Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-22, 09:25   #16
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Minst två av storfavoriterna Månprinsen, Propulsion, Global Trust och Tobin Kronos vinner idag. Kanske även Pointillist och Zenit Brick. I ett sådant läge är det fleris som gäller. T.ex. 24 rader x 40 kostar 480 kronor. Och sikta på en utdelning om 500 för sju rätt.

Å andra sidan skulle det reta mig, att långt över hälften av insatsen går till staten och jackpot nästa vecka. Det blir väl en helt vanligt matematiskt system med förhoppning, att Helios Håleryd, Myr Faksen och Cupido Sisu rensar i systemhögen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 10:02   #17
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet

1) 2,3,6,9,10 r8-1 (ranking 10-6-2-9 och 3 tar jag rygg på ett par sharpsare. 6 är snabb ut och kan ta ledningen från springspår)

2) 4,5,10,11 r2-6 (jag vägrar att spika en sedan länge pensionerad kusk på sprint med bakspår. 4 är preparerad för större uppgifter i år. 5 har sett fantastisk ut i Norge. 11 kan mycket och körs bfro och bike)

3) 7 r3-5 (7 är en av världens tio bästa hästar och möter ingenting här)

4) 3 r9-10 (tränaren/delägaren har stora tankar om 3 Global Trust. Bra årsdebut)

5) 1,2,3,4,8,9,10,11,12 r7-5 (3 förstarankad. Spik eller gardera)

6) 3,5,7,8 r4-6 (5 är ämne till världsstjärna. 8 räknar Redén som likvärdig. 7årsdebuterar. 3 sitter fast i lopp efter lopp med allt kvar. Skall köras i spets idag och jag tar betalt)

7) 4,6,7,8 r3-12 (8 har tränaren mycket höga tankar om. Hästen är stark. Erik kör gudomligt från uselt spår. Spik. Annars smålurigt lopp)

Kostar 1440:-. Lycka till med era kuponger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 10:19   #18
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Där har ni en av Yoozoo välmotiverad spik till 3% att luta er emot. Ni delar samma uppfattning. Fram med hammaren, bara! Lycka till!
(Den avgjorde ju riktigt resolut den gången och gynnsamt startspår idag!)

Red: Intressant att notera är att Helios var chanslös mot 2 Vic De Lux senast. Känns bra att ha med den i fjärde i lägre klass II.
Riktigt så modig är jag inte då det finns aningen bättre spikförslag denna omgång ;-)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 10:39   #19
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Chansdrag i ett annat system.

4 Tangen Haap (Björn Karlsson) verkar bra. Känns fin. Barfota. Fullt ös, medvetslös. Jag inbillar mig att han ska kunna hålla undan. Hoppas det. Drömmer om det. Men Månprinsen är kanske för bra. Vi gör ett ordentligt försök. Det är täta starter för honom och ett halvt varv kortare plus ett dåligt läge. Jag kommer att prova och är beredd att köra det som går i ett och ett halvt varv, säger Björn.

17%

Umeå har dessutom också upploppet 10 meter kortare än medel. Gunnar är väl dryga 70 år och inte känd för att vara offfensiv, sitter sist i kön 400 kvar och drar i högertömmen medans Tangen rycker. Kan bli långt fram..... sex dagar sedan han startade sist och det är för mig ett?? kan vinna men tangen happ är maxad tll fullt för detta. Barfota för 3 gången i karriären samt helstängt huvudlag ff gg i karriären. Skall bli spännande match att se fram emot.. Spelvärdet ligger helt klart i Tangen Haap.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 10:53   #20
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Chansdrag i ett annat system.

4 Tangen Haap (Björn Karlsson) verkar bra. Känns fin. Barfota. Fullt ös, medvetslös. Jag inbillar mig att han ska kunna hålla undan. Hoppas det. Drömmer om det. Men Månprinsen är kanske för bra. Vi gör ett ordentligt försök. Det är täta starter för honom och ett halvt varv kortare plus ett dåligt läge. Jag kommer att prova och är beredd att köra det som går i ett och ett halvt varv, säger Björn.

