|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Banned
|
Citat:
Sitter och porrsurfar eller skickar snusk-SMS istället för att göra det han borde... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammmmmar (+3) |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Här har du utskrifter så länge. http://ingvarssonopersson.se/2016/11...serar-kvinnor/
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Trams. Sen när vart det förbjudet att försöka närma sig det motsatta könet. Vad jag kan se är det bara inviter och förhoppningar. Inga påhopp och gruppvåldtäktförsök. Min dotter är 18. Han kan få hennes nummer. Ingen fara. Går han för långt får han välja om han vill ha armar eller ben avbrutna eller om jag ska elda upp honom.Hur svårt kan det vara.låt kåtgubben vara.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Super Moderator
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Sök vård din sjuke kamratCitat:
PS! Saknar Minna, Olle, Klanke, S.O...+ ni som gjorde TP bäst innan det förstördes..! /hassem |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Han är välkänd av alla. Har förtroendeuppdrag, många vänner som inte kan tro något sådant här om honom. Maktbalansen är väldigt skev. Och så det svenska rättssystemet där ens eget beteende skal nagelfaras. Alla försvarsadvokater för sitt yttersta för att rätten skall tro att det är den anmälande tjejen som bjudit in till det här. Det är fan inga roliga rättegångar att gå igenom. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Med din livsfilosofi skulle inte ett enda samlag bli till i den här världen. Senast redigerad av Manprinsen den 2016-11-12 klockan 02:44. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Om det nu är minderåriga inblandade skall ha definitivt ha ett kännbart straff! Fullständigt opassande att skicka sådant till unga tjejer och språkvalet är ju inte jättelyckat kan jag tycka! Dock är det frågan om meddelanden på sms eller fb och det är bara blocka gubbfan om man inte vill veta av honom. Att som vissa skriver att han skall stängas av för gott och aldrig få köra häst igen eller att han skall låsas in åratal; dra huvudet ur röven för helvete, han har skickat snusksms, inte skurit halsen av någon eller deltagit i timslånga gruppvåldtäkter!! Måste ju finnas nån jävla sans i folks tyckande för ska en människa dömas så hårt för detta bör det rimligen finnas många som begått värre saker som ALDRIG ens bör vara fri på våra gator. Kan även tillägga att jag inte är något fan av hans kusktalanger/köregenskaper. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Olsson43 (+50) |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Fråga USAs president Donald Trump,
enl egen utsaga frågar han aldrig: "I just grab them by the pussy" JS skickar selfies på sin ädla del till unga kvinnor, i Trumps fall handlade det om att vinn i "the swing states", undrar vad JS hade för motiv? Vinna fler lopp eller attrahera nya kunder att lämna hästar i träning? Tror det är dax för JS att byta PR firma/byrå. Jajjan |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Min spontana tanke när jag såg bloggen var att antingen är det ett stort fel i huvudet på han eller oxå har dom haft någon form av relation, annars skickas inte bilder och video av den typ som förekom här. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|