Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-02, 19:07   #1
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

V75 Halmstad 8/7


Bjuder omgångens svåraste lopp på svårigheter för er?
Ston+lärlingar i avd.4
SNOW ANGEL är svaret för er som vill spika er ut ett dilemma
Lyser barfotan ännu en gång runt om spika!
Kördes passivt senast,hade vunnit annars.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2), Kocken14 (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-02, 19:53   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Ruggigt svår omgång. Ingen vidare klass heller på flera av loppen för att vara lördags V75. Torsdagens V75a ser betydligt mer hanterbar ut.

V75-1

Otroligt dåligt klass 1 försök. Fancy Flair är kanske den som varit ute i tuffast lopp och borde väl ha bra chans. Men loppet känns vidöppet

V75-2

Aron Palema känns spontant hetast, men Micke J Andersson ingen V75 kusk av samma kaliber som Erik A eller Åke Svanstedt. Blir nog lite spelvärde nu på Tjacko Zaz. Var närmast ospelbar sist i Kalmar. Hoppade då igen.

King City oerhört kapabel, Hur är formen på den ? Bravo N räknas alltid men spåret ?

V75-3

Här blir nog Gilda Newport extra stor favorit när många andra lopp är så svåra. Men hon imponerade kanske inte lika mycket i försöket i måndags som på Solvalla elitloppshelgen och kusken är också ett frågetecken i storloppssammanhang väl.

V75-4

Lärlings och ungdomslopp. . Skönt att det kom en klaring ovan i det loppet för det ser vidöppet ut för mig och extra svårt i dessa lopp att räkna på hur det blir kört.

V75-5

Helt ok försök för lägsta klassen. Athos Race favorit igen ? Dom som spikat den på V75 har inte blivit rika hittills. Smaskigt läge dock och hittar ingen häst av Bruno Bagheeras kaliber i detta fält som vann loppet den var ute i senast.

V75-6

Härligt lopp för att vara en vanlig gulddivision. Kan nog bli körning här med hästar som Mosaique Face och Ringostarr Treb från smaskiga spetslägen.

Bästa hästen Cruzadon men det som oroar är ett detta inte är något större lopp och inte alltid Melanderhästar är toppade då. Det såg vi senast igår med Volstead. Undrar hur matchningsplanen ser ut för hästen. Är detta ett lopp inför något storlopp inom kort kanske man inte ska förvänta sig att den presterar på topp och går max utrustad.

Day Or Night In och Spring Erom räknas tidigt om det som troligt blir körning här.

V75-7

Här blir nog Nobel Amok stor favorit. Helt annan uppgift nu dock än i Kalmarsundsstayern senast. Måste kolla lite lopp i arkivet innan jag kan bedöma om det blir en berättigad favorit.

Iago Zon imponerade också i Kalmar och den vann sitt lopp på en låg 12 tid medan Nobel Amok vann på en 16 tid.

Say That Again väldigt startsnabb har jag för mig. Bra spår då.


Som sagt en ruggigt svår omgång att bena ut och här finns det verkligen potential till stor utdelning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1), Migge (+5), Torstens (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-03, 09:31   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Två intressanta skoryck på lördag.


Caddie L ska enligt intervju med K Haugstad i travronden i morgon ffg tävla barfota runt om. Oerhört intressant. Galopp eller 20 m bättre?

Ringostaar Treb ska man rycka alla skor och alla skydd på i gulddivisionen. Aldrig tävlat barfota runt om i Sverige.

Sen lite andra skoryck, huvudlags och vagnförändringar med men detta känns hetast.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Heppson (+1), hugotheboss (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 15:04   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Bjuder omgångens svåraste lopp på svårigheter för er?
Ston+lärlingar i avd.4
SNOW ANGEL är svaret för er som vill spika er ut ett dilemma
Lyser barfotan ännu en gång runt om spika!
Kördes passivt senast,hade vunnit annars.
Barfota&Jänkarvagn som senast blir det,obrukad i mål.
Rygg på spetshästen(nr.3) borde betyda bra resa,minst tvåa i mål eftersom mina vinnare har en tendens att bli detmen vad kan man begära på en 5%?
Nu ser jag att TT har rankat den som A-häst så det blir väl tyvärr lite skrik på denna ide,men det brukar vara + när jag+TT är överens

Så spiken kvarstår 6 lopp kvar
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 15:30   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Barfota&Jänkarvagn som senast blir det,obrukad i mål.
Rygg på spetshästen(nr.3) borde betyda bra resa,minst tvåa i mål eftersom mina vinnare har en tendens att bli detmen vad kan man begära på en 5%?
Nu ser jag att TT har rankat den som A-häst så det blir väl tyvärr lite skrik på denna ide,men det brukar vara + när jag+TT är överens

Så spiken kvarstår 6 lopp kvar
Jag har ryggat delvis. Har den som platsobjekt hos Unibet på ett antal dubblar. Tror platsoddset var 3,50. Hoppad det gasas som det ofta gör i lärlingsloppen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 16:02   #6
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag har ryggat delvis. Har den som platsobjekt hos Unibet på ett antal dubblar. Tror platsoddset var 3,50. Hoppad det gasas som det ofta gör i lärlingsloppen.
Bra att du tror på mig Olledärför som jag skrev om denna så tidigt,förra
Lördagen hade jag en ännu värre ide i avd.2. Eva I.H som hade vunnit utan oflyt.
Bestämde då att inte hålla på ideer som jag har, hur konstiga dom än kan verka.
Så hoppas nu på boost för självförtroendet.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 16:11   #7
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Varför vill ingen strecka 6.Tinamo Jet bara 2% fattar nada.

Det här vinner Tinamo Jet
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 19:22   #8
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Menar Jeppe Juel verkligen allvar med att han ska svara tjacko zaz så är det givet att gå emot denne. Hade räknat med att han skulle göra i rygg på ledaren här. Får Tjacko gå utvändigt så är han ju löjligt överstreckad. ÄVen om jag tror att det är dags för ett rikigt bra lopp från hans sida
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 19:26   #9
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Varför vill ingen strecka 6.Tinamo Jet bara 2% fattar nada.

Det här vinner Tinamo Jet
Du verkar ha en förkärlek för ickevinnare...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 20:03   #10
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3055
Standard

Nu när Melander inte fick chansen att maxa Dominion Beach och Örjan blev segerlös, kan det inte bli så att Lavidaloca och Örjan får vinna imorgon istället? Finns det några helstängda huvudlag att utnyttja på henne? Någon som vet? Fick bara en känsla efter gårdagen att de vill ha revansch..... och Örjan har ju vunnit storlopp förr
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 20:08   #11
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-2

Hur ska man göra med 3 Tjacko Zaz?
Han är väl 50 m bättre än konkurrenterna. Och måste galoppera för att förlora. Han kan få dödens utanför 2 Tonicetobetrue. Om inte tömningen senast sitter i benen bör han ändå räcka.
Annars är loppet vidöppet.
Antingen spik 3 eller 1,2,3,4,11. Eller alla elva.

Senast redigerad av mackpeter den 2017-07-07 klockan 20:11.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 20:14   #12
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

@mackpeter, hör nurmos funderingar 6:20 in https://www.atgplay.se/video/2017070...ninforhalmstad
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 20:19   #13
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag ska ge ett lite udda svar; du ska behandla honom OLIKA på samma system
Spelar man reducerat, vilket jag anser är det enda sättet att spela, kan man detaljstyra hur man hanterar hästen, rad för rad.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2

Hur ska man göra med 3 Tjacko Zaz?
Han är väl 50 m bättre än konkurrenterna. Och måste galoppera för att förlora. Han kan få dödens utanför 2 Tonicetobetrue. Om inte tömningen senast sitter i benen bör han ändå räcka.
Annars är loppet vidöppet.
Antingen spik 3 eller 1,2,3,4,11. Eller alla elva.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 20:25   #14
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jag ska ge ett lite udda svar; du ska behandla honom OLIKA på samma system.
Spelar man reducerat, vilket jag anser är det enda sättet att spela, kan man
detaljstyra hur man hanterar hästen, rad för rad.
Fördelen med reducerat är att man kan spela en "Olle".

Vinner den så har man den med.
Förlorar den så streckas den ej.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 20:30   #15
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det där förstod jag inte.
Fördelen är att du kan ta med den i kombinationer som lönar sig, och ta bort den i kombinationer som inte lönar sig.
Du får själv fundera ut vilka de är, eftersom de styrs av din "money management".

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Fördelen med reducerat är att man kan spela en "Olle".

Vinner den så har man den med.
Förlorar den så streckas den ej.

Mvh Uffe
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 20:37   #16
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2

Hur ska man göra med 3 Tjacko Zaz?
Han är väl 50 m bättre än konkurrenterna. Och måste galoppera för att förlora. Han kan få dödens utanför 2 Tonicetobetrue. Om inte tömningen senast sitter i benen bör han ändå räcka.
Annars är loppet vidöppet.
Antingen spik 3 eller 1,2,3,4,11. Eller alla elva.
Man spikar 4 King City som vinner på speed (bf runt om) när Tjacko Zaz tröttnat på att ligga i dödens på Tonicetobetrue.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 20:38   #17
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det där förstod jag inte.
Ursäkt Putte, försökte mej på lite humor denna sena timme.

Allvarligt så har jag läst om teorin men aldrig sett den i praktiken.

