Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-18, 18:07   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

V75 Kalmar (jackpot)


Det blir mycket jackpot i midsommar. Redan klart till gs V75 på lördag i Rättvik och till Kalmar nästa söndag. Frågan är om spelarnas plånböcker är tillräckligt välfyllda för det är ju deras satsade pengar denna helg det handlar om i extra jackpotmiljonet.

Väldigt trevlig omgång sportsligt men det finns några favoriter som måste bli svåra att fälla.

Omgången inleds med stoeliten. Lite konstigt att inte Örjan kör In Toto Sund. Den blir väl favorit på prestationerna i fjor, men inte startat sedan i mars. Treasure kronos var väl sådär sist och fick bakspår. Den är ju annars grym i sina bästa stunder.

När man såg anmälningslistan till klass 2 kändes spiken klar. Nu fick Gomez spår 12 men vinner nog ändå. Det lät ju grymt i intervjun efter senaste segern från Christoffer E.

Kalmarsunsstayern, avd 3, har man svårt att se Trot Kronos torska som den såg ut i onsdags i Vaggeryd. Vilket intryck.

Bronsdivisionen ser lite knepig ut, men Ymer Brick borde ha bra chans. Fin senast på jägers, startsnabb och kort distans.

I klass 1 fick de två hästar man fastnade för när man såg anmälningslistan spår 8 och 12. Därmed känns loppet svårt. Var väldigt skrik, speciellt från betaltjänsterna, på Rushmore Face sist på Solvalla. Var också grymt bra.

Gulddivisionen, Kalmarsundspokalen, är svår. Det kanske ändå är de båda hästarna från Kolgjinistalket, som känns hetast.

Silverdivisionen lagts som avd 7 och ska då enligt dom som bestämmer var loppen ska ligga vara spelvänlig. Lär bli mycket snack om Tjacko Zaz i alla fall. Snacka om att gå ner i klass. Från Bold Eagle mfl i elitloppsförsök till silverlopp i Kalmar. Lite jobbigt dock att den troligen blir storfavorit utan färskt formbesked. Galopperade ju bort sig direkt sist och nästan två månader sedan den grymma prestationen på Åby som dessutom var över 1640m mot full distans nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dodo (+10), Ardberg (+3), asgaya3141 (+3)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-18, 18:35   #2
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Treasure hamnade ju på vingel senast och fick backa sist, tycker hon var ursäktad. Bara nio hästar med och förhoppningsvis kan geisha ta ledningen och svara allt, så biter det nog bra för indoor och treasure i spurten.

Trot kronos, tror du tänker på fornaboda Kanonfin men det har även nobel amok sett ut på slutet...

Tjacko, från en blynäve till en annan. Lär gardera, spikar aldrig takter men vinner nog felfri...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 07:55   #3
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Undra om det inte kan bli lite stålar på lördag. Rätt öppna lopp

1 stolopp där formen är ? på många. Ja Robet Berg lär ju ialf få många nöd-streck o spik men hävdar fortf vad har den bevisat eg? Startgalopp och vann på v64 näst senast, mycket att hänga i julgran men klart bättre spår o auto.
2 klass 2, imponerande rad av 12 o långt upplopp. Men är det vinster i v75 mot bra motstånd? Känns som betydligt tuffare nu och spår 12 i v75 aldrig lätt.
3 Långlopp o tror mest på start, 6-8 kan de hålla undan och vad kan SHERIFFEN hitta på, men känns som den inte är någon långlöpare.. Ulfs häst där bak 40 meter o formen?
4 Öppet bronslopp, där 7 kommer få massa streck men hur ofta vinner kusken i v 75? o spår 7.. 8 kommer bli en överspelad före detta skrällhäst. Örjans häst nu med lopp i kroppen. Ja känns smetigt. Men blir nog som alltid i bronslopp, tar de 4 mest spelade o bläddrar vidare.
5 Klass 1 lopp, ja vem fan ska vinna eg. 4 lär väl bli favorit men Kusken aldrig gillat..
6 Guld, bra med guld att man ialf inte behöver lägga massa streck på skrällar då de sällan vinner här samt kort lopp, försöka tänka framspår och se vem som tar spets kan ju vara en ide i ett smetigt lopp.
7 Undra om jubben bara ska vinna igen som "alla" skrek om för ett tag sedan. O undra hur sönderspelad 9 kommer bli denna gång. Otroligt att dessa skrällhästar som vann sist som förmodligen fick loppet ska höjas till skyn nästa gång.. 5 som står lite fel inne i pengar o gick väl så där sist, hum. Men bra spår ialf.

Denna omgång kräver nog sin man o stor plånbok el bondtur.. Får väl gräva i arkivet och hoppas på tur:-)..

Senast redigerad av kire1111 den 2017-06-19 klockan 08:05.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 09:34   #4
 
Reg.datum: jun 2017
Ort: http://www.matchpreviews.net/
Inlägg: 28
Sharp$: 119


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

vacker
Haka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-22, 03:29   #5
 
Reg.datum: nov 2012
Ort: Sveriges framsida - västkusten
Inlägg: 51
Sharp$: 535
Standard

Spikarna:

Indoor Voices. Tokform och Örjan reglerar tempot - och hela fältet - från dödens. Vinner med ett huvud?

Rushmore Face. Åttondespår förvisso, men väljer att se det som oddshöjande. Ludde plockade ut Joke Face denna helgen samma år som han vann Derbyt och kanske är detta åtminstone en Derbyfinalist? Överlägset rekord och jag tror det är klasskillnad.

Dragen:

Pokemon Ås. Ute i rövargäng senast och har ett fint smygläge. Tar rygg på New Muscle Ås i starten och kan säkert hitta en hyfsad position efter ett tag om/när det blir en snabb öppning. Eriksson i sulkyn känns riktigt intressant också.

Re Doc. 4% känns ofattbart lågt med tanke på hur bra han var på Lunden. Fick benen fimpade i första sväng som favorit på Elitloppslördagen därefter.
Senast var han förvisso tokhet i spets, men Bergh har säkert en plan för hästen i det här loppet, och då spets förmodligen är upptaget av Tjacko Zaz eller Aron the Baron ser det ut att bli rygg ledaren eller 2:a eller 3:e ut? Dubbelliret hamnar i alla fall på Bergharn och hoppas på att förra starten bara var en "glömstart" och att han städar av allt till 10 gånger degen.

Lycka till!
magicalrat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-22, 12:05   #6
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det blir mycket jackpot i midsommar. Redan klart till gs V75 på lördag i Rättvik och till Kalmar nästa söndag. Frågan är om spelarnas plånböcker är tillräckligt välfyllda för det är ju deras satsade pengar denna helg det handlar om i extra jackpotmiljonet.

Väldigt trevlig omgång sportsligt men det finns några favoriter som måste bli svåra att fälla.

Omgången inleds med stoeliten. Lite konstigt att inte Örjan kör In Toto Sund. Den blir väl favorit på prestationerna i fjor, men inte startat sedan i mars. Treasure kronos var väl sådär sist och fick bakspår. Den är ju annars grym i sina bästa stunder.

När man såg anmälningslistan till klass 2 kändes spiken klar. Nu fick Gomez spår 12 men vinner nog ändå. Det lät ju grymt i intervjun efter senaste segern från Christoffer E.

Kalmarsunsstayern, avd 3, har man svårt att se Trot Kronos torska som den såg ut i onsdags i Vaggeryd. Vilket intryck.

Bronsdivisionen ser lite knepig ut, men Ymer Brick borde ha bra chans. Fin senast på jägers, startsnabb och kort distans.

I klass 1 fick de två hästar man fastnade för när man såg anmälningslistan spår 8 och 12. Därmed känns loppet svårt. Var väldigt skrik, speciellt från betaltjänsterna, på Rushmore Face sist på Solvalla. Var också grymt bra.

Gulddivisionen, Kalmarsundspokalen, är svår. Det kanske ändå är de båda hästarna från Kolgjinistalket, som känns hetast.

Silverdivisionen lagts som avd 7 och ska då enligt dom som bestämmer var loppen ska ligga vara spelvänlig. Lär bli mycket snack om Tjacko Zaz i alla fall. Snacka om att gå ner i klass. Från Bold Eagle mfl i elitloppsförsök till silverlopp i Kalmar. Lite jobbigt dock att den troligen blir storfavorit utan färskt formbesked. Galopperade ju bort sig direkt sist och nästan två månader sedan den grymma prestationen på Åby som dessutom var över 1640m mot full distans nu.
Läste precis en tweet där det stod att Trot Kronos precis medicinerats mot hosta och därmed stryks. Ej sett något om de övriga starthästarna.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-22, 14:00   #7
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Trot kronos var min spik i omgången.. Då får man bara börja om från början efter strykningen då!
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-22, 22:51   #8
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Omgången ser väldigt öppen ut ! och det finns inga bra spikar!

I denna omgången finns det mass guldkorn! Otroligt bra spelvärde om man kan något om Trav!

