Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-13, 19:04   #1
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

V75 Bjerke 19/11

Nån som vet när startlistorna kommer ut?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 19:36   #2
Banned

Standard

Startlistorna ute nu, Putte vår Norska expert får gärna bidra
Gammal 2016-11-13, 20:43   #3

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

http://www.travsport.no/Sport/StartL...?date=20161119

här har ni listorna
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 21:47   #4

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Känns som några ruggigt klara från svenskhåll, bra att det går i Norge då, så de blir lite mindre spelade.

Calizza Boko
Treasure Kronos

Sen lär det väl bli spelvärde på

Thai Broadway
Pokemon Ås
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 23:41   #5

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 535
Standard

Ivar Sånna lär väl - med all rätta - bli veckans största favorit.

Pokemon Ås såg väl (tyvärr) alla senast och trots spår 12 lär den få en hel del streck. Är väl nu man ska hoppas på fel resa och att man kan plocka honom nästa gång istället?

Mr Hot Shot kanske är en chansspik i sista V75?
magicalrat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-14, 06:07   #6

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Poet Broline garantispets, dock plockade Cruzado ner honom på sprintermästarn och kan rygga Dragster i starten för att ta snabb dödens när Dragster tar rygg ledaren.

Plockar Cruzado ner Poeten igen eller rinner han undan? Omgångens lås om man inte tar ställning
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-15, 14:58   #7

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V-75 inleds med en hyfsad gulddivision, där fyra hästar får många streck.

1 Nahar har åkt bergh- och dalbana hela året. Kommer tillbaka från Canada, där hans ägare fått besöka vinnarcirkeln ett par gånger. Är som vanligt ett stort frågetecken. Spår 1 är inte bra eftersom han vanligen är trög ut.

4 Thai Broadway har fått tre lopp i kroppen efter långt uppehåll. Örjan med Volstead höll Björn instängd i vinnarhålet senast. Thai B såg ut att ha alla världens krafter kvar i mål. Nu är hästen preparerad för att låta norske ägaren få brassa i vinnarcirkeln. Thai Broadway kommer att vinna många lopp i vinter.

5 Fire To The Rain blir överstreckad med Örjan i vagnen. Har inte så mycket pengar intjänade och jag ser inte hur han ska räcka till vinst.

9 Ivar Sånna skrek jag mig hes på inför SM på Åby mot Mosaique Face. Efter halsoperationen i somras är han som han var som unghäststjärna. Nu radar han upp segrarna.

Just nu känns Thai och Ivar som ett bra lås.
Vem tar ledningen? Är 7 Winmecredit startspjut så att loppet blir taktikkört för stallkamraten Ivar? Vad säger ni? Putte - vårt startorakel?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-17, 14:53   #8

Shooters avatar

Sharp$: 39611
Standard

Tidig inlämning då jag ska iväg på Rock At Sea. Jag spikar Armani V.P. och Fossens Bonus och hoppas att bägge två lyckas ta spets i sina respektive lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-17, 19:32   #9

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jaa du.
Nato tar väl spets, men vad händer sen ?

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

1 Nahar har åkt bergh- och dalbana hela året. Kommer tillbaka från Canada, där hans ägare fått besöka vinnarcirkeln ett par gånger. Är som vanligt ett stort frågetecken. Spår 1 är inte bra eftersom han vanligen är trög ut.

4 Thai Broadway har fått tre lopp i kroppen efter långt uppehåll. Örjan med Volstead höll Björn instängd i vinnarhålet senast. Thai B såg ut att ha alla världens krafter kvar i mål. Nu är hästen preparerad för att låta norske ägaren få brassa i vinnarcirkeln. Thai Broadway kommer att vinna många lopp i vinter.

5 Fire To The Rain blir överstreckad med Örjan i vagnen. Har inte så mycket pengar intjänade och jag ser inte hur han ska räcka till vinst.

9 Ivar Sånna skrek jag mig hes på inför SM på Åby mot Mosaique Face. Efter halsoperationen i somras är han som han var som unghäststjärna. Nu radar han upp segrarna.

Vem tar ledningen? Är 7 Winmecredit startspjut så att loppet blir taktikkört för stallkamraten Ivar? Vad säger ni? Putte - vårt startorakel?
Gammal 2016-11-17, 19:48   #10

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jaa du.
Nato tar väl spets, men vad händer sen ?
Jag är iaf övertygad om att Goop kommer sitta i spets ganska omgående.

Känns faktiskt som en mycket sund spik just nu, kan inte se att Ivar går upp i dödens och mosar Thai.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-17, 21:14   #11

bokis29s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1402

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur brukar banan vara på Bjerke om det blir blött för det verkar bli en del regn.
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-17, 21:48   #12

Reg.datum: jun 2015
Sharp$: 383
Standard

Finalklara Fossens Bonus lär väl inte kämpa ihjäl sig i helgen, spik på Tripolini V.P ?
waker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-17, 21:50   #13

Reg.datum: jun 2015
Sharp$: 383
Standard

Samma med Next To None Sib i samma lopp som tar på sig en hel del streck just nu.

