|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 BERGSÅKER
Två dagars fest med trav från Bergsåker, vi börjar med v64 idag..Hoppas att Norrlandskungar SO osv har bra info ....
Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vad jag kan se så är SO, Melander och nomis avstängda här, står "banned" på alla tre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Intressant med Berghs häst i avd 2. Tredjehandare och 13%. Första barfota runt om, speciellt intressant sett till stammen och tränaren.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Funderar på kallblodsloppet. Kvicker Kaxe är absolut första hästen - men spelet på Talls Odin oroar mig. Har sett hästens segerlopp och eftersom den är Härnösandsägd så har jag kollat upp den. Har mycket hög kapacitet, är mera stark än speedig. Vunnit på 26.1 utan att pressas. Info jag fick är att hästen tål inte spö (blir alldeles skakig då) så Ulf Ohlsson är nog rätt man. Verkar som hästen fick stryk hos sin förre tränare ??!! Jag tar 2 U-hästar i detta lopp, 2 och 5, för jag tror mera på skräll (för procentens skull) i detta lopp än i avd 2eller 6. Anledningen är att distansen 3140 gör att det finns möjligheter för annan häst, som inte vinner så ofta, att vinna till bra odds och låg procent.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Smilin Eli med Erik idag.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Apropå den långa distansen och skrällmöjligheterna så tycker jag att Järbo Harry med Norberg kan vara intressant till 4 %. Van vid längre distanser och vunnit ett par gånger, ett antal segrar på denna bana också. Får se om det blir barfota runt om även denna gång... |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Omgångens näst mest streckade häst - Magic Number - ska gå med skor idag. Känns som att man får gardera hårt i det loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
spetsstriden i avd3? någon som har koll?
Väldigt överstreckad favorit och är lite inne på att spika valetta strix. men tyvärr ser den lite seg ut för att kunna överta ledningen från start. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Annars tycker jag att Sonata Ås är väldigt bortglömd,4 %, trots distansminus. Men både häst och kusk är i form... |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Valetta och smiling blir mina spikar.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Kollade i lopparkivet och tyckt inte VS hängde med så bra i starterna jag kollade på. Men VS går barfota och MC med skor, kan ju vara en chansspik. |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
ta man några hästar i 3:e så glöm inte 10 Monas..... går alltid stark på slutet.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
löjligt i lopp 2 låta favvisen få vinna sådär, ingen bryr sig -.-
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jag lirar lite vinnare på Rooney Face och hoppas att han sköter sig.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
kan skor på klövarna göra något på 3 MAGIC NUMBER i avd 3? Jag tror hon tycker det blir skönare gång, kanske missar spets men är pigg nog att runda från andra utvänddigt. skål
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Banned
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-08-28 Bana: Bergsåker Spelform: V64, omg. 161 Avd Ordinarie hästar 1 3, 6, 7, 10, 12, 13 2 7 Charlie Mearas 3 3, 10 4 5 Kvickers Kaxe 5 1 Shaq is Back 6 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9 Vadet gäller startnummer 84 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 84,00 kr Kvittonummer: EDC0 A0F6 2925 8810 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Där fick Goop för sin idiotpressning, slutade sist av alla. Så totalt urusel styrning....
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Han bör höras av måldomarna för en förklaring av styrningen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-08-28 Bana: Bergsåker Spelform: V64, omg. 161 Avd Ordinarie hästar 1 12, 13 2 2, 4, 7, 8, 12 3 2, 3, 10 4 2, 4, 6, 12 5 10 Smilin Eli 6 2 Balfour Vadet gäller startnummer 120 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: 2948 A4DC 2527 0010 Tja... |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Travtjänsten kvar med 7x1x7!
Smilin Eli spik! Ser bra ut....
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Då ska vi se om Pihlströms andra klartecken ikväll vinner....gissar på galopp eller 50 m efter vinnaren!! Skor på idag = dubbelminus!!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
JOBBA NU QRAVATT!!!
Vore optimalt men har även 2 och 5
|
|
|
|
#32 |
|
Helvete....
|
|
|
|
#33 |
|
Kvar 10 spik sen 2 o 3 i sista
|
|
|
|
#35 |
|
Behöver hjälp lösa sista V3 på Bergsåker!
Väljer spik mellan 1 Big Tuna, 11 Nexus Tilly och 15 Astronom Hornline! Lutar åt 11 Nexus Tilly på kusk och tränare samt kapacitet... Vad säger ni andra?? Nexus ska först och främst gå felfritt och sedan gå under 15. Kapacitet finns men den är osäker....
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-08-28 Bana: Bergsåker Spelform: V64, omg. 161 Avd Ordinarie hästar 1 3, 7, 10, 12, 13 2 4, 6, 7, 8, 12 3 2, 3, 5, 10 4 5 Kvickers Kaxe 5 5 Ed You 6 1, 2, 3, 4, 7 Vadet gäller startnummer 500 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 500,00 kr de är lite tråkigt när ja funderade på att spika valetta strix som jag skrev om tidigare i tråden. Mår fan lite illa |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hoppas varulv får jubla!!
Om Shiraz vinner sitter V3 för mig!
|
|
|
|
#40 |
|
Jösses!!! Slappnade av och blev lite flegmatisk men oj vad fin den var Varulv!!!
Grattis till dig och grattis till mig! ALLA på V3 i sista! Hoppas på smäll...... Från spik-tänk till helgarderat.... Ikväll blev det rätt!
|
|
|
|
#41 |
|
Hur fan kan Mellby Caddy vara så bortglömd på V3????
|
|
|
|
#42 |
|
TACKARRRRRRRRRRRRR!!!!!
|
|
|
|
#43 |
|
12 lax sitter fin fint på 2x1xalla
|
|
|
|
#44 |
|
fan hade missat din monolog. Kul att det går bra för dig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bergomiotmail (+50) |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Blir mycket monolog ofta! Så få kvar så sent på kvällen. De flesta blacka och klivit av. Jag är van....
|
|
|
|
|