Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-14, 20:38   #1

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

V86 SOLÄNGET snack

Spik Unique Julia hade mkt sparat senast

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:26   #2

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hon måste vara j-t bra för att knäcka ledande Ninepoints Lucy från dödens, eller ännu längre bakifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Spik Unique Julia hade mkt sparat senast
Gammal 2015-07-14, 21:47   #3

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Hon måste vara j-t bra för att knäcka ledande Ninepoints Lucy från dödens, eller ännu längre bakifrån.
Ja, jag är inne på att spika ninepoints lucy!
Tar sig shaq is back förbi knows nothing tro? Håller shaq som tänkbar spik.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 00:01   #4

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Kul med v86 på solänget! Westholm o reijo spetsar till omgången! Spikar: part nan agnelen knows nothing och tangen haap!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 01:00   #5

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Solängets bana har varit omlagd en tid och ska vara i riktigt fint skick inför onsdagens bravader.

avd1. Här tror jag på Berghs Part Nan A som slipper att resa långt och har kapacitet som är för bra för sin klass. Troligen kör Bergh en saftey för att sedan trava in honom och avancera fram. Blir släppt till spets och bara vinner! bläddrar vidare...

avd2. Ett ganska på pappret öppet lopp. Min "ide" som jag också spelar utgång med är Sambucka Night som jag gillade intrycket på vid spets segern senast. Annat läge men det luktar fart från flera håll i starten vilket kan öppna upp loppet. En av några med toppchans och som ynka 12% är han en rolig sådan. Favoriten nr 4 avgjorde lätt från dödens senast men möter nu sitt hårdaste motstånd i karriären kan gå eftersom formen är på topp. Alex Evo är också en annan fin häst som har potential men han lever mer på sin styrka och kräver tempo. Nobel Amok är av fin sort och lägger mycket mark under sig dessutom obesegrad i år, tidig! Costa del sol och Roxy åker med i farten...

avd3. Det kan bli vingel för favoriten och här kan det hända saker, jag streckar alla men de som åker närmast i ranken är Tokrysaren nr 7 Elite Memphis som förvisso inte startat sedan i vintras men man ska också betänka att banorna på vintern är ca 2,5 sekunder trögare nu rycktas det om barfota runt om ff gången på länge, jänkarvagn och norsk gas, ska ha jobbat rejält i sanden inför detta. 1% Måste försöka få in en sådan dammsugare.

avd4. Riktigt fin uppgift för radar-paret Reden och Örjan Tror Shaq is back sitter i spets och blir mycket svårpasserad. Omgångens kanske bästa spik!

avd5. Här känns det också ganska öppet, favoriten är bra men har fått ett uselt spår och lär hamna på vingel. Draget är Musical Man som bitvis har mött tuffa djur på slutet men inte fått till det, detta är en knepig kille som dock har mycket fart skulle han gå iväg felfritt sitter han i spets och då blir han klart intressant. Passa även högkapable nr 2 Starpoint L som höll bra efter en mycket svår resa. Fint läge och en kusk i knallform kan väl bara betyda en sak? Jag streckar några och går vidare.

avd6. Ännu ett öppet lopp och utdelningen har redan skenat iväg. Tangen Happ har varit rejäl på slutet och möter egentligen ingenting nu men jag vågar inte spika kallblod eftersom jag inte har så jättekoll på dem. Järvsö Rasmus får ses som det roliga draget hästen tål att göra jobbet i spåren om det krävs och känns för lite spelad just nu. Men jag målar mycket kan hända.

avd7. Unique Julia får sin efterlängtade revansch och blåser ner dem. En sund spik i mina ögon.

avd8. Också ett svårtippat lopp jag gillar dock Dialog in och väljer den som tipsetta. Hästen var ju helt otroligt bra senast när man krossade ledaren från dödens och med inställningen hästen har visat och intrycken den bevisat så äger den toppform för dagen. Bourne I är streckad på 3% hästen är segervan och trots en för mig okänd kusk tror jag han kan blåser ner dem i tid. Razor Kronos tar normalt spets och ska ha toppchans men hästen är ojämn och jag vill inte falla ur i sista det svider som attans. Cosmo Light är snabb i benen och får säkert en fin resa, spets och släpp och lucka vore gyttans. passa även nr 1 som även den visat fin form. Berghs nr 11 blir alltid överspelad och även nu den tar jag bort.**

God Tur!
mitt Twitter: @Miljondragen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+5), SO (+5), capone (+5), dado (+5), AndyMart (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 10:33   #6

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Infomässigt är nog Magnifik Brodde i avd 3 bästa spiken

1. Love You avkomma som för första gången någonsin ska tävla barfota runt om.
2. Bara knapp favorit men blir nog ganska klar, dock inte ospelbar megalampa, när skorycket börjar lysa rött listorna och när dom börjar skrika om det i atg live.

Om två veckor är V86 tillbaka på Solvalla igen.
MikaF (+3), monimaker1 (+3)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 11:14   #7

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Fel distans för Julia idag och det är helt klart en häst som ska köras i spets. Ingen grovjobbare direkt. Lucy borde vara en vettig spik.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 11:42   #8

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

I Aftonbladet röstade 82% att man ville ha kuskar/tränare som vågade sticka ut hakan gällande vinstchans.

Här två som gör det

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 11:52   #9

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 460
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Infomässigt är nog Magnifik Brodde i avd 3 bästa spiken

1. Love You avkomma som för första gången någonsin ska tävla barfota runt om.
2. Bara knapp favorit men blir nog ganska klar, dock inte ospelbar megalampa, när skorycket börjar lysa rött listorna och när dom börjar skrika om det i atg live.

Var hittar du infon om att han ska gå barfota?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 11:54   #10

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Ronden bla.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 12:26   #11

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
10 Magnifik Brodde, R. Dunder 24%
– Han var bra senast och tog det
loppet bra, så det finns inget att
klaga på. Vi kör barfota runt om för
första gången, jag hoppas på lite
extra effekt och har inte provat det
hemma. Jag tycker att han ska
slåss om segern om det stämmer.
Min bästa V86-chans, säger
Robert Dunder.
DavidP (+20), SO (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 13:51   #12

Manprinsens avatar

Standard

Så 4 tänkbara spikar idag alltså?

