Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-11, 14:40   #16
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Kompenserar sin totala oförmåga att köra häst med att vara ett riktigt drägg. Vilken nolla, hoppas vi aldrig får se aset igen. Att skriva sån här skit på facebook samtidigt som han är "känd" bevisar dessutom stor brist på hjärnceller.
Det där har man haft på känn länge, kanske delvis en förklaring till hur han kan vara så kass i sulkyn.

Sitter och porrsurfar eller skickar snusk-SMS istället för att göra det han borde...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammmmmar (+3)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 14:42   #17
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nancyo Visa inlägg
En av de utsatta tjejerna har dumpat SMS:en i en blogg

http://travceci.blogg.se/
Ingen som hann ta en skärmdump?
Gammal 2016-11-11, 14:51   #18

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Här har du utskrifter så länge. http://ingvarssonopersson.se/2016/11...serar-kvinnor/
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 14:58   #19

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Då var den saken utredd.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 21:37   #20

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Trams. Sen när vart det förbjudet att försöka närma sig det motsatta könet. Vad jag kan se är det bara inviter och förhoppningar. Inga påhopp och gruppvåldtäktförsök. Min dotter är 18. Han kan få hennes nummer. Ingen fara. Går han för långt får han välja om han vill ha armar eller ben avbrutna eller om jag ska elda upp honom.Hur svårt kan det vara.låt kåtgubben vara.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 22:28   #21

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Trams. Sen när vart det förbjudet att försöka närma sig det motsatta könet. Vad jag kan se är det bara inviter och förhoppningar. Inga påhopp och gruppvåldtäktförsök. Min dotter är 18. Han kan få hennes nummer. Ingen fara. Går han för långt får han välja om han vill ha armar eller ben avbrutna eller om jag ska elda upp honom.Hur svårt kan det vara.låt kåtgubben vara.
Vi har har alla, våra olika uttryck för och beskriva kärlek.
doob (+10), Klanke (+5)
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 23:37   #22
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 9034
Standard

Citat:
Men om du tycker det är okej, varför skulle du då bryta av armar och ben, eller elda upp honom? Känns det okej? Dessutom, om din dotter är 18 år så bestämmer hon väl själv?
doob (+10)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-11, 23:49   #23

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2295
Standard

Sök vård din sjuke kamrat

Citat:
Kommenterar normalt sig aldrig någonting eftersom alla får ha sin egna uppfattning. Nu gör jag dock ett undantag! Det du skriver är så fel och ger sken av en otroligt skev människosyn. Min rekommendation är att du snarast bör söka vård! Sjuka människor med din livsfilosofi behöver hjälp och Du..jag är absolut inte inte arg utan tycker bara så jävla synd om dig...jobba på att bli frisk!

PS! Saknar Minna, Olle, Klanke, S.O...+ ni som gjorde TP bäst innan det förstördes..!
/hassem
doob (+50), Orsa (+1)
hassem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 00:18   #24

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 89
Standard

Citat:
Den nu nedtagna bloggen visade hur han skickat bilder av sitt erigerade kön, hur han sitter och onanerar och ett språk med grova sexuella anspelningar. För unga tjejer som inte har så mycket livserfarenhet är det högst troligt ganska jobbigt att få sådant från en man som är nästan tre gånger så gammal som de själva är. En man som dessutom känner ens chef. Massor av skötare har märkliga anställningsavtal om visstid, timmar, provanställningar etc. De är rädda för att bli av med jobbet om de säger ifrån.

Han är välkänd av alla. Har förtroendeuppdrag, många vänner som inte kan tro något sådant här om honom. Maktbalansen är väldigt skev. Och så det svenska rättssystemet där ens eget beteende skal nagelfaras. Alla försvarsadvokater för sitt yttersta för att rätten skall tro att det är den anmälande tjejen som bjudit in till det här. Det är fan inga roliga rättegångar att gå igenom.
magicalrat (+10), doob (+10)
Nancyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 02:42   #25

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hassem Visa inlägg
Kommenterar normalt sig aldrig någonting eftersom alla får ha sin egna uppfattning. Nu gör jag dock ett undantag! Det du skriver är så fel och ger sken av en otroligt skev människosyn. Min rekommendation är att du snarast bör söka vård! Sjuka människor med din livsfilosofi behöver hjälp och Du..jag är absolut inte inte arg utan tycker bara så jävla synd om dig...jobba på att bli frisk!