Senast redigerad av The_One den 2017-06-22 klockan 23:13.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-23, 10:56   #9
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Omgången ser väldigt öppen ut ! och det finns inga bra spikar!

I denna omgången finns det mass guldkorn! Otroligt bra spelvärde om man kan något om Trav!
Cashback pellini
Nobel Amok
Canari Match

Där har du 3 fina spikar
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-23, 16:30   #10
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Finns ju rätt sunda spikar ändå på söndag för lilla plånboken. Amok, Canari och Rushmore Face. Kanske inte känns som flera miljoner i utd ialf på Söndag. Får väl hoppas på någon smäll...

Avd

1 Står väl mellan 5,9,4,2, känns som man kan låsa loppet sen. Letar man lås kan 5-9 vara en kul tanke. Men vågar inte då det är oklart på form och lite annat här och stolopp...

2 Klar favorit som bara ska vinna alltså, spår 12 och som vunnit mot vad då, säkert bra men mycket tuffare nu emot. Håller både 2.4.10 som mer A-hästar.. 12 kanske inte c men B-häst, har jag nog varit snäll.. Springspår 6 åker med som en rolig skräll med kim samt 3 på läget trots ston. Har man råd ta alla, kommer smälla här förmodligen.

3 Långlopp där mellanvolt åker bort och skrällar lyser väl med sin frånvaro i dessa långlopp, bakvolten formen? Nä var lås 8-6 för mig. Nu när 8 vart bortplockad vart det rätt enkelt 6 spik. 7 och vad man nu kommer på är långsökt. Kanske en trio då 6,7,15. Men lär väl inte bli spelvärd ens.

4 Bronslopp, brukar sällan spika. Inte idag heller. Örjans häst får nog bevisa sin storhet först, brukar tänka så. Samt kör som jag brukar tar de 4 mest spelade men med undantag 9 måste med på en sund bong.. 1,4,5,9,11

5 Känns öppet men ju mer man tittar känns ändå 8 som vinnaren. Men spikar sällan spår 8. Men 4,8,11 kommer man säkert långt på. Lämnar Mulligan pga fel kön, sällan sto slår hingstar i v75. Tror man inte på dessa får man nog ta alla. Klass 2 skräller väl inte allt för ofta..

6 Ja blir nog svårt för bakspåren att vinna i kortlopp o guld, sorry häst 11, kan man ta bort direkt. Krånglar inte till det o börjar leta skrällar som sällan vinner i dessa lopp. Bankar in 2, spets och slut kan även ta dessa från dödens o Örjan kan köra häst..

7 Ja inte tänker jag spika en häst bara för den sprang i elitloppet och galopperade sen vilat lite. Står väl lite hårt inne i loppet också. Kan bara inte spika med den %, måste försöka fälla för att få upp värdet i v75:an. Får bevisa sin storhet först. 3,4,8 känns heta emot och 12 men långsökt att den kommer hinna fram även om tränare låter positiv. Men det skulle han göra med en Åsna också, tar jag inte så allvarligt på... kanske inte skräller så ofta i silver, men denna gång är kollektivet ute och cyklar..

Senast redigerad av kire1111 den 2017-06-23 klockan 16:48.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 11:38   #11
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2288
Standard

Funderar starkt på att chansspika Ymer Brick. Låter mer och mer som spets, och kanske slut? Minst utgång. Någon som hört något från kusken Ken än? Hans chans måst ju vara att köra offensivt tycker jag!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 12:40   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Klart intressant omgång där det inte ska vara omöjligt att hitta några spikar samtidigt som det kan bli en vettig peng. Har skaffat ny dator men måste ha tag i en adapter till min gamla skärm, vilket jag ska ordna med imorgon, så jag får se om jag har möjlighet att återkomma med några idéer i tid.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 13:58   #13
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Tjacko zaz bästa spiken...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 14:09   #14
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Tjacko zaz bästa spiken...
Definitivt bästa segerchansen och "risk" för spets och slut. Men det finns några faktorer emot och Bravo Navarone till under 10% MÅSTE med på alla mina lappar
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 15:52   #15
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2492
Standard

Tror 9 Treasure Kronos har bra chans i V75 1. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 16:16   #16
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 115
Sharp$: 1241
Standard

5,9
12 gomez
A: 6 B: 2,7
A: 4,9 B: 1,3,5,11
2,4,8
2 canari match
2,3,5,6,12
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 16:41   #17
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Känns som Amazing Man håller på att bli snackhästen .........
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 16:43   #18
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Låter som att Örjan inte har laddat för fullt riktigt ännu med Canari Match men att det skall tydligen finnas mera så för mig så börjar det luta åt att jag har hittat första spiken!
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 17:00   #19
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Ingen större lycka med GS75 idag så nu blir det full fokus på V75.

Bästa drag so far - 9 Pokemon Ås i V75-4

Senast redigerad av Cleon_9 den 2017-06-24 klockan 17:03.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 17:16   #20
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Jag kommer inte dumgardera första igen. Så jefla trött på det!. Kommer ta ett tag om omgången direkt och spikar Geisha Sund 17%!. Bra spår och startsnabb! Borde bli ledningen
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 17:27   #21
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
Ingen större lycka med GS75 idag så nu blir det full fokus på V75.

Bästa drag so far - 9 Pokemon Ås i V75-4
Jag har också två drag i det loppet. Klöver all Over + Rekord Rune!

Sune spurtade som en kanon senast och Klöver gillar väl alla?
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 17:32   #22
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1406
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
Ingen större lycka med GS75 idag så nu blir det full fokus på V75.

Bästa drag so far - 9 Pokemon Ås i V75-4
Är själv där inne på Iago Zon!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 17:36   #23
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Låter som att Örjan inte har laddat för fullt riktigt ännu med Canari Match men att det skall tydligen finnas mera så för mig så börjar det luta åt att jag har hittat första spiken!
Skall man säga något ytterligare om varför man kanske INTE skall spika så stavas det Stall Kolgjini!!!

De ligger ju inte direkt på hanen så kanske tok tempo i loppet så man skall ta alla malla balla

Senast redigerad av The_One den 2017-06-24 klockan 17:37.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 18:08   #24
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Jag spikar El Mago Pellini och Aron the Baron. Lycka till!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 18:21   #25
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Vad tror ni?

The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 18:34   #26
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Är själv där inne på Iago Zon!
Lutar åt att jag dubblar med den. När jag kör loppet i badkaret blir det tuff körning i starten och när upploppet nalkas står det mellan 9 och 11. Stenklar tvilling i det loppet mao.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 18:46   #27
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

V75-1: Blir det så att Geisha Sund tar ledningen sedan blir det Intoto sund i dödens + Örjan i andra utvändigt med Indoor Voices! ???? Vem Vinner då?
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 19:55   #28
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Funderar starkt på att chansspika Ymer Brick. Låter mer och mer som spets, och kanske slut? Minst utgång. Någon som hört något från kusken Ken än? Hans chans måst ju vara att köra offensivt tycker jag!
"5 Ymer Brick (Ken Ecce) håller fin form och har haft det ett tag. Vi kör till från start för att se var vi hamnar. Jag vet faktiskt inte ännu om det blir några ändringar. Det spelar inte så stor roll om det är barfota eller ej. Han är absolut med i diskussion här, säger Ken."

http://www.ebbes-travstudio.se/14441033
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 20:21   #29
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Alla vet att Rekord Rune vinner
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 20:24   #30
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Morgondagens spikar (än så länge) + avd 2 o 4

Avd 1 nr 5 Indoor Voices
Avd 2 Alla
Avd 3 nr 6 Nobel Amok
Avd 4 Alla
?
?
?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 20:59   #31
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Alla vet att Rekord Rune vinner
kVACK KVACK.......
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 21:17   #32
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Har ni undrat någon gång varför atg alltid packar ihop sitt spel strax innan start!

LOTTOINSPEKTIONEN dansar runt stången och skiter i oss spelare Glad Midsommar

Senast redigerad av The_One den 2017-06-24 klockan 21:20.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 21:30   #33
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

6 Re Doc har vunnit en silverfinal i år och var spelad till storfavorit i finalen för två starter sedan där han blev påkörd och aldrig fick tävla. Nu blir han spelad till 4% mot i stort sett samma gäng...? Jag förstår ingenting och spelarna har verkligen kort minne. Omgångens i särklass mest felspelade häst enligt mig och klar förstahäst. Att sprintern Tjacko Zaz blir spelad till megafavorit i ett lopp över full väg pga en insats... Ja kanske är han bara bäst! Men jag kan lova att Nurmos nog hade toppat formen ganska enormt inför elitloppet och det är väldigt ofta det kan bli bakslag efter en sån toppning. Re Doc har sprungit över en sekund snabbare än Tjacko Zaz över full väg och det är faktiskt bara en häst i det här gänget som har tjänat mindre pengar också. Men det kan gå undan i starten av det här loppet och urstarke 12 Bravo Navarone som egentligen kanske är för bra för klassen kommer att kliva förbi många över det långa upploppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2), hugotheboss (+2), Fidus (+2)
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 21:45   #34
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Lämnar in en chansrad idag, lika bra för i morgon kommer atg krångla o jobbar hela dagen, god tur alla och hoppas ni vinner stora stålar...