Part Nan Angelen
Lacquer and Lace
Tangen Haap
Ninepoints Lucy
Gammal 2015-07-15, 14:10   #13

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Alex evo mosar allt
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 14:20   #14

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 460
Standard

Vad säger roger nilsson om sin chans med dialog in i ronden?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 14:50   #15

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 675
Standard

Jag är väldigt inne på åsakjappen idag. Tyckte den vann på ett imponerande sätt från dödens senast. Tyckte det såg ut som att han bara åkte. Absolut annat motstånd, men långt ifrån chanslös idag. Jag spikar!
SO (+5)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 14:50   #16

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2412
Standard

Jag drar till solänget idag är det någon som mer ska dit?
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 15:33   #17

Draxxlers avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Håller med! Lutar åt spik på Ninepoints Lucy faktiskt
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 15:37   #18
SO

SOs avatar

Sharp$: 3719
Standard

Lite fräckt system till Solänget

Litar på att det skräller ordentligt i sista och spiken i kallblodsloppet har jag fått bra info på. Lucys lopp tror jag dom flesta har npghra strek i, så why not

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2015-07-15
Bana: Solänget, omg. 7
Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar
1 2, 5, 9
2 1, 2, 4, 7, 8
3 6 Åsakjappen
4 3 Ninepoints Lucy
5 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 180,00 kr

Kvittonummer: 2F68 48F7 9848 8010
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 15:49   #19

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 271
Standard

Hur löser man kallblods loppet bäst ikväll?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 15:50   #20

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

v86-4: Väljer att chansspika Shaq Is Back. Litar på att Örjan klarar av uppgiften.

v86-7: Fonzan Sund har berövat mig alla rätt många gånger. Så idag är den med på alla kuponger

Senast redigerad av linfre den 2015-07-15 klockan 15:51.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 16:20   #21

spiifiis avatar

Sharp$: 803
Standard

Rätt var det är så får Ed You för sig att springa ifrån allt. Så i min värld så känns det farligt att glömma den kusen
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 16:29   #22

Shooters avatar

Standard

Bästa spik: Part Nan Angelen. Ser nu att den är anmäld barfota runt om!
Näst bästa spik: Tied Together. Svårt att frångå den trots läget. Har dock kommit ner ett hack. Det skulle i så fall vara resan eller banan, som enligt Linderoth är Sveriges sämsta, som skulle kunna fälla den.
Gammal 2015-07-15, 16:35   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Näst bästa spik: Tied Together. Svårt att frångå den trots läget. Har dock kommit ner ett hack. Det skulle i så fall vara resan eller banan, som enligt Linderoth är Sveriges sämsta, som skulle kunna fälla den.
När du säger att det är de två bästa spikarna så väger du väl inte in spelvärdet ? Det är ju omgångens två största favoriter och med en massa chanslöst norrlandsskräp som ren utfyllnad i många av loppen är det väl tveksamt om det finns något spelvärde i omgången med dom två spikarna, eller ?
Gammal 2015-07-15, 16:40   #24

Shooters avatar

Standard

Citat:
När du säger att det är de två bästa spikarna så väger du väl inte in spelvärdet ? Det är ju omgångens två största favoriter och med en massa chanslöst norrlandsskräp som ren utfyllnad i många av loppen är det väl tveksamt om det finns något spelvärde i omgången med dom två spikarna, eller ?
Återigen Olle: det behövs bara ett par skrällar så åker värdet upp rejält på V86. Vi har sett det om och om igen.
SO (+109)
Gammal 2015-07-15, 16:43   #25

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Så 4 tänkbara spikar idag alltså?

Part Nan Angelen
Lacquer and Lace
Tangen Haap
Ninepoints Lucy
Lacquer är ju ett sto mot grabbar över medel, garderas alltid. Spelvärde.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 16:43   #26

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Wink

Citat:
När du säger att det är de två bästa spikarna så väger du väl inte in spelvärdet?
Det är alltid svårt att resonera om spelvärde å matematiska system.

En spik å ditt system får ju 100% insats.

Ett avdelning med 5 streck får 20%+20%+20%+20%+20% osv

Det är egentligen något för de stora pojkarna att reda ut.

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2015-07-15 klockan 16:44. Anledning: B ananas
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 16:44   #27

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 7133
Standard

Citat:
Jeg erindrer mange omgange på v86 med 3-4 favoritsejre hvor uddeling kommer over 200000. er der ikke normal værdi så kan man vel fler kupong den eller
Painkiller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 16:44   #28

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:

Japp, då får vi åter se hur de stora tränarna delar upp loppen mellan sig och kör sin Solvallalunk inför tomma läktare. Åh, så vi längtar...
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 16:48   #29

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Tror inte så mycket på Westholm i 7:e heller efter att ha läst om Ove A:s uppsittning haha.

5 Eleanor Rigby (Ove A Lindqvist) blir det spets och slut för. Hoppas jag. Jag har haft en del bekymmer med henne men jag hoppas att allt är bra nu. Går med skor nu, säger Lasse Edlund.

Ögat fastnade på den när jag såg listan.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 16:52   #30

Standard

Citat:
Återigen Olle: det behövs bara ett par skrällar så åker värdet upp rejält på V86. Vi har sett det om och om igen.
Jo så är det. Men över 70 procent av insatserna på Hultmans treåring vete fan om det gör den till omgångens bästa spik. Har startat tre gånger (galopperat bort sig en av dom), dåligt spår, ska ut på sin första långresa och står på flera ställen att Solängets banunderlag ska ha varit närmast bedrövligt tidigare i år.

71 procent av insatserna ska väl bara hästar som är på papperet helt stenklara ha för att vara spelvärda enligt min bok.

Ska själv kolla MFFs champions leauge kval i kväll så ska inte spela. Inte blivit tid till att kolla trav den här veckan heller tyvärr trots semester.
Gammal 2015-07-15, 17:01   #31

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jo så är det. Men över 70 procent av insatserna på Hultmans treåring vete fan om det gör den till omgångens bästa spik. Har startat tre gånger (galopperat bort sig en av dom), dåligt spår, ska ut på sin första långresa och står på flera ställen att Solängets banunderlag ska ha varit närmast bedrövligt tidigare i år.

71 procent av insatserna ska väl bara hästar som är på papperet helt stenklara ha för att vara spelvärda enligt min bok.