Även den mest rutinerade HPT-aren kör ju
ABCD med lottotouch och inget mer.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 20:49   #18
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kanske det, ämnet är inte helt enkelt.
Att det handlar om att lira så man går med vinst fattar alla, men sedan blir det lite svårare.
Med lite träning kan man konstruera system som "är adaptiva" och exempelvis bara tillåter 1 dunderfavorit om det samtidigt vinner en skräll, eller vad man nu vill ha för villkor för att raden ska vara lönsam att spela.... i längden.

Mvh / p.

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Ursäkt Putte, försökte mej på lite humor denna sena timme.

Allvarligt så har jag läst om teorin men aldrig sett den i praktiken.

Även den mest rutinerade HPT-aren kör ju
ABCD med lottotouch och inget mer.

Mvh Uffe
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 21:15   #19
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5122
Standard

Min syn på omgången i morgon på V75
Följs som vanligt sittande på en stol vid mållinjen, har varit på sprintermästarmeetinget sedan Serena med C.Nylander vann Sprintermästaren 1992.

Avd 1- Får vi se en Untersteiner show i år??
Tror faktiskt inte att så blir fallet.
Här är min första häst ett annat hemmaekipage 2 Bonnies Celebrity som fått ett ok läge och här är det säkert påställt, 7 Upstream i spets, Magic Happens krigandes i dödens och i rygg ledaren sitter Christofer och får luckan 200 kvar och vi får se ettrig spurt och skrällen är ett faktum

Avd 2- Släpper inte 1 This is it NO som fått ett smaskigt läge, streckad på endast 3% måste med på kupongen, vore väl konstigt om inte 3 Tjacko Zaz lopp sitter i , måste ju varit riktigt trött i mål efter galopp och resten av loppet i dryga spår.Här garderar det med 1,2,4,5,11

Avd - 3 Stosprintern
Spikar Gilda Newport som bara lär sjunka i streckprocenten
Tackar

Avd - 4 Min förstahäst i detta svåra lopp är 12 Oceanic Clearance, sedan har jag haft med 9 Above All och 15 Twins Cindy på slutet. Men gardera

Avd - 5 Här tror jag att Untersteinerfansen får jubla 8 Masterglade till runt 10 % är vinnaren, men 2,5,6 måste med.

Avd - 6 Gulddivisionen här luktar väl full fart och sagan med Spring Erom fortsätter, visst fasen vinner han detta när de gasat klart där framme så går Christofer gå till vinnarcirkeln igen och Widegren hyllas (är nog riktigt iordningställd/Spring Erom)
Och blir veckans andra spik.

Avd 7 - 3 Says that Again kör han i spets? Då kan det räcka långt men 3,4,5,10,11 då klarar man sig.

Spik of the week
Avd 3 Gilda Newport

Miljondragen
Avd 1 Bonnies Celebrity
Avd 2 This is it NO
Avd 6 Spring Erom
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 21:32   #20
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Men alltså är det någon som har fått höra nåt från goopen om hur han kommer köra i första avd? För han håller ju spets med Explosive Zon som står PERFEKT inne i loppet. Kommer han släppa till Erik när den kommer direkt eller kör han i spets?
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 21:36   #21
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 33
Sharp$: 273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Man spikar 4 King City som vinner på speed (bf runt om) när Tjacko Zaz tröttnat på att ligga i dödens på Tonicetobetrue.
Tjacko Zaz pressade till ledning på 06/500 för tre starter sedan. Hur ska Tonicetobetrue matcha det? Gick sedan undan enkelt och vann på 09,5/1640a. Nurmos tror ingen galopp nu, och att den kan bättre. Vem ska matcha det?

Just King City är den enda som rekordmässigt kan svara Tjackos tid. Satt 2014 i USA på miles-bana som tvåa i loppet... Har sedan som bäst gått 10,4/1640 (bl.a. i Tjacko-loppet) utan att ta något nämnvärt till slut. Övriga behöver rekordsänka 1,5-2 sekunder för att vara i närheten av Tjacko.

Nu när Nurmos "lovar" galoppfritt finns ingen anledning slösa streck i loppet.

Edit: 68% är dock svintråkigt...

Senast redigerad av snasl den 2017-07-07 klockan 21:47.
snasl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 22:02   #22
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Hur spikar vi imorgon?

1) Min rådgivare satt en halvtimme med Peter Untersteiner i selkammaren. Det låter som att 10 Magic Happens är en spik. Förra gången de hade ett selkammarmöte fick vi också klartecken, vilket lönade sig rejält.

2) 3 Tjacko Zaz vinner normalt detta lopp med "halva upploppet". Men han felade i Elitloppets kvalheat. Johnny tar på sig skulden till galoppen senast. Tränaren Timo Nurmos mer eller mindre garanterar vinst här. Jeppe Juel säger, att han kör till spets med 2 Tonicetobetrue och svarar ledningen mot vem som än kommer. Hugotheboss säger, att då vinner 4 King City.

3) 3 Gilda Newport imponerar med en massa vinster. Men vi känner oss osäkra på en tysk okänd kusk. Känns säkrare med 6 Caddie Lisieux, som går bfro ffg. Ston. Skall man behöva strecka 1,2,3,4,5,6?

4) Här har jag ett insidetips på 6 New Devotion.

5) 3 Athos Race tar ledningen och kan vinna. Gör han det?

6) De som anser, att Björn Goop är världens bästa kusk spikar 6 Cruzado Dela Noche. Vi andra garderar.

7) 4 Iago Zon tar ledningen och släpper till 5 Nobel Amok, som vinner. Spik?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), biddybye (+5), hugotheboss (+5), tomtom2 (+5), asgaya3141 (+3), benny28hbg (+5)

Senast redigerad av mackpeter den 2017-07-07 klockan 22:07.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 22:20   #23
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snasl Visa inlägg
Tjacko Zaz pressade till ledning på 06/500 för tre starter sedan. Hur ska Tonicetobetrue matcha det? Gick sedan undan enkelt och vann på 09,5/1640a. Nurmos tror ingen galopp nu, och att den kan bättre. Vem ska matcha det?

Just King City är den enda som rekordmässigt kan svara Tjackos tid. Satt 2014 i USA på miles-bana som tvåa i loppet... Har sedan som bäst gått 10,4/1640 (bl.a. i Tjacko-loppet) utan att ta något nämnvärt till slut. Övriga behöver rekordsänka 1,5-2 sekunder för att vara i närheten av Tjacko.

Nu när Nurmos "lovar" galoppfritt finns ingen anledning slösa streck i loppet.

Edit: 68% är dock svintråkigt...
Tjacko Zaz har gjort det en gång med Goop, annars är hans tider 11-tider. Vad Nurmos säger går in genom ena örat och ut genom det andra. Jag bryr mej inte speciellt mkt om tider ngn gjort ngn gång. Ännu mindre bryr jag mej om vad tränare säger om hästar. Att spela på tider och vad tränare säger är den snabbaste vägen till ekonomisk ruin.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2), dumle (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 22:33   #24
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 33
Sharp$: 273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Tjacko Zaz har gjort det en gång med Goop, annars är hans tider 11-tider. Vad Nurmos säger går in genom ena örat och ut genom det andra. Jag bryr mej inte speciellt mkt om tider ngn gjort ngn gång. Ännu mindre bryr jag mej om vad tränare säger om hästar. Att spela på tider och vad tränare säger är den snabbaste vägen till ekonomisk ruin.
Fair enough. Går själv på tider i grundanalysen och tar alla kommentarer med en nypa salt. Varken nära ekonomisk ruin eller lycka. Tror och hoppas att Tjacko felfri är i samma författning som i april. Då vinner han.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
snasl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 23:55   #25
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snasl Visa inlägg
Fair enough. Går själv på tider i grundanalysen och tar alla kommentarer med en nypa salt. Varken nära ekonomisk ruin eller lycka. Tror och hoppas att Tjacko felfri är i samma författning som i april. Då vinner han.
Din intelligenta analys om Tjacko Zaz gratulerar vi till.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 00:41   #26
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 89
Sharp$: 220
Standard

Godkväll!


Fyfan va trött jag är nu. Hjärnan kokar och ögonen går i kors, MEN, kan Face Ribb vinna i sista? KAN HAN DET? Känner att jag är något överjävligt på spåren här...
eriksson1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 07:39   #27
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Min syn på omgången i morgon på V75
Följs som vanligt sittande på en stol vid mållinjen, har varit på sprintermästarmeetinget sedan Serena med C.Nylander vann Sprintermästaren 1992.

Avd 1- Får vi se en Untersteiner show i år??
Tror faktiskt inte att så blir fallet.
Här är min första häst ett annat hemmaekipage 2 Bonnies Celebrity som fått ett ok läge och här är det säkert påställt, 7 Upstream i spets, Magic Happens krigandes i dödens och i rygg ledaren sitter Christofer och får luckan 200 kvar och vi får se ettrig spurt och skrällen är ett faktum

Avd 2- Släpper inte 1 This is it NO som fått ett smaskigt läge, streckad på endast 3% måste med på kupongen, vore väl konstigt om inte 3 Tjacko Zaz lopp sitter i , måste ju varit riktigt trött i mål efter galopp och resten av loppet i dryga spår.Här garderar det med 1,2,4,5,11

Avd - 3 Stosprintern
Spikar Gilda Newport som bara lär sjunka i streckprocenten
Tackar

Avd - 4 Min förstahäst i detta svåra lopp är 12 Oceanic Clearance, sedan har jag haft med 9 Above All och 15 Twins Cindy på slutet. Men gardera

Avd - 5 Här tror jag att Untersteinerfansen får jubla 8 Masterglade till runt 10 % är vinnaren, men 2,5,6 måste med.