V75
Inlämnat: 2017-06-24, 22:40
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 16:20
Kostnad: 756,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 9 (2, 4)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 12 (5, 9)
3: 6, 9 (7, 15)
4: 5, 9, 11 (4, 1)
5: 8 Rushmore Face (4, 11)
6: 2, 3 (5, 12)
7: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 12 (1, 9)

2x9x2x3x1x2x7 = 1512 rader.
1512 x 1 x 0,50 kr = 756,00 kr.
Totalt: 756,00 kr.
Rättningskod:
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 22:44   #35
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Känslan börjar smyga sig på att Örjan hittar 2a eller 3e par utvändigt med 5 Indoor Voices i V75-1. Sedan måttar han in sådär äckligt retfullt som bara Örjan kan.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 07:18   #36
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5114
Standard

Avd 1 - 2 Geisha Sund som näst sist var bländande,visar hon samma form idag vinner hon enkelt.

Avd 2 - 3 Maremma Sock 5 %. Veijo låter uppåt gör det enkelt här och tar 3 och 12 Gomez

Avd 3 - 6 Nobel Amok som spetsar och vinner med en gäspning.

Avd 4 - 8 Rekord Rune, ny favvohäst hade fint lås och tvilling sist med Tesio 105 ggr..
Idag står Rune hårt inne och möter några för hårda hästar men streckas givetvis. Pokemon Ås, Sapajou (spets) Ymer Brick och Talassio är givna på kupongen.

Avd 5 - Skriiiik inte ut denna... Men här vinner väl 7 Gravity Falls med Örjan 6%.

Avd 6 - 6 Heders Harry till spets, släpper till 5 El Mago Pellini och får luckan (Ludde brukar ju ge luckan) då kan skrällen vara ett faktum, har ingen känsla för 2 Canari Match

Avd 7 - Här synar vi 5 Tjacko Zaz.
Spitcam Jubb, Re Doc, Bravo Navaronne har ju varit hårt spelade i Silver och är inte mycket streckade... Och glöm inte 9 This is it NO som vann enkelt från dödens 2% idag..

Bästa Spik
Avd 3 - 6 Nobel Amok

Miljondragen
Avd 5 - 7 Gravity Falls
Avd 6 - 6 Harry Haythrow
Avd 7 - 9 This is it NO
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+2), hugotheboss (+2), mackpeter (+3), Cleon_9 (+2), asgaya3141 (+3)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 09:14   #37
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
6 Re Doc har vunnit en silverfinal i år och var spelad till storfavorit i finalen för två starter sedan där han blev påkörd och aldrig fick tävla. Nu blir han spelad till 4% mot i stort sett samma gäng...? Jag förstår ingenting och spelarna har verkligen kort minne. Omgångens i särklass mest felspelade häst enligt mig och klar förstahäst. Att sprintern Tjacko Zaz blir spelad till megafavorit i ett lopp över full väg pga en insats... Ja kanske är han bara bäst! Men jag kan lova att Nurmos nog hade toppat formen ganska enormt inför elitloppet och det är väldigt ofta det kan bli bakslag efter en sån toppning. Re Doc har sprungit över en sekund snabbare än Tjacko Zaz över full väg och det är faktiskt bara en häst i det här gänget som har tjänat mindre pengar också. Men det kan gå undan i starten av det här loppet och urstarke 12 Bravo Navarone som egentligen kanske är för bra för klassen kommer att kliva förbi många över det långa upploppet.
Nja, Tjacko såsom endast sprinter...
Det var en övertygande vinst med Erik i jollen 26/12, 2140m.
Nu tycker jag det vimlar av fina hästar i loppet, så jag vill inte tro kusen är överlägsen alla dar i veckan.

Spitcam utmanade elittrio in på linjen i Sweden Cup-finalen.
Bravo N. är hästen som var grym elitloppshelgen förra året. Håller hög klass.
Monark Newmen har varit gångbar i tuffa årgångsgäng på slutet. Torrt spurtkrut på den, minst sagt.
(Tre personliga favorithästar.)

3 Amazing Man lämnade ett intryck senast, som gör att den bara måste streckas nästa gång ut. Bytte från vanl till am vagn då.
Gick med Bravo N fint i rygg in i mål gången innan senast. Nu med flera lopp innanför västen.

This Is It N.O. vann behärskat på fin tid senast och nu 2%.
Tänk om Erik, Björn eller Örjan suttit upp. Tänk vad alla experter höjt hästen i ranken då...

Orion Tilly känns totalt chanslös.

Mitt försök till lösning kommer bli tre utvalda djur:

1 Spitcam Jubb har uppenbarligen rejält höga toppar. Ingen Volstead emot här inte, eller? Bra spår och förmodligen gynnad av överpace.
3 Amazing Man måste med på intrycket senast! Käkar upp dem i ett nafs?
5 Tjacko Zaz. När Nurmos säger att det är en elithäst, så brukar det vara just vad det handlar om. Radat segrar och då vunnit med en gäspning mest hela tiden.

Självklara spikvalet:

...borde vara 6 Nobel Amok idag. Hästen har ju vunnit på imponerande vis. Står framvolt.
12 Umberto Axe (2%) för de tippare som garderar.
Vilket upplopp på Vermo! En Love You:are helt i min smak!



Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dingo1337 (+2)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 09:26   #38
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Nja, Tjacko såsom endast sprinter...
Det var en övertygande vinst med Erik i jollen 26/12, 2140m.
Nu tycker jag det vimlar av fina hästar i loppet, så jag vill inte tro kusen är överlägsen alla dar i veckan.

Spitcam utmanade elittrio in på linjen i Sweden Cup-finalen.
Bravo N. är hästen som var grym elitloppshelgen förra året. Håller hög klass.
Monark Newmen har varit gångbar i tuffa årgångsgäng på slutet. Torrt spurtkrut på den, minst sagt.
(Tre personliga favorithästar.)

3 Amazing Man lämnade ett intryck senast, som gör att den bara måste streckas nästa gång ut. Bytte från vanl till am vagn då.
Gick med Bravo N fint i rygg in i mål gången innan senast. Nu med flera lopp innanför västen.

This Is It N.O. vann behärskat på fin tid senast och nu 2%.
Tänk om Erik, Björn eller Örjan suttit upp. Tänk vad alla experter höjt hästen i ranken då...

Orion Tilly känns totalt chanslös.

Mitt försök till lösning kommer bli tre utvalda djur:

1 Spitcam Jubb har uppenbarligen rejält höga toppar. Ingen Volstead emot här inte, eller? Bra spår och förmodligen gynnad av överpace.
3 Amazing Man måste med på intrycket senast! Käkar upp dem i ett nafs?
5 Tjacko Zaz. När Nurmos säger att det är en elithäst, så brukar det vara just vad det handlar om. Radat segrar och då vunnit med en gäspning mest hela tiden.

Självklara spikvalet:

...borde vara 6 Nobel Amok idag. Hästen har ju vunnit på imponerande vis. Står framvolt.
12 Umberto Axe (2%) för de tippare som garderar.
Vilket upplopp på Vermo! En Love You:are helt i min smak!



Jag formulerade mig kanske lite dåligt. Jag menar på inget vis att Tjacko är oduglig på något annat än sprint, bara att det är på sprint han har gjort sina absolut bästa insatser och ibland inte hållt hela vägen över full väg. Ett annat litet minus kan vara att vissa hästar går riktigt bra på vintern men har otroligt svårt att vinna på sommaren. Tjacko har 0 segrar på 13 starter under sommaren (maj-september)..
Håller med om This Is It N.O som dessutom borde hamna bra på det med startsnabb rygg! Jag kommer att ta många hästar här och just nu är 6 hästar streckade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 09:49   #39
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Jag formulerade mig kanske lite dåligt. Jag menar på inget vis att Tjacko är oduglig på något annat än sprint, bara att det är på sprint han har gjort sina absolut bästa insatser och ibland inte hållt hela vägen över full väg. Ett annat litet minus kan vara att vissa hästar går riktigt bra på vintern men har otroligt svårt att vinna på sommaren. Tjacko har 0 segrar på 13 starter under sommaren (maj-september)..
Håller med om This Is It N.O som dessutom borde hamna bra på det med startsnabb rygg! Jag kommer att ta många hästar här och just nu är 6 hästar streckade.
Ok...då möter jag dig på halva vägen och tar med Re Doc. Hästen verkar ju kunna ta spets ifrån alla spår när det laddas. Singelprocent när ledarhästen brisar undan är alltid jobbigt att missa. 4 djur.
(...jag vet om att ta spets blir inte enkelt, men gick bra på Lunden med annan resa, så det kanske fixar sig ändå. En Love You:are dessutom!)