Ska själv kolla MFFs champions leauge kval i kväll så ska inte spela. Inte blivit tid till att kolla trav den här veckan heller tyvärr trots semester.
Som jag skrev, och som du även tar upp, så är det förmodligen bara resan eller banunderlaget som skulle kunna fälla Hultmans häst idag. Självklart avvaktar man så sen information som möjligt, ifall det kommer någon. Frågan just nu är om du har något som talar för att den inte skulle klara det? Som jag läser loppet så får den överta spets och bestämma. Har du något annat scenario och har hittat "spelvärde" i andra hästar i det loppet så får du gärna skriva om det. Samma sak gäller i första loppet. Det vore kul att se om du tror favoriterna blir utmanade och vem som i så fall skulle göra jobbet.
Gammal 2015-07-15, 17:01   #32

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Japp, då får vi åter se hur de stora tränarna delar upp loppen mellan sig och kör sin Solvallalunk inför tomma läktare. Åh, så vi längtar...
Men hästägarna slipper i alla fall över 100 mils resa tur och retur som i kväll för att fylla ut loppen på en sådan total meningslös travbana som Solänget som väl inte har en enda häst själv som duger i V86 lopp.

Solänget hade förresten en V75 lördag 2014. Då kom inte ens 4000 personer dit. Så lite publik och bara en massa breddloppshästar som tränas på banan gör det svårt att förstå varför det ska köras större tävlingar där överhuvudtaget enligt min mening.
Gammal 2015-07-15, 17:08   #33
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Men hästägarna slipper i alla fall över 100 mils resa tur och retur som i kväll för att fylla ut loppen på en sådan total meningslös travbana som Solänget som väl inte har en enda häst själv som duger i V86 lopp.

Solänget hade förresten en V75 lördag 2014. Då kom inte ens 4000 personer dit. Så lite publik och bara en massa breddloppshästar som tränas på banan gör det svårt att förstå varför det ska köras större tävlingar där överhuvudtaget enligt min mening.
Vi vet din åsikt kring de mindre banorna & du behöver inte kommentera det dagligen.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 17:09   #34

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Citat:

Håller helt med dig Olle. Totalt överstreckad och ska man satsa femsiffrigt så måste den bort. Örjan måste ladda fram men risk att det kostar mer än det smakar från detta usla läge, backar Örjan så får han hoppas att tempo och att det strular för de andra. Skulle nästan våga säga att det är dagens bästa avslag.

Bergh låter grymt uppåt i avd1 på favoriten och mycket talar för seger. Han tävlar bara emot sig själv men jag tycker han ser bättre ut aktionsmässigt nu för tiden, kan ju vara en mognads sak.?

i avd2. Tror jag det blir körning och lägger Bergh igen överst i ranken men man borde kanske lyssna på Pilström när han säger att nr 4 är bästa hästen i stallet? Känns tufft att gå kort här utan måla är att föredra eller iallfall 5-6 streck.

avd3. Roger kör Ochide varför gör han det när han har en egen häst som startar från bricka 11? agerar han Catch driver till en amatör någon som har vaket information? Dunder låter nöjd men som sagt många som är lite små optimister här.

Senast redigerad av Klanke den 2015-07-15 klockan 17:11.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 17:16   #35

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hade varit kul om de plockat bort V86 och kört V76 som i Norge istället, bra mycket roligare spel och tar inte lika lång tid.

Varje onsdag på Solvalla och alltid på Solvalla. Alltid bra med rutiner. På sommaren hade man kunnat köra V65 på olika banor på orten precis som vanligt, men V76 på Solvalla!

Sedan börjar jag bli lite trött på att de aktiva inte gör mer för att publiken ska komma till banorna. Se och lär av Jägersros tränarförening som igår hade olika event och liknande och verkligen gjorde allt för att värna om publiken!

Dessutom krävs mer reklam, och inte bara "JACKPOT", utan "Tävlingar på Jägersro på Tisdag, hjärtligt välkomna!".
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 17:26   #36

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Andrahandaren 10 Alex Evo i V86 2 känns som en bra spik ikväll. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 17:40   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Håller helt med dig Olle. Totalt överstreckad och ska man satsa femsiffrigt så måste den bort. Örjan måste ladda fram men risk att det kostar mer än det smakar från detta usla läge, backar Örjan så får han hoppas att tempo och att det strular för de andra. Skulle nästan våga säga att det är dagens bästa avslag.

Bergh låter grymt uppåt i avd1 på favoriten och mycket talar för seger. Han tävlar bara emot sig själv men jag tycker han ser bättre ut aktionsmässigt nu för tiden, kan ju vara en mognads sak.?

i avd2. Tror jag det blir körning och lägger Bergh igen överst i ranken men man borde kanske lyssna på Pilström när han säger att nr 4 är bästa hästen i stallet? Känns tufft att gå kort här utan måla är att föredra eller iallfall 5-6 streck.

avd3. Roger kör Ochide varför gör han det när han har en egen häst som startar från bricka 11? agerar han Catch driver till en amatör någon som har vaket information? Dunder låter nöjd men som sagt många som är lite små optimister här.
Loppet för högsta klassen är ju så ojämnt att man nästan blir gråtfärdig. Sahara C Four som väl var slut för 5 år sedan och tog sin senaste vinst 2012 (i ett P21 lopp i Boden) ska tävla i samma lopp som Knows Nothing, Ed You och Shaq Is Back. Skrällpotentialen där är ju 0.

Det är väl i de två treåringsloppen med väldigt orutinerade hästar (avd 2 och 5) som det skulle kunna hända lite oväntade saker även om det säkert kapacitetsmässigt är några rätt lovande hästar men troligen mest treåringar som tävlar i breddlopp om mindre än ett år.
Gammal 2015-07-15, 18:01   #38

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5133
Standard

Citat:
Är jag den enda som vill ha skor på den? Går den barfota så ska det garderas friskt, så som den slarvade när de ploppade bakskorna. Oddset på att Bergh låter den gå med skor är 1,10 i min hjärna. Då kan man fundera på att spika.

Edit: såg att den hade 69% nu. Hoppas de kör barfota bak och att den ger ett likadant intryck innan som senast.

Senast redigerad av Shizznit den 2015-07-15 klockan 18:03.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 18:05   #39

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Är jag den enda som vill ha skor på den? Går den barfota så ska det garderas friskt, så som den slarvade när de ploppade bakskorna. Oddset på att Bergh låter den gå med skor är 1,10 i min hjärna. Då kan man fundera på att spika.

Edit: såg att den hade 69% nu. Hoppas de kör barfota bak och att den ger ett likadant intryck innan som senast.
Med tanke på att det är Bergh ska vi nog inte se det som säkert att den ska gå barfota...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 18:06   #40

Draxxlers avatar

Sharp$: 603
Standard

vad tror ni om v86-3? känns lite svårt det loppet. Jag tror att Mammas Syster kan vinna faktiskt. Eller plockar Bergh allihopa från spår 12?
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 18:40   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Draxxler Visa inlägg
vad tror ni om v86-3? känns lite svårt det loppet. Jag tror att Mammas Syster kan vinna faktiskt. Eller plockar Bergh allihopa från spår 12?
Håller med. Vidöppet lopp, MS kan vinna men behöver nog tempo, är väl rätt så långsam ut tror jag.