Avd - 6 Gulddivisionen här luktar väl full fart och sagan med Spring Erom fortsätter, visst fasen vinner han detta när de gasat klart där framme så går Christofer gå till vinnarcirkeln igen och Widegren hyllas (är nog riktigt iordningställd/Spring Erom)
Och blir veckans andra spik.

Avd 7 - 3 Says that Again kör han i spets? Då kan det räcka långt men 3,4,5,10,11 då klarar man sig.

Spik of the week
Avd 3 Gilda Newport

Miljondragen
Avd 1 Bonnies Celebrity
Avd 2 This is it NO
Avd 6 Spring Erom
AVD 7 Say That Again kommer att laddas.. SoS.. Han kommer inte att släppa. Samt jag tror inte Iago Zon tar en längd på STA.

Senast redigerad av Bridgeman den 2017-07-08 klockan 07:43.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 08:13   #28
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

avd1.
Magic Happens har peter pratat sig varmt om sedan sundsvall brann och snart måste det vara dags för honom att vinna på v75 igen. Uppstream tar hand om spets och leder länge, något passiv senast och blev fast med rubbet. Hela vägen nu Erik? Båsta Palema tog ner Marlon Donvic från dödens den 24/4, vann lätt från spets senast trots en liten galopp på vägen. Det rycktas om barfota runt om ff gg. (intressant om det slår väl ut)

avd2.
Tjacko Zaz blir normalt svårslagen om felfri löpning men hur är formen och dessutom oroar galopperna. Draget är Xlint Chili trippel som fick loppet perfekt kört senast (2a ytter) avgjorde med en gäspning. Var även helt okej från ledningen även gången innan och formen verkar vara på uppgång. Tok för lite spelad gentemot chanserna.

avd3.
Bugatti Brick är mycket snabb ut och missar inte ledningen från detta perfekta läge. 1609 är dessutom bättre eftersom kurvan kommer tät inpå, får han sedan köra i sitt eget tempo så blir han ytterst svårslagen. Sprang dött lopp med Glida N senast och kan bli farlig från samma position igen, fortsatt barfota runt om.. ++

avd4.
Johan Untersteiners New Devatian kvalade in till Breeders crown finalen för ston förra året genom andra plats i försöket. Hon är mycket kapabel för klassen. Hon har tok för lite pengar på kontot i förhållande till sin kapacitet. Kevin O sitter upp bakom ff gg som också tillhör de bästa lärlingar vi har i landet. Zola boko dottern bör ha en del utveckling kvar i sig och ska ha toppchans oavsett löpning..

avd5.
Ett vidöppet lopp där en skräll kan ligga och lura. Draget är J.H Mannerheim som är en stark och rejäl häst för klassen. Vettigt läge och till knappa 12% måste det vara ett fynd! passa skrällar som Kungkurt som öppnar okej, håller toppform sedan vill jag nämna Mega star som har vunnit enkelt i lite billigare omgivningar men intrycksmässigt imponerat. Om toktempo så lär ni få en miljonskräll de lux

avd6.
Normalt ser det mycket bra ut för favoriten men med tanke på senaste tidens galopper spikar jag inte. Day or knight in som är mycket högkapabel och blir farlig om det blir uppskruvat tempo där framme första med jänkarvagn idag. Passar även på att lyfta fram nr 2 fin fart och sitter fint till direkt. Mosaiken åker med på kapacitet men det känns som han haft sitt bäst före datum, om form kan det eventuellt hålla länge.

avd7.
Många tjänster väljer nog att spika 4 eller 5 och visst så kanske det kan bli men jag har några roliga drag som ger värdet en skjuts uppåt och vi tar betalt Brothers in am satt fjärde ytter senast och vreds på i vida spår in mot slutsvängen, avgjorde knappt men enkelt, trivs med barfota dans och går inte att räkna bort trots något bättre hästar nu. Passar på att varna för Pokermon Ås räcker gott i klassen, frågan är vart man hamnar men inte helt borta och låg procent. Valentino Strix galopperade under anfall senast, gick starkt i spåren även gången innan och verkar vara i toppslag. Hästen står sig fint inne i klassen och bör sluta där framme någonstans. 3%?? Say that agian är också snabb ut, lurar Björn alla idag?


Bolagssystemet.
https://pinracer.se/systems/af9mk6ex...5w-5ra4/shared

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 08:53   #29
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2

Hur ska man göra med 3 Tjacko Zaz?
Han är väl 50 m bättre än konkurrenterna. Och måste galoppera för att förlora. Han kan få dödens utanför 2 Tonicetobetrue. Om inte tömningen senast sitter i benen bör han ändå räcka.
Annars är loppet vidöppet.
Antingen spik 3 eller 1,2,3,4,11. Eller alla elva.
Man ska lyssna noga i eftermiddag när Matteus (eller nån annan) kör upp mikrofonen under nosen på den karismatiske dansken. Står han fast vid att han ska köra i spets? Då kan man inte gå på Tjacko zaz till närmare 70%, en häst som det strulat mycket för på slutet och som man vet får vandra i dödens. Då heter första hästen King City som ska gå barfota igen och gjort en del ruggiga lopp samt har världens bäste i sulkyn. streckad på under 10% just nu! Takter lär nämligen köra rejält för spets i vilket fall. Han tillhör dom som tar för givet att en sån stor favorit ska bli släppt till spets. Vacklar Juel och indikerar på släpp då är det spik på Tjacko zaz som jag tror är redo för en riktigt bra prestation och från spets torskar han inte idag, då han säkert går minst 1,10 på halmstads snabba bana
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 08:57   #30
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
AVD 7 Say That Again kommer att laddas.. SoS.. Han kommer inte att släppa. Samt jag tror inte Iago Zon tar en längd på STA.
Iago Zon kommer med största sannolikhet inte att laddas då den tenderar att bli pigg. Noble Amok tar inte en längd på Goops som kommer köras i spets. Nobel Amok är inte helt säker på benen heller och galopp från start känns inte helt uteslutet. Let it happen har öppnat fint ibland och rygg ledaren på den kapable kusen känns intressant då den är helt ostreckad. Men Goops är förstahäst på spets
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 09:38   #31
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 20
Sharp$: 175
Standard

AVD 7) Bergh skriker att han kommer vinna, men jag är lite tveksam. Han sitter sannolikt i dödens eftersom STA tar spets. Därifrån kommer det gå fort, bjuds bakspårshästarna in i matchen? Vad tror ni sharpare?
Navy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 10:05   #32
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: Örebro
Inlägg: 8
Sharp$: 155
Standard

V4-HALMSTAD - toppinfo från norrmännen som lovar vinst med 2 Quality Q.C i den inledande avdelningen.
Travhuliganen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 10:16   #33
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Provar LD med två roliga komber.

LD1. 3 URET
LD2. 1-9

LD1. 9-14
LD2. 2 Shadow Gar

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 10:31   #34
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Är Takter bestämd och laddar direkt tror jag han tar sig förbi Dansken, men vågar han verkligen det med tanke på 2 raka galopper ?

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Man ska lyssna noga i eftermiddag när Matteus (eller nån annan) kör upp mikrofonen under nosen på den karismatiske dansken. Står han fast vid att han ska köra i spets? Då kan man inte gå på Tjacko zaz till närmare 70%, en häst som det strulat mycket för på slutet och som man vet får vandra i dödens. Då heter första hästen King City som ska gå barfota igen och gjort en del ruggiga lopp samt har världens bäste i sulkyn. streckad på under 10% just nu! Takter lär nämligen köra rejält för spets i vilket fall. Han tillhör dom som tar för givet att en sån stor favorit ska bli släppt till spets. Vacklar Juel och indikerar på släpp då är det spik på Tjacko zaz som jag tror är redo för en riktigt bra prestation och från spets torskar han inte idag, då han säkert går minst 1,10 på halmstads snabba bana
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 10:38   #35
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Avdelning 7 är ju inget annat än ren mumma att analysera sedan Goop hintar om att han skall köra i spets. Nu får vi se om så blir fallet när Bergh väl trycker på utifrån men scenariot att ta hänsyn till just nu är att STA svarar spets och kör där så länge lampan lyser.

Vad händer då? Först och främst tror jag inte STA står ända in i mål om det blir lite körning och den blir manglad av Nobel Amok i dödens. Sen är frågan om Nobel Amok är bra nog att vinna från dödens eller om det blir så hårt tempo att det bäddar för hästarna bakifrån, främst 10 och 11 och att de slår av hästarna där framme.

Själv hoppas jag att Joakim Lövgren är med på noterna idag. Att han kör lagom från start och hittar ner i 2-3 par utvändigt och sedan får spara speeden till 500m kvar (eller hlest ännu längre). Har det varit körning så tror jag att Iago Zon slår av både STA och Nobel Amok och att de där bak inte når fram. Blir det en lugnare körning tror jag att han speedar ner de där framme ändå så länge hästen inte behöver attackera för tidigt. Men det känns som bakspårshästarna kommer att vänta in i det längsta innan de attackerar.