"Kan han vara trea-fyra får vi vara nöjda, Anton Sverre hos Björn Goop" - Travronden
waker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-17, 22:10   #14
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tidig inlämning då jag ska iväg på Rock At Sea. Jag spikar Armani V.P. och Fossens Bonus och hoppas att bägge två lyckas ta spets i sina respektive lopp.
Fossens tar inte spets.
Gammal 2016-11-17, 22:25   #15

Reg.datum: maj 2016
Sharp$: 629
Standard

Jag vet inte vad ni andra säger men V75-4 Wizard of Ousse ser ut att kunna bli en spelvärd SPIK då det kan bli ledning runt om. Pokemon Ås verkar ta på sig en del streck i det loppet (1609m) trots spår 12.

Chrille Krukan var inne på Ragazzo da Sopra i V75-2 som den just nu mest spelvärda spiken.

Jag har även bra feeling för Thai Broadway i V75-1 som jag tror kan hålla ledningen runt om.
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 00:47   #16

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Poet Broline garantispets, dock plockade Cruzado ner honom på sprintermästarn och kan rygga Dragster i starten för att ta snabb dödens när Dragster tar rygg ledaren.

Plockar Cruzado ner Poeten igen eller rinner han undan? Omgångens lås om man inte tar ställning
Hästarna går nu utan pisk. Något man måste ta i beaktning. Går avsevärt sämre då
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 14:09   #17

Lellvoltas avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 930
Standard

Wizard ska ju släppa enligt tränaren och först fram bör Avery vara så pass upp på den!!! Slagit bättre hästar från spets förrut.
Lellvolta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 15:02   #18
Banned

Standard

Aha poet broline struken
Gammal 2016-11-18, 15:05   #19

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 4082
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Aha poet broline struken
Och Wingait CH, är det upplagt för Cruzado nu när han förmodligen ryggar Dragster i starten och få ta över ledningen?
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 15:49   #20

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Känns givet att göra en flerbång då Poeten blev struken.

1. Thai Broadway
2. Ragazzo da Sopra
3. Treasure Kronos
4. Armani V.P., Wizard Of Ousse, Giant Star, Avery
5. Tripolini V.P, Time Machine, Orion Tilly
6. Cruzado Dela Noche
7. Mr Hot Shot, Say that Again, Juvels Boy
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 20:08   #21

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 624
Standard

Vad sysslar ATG med!? Vilken bedrövligt dålig V75:a.. Några fina hästar med men ur spelsynpunkt helt värdelöst.. Hemsidan är oerhört trög att använda som vanligt. Kan man inte skapa någon namninsamling å något sätt!? Vill gärna snacka trav men det här börjar ju bli patetiskt. Nu har jag gnällt färdigt men behöver få utlopp för det här.
Spetsochslut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 20:29   #22

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Varför kan man inte se någon skoinfo på sidan? Det är ibockat men finns inte..
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 20:35   #23

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1097
Standard

Codebreaker ska strykas

Senast redigerad av riddler den 2016-11-18 klockan 20:40.
riddler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 20:46   #24

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:

Nahar har varit som rysk roulette hela sitt liv.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 21:07   #25

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Nahar har varit som rysk roulette hela sitt liv.
Nahar maxas väl bara när det vankas höga odds för Bergh & co?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3), hammering (+2)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 21:30   #26

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5113
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Varför kan man inte se någon skoinfo på sidan? Det är ibockat men finns inte..
Skoinfo idag på V75 är väl lite överkurs att visa då det inte finns nån riktig info att visa. Imorgon ska alla anmäla balans och då kommer det på sidan förhoppningsvis...
Cyran (+1)
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 23:02   #27

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

Chrilles strategi har alltid varit att
spela pilot, vilket minst sagt varit
framgångrikt.

BG spår 3 i auto, sen var det slutfunderat.

3 åring som möter äldre kamrater
och lär inte fatta någonting, när
körspöt ligger hemma på hyllan.

Ung + Orutinerad häst - pisk=brukar sig inte

Även om BG är kung på att sprattla
i sulkyn.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-18, 23:36   #28

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Skoinfo idag på V75 är väl lite överkurs att visa då det inte finns nån riktig info att visa. Imorgon ska alla anmäla balans och då kommer det på sidan förhoppningsvis...
Det finns ju ingen skoinfo i Norge! De är väl skyldiga att anmäla i morgon, så att det syns på hemsidan. Men eventuella ändringar rödmarkeras ju bara på svenska hästar, eller rättare sagt de hästar som gjort sin senaste start på svensk mark.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 01:06   #29

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spetsochslut Visa inlägg
Vad sysslar ATG med!? Vilken bedrövligt dålig V75:a.. Några fina hästar med men ur spelsynpunkt helt värdelöst.. Hemsidan är oerhört trög att använda som vanligt. Kan man inte skapa någon namninsamling å något sätt!? Vill gärna snacka trav men det här börjar ju bli patetiskt. Nu har jag gnällt färdigt men behöver få utlopp för det här.
Jag håller med, men där finns många ggr jag har suttit och svurit efterhand för att man slappnat av och tyckt det ser enkelt ut. Det finns alltid möjlighet till hög utdelning innan loppen börjat köras.

lycka till i letandet.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 06:24   #30

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Twister BI roligt spik bra häst bra kusk.
mackpeter (+5)
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 09:00   #31
Banned

Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Armani kan gå men Fossens? Från vinnarhålet? För Magnus släpper väl, så fort det är möjligt?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 09:06   #32

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Tror man kan börja med att spika Thai Broadway, toppform på den. Lycka Till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 09:09   #33

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Bra häst, men ruskigt ojämn och överskattad kusk. Körs Dragster i ledning, Cruzado i dödens och Twister i dennes rygg? Kan gå på det scenariot, knäckefrågan är om Roger släpper till Cruzado eller ej. Twister chanslös från dödens känns det som va?
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 09:35   #34
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1307
Standard

Någon som har koll på banunderlaget ?

