Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-23, 10:45   #46
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Du har inte riktigt förstått min poäng. Det är INTE Calle Laday som i sig har överkapacitet och springer runt dom i kringlor! En Calle Laday på V75 i normal V75-konkurrens (läs omgång nedanför Dalarna) är högst ordinär.

Nu kommer PROFFSTRÄNAT från den Kungliga huvudbanan (tränarna där ÄR minst fem klasser bättre!) till byket på byn och får dessutom springspår i volt!

DET gör skillnaden!
Det som oroar lite är att det inte ska bli barfota runt om denna gång som i de två senaste loppen, men annars är det ju i stort sett bara norrlandshästar den möter idag och det är ju oerhört mycket enklare för hästarna där uppe att samla pengar och poäng för att vara med i klass 2 jämfört med i syd och Mellansverige . Dessutom funkade Calle bra sist på svår bana. Det verkar finnas risk för att det ska regna i eftermiddag i Umeå.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 10:47   #47
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tror jag inte det gör, även om det toksnöar så stannar den inte på backen utan smälter bort direkt. På sin höjd blir banan lite fuktigare än vanligt.
Ok, jag litar på dig!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 10:48   #48
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det som oroar lite är att det inte ska bli barfota runt om denna gång som i de två senaste loppen, men annars är det ju i stort sett bara norrlandshästar den möter idag och det är ju oerhört mycket enklare för hästarna där uppe att samla pengar och poäng för att vara med i klass 2 jämfört med i syd och Mellansverige . Dessutom funkade Calle bra sist på svår bana. Det verkar finnas risk för att det ska regna i eftermiddag i Umeå.
Oprövad på distansen tillika, möter hästar som är vana 2600m skubbare denna gång. Tycker det ringer en del varningsklockor.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 10:51   #49
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Mitt bolagssystem. Risk för mycket låg utdelning och jackpot till Olympiatravet, om favoriterna vinner.

1) 1,2,6,7,9,11,12 r3-5 ("väldigt bra chans" säger Erik A om favoriten 6. Kan vara en bra spik från springspår på endast 22 %. Men 120 mil i transportbil kan sitta i benen. Garderar)
2) 1,2,6,8 r7-9 (har råd att strecka alla med chans här)
3) 1,6,7,9,11 r8-4 (favoriten 1 kan bli fast. 6 är härdad i Frankrike och har sett allt bättre ut på slutet. 7 och 11 kan blixtra till. 9 är yngst i fältet)
4) 6 r3-5 (Reijo och Ulf låter uppåt på sin favorit och spikas. Välartikulerade Roger Nilsson talar gott om 3 - bff, bra distans osv. Men hans hästar vinner inte så ofta, som tränaren är sympatisk)
5) 7 r1-12 (7 ett av Redéns stjärnämnen spikas)
6) 2,3,5,7 r1-9 (någonstans måste någon annan än spiken 3 eller låset med 7 vinna för anständig utdelning. Hoppas på 2)
7) 2,3,7,8,9 r6-10 (hoppas på Robert Dunders 8, som det låter bra på)

Kostar 1400:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 10:54   #50
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Du har inte riktigt förstått min poäng. Det är INTE Calle Laday som i sig har överkapacitet och springer runt dom i kringlor! En Calle Laday på V75 i normal V75-konkurrens (läs omgång nedanför Dalarna) är högst ordinär.

Nu kommer PROFFSTRÄNAT från den Kungliga huvudbanan (tränarna där ÄR minst fem klasser bättre!) till byket på byn och får dessutom springspår i volt! Vinner på ren grundträning och läge plus att hästen har toppform!

DET gör skillnaden!

Angående "proffstränat från huvudstaden" så tog jag nedanstående från travpunkten. Lutzy är en mycket duktig och vederhäftig spelare.

