Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-15, 07:42   #991
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Bara för mig som uttag inte fungerar? Det går inte ens till granskning.
Testat både banköverföring och trustly.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 09:18   #992
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Bara för mig som uttag inte fungerar? Det går inte ens till granskning.
Testat både banköverföring och trustly.
För mig va det samma problem, visade sig att jag hade en bonus som inte var aktiv men låg kvar på kontot och gjorde så jag inte kunde genomföra uttag.

Chatta med support så fixar dom nog till det.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 10:53   #993
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
För mig va det samma problem, visade sig att jag hade en bonus som inte var aktiv men låg kvar på kontot och gjorde så jag inte kunde genomföra uttag.

Chatta med support så fixar dom nog till det.
Redan gjort och de hittar inget fel på mitt konto.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 11:23   #994
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Redan gjort och de hittar inget fel på mitt konto.
Är du säker på att de kollade upp så att ingen utgången bonus låg kvar?

För mig så såg de först inte heller vad som var felet.


Legolas har kanske satt detta i system för de vill inte folk ska göra dyra trustly-uttag.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 11:27   #995
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Är du säker på att de kollade upp så att ingen utgången bonus låg kvar?

För mig så såg de först inte heller vad som var felet.


Legolas har kanske satt detta i system för de vill inte folk ska göra dyra trustly-uttag.
Yes, frågade specifikt om det fanns något sådant fel.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 18:45   #996
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

När jag försöker nå chatten så kommer ej rutan upp där chatten skall föras - hur tar jag kontakt med dem på annat sätt?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 19:25   #997
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Funkade när jag tog bort ett filter, så ni behöver ej svara...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 17:17   #998
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Legolas ökar dopningen i morgon till samma nivå som innan senaste sänkningen ser jag

P54 lunch från 2 till 3 tkr
P54 kväll från 3 till 5 tkr
P2 kväll från 1 till 3 tkr

Då kanske dessa spel blir värda att gå in på igen vissa dagar. Poolerna borde bli större.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 12:15   #999
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

När man trodde legolas var på väg att sluta med poolspel kom idag en mycket intressant nyhet. Blir man ensam vinnare på P76 onsd eller lördagar så får man 50 000 kr extra. Det innebär högst troligt att det blir möjligt att vinna sexsiffriga belopp där igen dessa dagar för omsättningen borde öka rätt rejält med denna extra morot. Är ju många här på sharps som blivit ensamma vinnare i deras poolspel och blir man det nu dessa dagar finns det rejäla pengar att hämta. Måste vara betydligt lättare att ta hem en sexsiffrig vinst under dessa premisser jämfört med hos atg. Ska bli mycket intressant vad det kommer göra på omsättningen. Sen kanske strecken sprids lite mer också när spelarna gör system för att bli ensamma och inte bara optimerar chanserna att få ta del av poolökningarna. Härligt. Trist om atg skulle bli enda spelalternativet.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 14:32   #1000
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Nu är det ju värt att börja spela för igen
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 14:35   #1001
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Garanti-peng ( eller bonus ) för den som lyckas vara ensam vinnare ( gissningsvis med alla rätt enligt ToC? ) är något som de borde haft från dag 1.

Så väldigt mycket mycket mer skrällaktigt är det nog varken nödvändigt eller vettigt att göra. Fiffiga spelare siktar så det KAN hända. De borde inte sikta enbart på bonusen.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 14:46   #1002
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
När man trodde legolas var på väg att sluta med poolspel kom idag en mycket intressant nyhet. Blir man ensam vinnare på P76 onsd eller lördagar så får man 50 000 kr extra. Det innebär högst troligt att det blir möjligt att vinna sexsiffriga belopp där igen dessa dagar för omsättningen borde öka rätt rejält med denna extra morot. Är ju många här på sharps som blivit ensamma vinnare i deras poolspel och blir man det nu dessa dagar finns det rejäla pengar att hämta. Måste vara betydligt lättare att ta hem en sexsiffrig vinst under dessa premisser jämfört med hos atg. Ska bli mycket intressant vad det kommer göra på omsättningen. Sen kanske strecken sprids lite mer också när spelarna gör system för att bli ensamma och inte bara optimerar chanserna att få ta del av poolökningarna. Härligt. Trist om atg skulle bli enda spelalternativet.
O för att öka spelet ännu mera så ger dom 10% tillbaka om du spelar dina spel minst två timmar innan spelstopp(omsätts varje Måndag 1 gång)kan ju vara smart med tanke på svårigheterna med att få in spelen.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 14:53   #1003
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
O för att öka spelet ännu mera så ger dom 10% tillbaka om du spelar dina spel minst två timmar innan spelstopp(omsätts varje Måndag 1 gång)kan ju vara smart med tanke på svårigheterna med att få in spelen.
Nä. Det tilltalar inte mig att lämna in streckspel så tidigt. För stor risk att missa något viktigt sista timmarna.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 15:11   #1004
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä. Det tilltalar inte mig att lämna in streckspel så tidigt. För stor risk att missa något viktigt sista timmarna.
Du har rätt,jag lämnar alltid sista minuterna o har alltid gjort
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 15:38   #1005
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
O för att öka spelet ännu mera så ger dom 10% tillbaka om du spelar dina spel minst två timmar innan spelstopp(omsätts varje Måndag 1 gång)kan ju vara smart med tanke på svårigheterna med att få in spelen.
Jag tror inte att de försöker med 10%-bonusen för att "öka spelet". Däremot skulle de vilja öka det TIDIGA spelet så att folk ser att det är pengar i poolen och "vågar spela".

Exakt den här "spela tidigt"-bonusen har funnits på SuperToto14 sedan de startade förra decenniet. Och den har aldrig varit särskilt populär där heller.

Folk spelar hyfsat sent ändå.

Å andra sidan gör den ingen större skada heller. Så varför inte liksom....
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td