Går det att köra på valfri balans ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 09:40   #35

Standard

Citat:
Ha så roligt i ytterligare nio timmar med Twister BI.
Hoppas du hittar på något annat roligt i kväll, när loppet slutar som i Örebro senast. Eller kom ner på jorden före V75-inlämning.
Gammal 2016-11-19, 11:29   #36

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

doob's bästa....

Veckans bästa spik:
1 Stan Libuda är inte ens favorit och 19% är helt galet! Folk är fulla! Detta är spets och slut! I särklass omgångens bästa alla kategorier!

Veckans näst bästa spik:
2 Tripolini V.P. har lika bra chans som Stan men blir näst bästa spik pga 49% på strecken. Värderingen ok dock!

Veckans lås:
9 Cruzado Dela Noche/10 Twister Bi som är huvudet högre än det decimerade packet! Högt värde på Twister! Cruzado fick det kört i halsen sist och 63% är idiotiskt mycket!

Veckans ångvält:
Blir inte en häst utan en helgardering! 2 Treasure Kronos till 71% är galet! Tredjehandaren 4%!! Det är INTE korrekt och måste utnyttjas! Se upp för 6 Amalie Bork!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 12:13   #37

Standard

Det är inte särskilt trångt med travinlägg på detta forum idag.
Jag har bett min bank att bereda plats på mitt konto inför dagens förväntade storvinst.
Så här blev mitt bolagssystem:

1) 4 r9-1 (4 Thai Broadway har gjort tre starter i år. Senast på Romme satt han instängd i vinnarhålet med Örjan/Volstead utanför. Thai gick i mål med alla krafter kvar. Det blev ett perfekt preparé så att norske ägaren idag får glänsa i vinnarcirkeln. Favoriten 9 Ivar Sånna var mycket bra när han slog Mosaique Face i SM på Åby. Jag vet inte om det loppet tog hårt på honom för han såg rent ut dålig ut senast mot skräpmotstånd. 3 Nato Dream tar ledningen och släpper till 4 Thai Broadway, som inte förlorar i ledningen mot favoriten i dödens)

2) 1,2,3,5,7,9,10,12 r8-4 (spika inte favoriten 1 Calizza Boko. Björn har chans att nå ledningen med 3 Ragazza da Sopra och streckas därför. 9 Sambuco är en trög häst, som behöver körspö - skor bak och jänkarvagn. Låg klass på loppet - skall garderas)

3) 2 r7-10 (dagens största favorit 2 Treasure Kronos har dragit kanonspår på sprint - SoS. Tråkig men säker vinnare. Värsta hotet 7 Otrobanda är snabb från start men når inte ledningen och får det svårt. Ostreckade 10 Gematria tar tredjeplatsen)

4) 1,2,3,5,7,8,9,12 r10-4 (gardera)

5) 2,3,5,7,9,12 r10-1 (storfavoriten 2 Tripolino körs till spets och har därmed jättechans. 3 Fossens Bonus är klar för finalen och går med skor bak. Här måste det skrälla - gärna 5 Time Machine som äntligen får en bra kusk - för att jag ska få någon utdelning)

6) 9 r10-2 (strykningarna gör loppet till en lätt match för storfavoriten)

7) 1,2,3,4,5,6,9,10 r7-8 (det här ett knepigt lopp, där svenska och norska spelare skiljs åt med strecken. 1 tar ledningen och körs bff. Veijo kommer med en enda häst från Åby 10 Conny Sisu. Bortglömde 9 Juvels Boy är mycket bättre än spelarna tror)

Kostar 1536:-. Lycka till!
Gammal 2016-11-19, 12:20   #38

Sharp$: 554
Standard

Tror aldrig jag varit med om att man kan "köpa" omgången med alla hästar för drygt 4,5 miljoner kronor (8x12x12x10x11x7x10). Med tanke på några starka favoriter så kan man frysa fisk med Bjerkeomgången. Vi kan redan nu kan räkna in en saftig jackpot till Valla nästa helg. Står över idag och börjar kolla på listorna dit istället.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 12:25   #39

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Armani kan gå men Fossens? Från vinnarhålet? För Magnus släpper väl, så fort det är möjligt?
Nej Fossen kommer troligen inte gå optimalt i dag i balans. De siktar på finalerna nästa lördag.
Gammal 2016-11-19, 12:26   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Tror aldrig jag varit med om att man kan "köpa" omgången med alla hästar för drygt 4,5 miljoner kronor (8x12x12x10x11x7x10). Med tanke på några starka favoriter så kan man frysa fisk med Bjerkeomgången. Vi kan redan nu kan räkna in en saftig jackpot till Valla nästa helg. Står över idag och börjar kolla på listorna dit istället.
Jo men tyvärr är det finaler på Valla och det brukar inte vara upphetsande om man söker högutdelande omgångar.....
Gammal 2016-11-19, 12:28   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
doob's bästa....