17%

Umeå har dessutom också upploppet 10 meter kortare än medel. Gunnar är väl dryga 70 år och inte känd för att vara offfensiv, sitter sist i kön 400 kvar och drar i högertömmen medans Tangen rycker. Kan bli långt fram..... sex dagar sedan han startade sist och det är för mig ett?? kan vinna men tangen happ är maxad tll fullt för detta. Barfota för 3 gången i karriären samt helstängt huvudlag ff gg i karriären. Skall bli spännande match att se fram emot.. Spelvärdet ligger helt klart i Tangen Haap.
Mycket möjligt att jag är helt fel ute, men jag tycker det är uselt spelvärde till 19% på Tangen Haap när han nu möter svenska eliten för första gången.
Spelvärdet måste väl ändå ligga på Myr Faksen?

Tangen slutar heller aldrig på under 20% idag
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 11:35   #21
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Trav är trav man vet aldrigt
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 12:31   #22
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Tror det här är en omgång som passar till devisen "litet är fint" Men blir väl tvärtom som vanligt.

Funderingar.
Avd 1. 10 Malkin fastnade jag för direkt.

Avd 2. 10 Månprinsen är ett måste. Men läst mycket varningar här inne så väljer att gardera. 11 Odin Tabac. Han får vara 14 år så mycket han vill, han är jäkligt duktig. Kom ihåg att Spring Erom vann guld nyligen, 12 år! Två skrällar:Junifaks som aldrig vinner trots stor kapacitet. Örjan nu! Och 1 Hulte Magnus, också en bra häst.

Avd 3, Guld. Om inte 7 Propulsion vinner det här, då vet inte jag!

Sedan har vi avd 4, klass II. Skulle vara konstigt om inte 3 Global Trust tog hem det här. Finaste tiden, ett lopp i kroppen, vinst då. Men det finns mothugg. T ex 7 Floyd P Boko med Örjan och 8 Don Juan Sisu.

Hoppar över avd 5, har inte kommit fram till något där.

Avd 6, 5-åriga. Väldigt fina hästar. Tar tre: 5 Tobin Kronos med Örjan. Men jag vet inte - Känner inte för denne. Varför? Outgrundligt. Den jag tror på är 7 Cruzado Dela Noche. Fantastisk häst, fast vet inte hur den ser ut, får kolla värmningar. Visserligen har han inte Sveriges bästa kusk i sulkyn men är man champion så är man.
Även 8 In Vain Sund.

Avd 7. Klurigt lopp. Tar direkt bort, 1, 2, 3, 5, 6 och 11 som inte har med segern att göra enligt mina kriterier. ( som är något suspekta )Chansar med en tolva, 12 Premier Kronos. Det här loppet är SVÅRT! Flera hästar här, för att inte säga många!

Jaha. Lycka till!
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 12:46   #23
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

De blev inte 1a och 2a, men jag nöjer mig med att spiken kom 1a.

Eftersom du tar bort den som vinner och den som kommer 2a i sista, så hoppas jag du köpt mycket sprit i stället.

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Tror det här är en omgång som passar till devisen "litet är fint" Men blir väl tvärtom som vanligt.

Funderingar.
Avd 1. 10 Malkin fastnade jag för direkt.

Avd 2. 10 Månprinsen är ett måste. Men läst mycket varningar här inne så väljer att gardera. 11 Odin Tabac. Han får vara 14 år så mycket han vill, han är jäkligt duktig. Kom ihåg att Spring Erom vann guld nyligen, 12 år! Två skrällar:Junifaks som aldrig vinner trots stor kapacitet. Örjan nu! Och 1 Hulte Magnus, också en bra häst.

Avd 3, Guld. Om inte 7 Propulsion vinner det här, då vet inte jag!