Kolla in Monarkens senaste två lopp om du målar på vidare. Det är inga bluffinsatser det handlar om. Full kraft och styrka över linjen!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 10:31   #40
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 19
Sharp$: 386
Standard

Avd 6 ett ganska klent guldlopp, upp till bevis för Canari Match, men här tror jag det trots distans är dags för 5 El Mago Pellini!
Shabrak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 10:40   #41
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jag har valt att spika Nobel Amok och Canari Match. Med några 10-%-are kan utdelningen bli 70' och över. Ingen form hos stall Kolgjini. Garderar därför Rushmore Face och streckar inte stallets övriga hästar. Så här blev bolagssystemet.

1) 1,2,4,5,9 r6-8 (2 Geisha Sund tar ledningen och kan leda ro. Redén säger, att 4 In Toto Sund skall garders och absolut inte spikas. Walmann menar, att 5 Indoor Voices borde vara favoritspelad och undrar om inte experter och spelare sett hästens insatser på slutet. 9 Treasure Kronos är härdad mot stentuffa hästar i Europa. 1 Evin Boko blir mitt lyxstreck)

2) 1,2,3,4,6,7,8,12 r10-5 (gardera så länge plånboken räcker)

3) 6 r15-7 (för 6 Nobel Amok är det vinna eller försvinna. Bergh tar en lugn start från sitt springspår och körs till ledningen. Spik)

4) 3,4,5,9,11 r2-1 favoriten 4 är inte så startsnabb. Här bör man strecka några stycken. Stig H låter uppåt på 2 Sapajou på sin hemsida men är bara streckad till 4 %. Kom dock inte med på mitt system)

5) 4,5,7,8,11 r3-5 (8 Rushmore Face är bästa hästen med dåligt spår. Stallformen? Garderas)

6) 2 r3-5 (2 Canari Match har acklimatiserat sig sedan någon månad hos Redén). Hästen är bara fem år och under kraftig utveckling. Startsnabb och leder runt om. Spik)

7) 3,5,8 r2-1 (jag valde mellan att ha många streck i andra eller i detta. 5 Tjacko Zaz startade i Elitloppet. Campbell körde honom ytterst ovårdat i starten och Tjacko svarade med en hejdundrande galopp. Kan vara överlägsen i denna silverdivision. 3 Amazing Man är ingen bluff och har imponerat i de två senaste starterna i Sverige. 8 Monark Newmen har uselt spår men enorm kapacitet. Dessa tre prioriteras på min kupong. 6 Re Doc blev stekhet i ledningen senast och hoppade näst senast som favorit. 12 stallformen?)

Kostar 1500:-. Lycka till att ta del av jackpoten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), Fidus (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 11:39   #42
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

6) 2 r3-5 (2 Canari Match har acklimatiserat sig sedan någon månad hos Redén). Hästen är bara fem år och under kraftig utveckling. Startsnabb och leder runt om. Spik)
Det vill till att Canari är startsnabb idag för direkt ledning.
Al Dente, Harry och Target vill nog samtliga hitta plankan? Target för att stanna där?

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 11:51   #43
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 1363
Standard

Kuskändringar på Bravo och Target. Adrian kör inte dem. Men står kvar på Rashmoreface
Gamen99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 11:59   #44
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Det vill till att Canari är startsnabb idag för direkt ledning.
Al Dente, Harry och Target vill nog samtliga hitta plankan? Target för att stanna där?

Alltså, i min värld är det inget snack om att någon annan än Fire to the rain tar ledning!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:04   #45
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gamen99 Visa inlägg
Kuskändringar på Bravo och Target. Adrian kör inte dem. Men står kvar på Rashmoreface


Ändrat nu med. Ludde


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:08   #46
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 748
Sharp$: 9148
Standard

Härlige gotlänningen Johan Wiman tar båten till fastlandet och selar ut 7 Hennig Lixarve i avd:2. Jag hoppas Johan når spets och kör sedan så länge lampan lyser. Spelar ett halvtungt platslir till 3.85 på Unibet.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:17   #47
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gamen99 Visa inlägg
Kuskändringar på Bravo och Target. Adrian kör inte dem. Men står kvar på Rashmoreface
Troligen för bakfull ännu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:20   #48
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Troligen för bakfull ännu!
Dagens ungdomar......
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:24   #49
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 748
Sharp$: 9148
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Ändrat nu med. Ludde


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Är väl ändå ett kuskplus om än ett litet...
Arghhhh, spika Rushmore eller Canari?
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:24   #50
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Alltså, i min värld är det inget snack om att någon annan än Fire to the rain tar ledning!
Det vet mackpeter om. Han kan sitt trav, är min erfarenhet.
Det är många i det här loppet som verkligen kan flytta på sig rejält när bilen lämnar. Om de vill. Jag ville väl mer belysa det.
Du kan ha rätt. Vad vill olika ekipage offra idag?
Roligt lopp!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:31   #51
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Bravo Navarone är anmäld barfota runt om! Har bara gått så en gång tidigare och då vann han en bronsfinal. Att Ludde dessutom kör istället för Adrian är också ett stort plus! Måste med på lappen och jag spikar nog på DD.

Edit: Han har tagit 10 av sina 12 segrar med någon form av barfotabalans (Barfota bak eller runt om).

Senast redigerad av dingo1337 den 2017-06-25 klockan 12:33.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:47   #52
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Det vet mackpeter om. Han kan sitt trav, är min erfarenhet.
Det är många i det här loppet som verkligen kan flytta på sig rejält när bilen lämnar. Om de vill. Jag ville väl mer belysa det.
Du kan ha rätt. Vad vill olika ekipage offra idag?
Roligt lopp!

Jag säger, att Canari är startsnabb. Det är möjligt, att Harry eller någon annan katapultstartar och att Örjan inte vill fajtas första 150 m. Men i nästa moment kör han framåt och får välvilligt utan strid överta ledningen från t.ex. Harry. Vad ska Conrad göra med Target från sjunde spår? Förutom Target och Fire To möter Canari en samling gamlingar. Han är en nyinköpt dyring under kraftig utveckling hos Redén.

Som en tränare sa till mig, när jag frågade om man kunde spika min häst. En sa' nog inte behöve te å gardere!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:54   #53
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Noterar att:

- Sphinx D'Invere skall visst gå barfota runt om idag så där får ni en hemma skräll till 4%

Detta går ju galant jag får fira med lite Grant

Senast redigerad av The_One den 2017-06-25 klockan 13:13.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:56   #54
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Härlige gotlänningen Johan Wiman tar båten till fastlandet och selar ut 7 Hennig Lixarve i avd:2. Jag hoppas Johan når spets och kör sedan så länge lampan lyser. Spelar ett halvtungt platslir till 3.85 på Unibet.
Gotland, Wiman är en startsnabb kusk. Har mycket stor chans att susa till ledningen med Hennig från springspåret. Han har nyligen vunnit och varit tvåa på Valla och vann senast ett skitlopp på Visby. Dagens lopp är med undantag av 12 Gomez, ett mycket jämnt lopp. Hennig är ett fynd till 4 % och har kapacitet att skrälla till 17 ggr fläsket. Men skrik inte ut den - vi behåller den för oss själva.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 12:58   #55
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Dagens tillsammanssystem i korta drag:

V75-1: Örjan väljer 5 Indoor Voices före In Toto Sund. Hästen har absolut toppform och gick senast urstarkt i dödens som tvåa bakom Shadow Gar på en tung bana. Geisha Sund tar ledningen och kör där och får In Toto Sund utanför...? Örjan hamnar 2-3 utvändigt och måttar in med en nos. Kommer dock mest troligt få göra en del jobb själv igen och jag nöjer mig med utgång på systemet och tar med de andra 3 hästarna som kan vinna där bakom. 9 Treasure Kronos känner jag är värst emot.

V75-2: När en storfavorit har gjort 6 starter i livet och får spår 12 i sin första start på V75 så måste man ju jubla. Omgångens skrällopp enligt mig och här tar jag med så många vi har råd med. Varnar lite extra för 3 Maremma Sock från Veijos formstall som han dessutom håller väldigt högt och tror mycket på inför dagens lopp. 6%!

V75-3: Efter strykningen på Trot Kronos så borde det bara vara galopp som talar emot 6 Nobel Amok. Då jag har många lågprocentiga drag i övrigt i omgången så blir det min spik som vi lutar systemet emot. Hoppas att många väljer att gardera bara för att gardera dagens största men det här är utan tvekan dagens största segerchans. Spik! Det enda orosmolnet på himlen är väl att Bergharn inte har haft maxflyt med sina egna styrningar för stunden...

V75-4: 1, 2, 3, 4 och 5 laddar alla mot ledningen. Det kommer bli dragracing första halvvarvet och sedan tror jag att den som får bäst resa av 9 Pokemon Ås och 11 Iago Zon blåser ner alla över det långa upploppet. Mitt lås i omgången.