Veckans ångvält:
Blir inte en häst utan en helgardering! 2 Treasure Kronos till 71% är galet! Tredjehandaren 4%!! Det är INTE korrekt och måste utnyttjas! Se upp för 6 Amalie Bork!

Spännande idé med danskan 6 Amalie Bork, som skickas ensam från stallet. Hon har tjänat 1,3 miljoner och vunnit mer än varannan start. Jag tror jag gör ett system och streckar i V75-3 nr 2,6,7,9 och 10. Tack doob för idéen.
doob (+10)
Gammal 2016-11-19, 12:28   #42

Standard

Citat:
Det är inte särskilt trångt med travinlägg på detta forum idag.
Jag har bett min bank att bereda plats på mitt konto inför dagens förväntade storvinst.
Så här blev mitt bolagssystem:

1) 4 r9-1 (4 Thai Broadway har gjort tre starter i år. Senast på Romme satt han instängd i vinnarhålet med Örjan/Volstead utanför. Thai gick i mål med alla krafter kvar. Det blev ett perfekt preparé så att norske ägaren idag får glänsa i vinnarcirkeln. Favoriten 9 Ivar Sånna var mycket bra när han slog Mosaique Face i SM på Åby. Jag vet inte om det loppet tog hårt på honom för han såg rent ut dålig ut senast mot skräpmotstånd. 3 Nato Dream tar ledningen och släpper till 4 Thai Broadway, som inte förlorar i ledningen mot favoriten i dödens)

2) 1,2,3,5,7,9,10,12 r8-4 (spika inte favoriten 1 Calizza Boko. Björn har chans att nå ledningen med 3 Ragazza da Sopra och streckas därför. 9 Sambuco är en trög häst, som behöver körspö - skor bak och jänkarvagn. Låg klass på loppet - skall garderas)

3) 2 r7-10 (dagens största favorit 2 Treasure Kronos har dragit kanonspår på sprint - SoS. Tråkig men säker vinnare. Värsta hotet 7 Otrobanda är snabb från start men når inte ledningen och får det svårt. Ostreckade 10 Gematria tar tredjeplatsen)

4) 1,2,3,5,7,8,9,12 r10-4 (gardera)

5) 2,3,5,7,9,12 r10-1 (storfavoriten 2 Tripolino körs till spets och har därmed jättechans. 3 Fossens Bonus är klar för finalen och går med skor bak. Här måste det skrälla - gärna 5 Time Machine som äntligen får en bra kusk - för att jag ska få någon utdelning)

6) 9 r10-2 (strykningarna gör loppet till en lätt match för storfavoriten)

7) 1,2,3,4,5,6,9,10 r7-8 (det här ett knepigt lopp, där svenska och norska spelare skiljs åt med strecken. 1 tar ledningen och körs bff. Veijo kommer med en enda häst från Åby 10 Conny Sisu. Bortglömde 9 Juvels Boy är mycket bättre än spelarna tror)

Kostar 1536:-. Lycka till!
''

"Tråkig men säker vinnare." finns inga sådana. Jo tråkiga kanske men inte säkra.
Migge (+5)
Gammal 2016-11-19, 12:31   #43

Standard

Citat:
Spännande idé med danskan 6 Amalie Bork, som skickas ensam från stallet. Hon har tjänat 1,3 miljoner och vunnit mer än varannan start. Jag tror jag gör ett system och streckar i V75-3 nr 2,6,7,9 och 10. Tack doob för idéen.
Har väll aldrig mött liknande motstånd som idag. Troligen kommer 2-3 hästar i detta fällt springa åttor kring henne.
Gammal 2016-11-19, 12:47   #44

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1397
Standard

Citat:
Tror man kan börja med att spika Thai Broadway, toppform på den. Lycka Till!
Jag kan vara fel ute..men tycker att Ivar Sånna är stenklar här.
Thai verkar vara en "norrman som bara går i Sverigehäst" Har inte vunnit i Norge sen 2014.
Gått på "suttit fast sett fantastisk ut" skrik förut.
Citat:
Har väll aldrig mött liknande motstånd som idag. Troligen kommer 2-3 hästar i detta fällt springa åttor kring henne.
=kanske ,men en unghäst med bäst seger% i loppet (52%)vunnit på bra tider ,streckad på 2 %....kan vara ett drag...
lycka till
mackpeter (+2)

Senast redigerad av Lazze den 2016-11-19 klockan 12:52.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 13:08   #45

Standard

Citat:
''

"Tråkig men säker vinnare." finns inga sådana. Jo tråkiga kanske men inte säkra.
Självklart finns i realiteten inga "säkra vinnare" på förhand. Men det var min bedömning kl 10.30 i morse, när mitt bolagssystem lämnades in.
Mitt privata system, som inlämnas kl 16.15 kommer att i V75-3 ha följande streck 2,6,7,9 och 10 efter att jag lyssnat på Christoffer Eriksson, doob,, Peter Untersteiner, Frode Hamre samt en god vän som är kommentator i Oslo. Dessutom har jag kollat i lopparkiven. Det är tre timmar kvar att fatta slutgiltiga beslut. Lycka till om du har några idéer!