Sedan har vi avd 4, klass II. Skulle vara konstigt om inte 3 Global Trust tog hem det här. Finaste tiden, ett lopp i kroppen, vinst då. Men det finns mothugg. T ex 7 Floyd P Boko med Örjan och 8 Don Juan Sisu.

Hoppar över avd 5, har inte kommit fram till något där.

Avd 6, 5-åriga. Väldigt fina hästar. Tar tre: 5 Tobin Kronos med Örjan. Men jag vet inte - Känner inte för denne. Varför? Outgrundligt. Den jag tror på är 7 Cruzado Dela Noche. Fantastisk häst, fast vet inte hur den ser ut, får kolla värmningar. Visserligen har han inte Sveriges bästa kusk i sulkyn men är man champion så är man.
Även 8 In Vain Sund.

Avd 7. Klurigt lopp. Tar direkt bort, 1, 2, 3, 5, 6 och 11 som inte har med segern att göra enligt mina kriterier. ( som är något suspekta )Chansar med en tolva, 12 Premier Kronos. Det här loppet är SVÅRT! Flera hästar här, för att inte säga många!

Jaha. Lycka till!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!

Senast redigerad av putte64 den 2017-04-22 klockan 17:48.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 12:56   #24
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 57
Sharp$: 687
Standard

POINTILLIST tar inte en längd på Dream Trotter ( BFRO Helstängt bike ). Tipset på 4,22 % Dream Trotter sos.
keewa124 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 12:57   #25
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Tror det här är en omgång som passar till devisen "litet är fint" Men blir väl tvärtom som vanligt.

Funderingar.
Avd 1. 10 Malkin fastnade jag för direkt.

Avd 2. 10 Månprinsen är ett måste. Men läst mycket varningar här inne så väljer att gardera. 11 Odin Tabac. Han får vara 14 år så mycket han vill, han är jäkligt duktig. Kom ihåg att Spring Erom vann guld nyligen, 12 år! Två skrällar:Junifaks som aldrig vinner trots stor kapacitet. Örjan nu! Och 1 Hulte Magnus, också en bra häst.

Avd 3, Guld. Om inte 7 Propulsion vinner det här, då vet inte jag!

Sedan har vi avd 4, klass II. Skulle vara konstigt om inte 3 Global Trust tog hem det här. Finaste tiden, ett lopp i kroppen, vinst då. Men det finns mothugg. T ex 7 Floyd P Boko med Örjan och 8 Don Juan Sisu.

Hoppar över avd 5, har inte kommit fram till något där.

Avd 6, 5-åriga. Väldigt fina hästar. Tar tre: 5 Tobin Kronos med Örjan. Men jag vet inte - Känner inte för denne. Varför? Outgrundligt. Den jag tror på är 7 Cruzado Dela Noche. Fantastisk häst, fast vet inte hur den ser ut, får kolla värmningar. Visserligen har han inte Sveriges bästa kusk i sulkyn men är man champion så är man.
Även 8 In Vain Sund.

Avd 7. Klurigt lopp. Tar direkt bort, 1, 2, 3, 5, 6 och 11 som inte har med segern att göra enligt mina kriterier. ( som är något suspekta )Chansar med en tolva, 12 Premier Kronos. Det här loppet är SVÅRT! Flera hästar här, för att inte säga många!

Jaha. Lycka till!
12 Premier Kronos chansspik ?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 12:59   #26
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
12 Premier Kronos chansspik ?

Bara en tanke, bland många!
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 13:58   #27
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Hoppsan! Björn Karlsson baissar Tangen Haap lite i intervjun nu....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 14:26   #28
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Propulsion och Pointillist spikar idag.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 14:31   #29
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22763
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Propulsion och Pointillist spikar idag.
Jag spikar också i de 2 lopp, men Propulsion och Cut Him Some Slack
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 14:35   #30
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Asså, man blir ju stollig. Jag kör in ett system med 4 spikar. Så får det bli ett med bara skrällupplägg....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td