Så just nu, spik 4 Iago Zon i den avslutande avdelningen till 19%.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 10:43   #36
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 22
Sharp$: 65
Standard

Hej! Har aktiverat 250kr andel varit riktigt nära på slutet har en bra känsla idag med många idéer tror på miljonutdelning idag många av favoriterna kommer med galoper i bagaget jag garderar. Hoppas du vill vara med idag //Stefan
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9M9T-T243-34215
Teamleader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 10:46   #37
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Navy Visa inlägg
AVD 7) Bergh skriker att han kommer vinna, men jag är lite tveksam. Han sitter sannolikt i dödens eftersom STA tar spets. Därifrån kommer det gå fort, bjuds bakspårshästarna in i matchen? Vad tror ni sharpare?
Här blir det körning från start. 3 Say that Again tar ledningen och Björn säger, att han kan leda runt om. 4 Iago Zon är också startsnabb men kan bli hängandes i dödens trots, att Lövgren egentligen vill ha rygg att gå på. Segerstaplaren och dunderfavoriten 5 Nobel Amok provar också för ledningen. Det kan bli solfjäder i första kurvan med 3 i ledningen, 5 dödens och 4 andra ytter.

Vid utdragen spetskörning kan det skrälla. Varför inte en felfri 1 Nobel Southwind, som är bortglömd till 3 %.

På Halmstads hypersnabba bana blir det tufft för bakspårshästarna att nå dem där framme.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 10:52   #38
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Björn Goop har bara två V75-segrar med egentränat i år, det på 41 V75-starter.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 11:02   #39
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 22
Sharp$: 65
Standard

Hej! Har aktiverat 250kr andel varit riktigt nära på slutet har en bra känsla idag med många idéer tror på miljonutdelning idag många av favoriterna kommer med galoper i bagaget jag garderar. Hoppas du vill vara med idag //Stefan
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9M9T-T243-34215
Teamleader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 11:04   #40
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1316
Standard

Miljondragen idag
Avd2:5 Aron Pamela
Avd3:4 Una Blessed
Avd4:4 Lirac de Zeun
Avd7:11 Island Life
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 11:06   #41
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Björn Goop har bara två V75-segrar med egentränat i år, det på 41 V75-starter.
...och de strök väl den enda hästen (4 Rolex Broline) som såg ut att ha en rimlig chans att vinna idag. Tror inte han vinner något idag med egentränat idag heller.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 11:10   #42
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev mitt bolagssystem idag.

1) 10 r7-2 (10 Magic Happens är en välstammad häst, som Peter tror mycket på. Jag har tidigare spikat ekipaget och vunnit, när Peter lämnat klartecken. Den som vill gardera skall betänka, att startsnabbe Erik drar till ledningen med 7 Upstream. Han håller länge)

2) 2,3,4,11 r1-6 (ni har hört allt tugg om 3 Tjacko Zaz. Om man garderar dagens störste favorit är loppet vidöppet. 2 tar ledningen och skall svara enligt Jeppe. Örjan kan få ett smyglopp med 4, som snart får en vinst. Hur bra är egentligen 11?)

3) 1,2,3,4,5,6 r9-10 (om jag vågade spika skulle det bli 6. Hon fick ett preparélopp i kvalet och såg dunderfin ut. Den här gången blir det bfro ffg. Min förstahäst. Men ston är..... så jag garderar)

4) 6 r8-2 (här lägger folk sina garderingar. Jag spikar på tips från Johan)

5) 1,2,3,8,9,10 r5-7 (svårt. Gardera)

6) 1,4,6,10,12 r2-7 (Björn tror han vinner även från dödens med 6. I Guld är alla bra och kan vinna)

7) 1,3,4,5 r11-7 (har jag analyserat ovan)

Kostar 1440:-. Good Luck!

Senast redigerad av mackpeter den 2017-07-08 klockan 11:13.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 11:23   #43
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Jag träffade en snubbe uppe på en höskulle. Vi tog en flaska Mescal. Det tog väl en kvart att komma fram till en vinnare. Jag seglar sedan vidare mot Nya Hamnar och tar en Geting i baren. Det är Nice att Cruisa på Oceanerna. Det gäller att Njuta av Livet

Magic Happen är överspelad och en dålig favorit. Drönare spikar.

Senast redigerad av The_One den 2017-07-08 klockan 11:28.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 11:23   #44
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

I min travbok spikar man inte en favorit till 66% som kommer till start med galopper i de två senaste starterna. Det får andra hålla på med.

Nu pratar vi alltså 3 Tjacko Zaz i V75-2. Det är möjligt att Takter trycker på för full sula från start och prickar perfekt och är i spets på några steg men jag skulle nog i uppladdningen för loppet tro att Nurmos och Takter resonerar sig fram till att det viktiga är att få iväg honom felfri och det blir en safety start.

Så som sagt jag spikar inte en sån favorit. Särskilt inte när det finns så många hästar till så låga procent att man inte tror sina ögon. En maxad Aron Palema till 2,5% ?!?!
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 11:35   #45
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

V86-6: Där lär det gå undan i Början. Ludde vill köra i spets. Takter vill nog köra i spets. Paal lär ladda allt vad det går. BG bara njuter när dessa 1600 meters kusar kör lite. 3 galopper på raken? Nej det har jag svårt att se. Nä BG bara avvaktar sedan plockar han ner dem med 08 / 600-700
Stackars Spring Erom.......

Senast redigerad av The_One den 2017-07-08 klockan 11:39.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 11:40   #46
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

VARNING!!!
Dags för 8 Royal Fighter att visa klassen!!?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 12:26   #47
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Min syn på omgången i morgon på V75
Följs som vanligt sittande på en stol vid mållinjen, har varit på sprintermästarmeetinget sedan Serena med C.Nylander vann Sprintermästaren 1992.



Avd 7 - 3 Says that Again kör han i spets? Då kan det räcka långt men 3,4,5,10,11 då klarar man sig.

Serena vann 1994. Jag var själv där.

Björn vill köra i spets, enligt Björnkollen.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 12:38   #48
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Iago Zon kommer med största sannolikhet inte att laddas då den tenderar att bli pigg. Noble Amok tar inte en längd på Goops som kommer köras i spets. Nobel Amok är inte helt säker på benen heller och galopp från start känns inte helt uteslutet. Let it happen har öppnat fint ibland och rygg ledaren på den kapable kusen känns intressant då den är helt ostreckad. Men Goops är förstahäst på spets
Är delägare på STA och vet att det väntat på detta lopp samt när vi nu fått så bra spår. Klar första häst för mig.. Partisk samt med hjärtat..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5), Cleon_9 (+2)
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 12:47   #49
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Låt bara fundera lite på nedan Scenario i V75-1:

Låt säga att Kung Edward (Johan U) av någon anledning skulle hitta till spets. Sedan kommer pappa Peter med favoriten. Släpper då Johan direkt till Farsan tror ni? Snillen Spekulerar.......
Ja!
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 12:49   #50
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Är delägare på STA och vet att det väntat på detta lopp samt när vi nu fått så bra spår. Klar första häst för mig.. Partisk samt med hjärtat..
Det känns som han inte tål nåt högre tempo om han ska rinna undan. Relevant statistik som Helge påvisade här ovan. Endast 2 V75 segrar på egentränat från Björn Goop. Han är riktigt bra i sulkyn Björn men som tränare är han helt klart en bit bakom de bästa.

Förstår inte alls de som förespråkar favoriten här. När Björn berättar att han tänker köra i spets och Nobel Amok med största sannolikhet hamnar i dödens om han laddar framåt. Blir det högt tempo och löfgren lyckas hitta position så står ingen emot denne över upploppet. Han har en fruktansvärd speed en bit
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 12:51   #51
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Låt bara fundera lite på nedan Scenario i V75-1:

Låt säga att Kung Edward (Johan U) av någon anledning skulle hitta till spets. Sedan kommer pappa Peter med favoriten. Släpper då Johan direkt till Farsan tror ni? Snillen Spekulerar.......
Det beror på hur mycket det kostat att ta sig till spets. Men normalt sett kör han i spets då tränaren verkar vilja se hästen där. Tror dock inte Kung edward hittar dit då jag tycker han ser lite seg i benen ut från start
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 12:51   #52
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Är delägare på STA och vet att det väntat på detta lopp samt när vi nu fått så bra spår. Klar första häst för mig.. Partisk samt med hjärtat..
Håller tummarna att Björn gungar in honom som vinnare över mållinjen
11 % är ett fynd!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 13:48   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Jag tror och hoppas att ettan vann V4-1.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:11   #54
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Härligt! Men det är nu det gäller. Jag vet inte hur bra Uret är, men tiden i förra starten duger ju till vinst. Hoppas dock att min spik sitter.

V4
Inlämnat: 2017-07-08, 14:24
Halmstad
Lördag 2017-07-08
Start: 14:45
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7, 8 (10, 3)
2: 1, 3, 5, 6, 10, 11, 12, 15 (2, 14)
3: 9 Shorthanded Jag (3, 8)
4: 2 Shadow Gar (7, 1)

4x8x1x1 = 32 rader.
32 x 1 x 2,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:15   #55
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Marcus Schön..... Ja vad säger man Tur? Ett riktigt charmtroll i intervjun! Ja ni slänger på öppet huvudlag på Cruzado och ligger lågt! Zzzzz....... Det kanske är så att det snarare blir bättre med tanke på körningen som är att vänta så jag lägger ingen större vikt vid det!
Nä den gick ju rätt bra med öppet på valla för några starter sen det är dock vingel risk här lindroth backade sist i norge och det kan mycket väl bli så att även björn får backa sist
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:17   #56
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1316
Standard

V75
1:10
2:3u,5u,2,11,4,1
3:4,3,5,2,1,6,7
4:6u,10,12
5:1,5,9
6:6
7:5,11,4,6,1

Krav minst 1u
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:20   #57
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5122
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Serena vann 1994. Jag var själv där.