Jag har kollat dina senaste inlägg och konstaterar, att de inte innehåller något eget förslag till streck mer än avslag på Fossens Bonus.
hugotheboss (+2)
Gammal 2016-11-19, 13:14   #46

Standard

Mitt drag i omgången är i V75:5
5 Time Machine
Det skall sägas att det är 50% baserat på att det är lite av en favorithäst,,dvs tipset baserat på 50% hjärta 50% hjärna..
Men kapaciteten i grunden är guld,bfro och jänkarvagn idag.
Funkar kamelen tar han dom från dödens
streckad på 7 % ..!! ??
Lycka Till!
L

Senast redigerad av Lazze den 2016-11-19 klockan 13:17.
Gammal 2016-11-19, 13:46   #47

Standard

Skoinfo Bjerke: Vi har tyvärr problem med skoinfo från Bjerke. Vi arbetar på att lösa problemet.

Gammal 2016-11-19, 13:50   #48

Standard

Citat:
Skoinfo Bjerke: Vi har tyvärr problem med skoinfo från Bjerke. Vi arbetar på att lösa problemet.
Enligt obekräftade uppgifter så har en Norsk Torsk bitit av ATG kabeln till Norge
Gammal 2016-11-19, 14:05   #49

Standard

He he Thai B. verkar bli dagens skrik...krossas av Ivar=tacksamt
Gammal 2016-11-19, 14:15   #50

Standard

Citat:
Självklart finns i realiteten inga "säkra vinnare" på förhand. Men det var min bedömning kl 10.30 i morse, när mitt bolagssystem lämnades in.
Mitt privata system, som inlämnas kl 16.15 kommer att i V75-3 ha följande streck 2,6,7,9 och 10 efter att jag lyssnat på Christoffer Eriksson, doob,, Peter Untersteiner, Frode Hamre samt en god vän som är kommentator i Oslo. Dessutom har jag kollat i lopparkiven. Det är tre timmar kvar att fatta slutgiltiga beslut. Lycka till om du har några idéer!

Jag har kollat dina senaste inlägg och konstaterar, att de inte innehåller något eget förslag till streck mer än avslag på Fossens Bonus.
Tänkbara spikar idag tycker jag är Cruzado i avd 6 och en chansning på Stan Libuda i sista.
Gammal 2016-11-19, 14:23   #51

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Kan man inte spela raket idag?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 14:23   #52

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

4
3
2
7
2
9
1

x100
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 14:28   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Kan man inte spela raket idag?
Har kollat själv,det går inte
Gammal 2016-11-19, 14:30   #54

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
4
3
2
7
2
9
1

x100
Gör det något om jag ryggar med en rad?
Gammal 2016-11-19, 14:33   #55

Standard

Citat:
Wtf? Du får spela hur du vill, varför frågar du? Han postar sitt spel i ett forum då får man vara beredd att folk kan rygga, hur mycket de än vill. Behöver inte ha någon tillåtelse...
Gammal 2016-11-19, 14:39   #56

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Bara att lira på.

Men bara 1 rad kändes lite snålt om det ska bli några pengar?
Gammal 2016-11-19, 14:44   #57

Standard

Provar en liten V4 för lite V75 spelcash:
V4
Inlämnat: 2016-11-19, 14:26
Bjerke
Lördag 2016-11-19
Start: 14:45
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Savanna Bee
2: 7, 10, 11
3: 1, 3, 4, 10, 12
4: 4, 6, 10

1x3x5x3 = 45 rader.
45 x 1 x 2,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: PFN VTD xxxxx
Ld
1- 7.10.11
2- 12
L
Ouch!! jävligt bra nr 5...borta där..

Senast redigerad av Lazze den 2016-11-19 klockan 14:48.
Gammal 2016-11-19, 15:03   #58

Sharp$: 3431
Standard

Nahar traktorn till 15% är bara att.........................ta bort
Gammal 2016-11-19, 15:05   #59
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Nahar traktorn till 15% är bara att.........................ta bort
Håller med

Lär bli låg utdelning övrigt tycker jag, avstår spel.
asgaya3141 (+5)
Gammal 2016-11-19, 15:34   #60

Standard

Citat:
Håll dina rasistiska kommentarer utanför forumet tack
Var går gränsen för rasism?