V75-5: 2 Pastore Bob blåser till ledningen och släpper till 8 Rushmore Face. Sen är loppet över? Att Ludde kör istället för Adrian är ett stort plus enligt mig. Bra segerchans men stallformen oroar lite hos Kolgjini. Jag spelar utgång och tar med ett par hästar bakom då det inte är en favorit att lita på. 2 Pastore Bob är ruskigt snabb ut och jag tror han spetsar och släpper. Och det är väl ingen nyhet att luckan kommer bakom Kolgjini och då vill man inte bränna på den här hästen till 4% som dessutom får Ulf Ohlsson upp för första gången.

V75-6: Här är omgångens näst största favorit i skrivande stund 2 Canari Match. Han gjorde förvisso ett bra lopp senast i Norge men det här är en häst som har endast 2 segrar på 41 starter! Sådan statistik ljuger sällan. Det kan gå undan även här med 2 stk Kolgjinihästar i loppet och det är chans att det blir lite stallkörning här och jag rankar de två först (7 och 5). Bakom måste 3 Fire To The Rain med som är van att vara ute i riktigt tuffa gäng och är min spetsfavorit. Reijo "har lite feeling" för hästen inför den här starten.

V75-7: Har jag skrivit lite om här tidigare. 1, 2, 3, 5 och kanske 6 laddar iväg från start. Jag tror inte att 1 Spitcam Jubb har en chans att svara ut de utvändiga och jag kanske till och med lämnar hästen utanför systemet för att få plats med roligare drag. Jag har redan varnat för 6 Re Doc och 12 Bravo Navarone. Jag har just nu 7 hästar på lappen och rankar 6, 12, 2, 3, 5, 9, 8, (1), (4).
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:01   #56
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Hur gör ni i första? Tar ni allas feg lås 2,4,5,9 eller vågar ni ta ställning och Spika?
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:05   #57
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 36
Sharp$: 1260
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Hur gör ni i första? Tar ni allas feg lås 2,4,5,9 eller vågar ni ta ställning och Spika?
Jag spikar indoor på magkänsla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
Empab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:11   #58
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 115
Sharp$: 1241
Standard

Bravo navarone anmäld barfota sist med den balansen 28/5 2016 godkänd då
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:16   #59
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 890
Standard

Lite off topic men gå in på atg.se, klicka er vidare till v4 på kalmar och gå in på fliken stallsnack och lyssna på jonas oscarssons tankar från stall heiskanen. Vilken skön lirare alltså! Satt med ett leende hela intervjun!
emkungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:38   #60
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av emkungen Visa inlägg
Lite off topic men gå in på atg.se, klicka er vidare till v4 på kalmar och gå in på fliken stallsnack och lyssna på jonas oscarssons tankar från stall heiskanen. Vilken skön lirare alltså! Satt med ett leende hela intervjun!
Finns inte...
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:42   #61
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

https://www.atg.se/spel/2017-06-25/V...tall-heiskanen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5), emkungen (+5), bosseguldheden (+5)
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:52   #62
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Spiken:
Tjacko Zaz öppnar bra, får ny kusk och leder länge. Mycket fin vinstchans!

Roliga Spiken:
Gomez är en klassklättrare som Christoffer berömde senast. Toppchans att runda allt..

Dragen:
Evin Boko har blivit över rejält från start då hästen haft innerspår men kommit till slut med rejäla spurter och vunnit båda.

Grant Boko var fyra i kriteriet och vann breeders i fjol. En häst som kommer till slut....

Iago Zon vann från bakspår i kalmar. Han kommer in i matchen om det blir utdragen spetskörning i loppet. Given spik/utgång...

Pastore Bob höll anständigt i spets senast, behövde loppet. Ny kusk nu och kanske kan det hålla hela vägen... 4%

El Mago Pellini var godkänd i harpers hanover, fick harva i spåren sista rundan samtidigt som han ödslade energi på omstarter. Han kan öppna rätt bra om Ludde trycker av och inte helt borta ur spets striden. Toppchans om han når dit 8%

bakom Tjacko zaz i avd7 är det vidöppet men jag framhåller Spitcam Jubb som åker långt i angeläget ärende.


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:53   #63
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag har valt att spika Nobel Amok och Canari Match. Med några 10-%-are kan utdelningen bli 70' och över. Ingen form hos stall Kolgjini. Garderar därför Rushmore Face och streckar inte stallets övriga hästar. Så här blev bolagssystemet.

1) 1,2,4,5,9 r6-8 (2 Geisha Sund tar ledningen och kan leda ro. Redén säger, att 4 In Toto Sund skall garders och absolut inte spikas. Walmann menar, att 5 Indoor Voices borde vara favoritspelad och undrar om inte experter och spelare sett hästens insatser på slutet. 9 Treasure Kronos är härdad mot stentuffa hästar i Europa. 1 Evin Boko blir mitt lyxstreck)

2) 1,2,3,4,6,7,8,12 r10-5 (gardera så länge plånboken räcker)

3) 6 r15-7 (för 6 Nobel Amok är det vinna eller försvinna. Bergh tar en lugn start från sitt springspår och körs till ledningen. Spik)

4) 3,4,5,9,11 r2-1 favoriten 4 är inte så startsnabb. Här bör man strecka några stycken. Stig H låter uppåt på 2 Sapajou på sin hemsida men är bara streckad till 4 %. Kom dock inte med på mitt system)

5) 4,5,7,8,11 r3-5 (8 Rushmore Face är bästa hästen med dåligt spår. Stallformen? Garderas)

6) 2 r3-5 (2 Canari Match har acklimatiserat sig sedan någon månad hos Redén). Hästen är bara fem år och under kraftig utveckling. Startsnabb och leder runt om. Spik)

7) 3,5,8 r2-1 (jag valde mellan att ha många streck i andra eller i detta. 5 Tjacko Zaz startade i Elitloppet. Campbell körde honom ytterst ovårdat i starten och Tjacko svarade med en hejdundrande galopp. Kan vara överlägsen i denna silverdivision. 3 Amazing Man är ingen bluff och har imponerat i de två senaste starterna i Sverige. 8 Monark Newmen har uselt spår men enorm kapacitet. Dessa tre prioriteras på min kupong. 6 Re Doc blev stekhet i ledningen senast och hoppade näst senast som favorit. 12 stallformen?)

Kostar 1500:-. Lycka till att ta del av jackpoten!

1 ) 9-4-5-2... Bör stå mellan dessa och nr. 9 körs offensivt.

2 ) A-hästar 12-4-6-2-1-7 B-hästar 3-8-10-5-9-11. Helgarderat !

3 ) Spik på nr. 6 Nobel Amok

4 ) A-hästar 5-11 B-hästar 4-1-9. Ymer Brick till ledningen och ev. kan Iago Zon ta ner samtliga över det långa upploppet om det blir hård körning.

5 ) Spik nr. 8 Rushmore Face. Bästa hästen.

6 ) A-hästar 3-2 B-hästar 5-6. Fire to the rain kan bli en svår nöt att knäcka från ledningen.

7 ) A-hästar 5-3 B-hästar 12-1-6-9

5760 rader och kostar 219,50 kr när det är reducerat.
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:53   #64
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1316
Standard

Dagens rad


5,9
4,3,12,2,7,10
6
9u,3,11,5,8
11,8,7
5u,2u,7,1,3,11,6
3,12,5,2,9,6,8,1
Krav minst 1u och 75k i utd.

Senast redigerad av haxx den 2017-06-25 klockan 14:54.
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 13:58   #65
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 890
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Finns inte...
Kolla länken som The_One har lagt ut här över.
emkungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 14:05   #66
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av emkungen Visa inlägg
Lite off topic men gå in på atg.se, klicka er vidare till v4 på kalmar och gå in på fliken stallsnack och lyssna på jonas oscarssons tankar från stall heiskanen. Vilken skön lirare alltså! Satt med ett leende hela intervjun!
Hahaha sicken skön och go kille
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 14:23   #67
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 629
Sharp$: 2909


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

skön kille hos Heiskanen


Kolla även atgplay.se
Där finns en till intervju om Veijos V75-hästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 14:36   #68
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Intressant inför dom två sista V4....

V4
Inlämnat: 2017-06-25, 13:46
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 14:45
Kostnad: 308,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Raspberrysky (5, 8)
2: 1, 11 (12, 6)
3: 3, 4, 6, 9, 10, 11, 13 (15, 7)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (11, 10)

1x2x7x11 = 154 rader.
154 x 1 x 2,00 kr = 308,00 kr.
Totalt: 308,00 kr.
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 14:47   #69
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Bravo Navarone är anmäld barfota runt om! Har bara gått så en gång tidigare och då vann han en bronsfinal. Att Ludde dessutom kör istället för Adrian är också ett stort plus! Måste med på lappen och jag spikar nog på DD.

Edit: Han har tagit 10 av sina 12 segrar med någon form av barfotabalans (Barfota bak eller runt om).
I min startlista lyser det rött = barfota runt om.

Jag tycker att Bravo är en riktigt bra häst, men varför klappade han igenom fullständigt senast? Borde väl bara ha brakvunnit när ReDoc galopperade...? Inget roligt att gå på en häst som (precis som ReDoc) klappar igenom fullständigt och inte har nåt svar alls sista biten mot ett gäng kameler....

