Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-11, 09:18   #91
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ställer mig lite frågandes till formen där. Mötte ett lika trött gäng i Boden där jag trodde mycket på honom men slutade som oplacerad. Sen inbillar jag mig att det är ett minus med Jansson, men hästen kan ju å andra sidan vara jävligt leds på Örjan och tända till. Tidig vid gardering, men jag tycker det känns väldigt upplagt för Ludde. Ser att många tipstjänster har rankat Long Night som A-häst i detta lopp och då känns det som jag missat något?
long night bör ju hamna bra till från springen o få fint smyglopp. Skulle Venkatesh nå ledning så måste ju ludde begripa (trots att han inte är nån stor taktiker) att Örjan släpper om han kör till. Örjan vet att om han lägger en speed med venkatesh så kan den vara resten av loppet o släpper således till Ludde 10 ggr av 10. tråkigt med storfavorit i första men så blir det om ludde inte klantar till det på kraft
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 09:24   #92
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nedsatt av halsen senast enligt intervjuer, så han är troligtvis back on track nu.



Håller med om det mesta förutom Ready Ribb, hoppar alltid bakom bilen.
Rättelse, han hoppar i alla autostarter men inte alltid bakom bilen utan lite närsomhelst. Inget att hålla i handen oavsett startmetod egentligen med andra ord, men innerspår bakom bil och en Björn som vill hitta ut kan inte vara speciellt bra förutsättningar för en kuse som har svårt att hålla ihop auktionen. Lång distans är ju en fördel då Björn, förutsatt att han kommer ut, kan köra lite på safety och ändå vinna loppet. Men det är några om och men och frågan är om han borde vara favorit ens. Nu är han väldigt klar favorit. Oklart om jag tar med honom på ramen ens.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 09:34   #93
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Tillmann är inne på att backa. Ludde på att ta en lugn dödens ev. släppa ner nån framför. Sugarlight tar sig enkelt till spets o är hästen i ordning är den stenklar.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 09:46   #94
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Tillmann är inne på att backa. Ludde på att ta en lugn dödens ev. släppa ner nån framför. Sugarlight tar sig enkelt till spets o är hästen i ordning är den stenklar.
Det låter onekligen som att walk over är ett faktum. Jag spikar då han konstigt nog bara är "normalstor" favorit och det är jämnstreckat bakom. Trodde många skulle bruka honom som TV-spik men jag tror folk blivit hjärntvättade av att det ska spikas i första. Om det inte hade varit storloppet hade de lagt det som V75-1 för det här är omgångens bästa vinstchans. Klar nu tror jag, dags att dra till banan snart. Favoriterna i fjärde och femte gillar jag verkligen inte och om jag spelat eget system hade jag nog ratat dem helt, men nu med bolag får de fegas in i ramen.

Lycka till alla!

(2),4,(5),6,7,8,9,10 - skräll-läge med volt och dåligt lopp. Ett par galopper så är det anybodys game!

1,2,(3),7,(8),11,12,13,14,15 - öppet lopp men stor fördel ekipage Goop/Stenströmer på start och härdade Candy Store ska bli spännande att se i ett vanligt skitlopp istället för årgångslopp!

2 - spikar, det får bära eller brista för Peters SOS-satsning!

1,(3),(5),(6),8,9,11 - bra hästar som från troliga positionerna ledning/rygg ledaren och rygg ledaren har stor chans att ta hem det här.

1,2,6,7,10,12,15 - jämnare än det är spelat, tror dubbla tilläggen får svårt att fånga in dem men de kan inte avskrivas.

1,5 - med råge bästa hästarna i tätpositionerna!

4 - Ännu en SOS för Untersteiner!

Krav på minst en parentesvinnare/utgång = 7840 rader försiktigt reducerat till 5600 rader

Edit: Måste peta med Unity Knick som utgång ändå, nästan ospelad och en ganska trolig kandidat att ta sig till spets!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2015-07-11 klockan 09:51.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 09:48   #95
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Systemet lämnade jag in igår kväll. Här är lite tankar kring omgången:

1) Voltstart och andraspår är det som talar emot Dante Boko. Hästen är dock relativt travsäker så jag hoppas att Ludde kan vända upp den utan bekymmer och köra mot spets. Örjan laddar om hans häst är körbar från start och hoppas komma till spets. Får Dante ledningen så bör den vinna. Spik!

2) Det är möjligt att Goopen sitter i spets och får bestämma. I så fall är gardering bortkastade pengar, men här har vi laddat rejält. Lång distans och de får inte sova bort loppet om de vill komma åt första priset. Hoppas på en riktigt fin skräll, med risk för att Björn gör om det till ett sprinterlopp.

