|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Lirar inget V75 idag då det inte är jackpott, men några tidiga nätspel på b365 blir det:
V75-1 Paparazzi M. vinnare till 7,50ggr Het spetskandidat som nästan är "klar" om han bara tar sig dit. V75-2 Embrace'Em plats till 9,00ggr Snabb ut, bra spår, bra kusk. I V75 har han lyckats platsa 2/5 ggr (varav ena gången från tillägg) trots att han alltid gått 15-hästarsfält. Sist var han tränarkörd så om vi räknar bort det är han 50%-ig på plats. Bara 11 motståndare den här gången. V75-5 Jeter vinnare till 15ggr Har i princip mest rutin och pengar i fältet. En av de bästa kuskarna som någonsin suttit upp. Okej läge. Skorna rycks för första gången i 27e starten! Finns även till 4ggr på plats. V75-7 Nimbus C.D vinnare till 2,25ggr Örjan har redan gett upp spetsstriden med värsta motbudet. Det enda jag ser emot egentligen är väl att Melander eller Ludde går fram i dödens och mördar honom.
|
|
|
|
#137 |
|
1) 1.Seedorf förstahäst, vinner om felfri. Hoppar han tar Duffman spets och vinner. Lås!
2) 3.Spitcam Jubb spets och vi har sett hur Kaj drar i tät. Tänkbar spik, men 2.Sugar Daddy intressant bf ro. 11.Wollafur vid öp. 3) 5.O.O.W tar över spets från Tillman och chansspikas! 4) 11.Björs Viking bäst, men 3.Höstbo Stig står 20m bättre nu än på Romme 10/4. 3-10-11 streckas! 5) Svårt - 5,7,9 Jörgen S i spets? 6) Spelvärdet ligger i att fälla Bergharn. Augusta i spets räcker länge, men 11 Navaj Brodda superintressant bf ro och med Johnny på ett sto!!!! 7) Vilken öppning att vänta Har lite feeling att Tillman gör en Royal Fighter igen. Hon följer ryggen på Nimbus och speedar ner dem. Luckan krävs dock!. |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Citat:
Någon sammanställning finns väl inte å ATG.se däremot går den att få ut på bong hos ombudet. Att ATG bytte namn var det nog någon tanke med men man kunde lika väl behållt "Strecklistan". Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
Mvh Uffe Senast redigerad av Grant den 2016-05-21 klockan 13:55. |
||
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#141 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#142 |
|
Var inne på att låsa på 7,8 i avd sex alt. använda dem som A-hästar. Men spelvärdet är ju rätt borta på 8 sedan strykningarna. Är det först efter spelstopp som procenten läggs ihop och blir rättvisande?
Tar dock emot att spika Örjan, han vinner fan aldrig när man gör det.. |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
Mitt inlägg: Jag ska slänga in en V5:a idag och lutar åt att spika Ceasar Sisu. Spikar inte gärna Jorma och dessutom sjundespår bakom vingen, men jag tror att det är den mest kapabla hästen i loppet och att den kan krossa de här utvändigt. Han får dock inte bli hängades. Grants inlägg: Det finns nog bättre sjuor som går att ha i åtanke. Men det går ju att ha hängslor och livrem. Den gamla hederliga garderingen glöms ofta bort å Sharps. Nimbus tex är tveksam men går ju att ha med utan att spika. Mitt svar på det: Det tror jag inte. Jag hittar inga bättre sjuor inom V5 som spikar, dessutom är det knappast spåret som är anledningen att singelstrecka. Senast redigerad av Shooter den 2016-05-21 klockan 14:37. |
||
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
Det påverkar alltså bara "värdet" ( som är tämligen intetsägande ) och utdelningen. Aldrig V75%en.
|
|
|
|
#145 |
|
Ibland? Jag har inte i närheten av den korpulens som ni andra besitter
här på forumet så därför är det bara att lägga karbonpapper emellan. Å andra sidan så tycker jag att det är sällan som ekipage utom strecklistan vinner. Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shizznit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Absolut inte. Vinstchansen har t o m ökat ganska mycket.
Men den är i realiteten MYCKET mer spelad än de 2.40% man kan läsa av från insatsfördelningen pga strykningarna. Och det är förhållandet mellan vinstchans och "verklig" V75% som gör att jag menar att den inte är särskilt spelvärd. Den kommer inte att rensa i närheten av så mycket som den borde.
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
Var de första 2,40% från spår 8 med 15 hästar bättre eller sämre än det nuvarande utgångsläget med antalet hästar och spelprocent eller tycker det du det är ungefär samma spelvärde?
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2016-05-21 klockan 14:57. |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|