Senast redigerad av Stankarn den 2017-06-25 klockan 14:50.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 14:50   #70
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Intressant inför dom två sista V4....

V4
Inlämnat: 2017-06-25, 13:46
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 14:45
Kostnad: 308,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Raspberrysky (5, 8)
2: 1, 11 (12, 6)
3: 3, 4, 6, 9, 10, 11, 13 (15, 7)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (11, 10)

1x2x7x11 = 154 rader.
154 x 1 x 2,00 kr = 308,00 kr.
Totalt: 308,00 kr.
Skit att dom inte intervjuade Ceka innan loppet. Lät ju nästan klar när Matteus intervjuade honom efter. Dessutom första barfota i hans regi. Hade varit fint inför sista om den varit med (även för mig)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 14:52   #71
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Skit att dom inte intervjuade Ceka innan loppet. Lät ju nästan klar när Matteus intervjuade honom efter. Dessutom första barfota i hans regi. Hade varit fint inför sista om den varit med (även för mig)
Du missade den på bfro? Det måste svida för en som lirar hårt på utrustningsändringar?
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 14:59   #72
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Intressant inför dom två sista V4....

V4
Inlämnat: 2017-06-25, 13:46
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 14:45
Kostnad: 308,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Raspberrysky (5, 8)
2: 1, 11 (12, 6)
3: 3, 4, 6, 9, 10, 11, 13 (15, 7)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (11, 10)

1x2x7x11 = 154 rader.
154 x 1 x 2,00 kr = 308,00 kr.
Totalt: 308,00 kr.
I feel your pain..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+2)
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 14:59   #73
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Du missade den på bfro? Det måste svida för en som lirar hårt på utrustningsändringar?
Den hade gått så i tidigare regi utan resultat som stack ut men Ceka hade enligt intervjun andra tankar om effekt det skulle ge hos honom. Synd som sagt att det kom ut först när loppet körts.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:03   #74
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 504
Sharp$: 3511
Standard

hej allihopa går o spika tjack i sista eller ? tack för svart ifall nej vem ska bli istället
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:04   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Nu är nya datorn i alla fall igång och V75 inlämnat. Dagens spikar är Nobel Amok, Iago Zon och Canari Match.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:12   #76
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Vart 8 Rushmore Face som spik.
Tror den blir släppt till spets efter ett tag.
Fredrik Persson släpper nästan alltid, och om det är Uhrbergh som sitter i spets har han gått ut och sagt at han vill ha rygg på Rushmore.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:24   #77
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

På min gryniga semesterlina ser och hör jag hur In Toto Sund drar ett bakben i värmningen. Jag hoppas att den ändå får starta, så den drar på sig feta procent. Jag tar bort den från ramen, jag är ju så skarp.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:24   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

In Toto Sund hade tur att Geisha hoppade. Annars hade det nog inte blivit någon ledning.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:25   #79
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Kan Bergh sluta köra nån gång? Totalt hopplöst att analysera lopp när han inte kan hålla en enda hästjävel i trav nuförtiden.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:28   #80
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kan Bergh sluta köra nån gång? Totalt hopplöst att analysera lopp när han inte kan hålla en enda hästjävel i trav nuförtiden.
Då måste du kommit fram till att det blir startgalopp för Nobel Amok med bike från springspåret i volten, eller?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:30   #81
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kan Bergh sluta köra nån gång? Totalt hopplöst att analysera lopp när han inte kan hålla en enda hästjävel i trav nuförtiden.
Ja man flög direkt!!! Jag får spela lite på Casino istället
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)

Senast redigerad av The_One den 2017-06-25 klockan 15:33.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:33   #82
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Japp man flög direkt

Två dagars arbete i lopparkivet förgäves :-/

Värsta som finns att spricka i första
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:34   #83
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Då måste du kommit fram till att det blir startgalopp för Nobel Amok med bike från springspåret i volten, eller?
Skulle inte förvåna mig men jag tror han grejar det. Om inte Jormas pisk är där och stör igen...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:40   #84
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Japp man flög direkt

Två dagars arbete i lopparkivet förgäves :-/

Värsta som finns att spricka i första
Samma här, grävt djupare än någonsin i lopparkivet och rankade ner vinnaren pga dödensrisk. Dock fortfarande med på det stora systemet men flög på alla "quisslingar"

Skräll nu please :-)
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:40   #85
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Sluta nu och prata skit i liven om hästar som "bryter"........./In Toto Sund
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:41   #86
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 14
Sharp$: 31
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Funderar starkt på att chansspika Ymer Brick. Låter mer och mer som spets, och kanske slut? Minst utgång. Någon som hört något från kusken Ken än? Hans chans måst ju vara att köra offensivt tycker jag!
Håller med tycker det ser bra ut toppspåret desutom
harry06 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:42   #87
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Provar en voltstartstvilling: 3,6,7
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:43   #88
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Riktig fulstyrning av Uhrberg....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:45   #89
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Synd att Uhrberg skulle gå upp och tokpressa, Wiman hade spårat runt annars.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:46   #90
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Såja...man blir lika förvånad varenda gång som spelarkollektivet gör en nybörjare från tolfte spår till favorit...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:46   #91
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Synd att inte sjuan orkade lite till, men det duger med fyran till nio procent.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:48   #92
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Gotland, Wiman är en startsnabb kusk. Har mycket stor chans att susa till ledningen med Hennig från springspåret. Han har nyligen vunnit och varit tvåa på Valla och vann senast ett skitlopp på Visby. Dagens lopp är med undantag av 12 Gomez, ett mycket jämnt lopp. Hennig är ett fynd till 4 % och har kapacitet att skrälla till 17 ggr fläsket. Men skrik inte ut den - vi behåller den för oss själva.
F---n Gotland! Vi var nära.
Jag fick med vinnaren - men ändå. Rätt tänkt.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:49   #93
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Riktig fulstyrning av Uhrberg....
et är väl bättre att Håkan sopan Persson , läser reglementet. hoppas han får böter.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:49   #94
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 748
Sharp$: 9148
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
F---n Gotland! Vi var nära.
Jag fick med vinnaren - men ändå. Rätt tänkt.
Jo mitt platsspel satt som en smäck men hundringen på vinnarspelet vore lite roligare om Johan sluppit Uhrberg...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:52   #95
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Nu ska vi se om Bergh kan göra en Ola Toivonen och pricka öppet mål.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:56   #96
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Nu ska vi se om Bergh kan göra en Ola Toivonen och pricka öppet mål.
Jag räknar med att han får iväg hästen och med springspår så ska han ju slippa bli störd.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:57   #97
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Trodde på Trot Kronos i söndags . Skönt att man kan lira den fortfarande hos legolas bet trots att den varit struken i 3-4 dagar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2), Helge (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:57   #98
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Vad är oddset på att Bergh kör galopp igen?
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 15:58   #99
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Nu ska vi se om Bergh kan göra en Ola Toivonen och pricka öppet mål.
Du menar att vi ska få se om han gör en "Linus Wahlqvist"...?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:01   #100
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Lirade 1 kr vinnare på trot Kronos hos dom precis. Blir det inte återbetalning så har man upptäckt ännu ett fel hos dom. Kanske får en t shirt till i present då ��
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cleon_9 (+2), hugotheboss (+2), Helge (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:02   #101
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Nu får vi se om Bergh kan göra en Berghare och vinna Kalmarsundsstayern som han gjorde förra året.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:04   #102
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Noterat: Örnen lekte idag med dem. Jeflar vad han bara drog undan på upploppet. Det var en Ferrari mot ett gäng Citroen
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:10   #103
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Gick bättre nu när Jormas pisk var struken.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:10   #104
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Trodde på Trot Kronos i söndags . Skönt att man kan lira den fortfarande hos legolas bet trots att den varit struken i 3-4 dagar.
Läge att tvätta lite svarta pengar...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:10   #105
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Odramatiskt! Hoppas på rejäl körning i nästa lopp, men jag vet inte om de vill gasa idag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:11   #106
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Nu får vi se om Bergh kan göra en Berghare och vinna Kalmarsundsstayern som han gjorde förra året.
Tack Bergh
Bra att man inte garderade storfavoriten.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:18   #107
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Tack Bergh
Bra att man inte garderade storfavoriten.
Japp det var allas spik i omgången! Bra spikat!
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:21   #108
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Japp det var allas spik i omgången! Bra spikat!
Flera av betaltjänsterna försökte fälla den. Spelvärde hade den inte ens rankad som etta. Deras ranking är dock baserad just på spelvärde .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:24   #109
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Spelet på Trot Kronos hos legolas har i resultatredovisningen nu noterats som ogiltigt. Min spelade enkrona återbetald. Varför inte stryka strukna hästar i spellistan innan loppet ?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:26   #110
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Flera av betaltjänsterna försökte fälla den. Spelvärde hade den inte ens rankad som etta. Deras ranking är dock baserad just på spelvärde .
Det är väl inte helt fel! Det är inte långt ifrån himmel till helvete dvs trav /galopp .Det hade förmodligen spelat på galopp
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:26   #111
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Lirade 1 kr vinnare på trot Kronos hos dom precis. Blir det inte återbetalning så har man upptäckt ännu ett fel hos dom. Kanske får en t shirt till i present då ��
Då ringer dom dig snart igen
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:26   #112
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spelet på Trot Kronos hos legolas har i resultatredovisningen nu noterats som ogiltigt. Min spelade enkrona återbetald. Varför inte stryka strukna hästar i spellistan innan loppet ?
Handlar väl om omsättning? Att försöka få upp omsättning till vilket pris som helst...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:28   #113
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Japp det var allas spik i omgången! Bra spikat!
Kul att du är spydig.
Hälften av de system jag sett här har garderat och hälften spikat Nobel Amok.
Gissa vilken hälft, som fick råd att gardera i andra och få med Shorthanded Jag?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:29   #114
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Satan vilken kuse Lövgren.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:30   #115
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Härligt! Den spiken satt som en smäck.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:31   #116
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Jösses va fort det gick en bit på slutet 56 km/h. Synd att Stepping Spaceboy inte han fram!