Björn vill köra i spets, enligt Björnkollen.

Sorry 1992 Ciceron Örn var det ju som var 92 vinnare
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:25   #58
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1316
Standard

Efter att alla där framme lekt rommen av sig i v75-7 så kommer 11 och skräller till fina %.
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:34   #59
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Synd att inte Ingves kom förbi när han körde till första gången.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:35   #60
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Glöm inte Deuxieme Picsous i gulddivisionen på spelvärdet vid gardering . Ospelad på atgs V75 spel med 0,5 procent av insatserna. Ska gå barfota runt om för andra gången i livet . Första gången var 2013 och då slog den på den tiden mycket värre hästar i ett guldlopp i Eskilstuna efter invändig resa och sen lucka. Varnade för den då minns jag. Absolut ingen toppchans men spelvärdet som sagt ruggigt. Den har spelats ner hos nätbolagen på skorycket.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:35   #61
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: malmö
Inlägg: 91
Sharp$: 664
Standard

Håll igång Adrian, ..... !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+10)
jyzyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:39   #62
 
JimmyJazzs avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 91
Sharp$: 1580
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Glöm inte Deuxieme Picsous i gulddivisionen på spelvärdet vid gardering . Ospelad på atgs V75 spel med 0,5 procent av insatserna. Ska gå barfota runt om för andra gången i livet . Första gången var 2013 och då slog den på den tiden mycket värre hästar i ett guldlopp i Eskilstuna efter invändig resa och sen lucka. Varnade för den då minns jag. Absolut ingen toppchans men spelvärdet som sagt ruggigt. Den har spelats ner hos nätbolagen på skorycket.
3 Deuxieme Picsous (Ulf Ohlsson) startade inte alls under 2016. Är nu 10 år gammal och har fått tre lopp i kroppen. Behöver fler lopp innan han eventuellt är segermogen
JimmyJazz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:41   #63
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Glöm inte Deuxieme Picsous i gulddivisionen på spelvärdet vid gardering . Ospelad på atgs V75 spel med 0,5 procent av insatserna. Ska gå barfota runt om för andra gången i livet . Första gången var 2013 och då slog den på den tiden mycket värre hästar i ett guldlopp i Eskilstuna efter invändig resa och sen lucka. Varnade för den då minns jag. Absolut ingen toppchans men spelvärdet som sagt ruggigt. Den har spelats ner hos nätbolagen på skorycket.
given på en garderad bong
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:46   #64
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5217
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JimmyJazz Visa inlägg
3 Deuxieme Picsous (Ulf Ohlsson) startade inte alls under 2016. Är nu 10 år gammal och har fått tre lopp i kroppen. Behöver fler lopp innan han eventuellt är segermogen
Tror inte man rycker skorna om man bara är ute efter fler lopp i kroppen..
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:47   #65
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Spelat för ca 90 tkr hos legolas 30min innan spelstopp. Vinstpool på 313 tkr. Det tyder på att återbetalningen kommer bli runt 200 procent om det inte omsätts jättebelopp sista minuterna.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:50   #66
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8048
Standard

Får vi se britt släppa till shadow och en nätt tvilling nu tack
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+100)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:51   #67
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spelat för ca 90 tkr hos legolas 30min innan spelstopp. Vinstpool på 313 tkr. Det tyder på att återbetalningen kommer bli runt 200 procent om det inte omsätts jättebelopp sista minuterna.
66 000 är det väl utöver de 250 000 som Legolas själva kryddat potten med?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:52   #68
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Fidus, Kocken eller någon som kan gammal statistik om Sprintermästaren.
När var jag - Mack Peter -fyra i finalen - vill minnas Revenue blev trea. I slutet av 90-talet?

Som tack bjuder jag på en spik idag - 6 New Devotion i V75-4 är knapp favorit. Men här garderar "alla" varför den är mycket spelvärd.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 14:52   #69
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
66 000 är det väl utöver de 250 000 som Legolas själva kryddat potten med?
Det är vinstpoolen. Omsättningen är väl 30 procent högre på det över 250 000
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:06   #70
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1.
Magic Happens har peter pratat sig varmt om sedan sundsvall brann och snart måste det vara dags för honom att vinna på v75 igen. Uppstream tar hand om spets och leder länge, något passiv senast och blev fast med rubbet. Hela vägen nu Erik? Båsta Palema tog ner Marlon Donvic från dödens den 24/4, vann lätt från spets senast trots en liten galopp på vägen. Det rycktas om barfota runt om ff gg. (intressant om det slår väl ut)

avd2.
Tjacko Zaz blir normalt svårslagen om felfri löpning men hur är formen och dessutom oroar galopperna. Draget är Xlint Chili trippel som fick loppet perfekt kört senast (2a ytter) avgjorde med en gäspning. Var även helt okej från ledningen även gången innan och formen verkar vara på uppgång. Tok för lite spelad gentemot chanserna.

avd3.
Bugatti Brick är mycket snabb ut och missar inte ledningen från detta perfekta läge. 1609 är dessutom bättre eftersom kurvan kommer tät inpå, får han sedan köra i sitt eget tempo så blir han ytterst svårslagen. Sprang dött lopp med Glida N senast och kan bli farlig från samma position igen, fortsatt barfota runt om.. ++

avd4.
Johan Untersteiners New Devatian kvalade in till Breeders crown finalen för ston förra året genom andra plats i försöket. Hon är mycket kapabel för klassen. Hon har tok för lite pengar på kontot i förhållande till sin kapacitet. Kevin O sitter upp bakom ff gg som också tillhör de bästa lärlingar vi har i landet. Zola boko dottern bör ha en del utveckling kvar i sig och ska ha toppchans oavsett löpning..

avd5.
Ett vidöppet lopp där en skräll kan ligga och lura. Draget är J.H Mannerheim som är en stark och rejäl häst för klassen. Vettigt läge och till knappa 12% måste det vara ett fynd! passa skrällar som Kungkurt som öppnar okej, håller toppform sedan vill jag nämna Mega star som har vunnit enkelt i lite billigare omgivningar men intrycksmässigt imponerat. Om toktempo så lär ni få en miljonskräll de lux

avd6.
Normalt ser det mycket bra ut för favoriten men med tanke på senaste tidens galopper spikar jag inte. Day or knight in som är mycket högkapabel och blir farlig om det blir uppskruvat tempo där framme första med jänkarvagn idag. Passar även på att lyfta fram nr 2 fin fart och sitter fint till direkt. Mosaiken åker med på kapacitet men det känns som han haft sitt bäst före datum, om form kan det eventuellt hålla länge.

avd7.
Många tjänster väljer nog att spika 4 eller 5 och visst så kanske det kan bli men jag har några roliga drag som ger värdet en skjuts uppåt och vi tar betalt Brothers in am satt fjärde ytter senast och vreds på i vida spår in mot slutsvängen, avgjorde knappt men enkelt, trivs med barfota dans och går inte att räkna bort trots något bättre hästar nu. Passar på att varna för Pokermon Ås räcker gott i klassen, frågan är vart man hamnar men inte helt borta och låg procent. Valentino Strix galopperade under anfall senast, gick starkt i spåren även gången innan och verkar vara i toppslag. Hästen står sig fint inne i klassen och bör sluta där framme någonstans. 3%?? Say that agian är också snabb ut, lurar Björn alla idag?


Bolagssystemet.
https://pinracer.se/systems/af9mk6ex...5w-5ra4/shared

God tur!
7 lopp - men inte en enda vinnare?

🤡
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:07   #71
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Fidus, Kocken eller någon som kan gammal statistik om Sprintermästaren.
När var jag - Mack Peter -fyra i finalen - vill minnas Revenue blev trea. I slutet av 90-talet?

Som tack bjuder jag på en spik idag - 6 New Devotion i V75-4 är knapp favorit. Men här garderar "alla" varför den är mycket spelvärd.
Det var år 2000. "Du" är född 1996. Stämmer att Revenue var trea. Jorma vann med Rydens Sensation.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+20)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:08   #72
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Får vi se britt släppa till shadow och en nätt tvilling nu tack
Blynäven deluxe, Stefan S? HAHA....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:09   #73
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Fidus, Kocken eller någon som kan gammal statistik om Sprintermästaren.
När var jag - Mack Peter -fyra i finalen - vill minnas Revenue blev trea. I slutet av 90-talet?

