|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Trist trist.... Har tre av tre på ett bolag jag tippar och på den lappen hade jag Spring Erom med....
|
|
|
|
#167 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Hade 1,2,3,9.
Konstigt lopp - Bergh ger i princip avslag på Nahar, Flemmings kallnar 700 m kvar i andra ytter varvid Nahar kommer ut - och slår av tvåprocentaren 1. Food Money blev trött avv att slåss mot kusken trots att tempot var som ett nollhästlopp. |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Citat:
Jennifer har dock kört Food Money bra tidigare! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1) |
||
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
Jag har sett hur kass Nahar har varit tidigare under dessa förhållanden, så jag förstår att Bergh var leds på förhand. Nu blev ju loppet helpunschigt kört och då kan man vinna ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
V75-2
Startförbud: 12 LUNATIC FACE (startförbud 160123-160202 (orent trav)) Bestraffningar: Lindberg Kristian, 1000 kr, för att ha försenat starten. Efter 6 lopp: 3 startförbud. Efter 6 lopp: 2 x bot Efter 6 lopp: 2.200 kr total bötessumma |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Citat:
Det gäller iofs för de flesta av Berghs styrningar... |
||
|
|
|
|
|
#175 |
|
JAAAAA!!! LUUUULEEEEÅÅÅÅ!!!
Härligt André!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1) |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Montana Crown vann....
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Slänger in en rak DD också, så får det vara bra. Jag kör 1-1.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
V75-3
Bestraffningar: Bergh Robert, 1000 kr, för bristfällig utrustning. Jezek Thomas, 1000 kr, för att ha försenat starten. Efter 7 lopp: 3 startförbud. Efter 7 lopp: 4 x bot Efter 7 lopp: 4.200 kr total bötessumma |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|