Senast redigerad av The_One den 2017-06-25 klockan 16:33.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:31   #117
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Ojojoj, först Stefan Persson från tolfte spår igår - och för en gångs skull sitter inte Lövgren och idiotmetar i kön....nä, nu får man nog f-n rita ett kors i taket inne i köket, nu har både Persson och Lövgren vunnit klart på V75 i år....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:31   #118
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 140
Standard

Alltså Söderqvist... vars fan brister det. Vinner ju lätt om han är lite mer aktiv


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Capeee (+10)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:31   #119
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Kör inte Ludde galopp i nästa väntar ny jackpot på lördag på Bergsåker.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:32   #120
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Tror ni Ludde gör en Staffan Tapper?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:34   #121
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Känns som att det hänger på om Örjan vinner sjätte.

Avd
1: 2, 4, 5, 9 (1, 6)
2: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 12 (6, 5)
3: 6 Nobel Amok (7, 9)
4: 11 Iago Zon (4, 5)
5: 4, 5, 8, 11 (2, 7)
6: 2 Canari Match (3, 5)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 12 (8, 4)

V5

Avd
1: 6 Nobel Amok (15, 2)
2: 1, 3, 4, 5, 11 (9, 8)
3: 4, 5, 8, 11 (7, 1)
4: 2 Canari Match (3, 5)
5: 1, 2, 3, 5, 6, 12 (8, 4)

Senast redigerad av Shooter den 2017-06-25 klockan 16:36.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:34   #122
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ojojoj, först Stefan Persson från tolfte spår igår - och för en gångs skull sitter inte Lövgren och idiotmetar i kön....nä, nu får man nog f-n rita ett kors i taket inne i köket, nu har både Persson och Lövgren vunnit klart på V75 i år....
Du ska se att Lugauer tar hem Kalmarsundspokalen oxå...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:36   #123
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Eftersom vi klev av på Indoor V, så blev det en chans-V5 ist.

V5
Inlämnat: 2017-06-25, 16:52
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 17:05
Kostnad: 128,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 9, 12, 15 (2, 7)
2: 3, 5, 9, 11 (4, 1)
3: 7, 8 (11, 5)
4: 3 Fire to the Rain (2, 5)
5: 2, 3, 5, 12 (1, 6)

4x4x2x1x4 = 128 rader.
128 x 1 x 1,00 kr = 128,00 kr.
Totalt: 128,00 kr.
Rättningskod: KOM IGEN NURÅ
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:36   #124
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Undra hur mycket skumpa han har druckit han som är toastmaster på banan! .........
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:41   #125
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Dags för första torskspelet, vi tror att Fredde Ryggradslös tar spets och släpper till favoriten. Sen kör Ludde undan 150 meter kvar och då får man 3500kr tillbaka på den raka tvillingen.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:41   #126
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kör inte Ludde galopp i nästa väntar ny jackpot på lördag på Bergsåker.
Jag har spikat Sobel Conway där och hoppas gasfoten kör hela vägen eller hoppar
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:44   #127
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

En Kalmar tvilling 4-1-3 runt om
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:45   #128
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag har spikat Sobel Conway där och hoppas gasfoten kör hela vägen eller hoppar
Ser att legolas programmerat in 17.58 som starttid i nästa lopp mot 17.50 hos atg, så jag testar ett vinnarlir hos dom sisådär kl 17.56 om deras manuella rutiner inte stänger loppet för spel tidigare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:46   #129
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ser att legolas programmerat in 17.58 som starttid i nästa lopp mot 17.50 hos atg, så jag testar ett vinnarlir hos dom sisådär kl 17.56 om deras manuella rutiner inte stänger loppet för spel tidigare.
hehehe....... sådan har ju hänt
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:47   #130
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ser att legolas programmerat in 17.58 som starttid i nästa lopp mot 17.50 hos atg, så jag testar ett vinnarlir hos dom sisådär kl 17.56 om deras manuella rutiner inte stänger loppet för spel tidigare.
Fniss, du är min idol! Vilken hjälp dom får av dig, de borde bli rikligt tackad.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:48   #131
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
hehehe....... sådan har ju hänt
Någon person ska stänga loppet för spel om rutinerna funkar nu när dom lagt in starttid i systemet 8 min senare än atg.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:49   #132
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Nu vill jag se om Farmer Jack är så bra som Persson sagt. Ska nog kunnat ta ledningen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:50   #133
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu vill jag se om Farmer Jack är så bra som Persson sagt. Ska nog kunnat ta ledningen.
Farmer J är nog nog så bra. Frågan är väl om Persson är lika kass som vanligt...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:52   #134
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
I feel your pain..
Hann med lite plåster på såren men absolut inte ens i närheten av tröst....

LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2017-06-25, 15:29
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 15:31
Kostnad: 110,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Tornatore Grif
2: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12

11 x 10,00 kr = 110,00 kr.
Totalt: 110,00 kr.
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:55   #135
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu vill jag se om Farmer Jack är så bra som Persson sagt. Ska nog kunnat ta ledningen.
....och DÄR fegade Persson ur.....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:56   #136
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Nån borde tala om för Ludde att andra ytter är en rätt bra position.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Gotland (+5), SO (+4)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:57   #137
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag har spikat Sobel Conway där och hoppas gasfoten kör hela vägen eller hoppar
Snygg spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:57   #138
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Uhrberg får nog ta och blåsa nu!!! Hur kör han?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+25)
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:57   #139
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Farmer J är nog nog så bra. Frågan är väl om Persson är lika kass som vanligt...
Tyvärr så blev det ingen ledning där, men jag är nöjd med Peters häst som vinnare. Nu hänger allt på Örjan i nästa. Får en känsla av att han kan ta ledningen. Hoppas på det.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 16:58   #140
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Thomas Uhrberg...

Nytt huvudlag, i ledningen när det sista är kvar att köra, släpper gratis bara för att Ludde kommer...

Killen har fått för mycket mangel på jägers genom åren, det har satt sig hårt!
Stackare.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:02   #141
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Thomas Uhrberg...

Nytt huvudlag, i ledningen när det sista är kvar att köra, släpper gratis bara för att Ludde kommer...

Killen har fått för mycket mangel på jägers genom åren, det har satt sig hårt!
Stackare.
Lät som risk för det i intervjuerna då det mesta handlade om stochampionatskvalen som den ska ut i snart.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:02   #142
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Hade Uhrberg hoppats på en extra slag eller som i golfen? Pajas styrning! Vem fan släpper varvet kvar?
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:03   #143
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tyvärr så blev det ingen ledning där, men jag är nöjd med Peters häst som vinnare. Nu hänger allt på Örjan i nästa. Får en känsla av att han kan ta ledningen. Hoppas på det.
"tyvärr"? Sanningen är ju att Fegarslet fegar ur, tar upp så fort han ser att ett annat ekipage laddar. Så jävla nöjd att det häxar för honom, från en dödens till en ny dödens! Så går det när man fegar ur sig från start!

Totalt inkompetent i sulkyn, hoppas väl att det ska bli en trevlig avslutning på Malta...om 4-5år....

Senast redigerad av Stankarn den 2017-06-25 klockan 17:04.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:05   #144
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Hade Uhrberg hoppats på en extra slag eller som i golfen? Pajas styrning! Vem fan släpper varvet kvar?
Fredrik Persson. Stefan Persson. Håkan K Persson. Tomas Pettersson. Kenneth Haugstad. * Djuse. Bara för att nämna några som köpt ryggraden från Tempur.....

Senast redigerad av Stankarn den 2017-06-25 klockan 17:07.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:08   #145
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
"tyvärr"? Sanningen är ju att Fegarslet fegar ur, tar upp så fort han ser att ett annat ekipage laddar. Så jävla nöjd att det häxar för honom, från en dödens till en ny dödens! Så går det när man fegar ur sig från start!

