|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Allvarligt robfri...tror du verkligen att någon annan någotsånär etablerad kusk, hade valt att göra som Troels?...
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Vad är det som säger att det skall komma en tidig lucka? Jag har sett en god del travlopp och tydligare och fulare än sådär blir det inte!! Om det nu var så fruktansvärt självklart så förstår jag inte varför Troels släppte ut honom om han ändå skulle få dödens?! ![]() Jag ser inte att det står skrivet att MT skulle spetsa i starten utan snarare köra till för att överta.. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Fan, så hoppar Veijos häst när det är så liten bit kvar.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hur ska jag läsa det dör loppet annorlunda än att pers häst är långsam. Minst 3.e inv. Var garanterat, sen att troels är en liten kärring och medvetet med berått mod absolut inte kör för bästa placering och släpper ut han, ALLA borde ha försökt hålla inne han när han hamnade där?
Fattar inte du det då är det np fel. Hur läste du loppet? Ryggradslösa karlar släpper ut han direkt , Jamen då är det en bra spik? Vem fan är per å va rädd för ? Spenslig karl utan en massa bra hästar, troels får ändå inte köra nån av hans Sen om han får luckan npra hundra kvar ,vilket han ,om man kollar på loppet inte fått. Då är det en annan femma. Det där var sämt gjort, hoppas han blir riktigt jävla hånad på stallbacken. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ska bli kul å se om gareth blir utsläppt. Lika långsam ut. Mjaaa ja tror inte det
Hoppas trolle fick hälften av pengarna. Jag tvivlar ju dock, inte gått så bra på sistone Senast redigerad av shjuve9le den 2016-07-14 klockan 20:01. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Där försökte han med en fuling till med 1an, kör ut mot springspårshästarna istället för att köra rakt fram.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jaha, då var det dags för nästa groda...
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Annars vakne erik sitter och sover...
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Det där förlorade tyvärr Erik A på egen hand. Sitta kvar i rygg på en 17 oddsare som knappt travar brukar inte båda gott.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kom precis hem. Det måste ha varit enormt skrik på Veijos häst i avd 2. Vinnarodds under 2 ggr. Det måste till mer än ett skoryck för att en häst som t ex var rankad näst sist i V75 guiden ska bli så nerspelad . Ska kolla loppet senare i lopparkivet.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Travnets 2a rankade spettsfavo vinner
|
|
|
|
#42 |
|
Då kan du njuta av avd 1 också, säg mig sen olle om det är nått konstigt som sker
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Händelserik dag hittills...tyvärr inte mycket positiva händelser...mm...
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Troels förklaring säger en heldel, han är så dåligt påläst så han inte fattar att kontio kommer att släppa till Pl...stackarn tror att jompe svarar alltid med allt, men så är ju inte fallet och detta var ett typiskt sådant...
Senast redigerad av mikaels den 2016-07-14 klockan 20:32. |
|
|
|
|
|
|
|