Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-17, 17:48   #121
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Blek insats av slidan. Var ju skyldig att vinna efter det lusloppet.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 18:00   #122
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hej hammmmmar - var har vi alla dina välmotiverade tips på V75 idag? Ser inte ett inlägg från dig på denna tråd. För fyra veckor sedan skrev du om sextrakasserier. Jag är nyfiken på dina "egna tankar" om travloppen och ser fram emot dem.
Som du precis skriver är jag inte så aktiv på denna sida. Får jag då inte slänga in en kommentar ändå, när jag ser ett påhoppt jag inte håller med om? Är det bara aktiva medlemmar som får kommentera under loppen? Får om så är fallet be om ursäkt. Då jag inte spelar på trav, utan bara älskar sporten, gör jag själv inga analyser inför loppen.

Vad länkar min kommentar idag ihop med den jag skrev angående Jörgen Sjunnesson för fyra veckor sedan?
__________________
Twitter @FredrikHammars
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 18:02   #123
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2505
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hej hammmmmar - var har vi alla dina välmotiverade tips på V75 idag? Ser inte ett inlägg från dig på denna tråd. För fyra veckor sedan skrev du om sextrakasserier. Jag är nyfiken på dina "egna tankar" om travloppen och ser fram emot dem.
Det är bättre att hålla käft än omotiverat idiotförklara någon annan.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5), Karlsson73 (+6)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 18:13   #124
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hej hammmmmar - var har vi alla dina välmotiverade tips på V75 idag? Ser inte ett inlägg från dig på denna tråd. För fyra veckor sedan skrev du om sextrakasserier. Jag är nyfiken på dina "egna tankar" om travloppen och ser fram emot dem.
Utan att lägga några värderingar i vad Hammmmmar gjort och inte gjort så kan man ju inte annat än hålla med om att ska man idiotförklara individer som skriver sina tankar och förslag, och så visar det sig att man står där med skägget i brevlådan, med ballen i lösgruset, avklädd osv så får man faktiskt räkna med att folk ger igen.


Jag betvivlar inte att Putte är mkt kunnig, det har han visat flera gånger om.

Dock saknar han förmågan att uttrycka sig i skrift, när han inte håller med om dennes analys, utan att framstå som ett stort arsle!

Om han medvetet väljer att framställa sig så eller om han är begåvad med en social kompetens i paritet med Frozen´s insats i sista V7:an idag känns som en parantes i sammanhanget!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+5)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 18:15   #125
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 525
Sharp$: 7961
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Blek insats av slidan. Var ju skyldig att vinna efter det lusloppet.
Var inte den som handlarn skulle vinna med. Som med Goop, bara de i innersta kretsen får veta.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 18:41   #126
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Gjort och inte gjort, jag skrev angående Jörgen S i en tråd för fyra veckor sedan som Mackpeter nu nämner i dessa sammanhang av någon anledning? Fick noll respons på kommentaren då jag helt var på tjejernas sida och tycker hans beteende var äckligt, vilket då kanske Mackpeter tagit illa upp vid, jag har faktiskt inte en blekaste! Det hör inte till tråden dock, ber om ursäkt för OT.
__________________
Twitter @FredrikHammars
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 18:45   #127
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37830
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Gör en V5:a idag med spikar på Pense Kloster, som bör käka upp det här gänget, och Alorac Mathbell som inte är farligt mycket streckad (19 %), men som är väldigt fin nu.
Den satt som den skulle, men det var jävligt synd att ledaren i sista loppet skulle hoppa. Hade varit kul att se om den kunde stå emot.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 18:46   #128
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jag trodde denna tråd skulle handla om deltagarna i dagens V75-tävlingar. Tycker inte man ska hoppa in efter en månads tystnad och håna en travkunnig sharpsare, som hade fel idag. Att Karlsson, som blev felaktigt sågad vid fotknölarna reagerar - är helt naturligt.
Jag hade också fel genom att slutligen ta bort Master Crowe och spika Thaiger. Trots att mitt hjärta säger Petri Puro, som jag håller som en av världens bästa tränare. Om han varit mer social mot hästägarna istället för hästarna hade han lett tränarligorna.
Tänker inte leka polis och detta avslutar mina inlägg i denna fråga.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 19:17   #129
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Ja, mitt "hån" mot Putte var verkligen det värsta hån mot någon i den här tråden.. Bara för han är grymt duktig inom trav, vilket jag verkligen tycker, går det inte att bete sig hur som helst. Skulle kunna vara ett stort föredöme för många på den här sidan men väljer istället att såga andra medlemmars tankar och rekommenderar andra att blockera bort personen. Eftersom han är så "avgudad" av många här inne får också det han skriver en partisk vinkel, vilket i det här fallet kan kosta folk med dåligt självförtroende flera miljoner.

Men ber som sagt om ursäkt för att jag skriver, har inte varit aktiv på en månad och verkar därför vara förbjuden att delta i forumet.
__________________
Twitter @FredrikHammars
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 19:28   #130
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8346
Standard

Härligt med lite energi i travtråden. Synd bara att vi alla här inne i forumet snabbt skulle bli miljonärer på travet om vi lade lika mycket tid och energi på att delge varandra våra analyser och välmotiverade tips istället för att skriva ut olika hästnamn utan motivering samt håna och spy galla på varandra
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 19:57   #131
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 58
Sharp$: 723
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Ja, mitt "hån" mot Putte var verkligen det värsta hån mot någon i den här tråden.. Bara för han är grymt duktig inom trav, vilket jag verkligen tycker, går det inte att bete sig hur som helst. Skulle kunna vara ett stort föredöme för många på den här sidan men väljer istället att såga andra medlemmars tankar och rekommenderar andra att blockera bort personen. Eftersom han är så "avgudad" av många här inne får också det han skriver en partisk vinkel, vilket i det här fallet kan kosta folk med dåligt självförtroende flera miljoner.

Men ber som sagt om ursäkt för att jag skriver, har inte varit aktiv på en månad och verkar därför vara förbjuden att delta i forumet.
Putte kan inte vara grymt duktig inom trav om han inte kan räkna att Master Crowe sitter i spets! Finnen som tipsade mig han är grym. Han har sett mest travlopp i Sverige, vunnit mest på trav och betting, kan allt om trav...
Karlsson73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 21:15   #132
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 39
Sharp$: 125
Standard

Kan man få fram vad sjuan gett om Ni Talar Bra Latin vunnit i V75-7?
abstruse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 21:50   #133
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av abstruse Visa inlägg
Kan man få fram vad sjuan gett om Ni Talar Bra Latin vunnit i V75-7?
Ja på ATG.se.

Resultatsidan mellan avd 6 och 7, en popdown.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-17, 21:51   #134
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abstruse Visa inlägg
Kan man få fram vad sjuan gett om Ni Talar Bra Latin vunnit i V75-7?
15000
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 00:44   #135
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 39
Sharp$: 125
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
15000
Tack.
abstruse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td