Dunders Magnifik Brodde ska ju gå barfota runt om (Love You:are), kan ju ge bra effekt. Annars tycker jag att Valley Streamline känns som ett intressant alternativ, har två raka vinster, kan få ett bra lopp...

Svårt lopp som du säger. Får se på värmningarna om det blir lättare att bestämma.

Lycka till!
SO (+4)
Gammal 2015-07-15, 18:55   #42

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Lite fräckt system till Solänget

Litar på att det skräller ordentligt i sista och spiken i kallblodsloppet har jag fått bra info på. Lucys lopp tror jag dom flesta har npghra strek i, så why not

Registrerat spel

Bana: Solänget, omg. 7
Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar
1 2, 5, 9
2 1, 2, 4, 7, 8
3 6 Åsakjappen
4 3 Ninepoints Lucy
5 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 180,00 kr

Kvittonummer: 2F68 48F7 9848 8010

Det var ett trevligt system SO! Ninepoints Lucy är jag inne på själv som spik

sen får man väl chansa en del. Lite väl hög insats - men jag drar upp stora

plånboken och blundar... dvs lämnar en sådan v5a rakt av

SO (+2)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:12   #43
Banned

Sharp$: 117
Standard

Kan inte järvsö rasmus vinna från springspår?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:18   #44

Manprinsens avatar

Standard

Blev många 2 hästars lås idag, men jag tyckte det var rätt ihåliga fält.

Registrerat spel

Bana: Solänget
Spelform: V86, omg. 7

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 6, 11 (7)
2 4 Lacquer and Lace (10)
3 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (1)
4 2, 5 (9)
5 2, 8 (4)
6 6, 8 (11)
7 3 Ninepoints Lucy (9)
8 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (4)

Vadet gäller startnummer

1 296 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 324,00 kr
Gammal 2015-07-15, 19:21   #45

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 331
Standard

Drar till med detta. Storskräll i avd1 på princess sally. Sen tror jag Hanna blåser till dom i tredje. Ser väl bra ut! Lycka till.

Solänget 7 20150715 V86
Avd-1: 3,6,12
Avd-2: 4,9,10,11
Avd-3: 9
Avd-4: 5
Avd-5: 2,7,8,10
Avd-6: 6,8
Avd-7: 1,3,4,9
Avd-8: 8
System: 1
384 rader * 1 * 0,25 = 96 kr
Mackeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:22   #46

AndyMarts avatar

Standard

Tjejen i ATG-live studion, herregud.

"Skor eller inte, spelar ingen roll"
Major (+5)
Gammal 2015-07-15, 19:23   #47

Manprinsens avatar

Standard

Så ovanligt med omstart när det är volstart...
Gammal 2015-07-15, 19:24   #48

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tjejen i ATG-live studion, herregud.

"Skor eller inte, spelar ingen roll"
Är Sofia Aronsson. Tror hon menade att hästen var intressant oavsett skoinformation...
Filmtokig (+1), SO (+2)
Gammal 2015-07-15, 19:25   #49

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

10,12
10,9
10,9
2,5
8
6,14,15
3
1,6,2,9
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:27   #50

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Är Sofia Aronsson. Tror hon menade att hästen var intressant oavsett skoinformation...
Jaha.

I vilket fall som helst ger hon ett mycket osäkert intryck så inte optimalt med Sofia i studion, bättre hon får göra det hon är riktigt duktig på, att träna häst.
Gammal 2015-07-15, 19:29   #51

Sharp$: 3431
Standard

installerade uppdatering av bankID, atg live funkar inte efter det. Någon mer?

Senast redigerad av asgaya3141 den 2015-07-15 klockan 19:30.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:30   #52

Manprinsens avatar

Standard

Claes Sjöström hade mycket häst att åka med, men när man lallar från start och inte hittar position så vinner man inga lopp.
Gammal 2015-07-15, 19:30   #53

Shooters avatar

Standard

Omgångens säkraste spik gjorde sitt jobb.
Gammal 2015-07-15, 19:31   #54

Icors avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Fel distans för Julia idag och det är helt klart en häst som ska köras i spets. Ingen grovjobbare direkt. Lucy borde vara en vettig spik.
Man kanske får ändra uppfattning om det lite, tycker Julio var riktigt riktigt tapper idag =)

EDIT: Läste nog fel, trodde du menade Julio! Sorry.

Senast redigerad av Icor den 2015-07-15 klockan 19:32.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:32   #55

Standard

Citat:
Jaha.

I vilket fall som helst ger hon ett mycket osäkert intryck så inte optimalt med Sofia i studion, bättre hon får göra det hon är riktigt duktig på, att träna häst.
Ge henne lite tid. Gör väl ett ok jobb med tanke på att det inte är hennes "huvudsyssla".

Ska man vara kritisk finns det nog värre fall och dessa jobbar nog "endast" i studion...
AndyMart (+2)
Gammal 2015-07-15, 19:33   #56

Standard

Sommar sommar sommar! Bara spika favoriterna hehehe, Nu kör vi vidare på Sandhamn och inväntar jackpot Skååååååååååååååååål
Gammal 2015-07-15, 19:34   #57

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icor Visa inlägg
Man kanske får ändra uppfattning om det lite, tycker Julio var riktigt riktigt tapper idag =)

EDIT: Läste nog fel, trodde du menade Julio! Sorry.
Ja du är ca 2 timmar för tidig
Gammal 2015-07-15, 19:34   #58

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
installerade uppdatering av bankID, atg live funkar inte efter det. Någon mer?