Man måste ju få skämta eller är Norge historier förbjudet också.
Gammal 2016-11-19, 15:36   #61

Sharp$: 2445
Standard

Satte precis på v4 och frågan är ju vad skogstrollet MJ sysslar med med nummer 10? Hahaha backa backa och försöker köra med 50 meter kvar. Avgå i min värld
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 15:37   #62

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Satte precis på v4 och frågan är ju vad skogstrollet MJ sysslar med med nummer 10? Hahaha backa backa och försöker köra med 50 meter kvar. Avgå i min värld
Nej det är bättre att vi börjar kör själva istället
Gammal 2016-11-19, 15:41   #63

Standard

Citat:
Nej det är bättre att vi börjar kör själva istället
Hehe ibland så ett par groggar sen bara full fart
Gammal 2016-11-19, 16:11   #64

Standard

Citat:
Hehe ibland så ett par groggar sen bara full fart

Jo det är väll den taktiken Marcello går in för
Dalle82 (+5), 1William (+5)
Gammal 2016-11-19, 16:18   #65

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Reducerar nog bort mig idag.. Hade u allt klart innan idag. Men så här blev det:
4,9
3
2 - Alla
1,3,5,7,9,12 - övriga
2
9 - 10,2
1 - Alla
Minst 3 A- hästar

Och en mångbong x 50:
4,9
1,3
2
12
2
9
1
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:23   #66

Manprinsens avatar

Standard

Traktorn vann. Fan vad dålig Björns var.
Gammal 2016-11-19, 16:24   #67

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Det är ju fan
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:25   #68
Banned

Standard

Citat:
Nahar traktorn till 15% är bara att.........................Spika!
Jajemensan!
asgaya3141 (+3)
Gammal 2016-11-19, 16:25   #69
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Har han dopat Nahar i Canada eller vad?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:26   #70

Sharp$: 6093

Standard

Underbart. 5 kuponger, ingen Nahar. Godnatt tidigare än.. nä godnatt som vanligt i första :P

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:26   #71

Standard

Vilken hedershäst, härligt!
Gammal 2016-11-19, 16:26   #72

Standard

Som vanligt Thai B har inte vunnit i Norge på 2.5 år..ändå hyllar alla "experter"den till skyarna..spikade Ivar så dumstrut på ändå
(hade inte haft med Thai B på 4 streck om jag garderat..)

Senast redigerad av Lazze den 2016-11-19 klockan 16:27.
Gammal 2016-11-19, 16:27   #73

Manprinsens avatar

Standard

Känns som Björn satte in speeden lite för tidigt?
Gammal 2016-11-19, 16:27   #74
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Fan, jävla helvetes förbannade Bergjävel!! Doping!!! Karln är ju landets största travfuskare!!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:28   #75

Sharp$: 4507
Standard

Jag låste på Thai och FTTR...ett riktigt lås, inget travtjänsten lås med 10 hästar

Snacka om att man blir förbannad då när FTTR galopperar med segern klar :(
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:29   #76

Manprinsens avatar

Standard

Tycker vi ska vara lite försiktiga med sådana anklagelser även om Bergh har mygelanlag i sig.
Gammal 2016-11-19, 16:29   #77
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Traktorn vann. Fan vad dålig Björns var.
...och vad ska man då säga om Ivar Sånna? Urdålig!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:29   #78
Banned

Standard

Måste ge studion credit, det är väl tredje värmningsvinnaren de bjuder på idag...?
Gammal 2016-11-19, 16:30   #79
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Tycker vi ska vara lite försiktiga med sådana anklagelser även om Bergh har mygelanlag i sig.
Varför då??:gun_b andana:
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:32   #80

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Fan, jävla helvetes förbannade Bergjävel!! Doping!!! Karln är ju landets största travfuskare!!!!
Vad gäller t ex Bergh och Unter (och tidigare grisfösarn) måste man som spelare ta med det i beräkningen. Tyvärr.
Gammal 2016-11-19, 16:32   #81

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Måste ge studion credit, det är väl tredje värmningsvinnaren de bjuder på idag...?
Första gången sen månlandningen det händer?
Gammal 2016-11-19, 16:39   #82
Banned

Standard

Citat:
Känns som Björn satte in speeden lite för tidigt?
Ja, han körde nog 50-60 meter för tidigt, men hade förmodligen hållit med någon annan än Nahar utvändigt, de flesta andra hade nog kastat in handduken när de tappar 2-3 längder i sista sväng...(?).
Manprinsen (+5)
Gammal 2016-11-19, 16:42   #83

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Jag låste på Thai och FTTR...ett riktigt lås, inget travtjänsten lås med 10 hästar

Snacka om att man blir förbannad då när FTTR galopperar med segern klar :(
OK FTTR galopperade för han hade för mycket kräm kvar? Nej, det gick för fort och han var trött. Han är ung och man får inte missa honom nästa gång han dyker upp.
Gammal 2016-11-19, 16:43   #84

Standard

Nahar går inte att räkna på. Men att han föll bort i snacket idag är konstigt. För det är ju hästen med de bästa meriterna i fältet. Bara att tacka och ta emot.
Gammal 2016-11-19, 16:45   #85

Standard

Dessutom förstör Örjan spelvärde på många hästar då många spelar mer på kusk än häst.
Gammal 2016-11-19, 16:45   #86

Manprinsens avatar

Standard

Så kör han galopp i nästa. Inget flyt för guldhjälmen idag.
Gammal 2016-11-19, 16:48   #87

Standard

Citat:
Nahar går inte att räkna på. Men att han föll bort i snacket idag är konstigt. För det är ju hästen med de bästa meriterna i fältet. Bara att tacka och ta emot.
I värmningssnacket var han den kanske bästa värmningen idag, trots det blev han bortglömd i tipsen.
Gammal 2016-11-19, 16:48   #88
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Vad gäller t ex Bergh och Unter (och tidigare grisfösarn) måste man som spelare ta med det i beräkningen. Tyvärr.
försvarar du norska doping-skidåkare också?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:49   #89
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Kihlström ska diskas, trycker ju ut Blekkan när han går ut i andraspår!!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 16:57   #90