"Jag tror på min häst"
Postat av: Lutzy 2016-04-23 10:45:52

Hur många gånger har vi inte hört "smilfinken" Reijo L säga det inför V75. Årets statistik 47 starter på V75 antal vinster =0
Jag anser att han har detta mer som en affärsidé, att nästan alltid höja sina hästar till skyarna. Idag startar Calle Laday som favorit här spikas fine 3.Mellby Dealer emot. Sedan är jag inte helt konsekvent i mitt resonemang eftersom jag nog plockar med Top Of The World på några stycken i första då hästen har presterat bra med täta starter tidigare.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 11:11   #51
 
Dyngjohans avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 61
Sharp$: 773
Standard

Mitt spel idag......
https://pinracer.se/systems/4xiquepg...pq-2z50/shared
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 11:22   #52
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1295
Standard

Claes Sjöström säger att om man garderar i avd 4 och har med 3-4 hästar så skall hans nr 9 tas med. Dock ingen spik säger han
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 11:54   #53
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det som oroar lite är att det inte ska bli barfota runt om denna gång som i de två senaste loppen, men annars är det ju i stort sett bara norrlandshästar den möter idag och det är ju oerhört mycket enklare för hästarna där uppe att samla pengar och poäng för att vara med i klass 2 jämfört med i syd och Mellansverige . Dessutom funkade Calle bra sist på svår bana. Det verkar finnas risk för att det ska regna i eftermiddag i Umeå.
Barfota runt om anmält.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 11:55   #54
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

Vem fan vinner kallblodsloppet? Tekno Odin biter ifrån sig bra från spets men insatsen senast? Gillar ju myr faksen skarpt men 8spår.. Fjord jerven gick ju enormt bra sist men hmm... Svårt där
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 12:02   #55
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: linköping
Inlägg: 407
Sharp$: 2181
Standard

Men när jag kollade Tekno Odins insatser på kort blev valet lätt.
Förlust i de åtta av de nio senaste sprintloppen! Till 15, 18, 14, 23, 38, 10, 23 och 22 för 10.

Bengt Adielsson
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 12:03   #56
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
doob´s V75-tankar och bolagslir

Har suttit och gått igenom omgången och det bolag jag spelar kommer imorgon se ut som följer då jag är tvungen att lämna raden ikväll!

Avd.1)

Här spikar jag 7 Queer Fish och utser faktiskt hästen till omgångens bästa värdespik! Man planerar köra barfota runt om vilket ger magisk effekt på den här snabba valacken! Bronsdivisionen startas med volt och det är näst intill spetsgaranti! Dessutom har hästen ett lopp i kroppen! Jag tror hästen kan runt 1.13 på distansen imorgon och vem i helvete slår honom då?? I nuläget är min spik fjärdehandare på 15% i ett lopp där majoriteten av spelarna dels garderar då det finns ENORMA favoriter senare i omgången och dels för att "vara med" i början. Loppet är svårlöst bakom och ett extra plus är att Betaltjänsterna jagar hästar på bakspår!

JAG TACKAR OCH BOCKAR och säger FORTSÄTT SUP för doob siktar på SPETS OCH SLUT!

Avd.2)

Detta lopp låser jag på fyra streck! Hade jag lirat ensam och inte bolag hade jag totalt skitit i 1 Tekno Odin som favorit då den är enormt övervärderad! Nu åker den med bara för att det passar min systemstorlek och för att andelsköparna inte vill åka på en sådan "känd" häst och favorit! Min förstahäst är 6 Art Kjervald som har toppform och bombas till spets! Ove A är en sopa men köra häst i spets med en tanks i form klarar till och med Tobbe i En annan del av Köping! 6% är helt jävla galet bra! 2 Fjord Jerven är grym och andrahäst från bra spår och sedan vill jag även strecka 8 Myr Faksen på kapacitet och form! Stängt så!

Avd.3)

Vilken sorglig Guldbjörk! Ska en av dom här vara med i Olympiatravet?? Sjukt...
Nog för att Ed You och Nahar är namnkunniga men det var länge sedan dom visade något för världseliten... Men i det här gänget duger dom såklart men lägena är ju sådär... Jag väljer inte ens att feta något namn i den här avdelningen utan är ni intresserade så ser ni vilka jag tror har en chans att vinna löpet och thats it... Kanske något klarnar med lite mera info under morgondagen och då kanske det finns en kanonspik här? Just nu bara öppet...

Avd.4)

En klaring startar i fjärde! Hur fan ska 6 Calle Laday lägga felfri?
Skiter fullständigt i att hästen är streckad på 51% då övriga fältet ser ut som ett P21-lopp en vardagkväll? Springspår i volt och SPETS OCH SLUT är en underdrift!