Borde väl inte ha något med den att göra? Testa att antingen starta om datorn eller webbläsaren? Har du senaste Flash?
Gammal 2015-07-15, 19:36   #59
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1837
Standard

Ett 3-årigt sto med 4 norrlandsstarter mot hingstar och tränaren "lovar vinst" och den blir storfave och står i 2 ggr. Visst kan den vinna men som doob säger, är folk fulla???
Det här vinner 10 Alex Evo!
Major (+10)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:37   #60

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Ett 3-årigt sto med 4 norrlandsstarter mot hingstar och tränaren "lovar vinst" och den blir storfave och står i 2 ggr. Visst kan den vinna men som doob säger, är folk fulla???
Den kanske är så bra som tränaren hävdar. Men den tränaren kan man inte "lita" på, han haussar i princip alla hästar...
Gammal 2015-07-15, 19:37   #61

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Den har en jävla löpskalle och riktigt stark. Tror inte det blir lätt att traska i dödens på den där oavsett om man heter Alex eller nått annat.
SO (+5)
Gammal 2015-07-15, 19:38   #62

Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Skål kamrater.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:39   #63
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Sommar sommar sommar! Bara spika favoriterna hehehe, Nu kör vi vidare på Sandhamn och inväntar jackpot Skååååååååååååååååål
Finns det en travbana ute på Sandhamn....?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:40   #64
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Stalltjejer finns det iaf
Dalle82 (+25), Major (+10)
Gammal 2015-07-15, 19:44   #65

Standard

Citat:
Nää men det kanske kommer hehe

Får nöja mig med sponken och damer och så klart lite trav på datorn
Gammal 2015-07-15, 19:46   #66

Standard

Slänger in en ölpeng på Nobel amok Och en tvilling mot 11 4
Gammal 2015-07-15, 19:49   #67

Manprinsens avatar

Standard

Spets och sluuuuuuuuut!! Härligt Örjan

Alex who?
Speedyearl (+5)
Gammal 2015-07-15, 19:50   #68
DIF

Standard

Citat:
Den har en jävla löpskalle och riktigt stark. Tror inte det blir lätt att traska i dödens på den där oavsett om man heter Alex eller nått annat.
Den var bra!! Ovanligt att dom står emot pojkarna.
Gammal 2015-07-15, 19:50   #69

Shooters avatar

Standard

Trodde Reijos skulle ha lite chans, så det blev ett bortkastat U mot favoriten i spets.
Gammal 2015-07-15, 19:50   #70

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Hade oxå problem när jag skulle lämna in...fick det och funka precis efter omstarten så hann få in ett system för modiga 42:-...haha
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 19:53   #71

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Det skiljer så lite mellan topphästarna idag, även om det är ston mot hingstar så spetshästen har alltid bäst segerchans. Så resonerade jag i alla fall
Gammal 2015-07-15, 19:53   #72

Standard

Citat:
Trodde Reijos skulle ha lite chans, så det blev ett bortkastat U mot favoriten i spets.
Med tanke på Liljendahls stallform så var det inte bortkastat, iaf inte innan loppet...
Gammal 2015-07-15, 19:54   #73

Standard

Citat:
Det skiljer så lite mellan topphästarna idag, även om det är ston mot hingstar så spetshästen har alltid bäst segerchans. Så resonerade jag i alla fall
Hade Ludde haft häst utvändigt om spetshästen tror jag nog inte att den vunnit.
Gammal 2015-07-15, 19:55   #74

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Hade Ludde haft häst utvändigt om spetshästen tror jag nog inte att den vunnit.
Inte Ludde heller
Chiron (+1)
Gammal 2015-07-15, 19:55   #75
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Norrlandsträning!
hammering (+4)
Gammal 2015-07-15, 19:55   #76

Sharp$: 3431
Standard

Citat:

Borde väl inte ha något med den att göra? Testa att antingen starta om datorn eller webbläsaren? Har du senaste Flash?
Det var efter uppdateringen det började strula. Har startat om allt, nu avinstallerar jag och installerar om allt får vi se. Tack
Gammal 2015-07-15, 19:58   #77

Manprinsens avatar

Standard

I nästa har jag alla utom 1,4,8. Vinner nån av dom så går jag och hänger mig bokstavligen.
Gammal 2015-07-15, 19:58   #78
DIF

Standard

Citat:
Njae, i detta fallet hade du rätt. Men generellt tror jag pojkarna är hårdare och häst mot häst gissar jag att det är typ 80-20.
Gammal 2015-07-15, 20:00   #79

AndyMarts avatar

Standard

Alla tjatar om Ninepoints Lucy och Unique Julie i DD-1 men jag har hittat en mycket intressant tredjehäst.

Nikita Broline är anmäld barfota runt om.

På denna balans har hästen gjort otroligt svettiga prestationer.

- Vinnare i BC-semifinal från dödens genom att plocka ner Amazon Am.
- Trea i ett V86-lopp mot bättre motstånd än dagens, tredjespår hela sista varvet och plockade ner spetshästarna men fick ge sig mot smygkörda Windy Ways som vann och Ninepoints Lucy som blev tvåa (senare diskad för trängning). Mycket stark prestation!

Nu framspår, brukar få jobba bakifrån, och hamnar troligtvis i andra-tredje ytter. Blir det lite körning där framme mot Ninepoints Lucy så kan denna 13-oddsare vara mycket intressant.

Lägsta DD-komben med Nikita Broline ger 63 gånger pengarna vilket är helt galet.
SO (+2)
Gammal 2015-07-15, 20:01   #80

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Alla tjatar om Ninepoints Lucy och Unique Julie i DD-1 men jag har hittat en mycket intressant tredjehäst.

- Trea i ett V86-lopp mot bättre motstånd än dagens, tredjespår hela sista varvet och plockade ner spetshästarna men fick ge sig mot smygkörda Windy Ways som vann och Ninepoints Lucy som blev tvåa (senare diskad för trängning). Mycket stark prestation!

Nu framspår, brukar få jobba bakifrån, och hamnar troligtvis i andra-tredje ytter. Blir det lite körning där framme mot Ninepoints Lucy så kan denna 13-oddsare vara mycket intressant.

Lägsta DD-komben med Nikita Broline ger 63 gånger pengarna vilket är helt galet.
Den blir livsfarlig men jag dissade rakt av på kusken. Legat stadigt på runt 5% dom senaste åren.
Gammal 2015-07-15, 20:02   #81

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Provar ett V/P på Space Cadet barfota runt om och får ett fint lopp längs sargen !
Köör Peter Köör !!
Gammal 2015-07-15, 20:03   #82

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1342
Standard

Va fan håller atg-live på med!, intervjuvar stenströmmer som älskar sin egen röst. Det är onsdag och v86 håller på. Pinsamt igen!
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 20:04   #83
Banned

Standard

Bergharn lär väl vinna fler än ett lopp ikväll...jag sätter ett par hundringar på 12 Real Dream....ser ut att vara ett bra odds...
Gammal 2015-07-15, 20:04   #84

Manprinsens avatar

Standard

Nu vill jag ha en Bodenseger här. Helst Roger men Hanna funkar också.
Gammal 2015-07-15, 20:04   #85

Standard

Vinnarlir på Magnifik brodde. tvilling mot 1,11,12 KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
Gammal 2015-07-15, 20:09   #86

Standard

Såååååååååååååååååååååååå� �ååja
Gammal 2015-07-15, 20:09   #87

Shooters avatar

Standard

Perfekt kört av Dunder! Den U-hästen satt i alla fall. Välbehövligt.
Gammal 2015-07-15, 20:09   #88

Manprinsens avatar

Standard

Synd så nära för Hanna, hon borde ha vunnit.
Gammal 2015-07-15, 20:10   #89

Filmtokig

Standard

Grymt Hannah.
Gammal 2015-07-15, 20:11   #90

Standard

Lutar väl åt dubbeljackpot idag?
Dalle82 (+5)
Gammal 2015-07-15, 20:12   #91

AndyMarts avatar

Standard

Citat:

Har inte spelat någonting idag eftersom jag var riktigt kasst påläst, men jag lämnar in en superliten DD med denna mot två i andra för att "jämna" kontot.