PS! Saknar Minna, Olle, Klanke, S.O...+ ni som gjorde TP bäst innan det förstördes..!
/hassem
Han har ju helt rätt i det han skriver. Det är inte förbjudet att närma sig det motsatta könet så länge det inte handlar om stalking. Problemet i Sjunnes fall är att han gett inviter åt minderåriga, det är inte okej.

Med din livsfilosofi skulle inte ett enda samlag bli till i den här världen.

Senast redigerad av Manprinsen den 2016-11-12 klockan 02:44.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 08:19   #26

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Han har ju helt rätt i det han skriver. Det är inte förbjudet att närma sig det motsatta könet så länge det inte handlar om stalking. Problemet i Sjunnes fall är att han gett inviter åt minderåriga, det är inte okej.

Har missat att det handlar om minderåriga med, var står det?

Om det nu är minderåriga inblandade skall ha definitivt ha ett kännbart straff!

Fullständigt opassande att skicka sådant till unga tjejer och språkvalet är ju inte jättelyckat kan jag tycka! Dock är det frågan om meddelanden på sms eller fb och det är bara blocka gubbfan om man inte vill veta av honom.

Att som vissa skriver att han skall stängas av för gott och aldrig få köra häst igen eller att han skall låsas in åratal; dra huvudet ur röven för helvete, han har skickat snusksms, inte skurit halsen av någon eller deltagit i timslånga gruppvåldtäkter!!

Måste ju finnas nån jävla sans i folks tyckande för ska en människa dömas så hårt för detta bör det rimligen finnas många som begått värre saker som ALDRIG ens bör vara fri på våra gator.

Kan även tillägga att jag inte är något fan av hans kusktalanger/köregenskaper.
Olsson43 (+50)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 08:56   #27

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Hur vet man att en sexinvit är oönskad innan man har frågat?
Fråga USAs president Donald Trump,
enl egen utsaga frågar han aldrig:

"I just grab them by the pussy"

JS skickar selfies på sin ädla del
till unga kvinnor, i Trumps fall
handlade det om att vinn i
"the swing states", undrar vad
JS hade för motiv?

Vinna fler lopp eller attrahera nya kunder att lämna
hästar i träning?

Tror det är dax för JS att byta PR firma/byrå.

Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 09:29   #28
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Fråga USAs president Donald Trump, enl egen utsaga frågar han aldrig:

"I just grab them by the pussy"

JS skickar selfies på sin ädla del till unga kvinnor, i Trumps fall handlade det om att vinna i "the swing states", undrar vadJS hade för motiv?

Vinna fler lopp eller attrahera nya kunder att lämna hästar i träning?

Tror det är dax för JS att byta PR firma/byrå.

Jajjan
Aha....allt det här handlar alltså om marknadsföring!? Mycket innovativt, måste jag säga, här ligger både Trump och kapten klänning i lä...skulle kunna bli riktigt intressant valrörelse 2018 om något av riksdagspartierna anlitade Sjunnessons PR-byrå. Vi kanske kan få se Sjöstedt visa helikoptern? Eller "Bullfest" på det mäktiga verkställande utskottet? Magister Björklund visar hur man förbättrar skolresultaten med Sjunnessons pisk och "Efter Tre" får en helt ny innebörd när Per Svedberg kör "raggningstips i riksdagskorridoren"....slutligen kan Löfven redovisa internutbildningen på Metall, som alla manliga fackpampar är tvungna att gå igenom, "hur man skapar trivsel bland de kvinnliga medarbetarna"...
Gammal 2016-11-12, 12:10   #29

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg

Jag har helt missat att det skulle vara minderåriga? Att närma sig det motsatta könet med text ser jag inte heller några problem med, men det stannade ju inte direkt vid det utan vad som ser ut att vara en video där han runkar känns ju inte direkt ok att skicka om inte mottagaren vill ha det.

Min spontana tanke när jag såg bloggen var att antingen är det ett stort fel i huvudet på han eller oxå har dom haft någon form av relation, annars skickas inte bilder och video av den typ som förekom här.
doob (+10)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-12, 14:28   #30
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ingen som hann ta en skärmdump?

https://www.flashback.org/sp58987005