Ett plus för den är ju att kuskmotståndet i loppet är ganska ihåligt och han kan nog få överta från ganska många hästar. Dock inte av den mycket troliga ledaren Lass North Star. Smått fantastiskt att den är nere i 5% nu. Folk är väl inte mer pålästa än att de sväljer en Goop-favorit när det är så stor kuskskillnad, fyller på med "staket-hästen" och tänker att det måste räcka så.

Persos Bojje på 4%, bra häst och bra offensiv kusk, känns också ganska intressant om än inte på samma sätt som nordstjärnan. Juvels Boy också som verkar vara en duglig sort, mycket streckvärd på 1%!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 15:25   #58
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Känns som Maven tar hem det här nu
Eftersom OTP är struken? Hur gynnar det henne?
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 15:51   #59
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Den har sämst rekordtid av alla startande, och ska dessutom plocka in 20m tillägg på hästar som har sprungit 2 sekunder fortare. Känns som mission impossible?

Nej jag tror svenskarna är iskalla här, hitta rätt norrbagge som vi kan spika istället.
Man ska nog inte titta så mycket på tider, men hästen är i sitt livs form, och har visat suverän vinnarskalle flera gånger. Tar man många ska den absolut med. Går man efter tider då ska man ha med Turkongen, Jonas J gissar på en dryg 25 tid. I morgon med jänkarvagn
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-10, 16:15   #60
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Man ska nog inte titta så mycket på tider, men hästen är i sitt livs form, och har visat suverän vinnarskalle flera gånger. Tar man många ska den absolut med. Går man efter tider då ska man ha med Turkongen, Jonas J gissar på en dryg 25 tid. I morgon med jänkarvagn
Turkongen trodde jag att jag kunde få va ensam om...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td