Avd Ordinarie hästar
1 2 Nikita Broline
2 6, 7

Vadet gäller startnummer

2 x 12,00 kr Totalt: 24,00 kr
Gammal 2015-07-15, 20:12   #92

Manprinsens avatar

Standard

Fortfarande 5 lopp kvar så mycket kan hända.
Gammal 2015-07-15, 20:15   #93

Shooters avatar

Standard

Jag tror mest på Ed You i nästa. Borde ha en bra chans att ta ner dem.
Gammal 2015-07-15, 20:15   #94

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Grattis sharps till tre fina spikar!! Hade en spikharry som började med

Spik 6
Spik 4
Spik 10
5,9
Spik 8

Sen öppna jag de resterande 3 loppen och 200 insats... blir gråtfärdig när man inte lämnar in den utan lirar annat!!

Fyfan va surt... Alltid samma visa. Lär inte va mer än 100kr efter fem avdelningar.
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 20:16   #95

Standard

Citat:
Fortfarande 5 lopp kvar så mycket kan hända.
Lär väl inte skrälla i "guldloppet" iaf. Om inte VC Chocoholic har förbättrats avsevärt mycket...

Hultmans får nog loppet kört i halsen, 4 och 5 vill väl till ledningen...
Gammal 2015-07-15, 20:17   #96

Standard

Kör in ett platsspel på vic smith i nästa lopp. Närmare bestämt 200kr
Gammal 2015-07-15, 20:17   #97

Standard

Citat:
Jag tror mest på Ed You i nästa. Borde ha en bra chans att ta ner dem.
2 av 2 på denna bana (även om det var ett tag sedan).
Gammal 2015-07-15, 20:20   #98
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Den blir livsfarlig men jag dissade rakt av på kusken. Legat stadigt på runt 5% dom senaste åren.
Nu skämtar du väl? Micke Melander kör väldigt bra och börjar du titta på 5% så ska du veta att han ställer alltid upp och kör skithästar åt amatörer. Blev han inte champion i Boden för några år sedan? Eller var nära varje fall. Amen
Gammal 2015-07-15, 20:21   #99

Standard

Citat:
Kör in ett platsspel på vic smith i nästa lopp. Närmare bestämt 200kr
Vad har du för odds? Känns "onödigt" att slösa så mycket på den hästen?

Lycka till iaf!
Gammal 2015-07-15, 20:23   #100

Standard

Citat:
Vad har du för odds? Känns "onödigt" att slösa så mycket på den hästen?

Lycka till iaf!
Får skylla på fyllan hehe. Men som sagt vi får se....blev ju ett par hundringar upp förra loppet så krigar väl vidare bara
Chiron (+1)
Gammal 2015-07-15, 20:25   #101
Banned

Standard

Citat:
Vinnarlir på Magnifik brodde. tvilling mot 1,11,12 KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
Vars tog 9an vägen?......
Gammal 2015-07-15, 20:26   #102

Majors avatar

Standard

Jag kommer hålla handen på Ove A i avd 6 och Moses med en rejälare insats, fast jag längtar mest till Lördag och V75 om jag ska vara helt uppriktig.
Gammal 2015-07-15, 20:29   #103

Standard

Citat:
Vars tog 9an vägen?......
Vet fan inte men vinnarliret satt ju som en käftsmäll
Gammal 2015-07-15, 20:30   #104
Banned

Sharp$: 117
Standard

Lite OT men någon som vet vad som har hänt med hästen Sahara Dynamite ?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 20:32   #105

Shooters avatar

Standard

Dags för Tied Together! Ska bli kul att se om de inte släpper till Örjan om han kör till.
Gammal 2015-07-15, 20:35   #106

Standard

Citat:
Dags för Tied Together! Ska bli kul att se om de inte släpper till Örjan om han kör till.
Nu får vi hoppas på skräll!
thefatgoose (+5)
Gammal 2015-07-15, 20:35   #107
Banned

Standard

5 Eleanor Rigby ser klart spelbar ut.
Gammal 2015-07-15, 20:37   #108

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det blir nog inte ens hårt.
Chiron (+1)
Gammal 2015-07-15, 20:50   #109

Manprinsens avatar

Standard

Haha, Hultman och hans kanoner... godnatt
SO (+10)
Gammal 2015-07-15, 20:50   #110

Shooters avatar

Standard

Risken var just om han skulle klara bana och resa och uppenbarligen fick han problem i Solängets kurvor.
Gammal 2015-07-15, 20:51   #111

Standard

Citat:
Haha, typiskt för mig. Be careful what you wish for. Jag ville ha skräll, men hade inte med denna.
Gammal 2015-07-15, 20:51   #112
Banned

Standard

"skräll utan dess like"....? Nä, Speedboat var en skräll utan dess like. Det blir ju nästan lite.....löjeväckande med alla dessa experter...var hämtar de dem från? Kloaksystemet?
Gammal 2015-07-15, 20:52   #113

Manprinsens avatar

Standard

Synd att Uffes galopperade, hade låst på den.
Gammal 2015-07-15, 20:53   #114
Banned

Standard

Citat:
"skräll utan dess like"....? Nä, Speedboat var en skräll utan dess like. Det blir ju nästan lite.....löjeväckande med alla dessa experter...var hämtar de dem från? Kloaksystemet?
Första gången som jag hört någon imitera Robert Gustavsson...
Gammal 2015-07-15, 20:56   #115
SO

SOs avatar

Standard

Härligt! Breddloppshästar har vunnit avd 2 och 5 . Nu börjar V5 bli riktigt intressant. Tysken är förresten en av mina favoriter efter styrningarna med Lily Wiking
thefatgoose (+5)
Gammal 2015-07-15, 20:58   #116

Sharp$: 383
Standard

Precis hemkommen från regnet till en fin v5 inledning, bara 3 lopp att jobba in. Sorry för eftersläntaren!

kup1
2-5
1-8
1-4-5-6-8-9-11-15
1-3-7-9
8
128r

kup2
2
1-2-8
5-6-8
3
3-6-7-8-10-11
54r
thefatgoose är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 20:59   #117

Standard

Då var fotbollen slut. Som jag skrev tidigare idag så var Magnifik Brodde kvällens bästa spik. Blev inte ens favorit på V86.