Standard

Citat:
Kihlström ska diskas, trycker ju ut Blekkan när han går ut i andraspår!!!!
Läs på reglementet.....på upploppet=javisst kan han bli diskad,,nu ett par tusen
Well såg loppet ..inte ens nära en diskning,störde ej den oförklarligt trötta Ivar

Senast redigerad av Lazze den 2016-11-19 klockan 17:02.
Gammal 2016-11-19, 16:58   #91

Manprinsens avatar

Standard

Helvete vilka korkade VM deltagare i studion... Så pinsamt att man måste byta kanal.
Gammal 2016-11-19, 17:00   #92

Sharp$: 6093

Standard

Citat:
Helvete vilka korkade VM deltagare i studion... Så pinsamt att man måste byta kanal.
Det lönar sig alltid att vara korkad.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 17:01   #93

Standard

Citat:
Ok och det har du bevis för?
Gammal 2016-11-19, 17:08   #94
Banned

Standard

OTrooligt! Christoffer Ericsson sätter en favorit på V75...!?
Gammal 2016-11-19, 17:11   #95
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Läs på reglementet.....på upploppet=javisst kan han bli diskad,,nu ett par tusen
Well såg loppet ..inte ens nära en diskning,störde ej den oförklarligt trötta Ivar
Nä det var ju Volocity de Vie han störde!!! PUCKO!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 17:12   #96
Banned

Standard

Citat:
Nä det var ju Volocity de Vie han störde!!! PUCKO!!!
Mår du bra, Danne?
Gammal 2016-11-19, 17:23   #97

Standard

Citat:
försvarar du norska doping-skidåkare också?
Har du spelat lacrosse någon gång?

Nu bryter vi den här favoritparaden och fixar ett par skrällar!
Gammal 2016-11-19, 17:30   #98

Standard

Komiskt att 12 kunde vara favorit från det spåret men bara tacka och ta emot att det blev en liten knall
Gammal 2016-11-19, 17:41   #99

Standard

Citat:
Komiskt att 12 kunde vara favorit från det spåret men bara tacka och ta emot att det blev en liten knall
Det var väl andrahandaren som vann?
Gammal 2016-11-19, 17:44   #100
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Det var väl andrahandaren som vann?
Rankad femma, 9%.
Gammal 2016-11-19, 17:46   #101

Standard

Citat:
Rankad femma, 9%.
Det har du rätt i. Det var min ranking jag kollade på, inte procentordningen.
Gammal 2016-11-19, 18:01   #102

Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Rankad femma, 9%.
Och förstarankad hos Ögat
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 18:06   #103
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Och förstarankad hos Ögat
...och hos Daniel B + 150 000 andra som tittat i lopparkivet...
Gammal 2016-11-19, 18:12   #104
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Mår du bra, Danne?
Oh ja!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 18:23   #105
Banned

Standard

Bara en Melander häst att slå idag, då kan t o m Christoffer E få köra in en vinnare...
Gammal 2016-11-19, 18:24   #106

Sharp$: 739
Standard

Citat:
Hoppas du hittar på något annat roligt i kväll, när loppet slutar som i Örebro senast. Eller kom ner på jorden före V75-inlämning.
Sopa
keewa124 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 18:25   #107

Standard

Citat:
Bara att gratulera. Bra idé.
Gammal 2016-11-19, 18:26   #108
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Härligt Christoffer, en jävla bra kusk!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 18:27   #109

Manprinsens avatar

Standard

Om Stan Libuda vinner i sista så ryker min x100 flerbong på alla 3 lopp som Björn skulle vinna. Ödets ironi.
Gammal 2016-11-19, 18:29   #110

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av keewa124 Visa inlägg
Sopa
Vem är du? Du har väl aldrig haft fel. Har aldrig sett något rätt heller.
Gammal 2016-11-19, 19:01   #111

Sharp$: 739
Standard

Citat:
Vem är du? Du har väl aldrig haft fel. Har aldrig sett något rätt heller.
Kommit ner på jorden än? Tönt
keewa124 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 19:08   #112

Standard

Spika inte dåliga kuskar, mest grundläggande men man lär sig aldrig. Micke Larsson så sugen å het på gröten att han missar öppet mål...
Gammal 2016-11-19, 19:10   #113

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 3016
Standard

Nära skjuter ingen hare, första gången jag provade Top7.

Förstår däremot inte rättningen riktigt... Fick 2 tvåor och 2 fyror, men inga treor? Kanske bara jag som är lite trögtänkt...

http://imgur.com/F4E2bhi
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 19:38   #114

Sharp$: 6223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Spika inte dåliga kuskar, mest grundläggande men man lär sig aldrig. Micke Larsson så sugen å het på gröten att han missar öppet mål...
Vilken kusk hade det varit bättre att spika? Goop i första eller sjätte?
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 20:33   #115

Sharp$: 3431
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av keewa124 Visa inlägg
Kommit ner på jorden än? Tönt
Ännu ett troll som bootsy/admin kan diska ta bort från denna site. Ta
bort DanneKing samtidigt, blir travpunkten 2.1 annars
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 21:28   #116

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Nära skjuter ingen hare, första gången jag provade Top7.