3) Photoboy viker ner sig ibland och släpper till Gantab Håleryd. Peter säger att han kan köra en 11-tid (krävs rätt förutsättningar). Global Patriot har jag spelat på slutet, men idag kan det bli vingelrisk eller galopp om han laddar. Kan bli hängades en bit. Nose Gear är den tredje som har vinstchans i loppet, men där är spåret ännu sämre. Kanske kan han komma före Global Patriot. Gantab spik!

4) Ready Ribb är stor favorit och vinner om han kommer ut och går felfritt. Lång distans är detsamma som lång tid på sig att komma ut, men också lång tid på sig att fela. Garderar rejält och hoppas fälla favoriten. Lass North Star tar spets och körs förhopnningsvis där.

5) Mino gillar jag. Har singlat den flera gånger och den gör alltid gedigna lopp. Dags för en vinst nu igen mot skralt motstånd. 20-hästarna ska han ta sitt tillägg på. Det händer att någon längst fram slinker undan om det häxar på vägen, men någon gång ska Mino slippa oflyt i loppet. Spik!

6) Typiskt tvåhästarslås, där det är så gott som omöjligt att sära dem åt. Dominator vinner förmodligen om Goop håller upp spets. Annars blir det favoritseger och Nadal Broline. Strecka dessa och gå vidare.

7) Inte omöjligt att Peter sätter dit favoriten. "Alla" tycks överens om det. Jag tror dock inte att det är så enkelt. Robban hoppas hålla upp spets, Ludde har en startsnabb och oerhört kapabel häst och kör för vinst, Reven är startsnabb och kanske laddas för att få vinnarhålet om möjligt och det finns ett gäng kapabla hästar som kan ta hem det här. Tar alla utom 2,6 och 8.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 09:53   #96
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Nä, inte tid med detta mer nu:

Avd 1: 2 Dante Boko spik, tycker det är bästa hästen mot osäker Venkatesh som dessutom har minst pengar i loppet, tror Örjan släpper om han kommer före.

Avd 2: 1 Marvelous fam, en av sveriges bästa kuskar i volt, tränaren vill prova i spets, halvstängt, 3 Editor Boko spetskandidat här också, 13 Dream Out Loud form, offensiv kusk, gillar distansen, springspår. Tar bort 12:an p g a skor bak=minus.

Avd 3: "Alla" spikar 2 Gantab Håleryd som har mkt att visa tycker jag. Klass 1 1640A är normalt ett skrällvänligt lopp så jag garderar med 1 Photoboy, tar spets och förväntas släppa till 2:an, vilket ju förutsätter att det är den som är först framme. Tar med 1,2,3,4,5,6,8,11 tror att 4:an kan utmana om spets och 11:an har en ruggig speed och helt ok ryggar också.

Avd 4: Chansar med spik på 5 svårt att hoppa över en häst som bara vunnit, oavsett klass på loppen. 1:an hoppar för ofta och dissas medan 8:an, som har 1 placering på 10 autostarter hissas?

Avd 5: Kallblod, spelvänligt för att jag vet på tok för lite om dem. Kör på 1,2 och skriket 6 plus 15 som jag ett tag va inne på att spika.

Avd 6: Bara spel på 1 och 5 tar med 2 Ipod som gick bra C J Jepson förra gången

Avd 7: 4 BBS Sugarlight . Var länge inne på att spika Mosaique Face men om Ludde aviserar att han vill ge den ett lugnt lopp vem ska pressa på ledaren då?

2 Res 5,9
1,3,13 Res 15,12
1,2,3,4,5,6,8,11 Res 7,9
5 Res 3,6
1,2,6,15 Res 12,10
1,2,5 Res 3,7
4 Res 5,7

288r
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 10:24   #97
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Spiken: Delicous Us var helt förbaskat bra senast när Örjan vred ut henne i andra spår 600 kvar så flög hon fram och det såg inte tomt ut. Sällan man ser sådana prestationer och hur jag än vrider och vänder så tror jag Örjan vrider lite i högertömmen när han har 1och 2 framför sig för att sedan finna en vettig position. Tror han kan blåsa ner alla och ser högt spelvärde i ekipaget och väljer därför att spika på mitt stora bolags system.

Dragen:

Västerbro Paymayday möter nog enklare än på länge och skall han vinna snart så är det idag. 3% är dock stort spelvärde i.

Maverlous Man har två raka och Erik upp ger hästen en fin resa och kan vara mogen för en rejäl rekordsänkning. 9%.