Tänk er en nattklubb i Luleå på 90-talet! Gry Forsell i sitt esse med 100 locals. Hon vill ligga. In kommer Ashton Kutcher i samma ärende! Ashtons odds att få ligga överhuvudtaget är lika goda som Gry´s målbild för aftonen är lika självklar och övriga jävla alkisar i lokalen har ungefär lika stor chans att få ligga som övriga hästkrakar i V75 avd.4 har imorgon att få scora! Calle Laday är på lokal i "Luleå" imorgon och Pokalen är lika hemma som Gry Forsell vore i Kutchers binge....

Avd.5)

PROPULSION! = 25% rabatt och det kan vara årets bästa erbjudande!! 1/4 av systemen flyger och det är ta mig fan helt jävla sjukt...

Bara luta sig tillbaka och njuta...

Avd.6)

Många många spikar 3 Volstead och då jag har minst lika klara är det självklart att försöka få bort byket! Jag har ju råd...
Dom som ska försöka göra det är främst 2 Fire To The Rain som har läget och nu ett par lopp i kroppen. 5% på den här kanonen är nog kanske omgångens bästa värde!
Streckar även 7 Daley Lovin såklart men läget puttar ner hästen som trea i min rank. Bakom tar jag även med 5 Michelangelo Ås som är en kanon men möter hårdare och hårdare motstånd. 9 Explosive De Vie med smygläge från formstall och sedan bjuder jag också på ett spelvärt MILJONDRAG! 6 Scacco Matto på otroliga 1% från Stall Bergh! Tro mig! Den gode Bergh har nog inte en klassisk stöt men jag kan satsa min snygga fru på att han har några kronor på toton på den här! Det finns massor av kapacitet i den kroppen (Hästens! Inte Berghs!) men det har strulat en hel del. Blir det överpace är den med! 1% är helt jävla galet bra på detta långskott från eget straffområde....I FOTBOLL!! Vinner den kliver åtminstone inte jag av...

Avd.7)

Gillar sitta TUNG i sista om man är med och här kör jag en näst intill klassisk helgardering. Emot ALLA jävla principer men måste av kostnadsskäl lämna en häst utanför systemet och det blir 1:an! Om jag måste nämna någon häst i loppet så vill jag såklart lyfta en bomb! 4 French Target är ingen bluff och definitivt inte sämre än någon annan i det här fältet! Lopp i kroppen och läge! 3%!! KYSS MIG I ARSLET OCH LÅT TUNGA VISPA RUNT!! Skål på er dimmiga suputer! Den här har ni missat pga sponken!

Systemet:

1) 7 Queer Fish
2) 1 2 6 8
3) 1 4 5 6 7 8 9 11
4) 6 Calle Laday
5) 7 Propulsion
6) 2 3 5 6 7 9
7) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12

Lycka till!

Geniala spikar. Får du in en av dom så får du alla mina $harps det lovar jag.
För övrigt tycker jag du är forumets största kalle anka
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 12:11   #57
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Geniala spikar. Får du in en av dom så får du alla mina $harps det lovar jag.
För övrigt tycker jag du är forumets största kalle anka
Hur ser dina tips/tnkar/drag/spel ut idag?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+50)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 12:15   #58
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Hur ser dina tips/tnkar/drag/spel ut idag?
Bästa spikarna: Rocky winner & Al dente
Bästa dragen: Sjö Odin, Reggae Hall, Alkalizer Am, Magnifik Brodde
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 12:15   #59
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7815
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Geniala spikar. Får du in en av dom så får du alla mina $harps det lovar jag.
För övrigt tycker jag du är forumets största kalle anka
Kalle Anka o Kalle Anka!!! Sluta med de här påhoppen på varandra. I så fall är du själv den största Kalle Ankan.

Senast redigerad av hanscrispi den 2016-04-23 klockan 12:21.
hanscrispi är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-23, 12:19   #60
 
whatons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 374
Sharp$: 1361
Standard

bra drag nu!! själv tror ja VOLSTEAD är bästa spiken efter örjan bränt med PROPULSION.
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td