Som tack bjuder jag på en spik idag - 6 New Devotion i V75-4 är knapp favorit. Men här garderar "alla" varför den är mycket spelvärd.
Det var år 2000. RYDENS SENSATION , vann med JORMA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+20)
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:10   #74
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spelat för ca 90 tkr hos legolas 30min innan spelstopp. Vinstpool på 313 tkr. Det tyder på att återbetalningen kommer bli runt 200 procent om det inte omsätts jättebelopp sista minuterna.
Häftigt, jag har inte ens laddat 10 papp i enskilt spel. Har du verkligen spelat 90 tkr? Respekt "bro"!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:15   #75
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Häftigt, jag har inte ens laddat 10 papp i enskilt spel. Har du verkligen spelat 90 tkr? Respekt "bro"!
660 kr satsade jag där precis. Blev till att mata in bongarna manuellt från jokerappen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:16   #76
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
660 kr satsade jag där precis. Blev till att mata in bongarna manuellt från jokerappen.
1470 bidrog jag med på 2 lappar...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:19   #77
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

V5-spikar blir Ilona Håleryd och Nobel Amok.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:20   #78
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
1470 bidrog jag med på 2 lappar...
Med sådana pooler varje dag skulle många långsiktigt kunna leva på spelandet. Ser ut att bli långt över 2 kr på varje satsad krona tillbaka till spelarna . Hos atg i bästa fall 65-70 öre.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:25   #79
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Inte mycket drag i favoriten efter bra lopp, men inget vidare tempo.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:26   #80
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Det behövdes en liten halvrensare i inledningen då det är några stora favoriter i omgången.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:27   #81
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Dålig spik jag hade. Magic Happens fick ett bra lopp, men bara dålig genom sista kurvan. Jag skäms.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:28   #82
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

MJA - skönt att se en kusk som fattat betydelsen av att sitt i spets, hela vägen till mål..!

Fredrik Persson, Tomas Pettersson, M Djuse m fl - se och lär....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:30   #83
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Bra start! PU valde jag bort efter allt jävla tjat om den på tv4. Hästarna dom snackar sönder plockar jag bort direkt! Nu hopppas vi tjackisen gör bort sig oxå
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:33   #84
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Bra start! PU valde jag bort efter allt jävla tjat om den på tv4. Hästarna dom snackar sönder plockar jag bort direkt! Nu hopppas vi tjackisen gör bort sig oxå
Peter U är en pajas i sulkyn. Finns bara två sätt han kan vinna på:

1.Från spets, barfota och bike
2.Bakifrån, när man kört loppet i halsen på honom (1.05 första 1000m)...

I övrigt, fullständigt kass.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:41   #85
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Dagens första torskspel, 1000kr på 11 mot 3,4.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:44   #86
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Peter U är en pajas i sulkyn. Finns bara två sätt han kan vinna på:

1.Från spets, barfota och bike
2.Bakifrån, när man kört loppet i halsen på honom (1.05 första 1000m)...

I övrigt, fullständigt kass.
Han hade väl den piggaste hästen över mållinjen. Gick snabbast över upploppet. Men det får man inget för i utbetalningsluckan. Ägarna kan inte vara glada.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:46   #87
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

60 % på den spiken får anses vara okej.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:49   #88
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Han hade väl den piggaste hästen över mållinjen. Gick snabbast över upploppet. Men det får man inget för i utbetalningsluckan. Ägarna kan inte vara glada.
Jodå, finns många hästägare som tänker avsluta sin aktiva tid i/på Malta.

Så, de är nog jättenöjda nu, när deras älskling "inte behövde gå sig trött". Det innebär ju att "alla" krafter är kvar, när de rullar av transportplanet som nyblivna 13-åringar...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:52   #89
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Dagens första torskspel, 1000kr på 11 mot 3,4.
Men va f-n, 5 ggr pengarna på det spelet får man vara nöjd med...!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:55   #90
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 33
Sharp$: 273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Din intelligenta analys om Tjacko Zaz gratulerar vi till.
Tack.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+6)
snasl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:57   #91
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jodå, finns många hästägare som tänker avsluta sin aktiva tid i/på Malta.

Så, de är nog jättenöjda nu, när deras älskling "inte behövde gå sig trött". Det innebär ju att "alla" krafter är kvar, när de rullar av transportplanet som nyblivna 13-åringar...
Dom kanske inte lever år 2026.

Vår bästa tid är NU
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 15:58   #92
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

En kusk Klarade inte alkoholkontrollen idag. Rätt lätt att se vem det var genom att klicka på kuskändringarna. Avstängd en månad direkt. Det är väl rätt dåligt omdöme kan tyckas.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:00   #93
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Dagens första torskspel, 1000kr på 11 mot 3,4.
Det där var ju en glasklar trio till 50 ggr pengarna
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:00   #94
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
En kusk Klarade inte alkoholkontrollen idag. Rätt lätt att se vem det var genom att klicka på kuskändringarna. Avstängd en månad direkt. Det är väl rätt dåligt omdöme kan tyckas.
En ryttare var det ska sägas.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:05   #95
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Vi provar med ett nytt torskspel, 2 mot 3,6 till nästan 4 ggr pengarna...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:08   #96
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
En kusk Klarade inte alkoholkontrollen idag. Rätt lätt att se vem det var genom att klicka på kuskändringarna. Avstängd en månad direkt. Det är väl rätt dåligt omdöme kan tyckas.
Ja ersättaren fick besked 10 minuter innan loppet att hon skulle rida och vann.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:09   #97
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Vilket upplopp! Visserligen var det bra tempo, men ändå! Barfota.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:10   #98
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

det var en spurt värd namnet. Puh. Alla spel idag byggde på att hon skulle vinna.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:11   #99
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Vi provar med ett nytt torskspel, 2 mot 3,6 till nästan 4 ggr pengarna...
Helvete...Lavidaloca....! Ok, jag ger mig, Örjan gör ett sto 30 meter bättre....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:11   #100
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Om man kunde ge minus sharps så hade du fått 5 minus
Och inte gråter jag för det.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:13   #101
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Kuskseger!



Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), SO (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:14   #102
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja ersättaren fick besked 10 minuter innan loppet att hon skulle rida och vann.

Bakluckan på Veijos bil har varit ökänd/välkänd i många år. Mycket gott under den.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:15   #103
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4921
Standard

Citat:
Femstjärnig
Anders Malmroth om Kenneth Haugstads körning.

Man blir aldrig förvånad. Kunde i princip bli tvåa eller trea med en helt överlägsen häst.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:17   #104
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Bakluckan på Veijos bil har varit ökänd/välkänd i många år. Mycket gott under den.
Att Kee Marcello inte fattade reglerna kan jag förstå men för övriga aktiva, så borde man väl inse vad som gäller och avstå helt.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:18   #105
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Anders Malmroth om Kenneth Haugstads körning.

Man blir aldrig förvånad. Kunde i princip bli tvåa eller trea med en helt överlägsen häst.
Trist att missa Malmroth men med alla reklamavbrott i 12an är atg live givet för mig så länge inte JÅ är programledare och Malla tipsexpert.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:19   #106
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
det var en spurt värd namnet. Puh. Alla spel idag byggde på att hon skulle vinna.
Har du lagt ut ditt system på sharps?
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:20   #107
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Att Kee Marcello inte fattade reglerna kan jag förstå men för övriga aktiva, så borde man väl inse vad som gäller och avstå helt.
Ja. Vem vill se berusade ryttarinnor i monteloppen ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:20   #108
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja ersättaren fick besked 10 minuter innan loppet att hon skulle rida och vann.

Det står inte alkohol.
Damen ifråga är ju känd för att använda andra berusningsmedel. Beklagligt - inte minst för Veijo.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:21   #109
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Har du lagt ut ditt system på sharps?
Nej. Det gör jag aldrig. Jag tävlar mot spelbolagen med dom. Föredrar verbala diskussioner här.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:21   #110
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Kenneth Haugstad for Biggest looser


Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Kuskseger!



Jo, Kenna har väl i det närmaste en segerstatistik på 100% när de andra kuskarna kör loppet i halsen på honom...?

I övrigt är han en katttttastrooooof. Helt värdelös som startkusk/avslutakusk/tempobedömakusk/oväntadfördelkusk/distanskusk/dödenskusk...han är en kuskkatttastrooof med andra ord.

Om inte lallarna runt omkring kör loppet i halsen på honom. Tittar dessutom lite för mycket på mat- och sovklockan? Eller porrsurfar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+3)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:22   #111
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det står inte alkohol.
Damen ifråga är ju känd för att använda andra berusningsmedel. Beklagligt - inte minst för Veijo.
Smisk och örfilar?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:23   #112
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nej. Det gör jag aldrig. Jag tävlar mot spelbolagen med dom. Föredrar verbala diskussioner här.
Pm?
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:24   #113
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Smisk och örfilar?
Det kan du hoppas på
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:25   #114
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det står inte alkohol.
Damen ifråga är ju känd för att använda andra berusningsmedel. Beklagligt - inte minst för Veijo.
Det där vet jag inget om men det står i Ronden "En aktiv har blåst positivt på Halmstad".
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:26   #115
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det står inte alkohol.
Damen ifråga är ju känd för att använda andra berusningsmedel. Beklagligt - inte minst för Veijo.
Fortfarande sambos?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:26   #116
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jo, Kenna har väl i det närmaste en segerstatistik på 100% när de andra kuskarna kör loppet i halsen på honom...?

I övrigt är han en katttttastrooooof. Helt värdelös som startkusk/avslutakusk/tempobedömakusk/oväntadfördelkusk/distanskusk/dödenskusk...han är en kuskkatttastrooof med andra ord.

Om inte lallarna runt omkring kör loppet i halsen på honom. Tittar dessutom lite för mycket på mat- och sovklockan? Eller porrsurfar?
för fan Stänkarn, det var skrivet med , missade du det?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:28   #117
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

V spel 10 Snow Angel x 200
Tv H 10 U 9. 11.14 x 30

Kämpa!
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:28   #118
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Capello Bob sent struken.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:32   #119
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

TACKAR!!!!!
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:33   #120
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Denna tråd startade på bästa sätt. Grattis Coolman
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:33   #121
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Anders Malmroth om Kenneth Haugstads körning.