Nose Gear har mött tuffa hästar och trots spåret kan detta vara vinnaren. Rejäl och kan vinna även från dödens.


Ready Ribb tävlar bara emot sig själv.

egge elden är mycket spurtstark och blir giftig om han hittar ut i tid, härlig speed i 600 metrar. 7%

Nadal har toppchans flera vägar och jag spelar utgång. Det sägs att det ska bli helstängt och barfota runt om på Pine Cool som är loppets dammsugare.

avd7... Har sagt mitt
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 10:30   #98
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nedsatt av halsen senast enligt intervjuer, så han är troligtvis back on track nu.



Håller med om det mesta förutom Ready Ribb, hoppar alltid bakom bilen.
snoken spikar Mino
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 11:01   #99
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Onödigt/värdelöst vetande....

V75:1
Megalampan 2 Dante Boko och 4 Pedro Bi var i princip lika mycket spelade under elitloppshelgen. Nu skiljer det 12 ggr på strecken.

5 Quality Questioned sprang sin förra silverfinal annandag jul. Har varit kvar i klassen ett tag....

V75:2
7 Fourmatic har startat 11 ggr i år. 9 ggr av dessa starter har varit över 2640 m eller längre.


9 Beppen som varit riktigt bra i 2 bfro går tillbaka med skor igen.

15 Ryan Kronos har 3 galopper på de 4 senaste starterna. Kuskarna? Lallenkrantz, Lallenstedt och Lallenorman. Starterna innan det så har Ryan Kronos 2 vinster och 1andraplats. Kuskarna? Ulf Ohlsson och Örjan Kihlström. Kusk idag? Ulf Ohlsson...

V75:3
2 Gantab Håleryd har vunnit en (1!) gång på 14 starter 2014-2015. Peter Untersteiner har kört 11 ggr av dessa. Den enda vinsten kom med Peter Ingves i sulkyn. Kusk idag? Peter Untersteiner....

8 Nose Gear har sprungit bfro 3 ggr i år. Alla gånger har det blivit vinst. Av de 4 senaste vinsterna har 3 tagits med bfro.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 11:03   #100
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Spiken: Delicous Us var helt förbaskat bra senast när Örjan vred ut henne i andra spår 600 kvar så flög hon fram och det såg inte tomt ut. Sällan man ser sådana prestationer och hur jag än vrider och vänder så tror jag Örjan vrider lite i högertömmen när han har 1och 2 framför sig för att sedan finna en vettig position. Tror han kan blåsa ner alla och ser högt spelvärde i ekipaget och väljer därför att spika på mitt stora bolags system.

Dragen:

Västerbro Paymayday möter nog enklare än på länge och skall han vinna snart så är det idag. 3% är dock stort spelvärde i.

Maverlous Man har två raka och Erik upp ger hästen en fin resa och kan vara mogen för en rejäl rekordsänkning. 9%.


Nose Gear har mött tuffa hästar och trots spåret kan detta vara vinnaren. Rejäl och kan vinna även från dödens.


Ready Ribb tävlar bara emot sig själv.

egge elden är mycket spurtstark och blir giftig om han hittar ut i tid, härlig speed i 600 metrar. 7%

Nadal har toppchans flera vägar och jag spelar utgång. Det sägs att det ska bli helstängt och barfota runt om på Pine Cool som är loppets dammsugare.

avd7... Har sagt mitt
delicous är väl snarare överstreckad med bakspår o tröga startryggar. ska till ett smärre under om den ska vinna.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 11:13   #101
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Onödigt/värdelöst vetande....forts.

V75:4
3 Lass North Star hade 12 raka starter utan vinst. Sen ryckte man alla skorna och vann två starter på raken.

8 Persos Bojje har vunnit 4 ggr på 41 starter. 3 av de vinsterna har kommit på de 4 senaste starterna...

11 Mellby Club har 4 galopper på de 6 senaste starterna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 11:52   #102
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

gött att dom lägger mntèloppet först,så det är avklarat,jag har inget speciellt emot momtè,men får ine håll på det
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 12:04   #103
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Testar en vinnarraket: Hermes Håleryd, Mino och Gantab Håleryd. Ska dra om en timme så jag får se V75 i efterhand. Ser dock ut att bli en kul omgång.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 12:11   #104
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Buzz Mearas efter två strykningar? Givna budet.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-11, 12:18   #105
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Tjena travvänner! Solen skiner och hoppas på fina tävlingar idag.

En fundering i V4-3 Är det inte lite väl lite spel på Support attitude och Sakamura? Hur som så slänger jag in lite vinnarspel på dom och tvillinglir med De bos och funderar på mitt V75 system. Lycka till allesammans
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td