Sen var det väl inte fel att ifrågasätta spelvärdet på Hultmans treåring med 70 procent av V86 insatserna.

Ska kolla loppen senare. Man skulle nog ha spelat lite idag för den som vann avd 5 tävlade också för första gången barfota runt om och var ruggigt överspelad på V spelet eller underspelad på V86 spelet (7 ggr/2 procent på V86, 22 ggr i vinnarodds hos Unibet ser jag)
Gammal 2015-07-15, 21:01   #118

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Då var fotbollen slut. Som jag skrev tidigare idag så var Magnifik Brodde kvällens bästa spik. Blev inte ens favorit på V86.

Sen var det väl inte fel att ifrågasätta spelvärdet på Hultmans treåring med 70 procent av V86 insatserna.

Ska kolla loppen senare. Man skulle nog ha spelat lite idag för den som vann avd 5 tävlade också för första gången barfota runt om och var ruggigt överspelad på V spelet eller underspelad på V86 spelet (7 ggr/2 procent på V86, 22 ggr i vinnarodds hos Unibet ser jag)
Riktig flopp om MFF åker redan nu, men det skulle inte förvåna mig. Helt ur form och har väl säkert underskattat detta motstånd.
Gammal 2015-07-15, 21:02   #119

Sharp$: 52685
Standard

Citat:
Synd att Uffes galopperade, hade låst på den.
Tycko Star fick det kört i halsen i DD-2 i går.Annars hade Båth en svart dag i går på Jägers och av Starpoint Legacys galopp nyss att döma så går hans hästar inget vidare just nu.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 21:08   #120

Standard

Citat:
Riktig flopp om MFF åker redan nu, men det skulle inte förvåna mig. Helt ur form och har väl säkert underskattat detta motstånd.
Dom var bästa laget och det viktiga var att inte släppa in mål, men lite deprimerande att se årets MFF jämfört med fjorårets. Dom bör ändå ha bra chans att gå vidare. Dom inledde champions leauge kvalet i fjor också med 0-0 hemma. Men till champions leauge gruppspelet tar dom sig inte i år om inte Hareide kan trolla.
Gammal 2015-07-15, 21:11   #121

Majors avatar

Standard

OVE A Jag älskar dig !!!!!!
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 21:12   #122
Banned

Standard

Det är ju bara att fetglömma alla hästar på tillägg, sen Åke S lämnade Sverige. Det måste handla om 80-90 % av alla tilläggslopp på riksspelen som avgörs "därframme"...?
Gammal 2015-07-15, 21:13   #123

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Snarare åsakjappen som stendör på upploppet! Hade vilken annan kusk som helst tagit
Gammal 2015-07-15, 21:13   #124
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ove A + kallblod = oslagbart
Gammal 2015-07-15, 21:13   #125
DIF

Standard

100 spänn efter 4 lopp, nu nästan 50 lakan. Otroligt!!!
Gammal 2015-07-15, 21:13   #126

Standard

Man hade ju trott att Björn Karlsson skulle ha det extra påställt idag men ack vad den inte ville eller kunde...

Återigen spikar jag i ett kallis lopp trots att jag lovar mig själv varje gång att ge fan...haha
Gammal 2015-07-15, 21:14   #127

Shooters avatar

Standard

Inte oväntat med en skräll i kallblodsloppet, men det blev fel skräll. Många galopper och trist lopp.
Gammal 2015-07-15, 21:14   #128

Standard

Citat:
Ove A + kallblod = oslagbart
Vart hittar du den infon hahahah
Gammal 2015-07-15, 21:14   #129

Manprinsens avatar

Standard

Moses hade jag inte hittat förutom med helgardering. Som vanligt hade man låst på hästen som blev 2:a
Gammal 2015-07-15, 21:15   #130

Majors avatar

Standard

Citat:
Jag kommer hålla handen på Ove A i avd 6 och Moses med en rejälare insats, fast jag längtar mest till Lördag och V75 om jag ska vara helt uppriktig.
Jag hade det på känn tidigare !!
Gammal 2015-07-15, 21:20   #131

Sharp$: 43
Standard

Undra hur Örjan lyckades köra galopp med Guli rask. Smärre bragd då den är väldigt travsäker.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 21:21   #132

Manprinsens avatar

Standard

DD
3
1,2,3,7,8,9
Gammal 2015-07-15, 21:21   #133

Shooters avatar

Standard

Rak DD: 9-11.
Gammal 2015-07-15, 21:21   #134

Standard

DD 2,4 mot 10,11 50 kr

DD 1 mot 10 100kr
Gammal 2015-07-15, 21:23   #135

Standard

Citat:
DD 2,4 mot 10,11 50 kr

DD 1 mot 10 100kr
11 mot 6 säger kapten på båten så kör 50kr på den också! aj aj kapten
Gammal 2015-07-15, 21:26   #136

Manprinsens avatar

Standard

Skräll DD
4
9
Gammal 2015-07-15, 21:29   #137

Manprinsens avatar

Standard

Spets och sluuuut!!!
Gammal 2015-07-15, 21:30   #138

Standard

Att man inte lär sig DD e lika med favoriter som oftast hahaha. Grattis Westholm du förtjänar en vinst! allt du kör blir till guld hohohoh
Gammal 2015-07-15, 21:30   #139

Standard

Två hästar söderifrån lekte med Norrlandshästarna.
Gammal 2015-07-15, 21:31   #140

Standard

Vinnarlir 10,11 sista loppet 300kr vardera nu drar jag och drinkar så får vi se imorgon om det blir back 600 eller plus
Gammal 2015-07-15, 21:32   #141

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Något magstark kommentar med tanke på hur resterande lopp har slutat. Just nu leder Norrland med solklara 5-2.
Gammal 2015-07-15, 21:35   #142
Banned

Standard

Det var ju bara helt huvudstupa att tro på Ove A i två lopp efter varandra. Det har väl inte hänt sedan Sundsvall brann opp? Dumstrut på, att ens spela ett platsspel med den där lallaren...nä, nån borde slå mig hårt i huvudet...
Gammal 2015-07-15, 21:36   #143

Standard

Citat:
Något magstark kommentar med tanke på hur resterande lopp har slutat. Just nu leder Norrland med solklara 5-2.
Personligen känner jag bara att det är en fruktansvärt onödig ickediskussion...