Man blir aldrig förvånad. Kunde i princip bli tvåa eller trea med en helt överlägsen häst.
Inte så mycket att bråka om. Anders Malmroth är väl den fegaste travtipparen som någonsin existerat? En konflikträdd riksfjant, som aldrig någonsin skulle våga sig på att kritisera en aktiv.

Vilket värde han tillför? Typ strecklistan.

Men han har en snygg näsduk.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:34   #122
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Barfota&Jänkarvagn som senast blir det,obrukad i mål.
Rygg på spetshästen(nr.3) borde betyda bra resa,minst tvåa i mål eftersom mina vinnare har en tendens att bli detmen vad kan man begära på en 5%?
Nu ser jag att TT har rankat den som A-häst så det blir väl tyvärr lite skrik på denna ide,men det brukar vara + när jag+TT är överens

Så spiken kvarstår 6 lopp kvar
Tack för alla sharps ni ger mig nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
olle (+50), olle (+50), Desideen (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:34   #123
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

20 ggr fläsket hos legolas bet.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:35   #124
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Smiskperra


Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Perra gillar att smiska lite på stjärten!
Dream on...!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:35   #125
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
V spel 10 Snow Angel x 200
Tv H 10 U 9. 11.14 x 30

Kämpa!
Grattis mannen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:36   #126
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Ja det var din Vinnare Malmröth säger man i liven/Tv Ja men han hade ju helgarderat !!

Jag blir bara trött..... Alla kan hitta en vinnare när man spelar för 20000kr
Jag hade den som andra reserv på V5, men inte fan hjälper det.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:36   #127
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Tack för alla sharps ni ger mig nu
Snyggt
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:37   #128
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
20 ggr fläsket hos legolas bet.
Vad hade odds hamnat på 200 V hos Legolas? Hur stor var poolen?
Fick 8.45 på ATG
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:39   #129
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Mycket ändringar till jänkarvagnar och annat i avd 5. Det känns som det enda loppet som alla kan vinna idag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:41   #130
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Streckfavoriter gör ingen spelare glad - eller rik


Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag hade den som andra reserv på V5, men inte fan hjälper det.
Nä, att utesluta vinnare blir man inte fet av, som farsan skulle sagt.

Prova att ta bort nån streckfavorit nån gång!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:42   #131
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Är mer än nöjd + ca 4k på insats 290kr
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:42   #132
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nä, att utesluta vinnare blir man inte fet av, som farsan skulle sagt.

Prova att ta bort nån streckfavorit nån gång!
Det var ingen streckfavorit. Du får nog hålla lite bättre koll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiken64 (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:42   #133
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Vad hade odds hamnat på 200 V hos Legolas? Hur stor var poolen?
Fick 8.45 på ATG
Fanns en tusenlapp i poolen. Så hade inte tålt 200.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:46   #134
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Fanns en tusenlapp i poolen. Så hade inte tålt 200.
Ok
Har du koll på V spelet hos Bet365?
Gällande Snow A
Hann inte se oddset
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+100)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:47   #135
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Ska vi lasta 6-5 på DD eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:51   #136
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Här är Athos Race helt överlägsen - blir dunk på denna som jag ej visar här, hehe! Spets och slut!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:52   #137
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Om man har med alla streckfavoriter är det svårt att få med skrällarna


Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det var ingen streckfavorit. Du får nog hålla lite bättre koll.
Kan jag väl.

Men tror att det är bättre om du läser mitt inlägg en gång till och försöker förstå vad jag avsåg.

Jag hade med vinnaren - på alla system. Men inte streckfavoriten.

Tror/helt säker på att motsatsen gäller för dig. Men kan ju ha fel, naturligtvis....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:54   #138
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ouch!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:55   #139
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Skit att Gute Band hoppade. Hade tvilling på den och det öppnade sig fint invändigt annars.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:55   #140
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Ok
Har du koll på V spelet hos Bet365?
Gällande Snow A
Hann inte se oddset
8.5 ggr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+15)
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:56   #141
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Ok
Har du koll på V spelet hos Bet365?
Gällande Snow A
Hann inte se oddset
Nä. Kollade aldrig där. Unibet hade 12,50 i torsdags kväll om jag minns rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:57   #142
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Enjoy the Life var ju en besvikelse, fullständigt......
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:58   #143
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 89
Sharp$: 220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Enjoy the Life var ju en besvikelse, fullständigt......
Satte mig samma båt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
eriksson1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 16:58   #144
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Skit att Gute Band hoppade. Hade tvilling på den och det öppnade sig fint invändigt annars.
Jag säger samma ang Kungkurt. Hade rasslat in fina pengar på ett antal dubblar om den platsat . Och det hade den gjort utan galoppen :(
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:00   #145
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Nej, nu får vi ladda om för en fin skräll-DD ist! Högst odds vinner va??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:02   #146
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Korkade kuskar??? Korkade styrningar får man leta efter den öppningen! Mupparna sitter bara kvar där bak sedan och väntar. Hur tänker man då???? Som spelare är det svårt att fatta!
Inte alls.

Sådana som du och jag har över 100.000 travlopp i hjärnan.

Vet inte vilka du hoppades på, Stefan Persson, Tillman, Åke guldtanden?

Nä, merparten av hästarna i det här loppet hade piassavakvastar i sulkyn...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:03   #147
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

4.10 mot 6.10 kööör
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:06   #148
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 5002
Standard

Chansar på att Ludde tar hem DD1.
Ludde säger att han kör i ledning och ska försöka hålla ut alla, hästen e bra o kan dra i hårt tempo väldigt länge kanske håller det hela vägen.
Mosaique Face go go go go
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:08   #149
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Nästan 8000 plus från tidigare (redovisat) spel.

Dags för dagens sista torskspel.

Tvilling 1 mot 2,3,4,7,10,12. Står över favoriten.

Lägger en extrapeng på 1,2,12.

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:11   #150
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Thomas Dalborg - årets kusk!!!


Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Enjoy the Life var ju en besvikelse, fullständigt......
Helt ok insats.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:14   #151
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Chansar på att Ludde tar hem DD1.
Ludde säger att han kör i ledning och ska försöka hålla ut alla, hästen e bra o kan dra i hårt tempo väldigt länge kanske håller det hela vägen.
Mosaique Face go go go go
Låter som dom ska gasa med Ringostarr Treb. Men det vore en märklig taktik om det är som dom säger att den ska vara på topp i Årjäng nästa lördag. Det lär behövas där med flera av de absolut bästa till start.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:16   #152
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

DD: 10-4.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:16   #153
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-07-08, 17:56
Halmstad
Lördag 2017-07-08
Start: 18:20
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Deuxieme Picsous
2: 2, 4, 5, 6, 10

5 x 20,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: ALEXANDER LUKAS
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:17   #154
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Funderar på Iago Zon - ligger lite plus.

Men kusken!?!?!?

En total kattttastroooof!

Visade sina begränsningar med långskubbaren senast.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:20   #155
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Har fått flera "travkort", gratis inträde 2017...


HAHAHA.....

Skicka namn och adress i PM så får du mitt inträdeskort...kortet funkar inte på en enda travbana som kör streckspel, men kanske kan vara bra att ha om du blir pissnödig....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:22   #156
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Hela vägen nu Ludde!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:24   #157
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Barfota runt om på den och kusken var ju positiv.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:24   #158
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Jisses vilken insats . Nästa lördag favoritdistans. Första barfota runt om någonsin enligt en betaltjänst som kollat alla starter i utlandet med.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:24   #159
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Haha.....dagens andra prestation ringostar.....det här finns ju inte, var har han varit de senaste fyra åren? Hagets lugn och sparar sig inför Malta eller?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:26   #160
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7941
Standard

Helt överlägset! Ringostarr Treb PISSADE på Cruzado Dela Noche! Couranterna får krypa tillbaka till sin håla.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:26   #161
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Fattar inte varför Ludde alltid ska döda Mosaique Face?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:27   #162
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Men Jägersros sportchef får svårt att hitta argument för att bjuda in Luddes häst till Åbergs nu.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:27   #163
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Trodde på Ringostarr, streckade, DD osv. Rev mentalt lapparna vid galoppen. Herregud - vilken insats.

