|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Lycka Till , L |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vem får dödens i V75-1? Finns det nån som tål att göra något?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Av Myrfaksen's 42 segrar är 4 tagna i Sverige senast 30/1-16 på B ej vinterbana.
Dom andra segrarna är tagna 2013. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Spikar High Roller - spets ut och slut! Känns spelvärd i eftermiddag!
Dragen: Mellby Dealer ESSIS LILLE ALFRED EMIL B.BOKO ELIT HÅLERYD |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
V4:1 inte många rätt på flertalet ekipage där...Tveksamt om loppet skall vara med på V4...
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banned
|
Tveksamt. Sambucus P.R. har varit bra i tre starter, rätt rask från start och klarar vinterbana, men det är väl önsketänkande att se Leif Eriksson få till det på V75....och att ta ner favoriten från dödens är väl uteslutet?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Reagerade på att SV hade spik på den, men dom har rökt på rätt mycket på sistone. Roger ska släppa med sin så jag har svårt att se ett scenario där Sambucus ska vinna. Det är i så fall från dödens om favoriten är sjuk eller helt ur form.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Som det ser ut hitills så tvärtröttnar dom som sänder från start..Risk för många stumma ben idag.64% på magnifik i 1:a och resten under 10% känns helt fel..spelvärde..
Känns som riktigt stora pengar idag..men svårt. Senast redigerad av Lazze den 2016-12-25 klockan 15:19. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Roger Nilsson urstark som expertkommentator!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Svårt att se denna omgång som en riktig V75a...Den enda toppkusken är ju Mr stänkrädd ,Ulf Ohlsson och möjligen Uffe Eriksson...Det ger övriga en riktigt stor chans att få sin första V75-seger.. Tror för övrigt att Raz McKenzie i sista är stenklar. God fortsättning till Er alla
Ibland är det bättre att tiga och tas för en idiot, än att öppna munnen och undanröja alla tvivel To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Banned
|
V75:4
12 Myrfaksen har 40 meter fram till täten. Över 1640 meter. Med Krister Söderholm i sulkyn, som brände näst senast. Där värsta motbuden som står 20 meter före är riktigt startsnabba och kanske ordnar ytterligare 20 meter i starten....? Lite förvånad över att 8 Junifaks enbart är spelad till 5%. Ja, jag vet att Per Linderoth inte är lika bra som Erik Adielsson i sulkyn, men när han inte kör favoriter så brukar det lyckas bättre för honom. 7 Mofaksan körs också av en amatör, men ska enligt OAL bara behöva köras rakt fram (är riktigt startsnabbb). 5 Sjö Odin har varit oförklarligt svag i ett par starter men får nu bästa kusken i sulkyn. Bedövaren är 1 Blisjur, 3%, borde köras i tät här, går 1.24 på vinterbana och då ska Myrfaksen gå 1.22? Knappast.... Provar 1,8,7,5 på en tvilling. V75:7 14 Narold Vox är en hårding, och står bra på det i sin volt men är det inte lite för kort och lite för mycket hästar med i loppet? Han kan nog inte sitta sist varvet kvar på den här banan....Nä, jag tror att jag kör med utgång på en annan Uffe. 14% på 3 Importedfrmdetroit, behöver inte gå i dödens idag, kanske? Lite intressant med småändringar. Både 1 Daddy´s first och 4 Nochebuena Face kan få bra lopp i draget (Micael Melander går väl fram i dödens med 6 Coal Trader?). Det stimmas lite om 5 Höwings star. Provar 3 mot 1,4,5,6 på en tvilling. V75:6 Är inte Sandra Eriksson rankad väldigt långt ner med 11 Diego Band? V75:5 Är inte Sandra Eriksson rankad väldigt långt ner med 13 Juno F.? Senast redigerad av Stankarn den 2016-12-25 klockan 15:33. |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Fy tusan...
Hittar hästar jag vill ha med som är streckade under 10% i varje lopp.....vad spika idag , måste chansa då ingen av mina första hästar är favorit...... |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||
|