Totalt inkompetent i sulkyn, hoppas väl att det ska bli en trevlig avslutning på Malta...om 4-5år....
Det är den ena biten, den andra är att Uhrberg borde ha släppt till honom när han ändå ville ha en rygg.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:09   #146
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

hmm spitcam jubb skall köras mot ledningen tydligen! kan det bli en solfjäder som räddar den?
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:14   #147
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Jaha, dags för dagens andra torskspel. Det får bli 1000kr VP på 5 El Mago P. Kanske ska göra en tvilling mot 1,6,7,8,11?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:16   #148
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
hmm spitcam jubb skall köras mot ledningen tydligen! kan det bli en solfjäder som räddar den?
Nej!!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:18   #149
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Snygg spik.
Tack, står vid utbetalningsluckan och väntar för sju rätt nu
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:23   #150
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Det var ju jävligt onödigt av Kilhström. Hade han bara bevakat sitt andraspår så hade han fått ta över ledningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:24   #151
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

B.B.S. Sugarlight var given vid gardering, men nu sket det sig.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:26   #152
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

För något år sedan hade BBS Sugarlight varit storfavorit i detta gäng. Skönt för Sohlberg att den inte är slut.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:26   #153
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

men sjutton då jag sa tack för kaffet när Rod Stewart fick luckan men NÄ!!!!! Hände ingenting!!!
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:29   #154
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

BBS gav sköna 18,00 på Racebets idag när man spelade på fast odds

Helt sjukt vad feg jag var som bara spelade 200. Han mötte ju absolut ingenting förutom EMP som var ute på helt fel distans. Tränaren lovade ju samma form som på elitloppsdagen med
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:30   #155
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 504
Sharp$: 3511
Standard

fattar inte varför han örjan laddat??dum skalle
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:30   #156
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Duktig kusk som kör intelligent.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:32   #157
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Sluta nu och prata skit i liven om hästar som "bryter"........./In Toto Sund
Jag har gjort misstaget så många gånger nu att jag måste lära mig något. Så fort jag är bortrest, inte haft tid att läsa på eller är allmänt stressad så lyssnar jag för mycket på liven. Jag tycker den brukar ge mig mycket när jag sitter med den som bakgrundsljud, men när jag bara har tio minuter och dyker in för att ändå lägga en rad så blir det alltid fel när jag försöker ta till mig deras intryck. Studiofolket är generellt en katastrof som gubbmaffia, men Matteus är ju värd varenda sekund man ger honom. Men som sagt, när man är stressad blir det lätt fel.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:32   #158
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-06-25, 18:03
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 18:20
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 B.B.S.Sugarlight
2: 2 Aron the Baron

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.


V3
Inlämnat: 2017-06-25, 17:40
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 18:20
Kostnad: 540,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7, 11
2: 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12
3: 6 Evazan Am

6x9x1 = 54 rader.
54 x 1 x 10,00 kr = 540,00 kr.
Totalt: 540,00 kr.


Kämpa....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:33   #159
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Bra Mario din favo häst vann..... jag trodde inte lika mycket på den tyvärr. Ibland kan även gamla kameler glänsa till
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:33   #160
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Hmm! Jag får bara svartruta på ATG Live helt plötsligt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:34   #161
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
För något år sedan hade BBS Sugarlight varit storfavorit i detta gäng. Skönt för Sohlberg att den inte är slut.
Sedan har du ju alla som konstant skrivit ner den totalt från bakspår. Men du har rätt i att det var ett skitgäng den mötte. Jag hade Harry rankad tvåa, det säger en del om vad jag ansåg om klassen...
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:34   #162
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
men sjutton då jag sa tack för kaffet när Rod Stewart fick luckan men NÄ!!!!! Hände ingenting!!!

1 Rod Stewart (Wilhelm Paal) är upp och ner. Det är många i loppet som är som han. Han vill inte riktigt vinna längre verkar det som. Trodde han skulle vinna i Gävle. Han är i ordning, det är inget fel på honom, men han vill inte riktigt. Blir nog tredje inner och då blir det pengar, säger Jerry Riordan.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:37   #163
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Man får kompensera dagens torsklir i sista loppet. Veijohäst första barfota och Love You i blodet kan väl bara sluta på ett sätt. Synd bara att sånt blir ospelbart numera oddsmässigt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:40   #164
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag har spikat Sobel Conway där och hoppas gasfoten kör hela vägen eller hoppar
Jag fegade och dubblade efter den grymma värmningen på SC. Det känns bra för mig personligen, men det är inget i förhållande till att ha spikat motbudet, bra där!
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:41   #165
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

10-11 ggr på aron får man rädda dagen med!!
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:46   #166
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Snyggt av Kajan, men jag är jävligt less på Örjans bortkörning i loppet före.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:46   #167
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Stallet om Spitcam Jubb: "Förra gången sade jag att han skulle vinna. Den här gången får jag vara försiktig, jag säger bara att den inte förlorar!". FY FASEN VAD HÄRLIGT! Vilken kuse!

Senast redigerad av Shizznit den 2017-06-25 klockan 17:48.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:47   #168
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Spitcam Jubb kan inte springa så fort men går hela vägen som man brukar säga

Själv tar jag på mig dumstruten som inte spelade vinnare på den när jag hade den som spik på DD! Hallå!

Antar jag är magsjuk.......

Senast redigerad av The_One den 2017-06-25 klockan 17:50.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:48   #169
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Snyggt av Kajan, men jag är jävligt less på Örjans bortkörning i loppet före.
Surt. Det kostade dig nog 40-50 lax
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:48   #170
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Surt. Det kostade dig nog 40-50 lax
Ja, och det var nära igår också men slutade med sex rätt. Saknar det lilla sista.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:50   #171
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Fan vilken stark häst som kunde komma tillbaks!! Trodde Bravo skulle vinna när han tog ledningen på upploppet.

Satte en hundring vinnare på Spitcam Jubb eftersom jag missade honom på min chans dubbel.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:52   #172
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Fan!!! Fan!!!

V75
Inlämnat: 2017-06-25, 16:19
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 In Toto Sund (2, 5)
2: 2, 3, 4, 6, 12 (1, 7)
3: 2, 6, 15 (7, 9)
4: 1, 5, 9, 11 (3, 4)
5: 11 Sobel Conway (5, 7)
6: 2, 3, 5, 11 (7, 6)
7: 3, 5, 12 (2, 11)

1x5x3x4x1x4x3 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: HVP +++ BMN

Troodde Bravo hade det. Mår fan piss nu
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 17:59   #173
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Är Perra kickad igen nu?
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 18:00   #174
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 19
Sharp$: 386
Standard

Snygga spikar


Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Fan!!! Fan!!!

V75
Inlämnat: 2017-06-25, 16:19
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 In Toto Sund (2, 5)
2: 2, 3, 4, 6, 12 (1, 7)
3: 2, 6, 15 (7, 9)
4: 1, 5, 9, 11 (3, 4)
5: 11 Sobel Conway (5, 7)
6: 2, 3, 5, 11 (7, 6)
7: 3, 5, 12 (2, 11)

1x5x3x4x1x4x3 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: HVP +++ BMN

Troodde Bravo hade det. Mår fan piss nu
Otur, värd ett bättre öde...
Shabrak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 18:05   #175
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Fick ändå 7900. Men snacka om tröst... vafan bravo var ju stenklar. Synd bara att spitcam jubb var i så bra ordning. Tog bort honom bara för att han varit så dålig på sistone. Nästan lite slutkörd
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 18:07   #176
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Fan!!! Fan!!!

V75
Inlämnat: 2017-06-25, 16:19
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 In Toto Sund (2, 5)
2: 2, 3, 4, 6, 12 (1, 7)
3: 2, 6, 15 (7, 9)
4: 1, 5, 9, 11 (3, 4)
5: 11 Sobel Conway (5, 7)
6: 2, 3, 5, 11 (7, 6)
7: 3, 5, 12 (2, 11)

1x5x3x4x1x4x3 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: HVP +++ BMN

Troodde Bravo hade det. Mår fan piss nu
Ja vi har alla vart med om detta! Jag har missat +++mille med en 0,5 meter. Ledaren bara drog iväg och sedan vart avslagen precis innan mål......Jag lider med dig

Senast redigerad av The_One den 2017-06-25 klockan 18:09.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 18:10   #177
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 19
Sharp$: 386
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Fick ändå 7900. Men snacka om tröst... vafan bravo var ju stenklar. Synd bara att spitcam jubb var i så bra ordning. Tog bort honom bara för att han varit så dålig på sistone. Nästan lite slutkörd
Håller med, men utan galopp hade ju favoriten 5 vunnit...
Shabrak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 18:14   #178
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Är Perra kickad igen nu?
Tycker du sköter dig bra så tror inte moddarna ska göra något åt ditt 211:e nick
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-25, 20:32   #179
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shabrak Visa inlägg
Håller med, men utan galopp hade ju favoriten 5 vunnit...
35.000 på sjuorna om femman hade vunnit. Synd o klaga. Nu fick man nöja sig med sexorna istället
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td