Förstår däremot inte rättningen riktigt... Fick 2 tvåor och 2 fyror, men inga treor? Kanske bara jag som är lite trögtänkt...

http://imgur.com/F4E2bhi
De rader som innehåller tre rätt efter tre placeringar har även den fjärde placeringen rätt (bara en ledig häst kvar, således inga bommar på fjärde), därför "dödas" de från trerättspotten.

Vi skulle ha tippat ihop... Jag var förväntansfull, eftersom jag läst att det rasslar till med många 2 och 3 rättare t ex. Men när man tittar på systemet i efterhand ser man ju att det inte stämmer för detta lilla. Det blir för få kombinationer med den lilla insatsen, och det stryper multiplikatorerna. En 6:a, en 4:a och två 2:or blev resultatet här - betydligt mindre än jag hoppats. Men det var ett skoj försök med topp sju, det kanske blir fler!

TOP 7
Inlämnat: 2016-11-19, 17:40
Bjerke Lopp 9
Lördag 2016-11-19
Start: 17:50
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 2 Tripolini V.P.
2:a: 3, 5, 12
3:a: 3, 5, 12
4:a: 3, 5, 12
5:a: 9, 10
6:a: 9, 10
7:a: 4 Strong Forte

Din ranking:
2 12 5 3 10 9 4

Reserver:
7 1

12 x 4,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: Warren G

Senast redigerad av Shizznit den 2016-11-19 klockan 21:31.
Gammal 2016-11-19, 22:43   #117
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1837
Standard

Låt oss slippa norsk V75 framöver. Ruggigt dåligt för både spel och sport
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 23:38   #118

Indeeds avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 425
Standard

Citat:
Håll dina rasistiska kommentarer utanför forumet tack
Muslimer är ingen ras, Var hittar du rasismen?
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 01:14   #119

Reg.datum: maj 2016
Sharp$: 825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indeed Visa inlägg
Muslimer är ingen ras, Var hittar du rasismen?

Handlar om kulturrasism snarare än fysiologisk rasism. Där människor kategoriseras och värderas sämre utifrån kultur religion med mera.

Kommenterare om bokstavstolkning var ju bara svinlöjlig. Som om de miljarder muslimer i världen bokstavstolkar sin religion. Verklighetsfrämmande.

Tycker att trav och spelforum kan slippa Flashback feeling i den här stilen. Mycket roligare med hästar.

Åkte givetvis på thaien för att alla hissade den. Nahar var med på systemen till någon gång efter lunch

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saeljarsnoken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 09:39   #120

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Vilken kusk hade det varit bättre att spika? Goop i första eller sjätte?
Hade du bytt kusk på 3 & 9 i sista hade 9an vunnit 10/10. Så enkelt var det med det!

Senast redigerad av Espo den 2016-11-20 klockan 09:41.
Gammal 2016-11-20, 10:25   #121
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ännu ett troll som bootsy/admin kan diska ta bort från denna site. Ta
bort DanneKing samtidigt, blir travpunkten 2.1 annars
...och ta bort den jävla asgamen eller vad han kallar sig också.
Förklara för mig varför du tycker jag ska bort, för att jag säger emot dig??
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 11:23   #122

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Man känner sig mer säker på Christoffer än Adrian när man letar favoriter.
Gammal 2016-11-20, 11:26   #123

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Man känner sig mer säker på Christoffer än Adrian när man letar favoriter.
Alltid lite lättare i efterhand. Det kan vara därför efterhandare är lättare att sätta
än förhandare.

Mvh Uffe
lokatten (+4)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-20, 18:22   #124

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Alltid lite lättare i efterhand. Det kan vara därför efterhandare är lättare att sätta
än förhandare.

Mvh Uffe
Jo men kl 16.19 är väl allt klart för då har vi alla 7 rätt.

Strax innan 19 vet vi alla hur fel hästarna har sprungit och antingen är det hästen eller kuskarna som gjort något fel.

Svårare är det inte
Gammal 2016-11-21, 11:28   #125

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Mitt drag i omgången är i V75:5
5 Time Machine
Det skall sägas att det är 50% baserat på att det är lite av en favorithäst,,dvs tipset baserat på 50% hjärta 50% hjärna..
Men kapaciteten i grunden är guld,bfro och jänkarvagn idag.
Funkar kamelen tar han dom från dödens
streckad på 7 % ..!! ??
Lycka Till!
L
Citat:
Ett råd i all välmening.

Var ytterst försiktig med avslag,
än mer om du raljerar som ovan
mot personen bakom spikide'n.

Det vore bättre att motiverade avslaget,
än raljerade personen bakom spelide'n
med von Oben snack.

Så slapp du drar ner brallorna på dig själv.

Du kan så jäkla mycket bättre.

Jajjan
Cyran (+1), 1William (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-21, 18:59   #126

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
än förhandare.

Mvh Uffe
Ta varvet så fattar vi frågan.

td