Fantastiskt orelevant om hästen är uppstallad och tränad i Halmstad eller Luleå.
Gammal 2015-07-15, 21:37   #144

Majors avatar

Standard

Sitter kvar med 1-2-6-8-10 för 1st 7a 25st 6:or
Gammal 2015-07-15, 21:38   #145

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
vilket lopp har du missat? håller tummar för dig kungen
Major (+10)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 21:39   #146

Manprinsens avatar

Standard

Dom här omgångarna är fan helt omöjliga, favoritparad och så 2 idiotskrällar och värdet sexsiffrigt. Samma mönster som förra veckan.
Gammal 2015-07-15, 21:40   #147

Majors avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vilket lopp har du missat? håller tummar för dig kungen
hade spik på örjan i avd 5 med Tied Together
Gammal 2015-07-15, 21:42   #148

Manprinsens avatar

Standard

Kan man köpa V75 grillen nånstans?
Gammal 2015-07-15, 21:43   #149

Majors avatar

Standard

Citat:
Den är inte till salu för den använder Raffe konstant !!!
Gammal 2015-07-15, 21:46   #150

Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Vad är söderifrån, Olle(söder om Umeå?)?

Senast redigerad av mikaels den 2015-07-15 klockan 21:52.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 21:50   #151

Sharp$: 52685
Standard

Citat:
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 21:50   #152

Majors avatar

Standard

Surt !! Diska Bergh ?? Nja sån tur har man inte
Gammal 2015-07-15, 21:52   #153

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

grattis alla som vann nya tag imorg.. vi tar dem imor
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 21:52   #154

Manprinsens avatar

Standard

Om man bara kollar på vinnaroddsen på hästarna så kan man inte tro att 8 rätt gav sexsiffrigt idag.
Filmtokig (+20)
Gammal 2015-07-15, 21:55   #155

Majors avatar

Standard

Sov gott alla Sharpsare, ny tag på Lördag.
Gammal 2015-07-15, 21:56   #156
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Personligen känner jag bara att det är en fruktansvärt onödig ickediskussion...

Fantastiskt orelevant om hästen är uppstallad och tränad i Halmstad eller Luleå.
Jag tror att du inte har hängt med riktigt......
Gammal 2015-07-15, 21:56   #157

Standard

4190 på änget ikväll, blir nästan rörd, fifan så kul när dessa banor får riksspel av högre dignitet
SO (+10)
Gammal 2015-07-15, 21:57   #158

Sharp$: 5133
Standard

Citat:
Om man bara kollar på vinnaroddsen på hästarna så kan man inte tro att 8 rätt gav sexsiffrigt idag.
Bland annat Berghgänget spelar ju först när de får klart och dyngar in tungt sista minuten innan start, så V-oddsen blir lite missvisande ur den synvinkeln. Kolla hur Te Freddos odds halverades...
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 22:01   #159

Standard

Citat:
Jag tror att du inte har hängt med riktigt......
Nja...handlar det om att norrlandstravet ska läggas ner osv så är jag med iaf..

Men det kanske handlar om något annat?
SO (+5)
Gammal 2015-07-15, 22:04   #160

Filmtokig

Standard

Citat:
Finns och köpa i Malmö.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 22:11   #161

Standard

...travet måste finnas kvar i Stockholm, Göteborg o Malmö...men det är inte där vi finner räddningen av sporten på sikt, det är jag fullständigt övertygad om...samarbete krävs o framförallt att storbanorna ger ifrån sig riksdagar till mindre banor(så att folkfesterna som fanns tidigare, kan komma tillbaka) o på sikt kanske storbanorna också får tillbaka folket, vem vet...
SO (+10)
Gammal 2015-07-15, 22:12   #162

Shooters avatar

Standard

Citat:
Rak DD: 9-11.
Valde mellan de två favoriterna i första DD och det blev som vanligt fel. Det blev bara en sexa på V86. Hade jag gjort lite annorlunda så hade det kunnat bli ett antal sjuor idag. Det är bara att tänka till till nästa gång.
Gammal 2015-07-15, 22:17   #163

Standard

...om jag ska vara ärlig, så är Solvalla dött inom några år...Åby o Jägersro kan klara sig lite längre, men även dom i farozonen.....finns ett enda sätt att rädda sporten o det är att sälja ut Solvalla o flytta det till galoppbanan, då kan Åby o Jägersro klara sig på sikt, annars är risken att dom faller i samma grop som Solvalla...Hårda ord, jag vet...hoppas att jag har fel...
Gammal 2015-07-15, 22:19   #164

Filmtokig

Standard

Citat:
Valde mellan de två favoriterna i första DD och det blev som vanligt fel. Det blev bara en sexa på V86. Hade jag gjort lite annorlunda så hade det kunnat bli ett antal sjuor idag. Det är bara att tänka till till nästa gång.
Vi alla vet att du spelar efter %. Sluta förklara dig själv!
Gammal 2015-07-16, 09:09   #165
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
...travet måste finnas kvar i Stockholm, Göteborg o Malmö...men det är inte där vi finner räddningen av sporten på sikt, det är jag fullständigt övertygad om...samarbete krävs o framförallt att storbanorna ger ifrån sig riksdagar till mindre banor(så att folkfesterna som fanns tidigare, kan komma tillbaka) o på sikt kanske storbanorna också får tillbaka folket, vem vet...
Ingen bredd ingen topp var det någon klok som yttrade
Manprinsen (+50)
Gammal 2015-07-16, 10:24   #166

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Vi alla vet att du spelar efter %. Sluta förklara dig själv!
Ja, ju lägre procent en häst är streckad på, desto bättre. Vi vet också alla att du spelar efter strecklistan.
Gammal 2015-07-16, 10:58   #167

Standard

Citat:
Vinnarlir 10,11 sista loppet 300kr vardera nu drar jag och drinkar så får vi se imorgon om det blir back 600 eller plus
Ett par hundringar upp vaknar jag upp till laddar in på en fleris på karlshamn idag
Gammal 2015-07-16, 15:07   #168
SO

SOs avatar

Standard

Vilket fantastiskt lopp NIKITA BROLINE gjorde efter startgaloppen!!!!!!!!!!

vinner nästagång bfro
Gammal 2015-07-16, 15:16   #169

Standard

fel sida, igen

Senast redigerad av mikaels den 2015-07-16 klockan 15:22.
Svara

td