Björn Goop med favoriten skulle enligt Björnkollen vinna även från dödens.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+10), Fulsprit (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:32   #164
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
men va fan händer!!!! Jag tar på mig två dumstrutar!!! Hoppas inte hästen är dopad!!!
Äsch.., Gick ju bara 10,5 över full distans med en liten galopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:33   #165
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

https://www.travronden.se/nyheter/sp...riordan-105385
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:33   #166
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Nu får man hoppas på körning. Då kan Örjans Talassio bli intressant .väldigt intressanta ändringar där och två preparelopp efter skada i kroppen. Från skor, öppet huvudlag och vanlig vagn i flera starter till barfota runt om, cant see back huvudlag och jänkarvagn idag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:37   #167
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det står inte alkohol.
Damen ifråga är ju känd för att använda andra berusningsmedel. Beklagligt - inte minst för Veijo.
"– Personen fick blåsa tre gånger med lite mellanrum. Genomsnittet blev under 0,5 promille, säger måldomaren Mats Kvint till Sulkysport."
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:37   #168
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Jarlsberg imorgon ! Då måste man dra några Gammel Danskar! om man skall spela på den SKIT OMGÅNGEN SOM ATG FIXAT TILL!!! Nä vi ligger i spa
Tyvärr alldeles för mycket hästar man har noll koll på där. Skulle krävas typ 100 timmar i lopparkiv för att få lite grundkoll på hästarna som startar där.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:39   #169
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är inte så farligt, hon skulle säkert ridigt åt rätt håll

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
"– Personen fick blåsa tre gånger med lite mellanrum. Genomsnittet blev under 0,5 promille, säger måldomaren Mats Kvint till Sulkysport."
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:40   #170
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 5002
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Chansar på att Ludde tar hem DD1.
Ludde säger att han kör i ledning och ska försöka hålla ut alla, hästen e bra o kan dra i hårt tempo väldigt länge kanske håller det hela vägen.
Mosaique Face go go go go
Ändrade o lirade 4 =)
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-07-08, 18:16
Halmstad
Lördag 2017-07-08
Start: 18:20
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Ringostarr Treb
2: 1, 3, 4, 5, 11

5 x 30,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod: JZS ZHR MJH
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:41   #171
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Rak tvilling: 1-5.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:42   #172
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Har faktiskt svårt att hylla hästar som varit nyligen avstängda för doping, när de vinner.
Tycker nog de borde bli livstidsavstängning från svenska travlopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:46   #173
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Rak tvilling: 1-5.
Härligt! Jarlsberg i morgon.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:47   #174
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Berghs häst var grym. Där var gardering förgäves.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:48   #175
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Björn Goop har bara två V75-segrar med egentränat i år, det på 41 V75-starter.

Fortsatt bara 2 segrar på V75 år för Goop stallet.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:52   #176
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Fortsatt bara 2 segrar på V75 år för Goop stallet.
Båda betrodda fullständigt avklädda från vinnarhålet. På Lökene är de duktigare på att fakturera än att träna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
satori (+10), mackpeter (+10)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:53   #177
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Båda betrodda fullständigt avklädda från vinnarhålet. På Lökene är de duktigare på att fakturera än att träna.
helt chanslösa..
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:54   #178
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Skit att man inte fick med vinnaren i avd 1, men fyra sexor hos legolas borde ge insatsen på 660 tillbaka i alla fall när dom gav 179 kr hos atg.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:54   #179
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Fast å andra sidan har dom kört in 6:e mest pengar så lite måtta på skadeglädjen får det vara.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:58   #180
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Skit att man inte fick med vinnaren i avd 1, men fyra sexor hos legolas borde ge insatsen på 660 tillbaka i alla fall när dom gav 179 kr hos atg.
Yes. 1050 kr på sexorna hos legolas mot 179 hos atg. Nästan 60 000 kr på sju rätt hos legolas mot 20 000 kr hos atg. Otroligt att inte fler spelade där idag med dagens förutsättningar.

4200 kr på fyra sexor. Hade väl blivit en tusenlapp hos atg med femmorna.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:00   #181
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Yes. 1050 kr på sexorna hos legolas mot 179 hos atg. Nästan 60 000 kr på sju rätt hos legolas mot 20 000 kr hos atg. Otroligt att inte fler spelade där idag med dagens förutsättningar.

4200 kr på fyra sexor. Hade väl blivit en tusenlapp hos atg med femmorna.
Är det tre kronor raden på detta också? I så fall så kostar ju V75 bara 50 öre på ATG och man kan göra sex likadana system för samma pris, vilket skulle ge 120 000 kr.

Senast redigerad av Shooter den 2017-07-08 klockan 18:01.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:02   #182
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Yes. 1050 kr på sexorna hos legolas mot 179 hos atg. Nästan 60 000 kr på sju rätt hos legolas mot 20 000 kr hos atg. Otroligt att inte fler spelade där idag med dagens förutsättningar.

4200 kr på fyra sexor. Hade väl blivit en tusenlapp hos atg med femmorna.
Omsättning?
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:03   #183
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Är det tre kronor raden på detta också? I så fall så kostar ju V75 bara 50 öre på ATG och man kan göra sex likadana system för samma pris, vilket skulle ge 120 000 kr.
Samma lopp och 50 öre raden som hos atg på P76.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:04   #184
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Nån som har pejl på hur man kan räkna ut ev. utdelning med en annan vinnare i lopp 1-6, inom V75 vill säga ?
Hade t.ex inte haft nåt emot Mister Zaxis i V75-5 idag....
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:05   #185
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Omsättning?
Omsättning runt 130 000 kr och vinstpool på 354 000 kr. Sannerligen inte ofta sådana förutsättningar finns.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:07   #186
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Inte klokt vilken toppform man har. Framgångarna i Lycksele smittade av sig

Mitt V75 bolag Vinner Take All fortsatte med förra lördagens 90 femmor Nu blev det ännu värre nämligen 20 sexor och 300 femmor om jag räknat rätt. Blir ju över 10.000 kronor

7 rätt 20 106 kr x 0 0 kr
6 rätt 179 kr x 20 3 580 kr
5 rätt 22 kr x 300 6 600 kr
Total vinst för laget: 10 180 kr
Vinst per andel
783 kr

Min vinst
2 349 kr


Halmstad

Lördag 2017-07-08


Inlämnat:

2017-07-08 07:33


Kostnad: 1 280,00 kr 256

SKRIV UT




Detaljerat kvitto



Avd

Hästar

Reserv









Smyg

Video


1 7 10 2, 5



2 3 Tjacko Zaz 4, 2



3 6 Caddie Lisieux 1, 3



4 2 5 6 8 10 12 13 14 1, 4



5 1 2 3 5 7 8 9 10 11, 6



6 4 6 1, 12



7 5 Nobel Amok
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:08   #187
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

1010 kr gav sexorna hos legolas. Inte 1050.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:10   #188
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Du vet Perra älskar dig Minna ! Du är välkommen
Det hade jag verkligen ingen aning om, tvärtom tänkte jag.

Nu måste jag logga ur för kvällen.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:12   #189
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Grattis till vinsten Olle

Fick 23,5 % av legolaspotten själv

1x7rätt och 24x6rätt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:13   #190
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Har faktiskt svårt att hylla hästar som varit nyligen avstängda för doping, när de vinner.
Tycker nog de borde bli livstidsavstängning från svenska travlopp.
Nja, Helge - inte hästens fel! Men, kan hålla med om att en längre avstängning från tävling skulle införas för dopade hästar så att man vet att fördelarna utav dopningen klingat av. Kanske minst tre månader, i alla fall...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:17   #191
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Grattis till vinsten Olle

Fick 23,5 % av legolaspotten själv

1x7rätt och 24x6rätt
Härligt. Tre som satte 7 an där. Gissar att du inte ångrar att du inte spelade hos atg. Dom var ju inte i närheten utdelningsmässigt trots jackpot.

Berätta hur smidigt uttaget fungerar. Har själv 10 lax på kontot där nu och 5 till och jag ska plocks ut lite.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:20   #192
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Härligt. Tre som satte 7 an där. Gissar att du inte ångrar att du inte spelade hos atg. Dom var ju inte i närheten utdelningsmässigt trots jackpot.

Berätta hur smidigt uttaget fungerar. Har själv 10 lax på kontot där nu och 5 till och jag ska plocks ut lite.
En som skrev här för någon månad sedan att det var närmast omöjligt att ta ut pengar hos legolas. Därför bra om du skriver på forumet hur det funkar nu.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:21   #193
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4927
Standard

Som vanligt när Haugstad sätter dit en favorit är det godnatt för mitt system. Annars var det bra snack på Snow Angel, som väl nån outade som klar tidigare i tråden? (har inte orkat gå igenom allt).

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
har du nollkoll på hur man lägger in inlägg? Du vet att ditt inlägg tar upp en helsida + att man måste bläddra !!!
Och alko-Einstein postar samma inlägg men lägger till ytterligare text, briljant...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1), lenninen (+3)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:28   #194
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Härligt. Tre som satte 7 an där. Gissar att du inte ångrar att du inte spelade hos atg. Dom var ju inte i närheten utdelningsmässigt trots jackpot.

Berätta hur smidigt uttaget fungerar. Har själv 10 lax på kontot där nu och 5 till och jag ska plocks ut lite.


Legolas vill ha:
Kopia på körkort
Kopia på räkning som är max 6 mån gammal
Samt kopia på visakort ( fram och baksida)
Du får täcka över dom 3 sista siffrorna.

Bankuttag tar 2-10 dagar, visa uttag tar 2-3 dagar.

Skall pröva att ta ut 80 000 när jag kommer hem. Är på landet nu
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 18:37   #195
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Legolas vill ha:
Kopia på körkort
Kopia på räkning som är max 6 mån gammal
Samt kopia på visakort ( fram och baksida)
Du får täcka över dom 3 sista siffrorna.

Bankuttag tar 2-10 dagar, visa uttag tar 2-3 dagar.

Skall pröva att ta ut 80 000 när jag kommer hem. Är på landet nu
Jag har mastercard och uttag inte möjligt med det står det. Så måste göra bankuttag. Tyvärr står det att man måste ta ut pengar med samma metod som insättning skedde. Därmed borde jag inte kunna göra uttag eftersom mastercard användes vid insättning men inte accepteras vid uttag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 19:40   #196
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Det är Ganska SJUKT I HUVUDET att ingen kommenterar !! Vad beror det på??
Jo att vi har ett sjukt Forum! /perra
Har nån ringt 1177 än?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 20:57   #197
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2398
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag har mastercard och uttag inte möjligt med det står det. Så måste göra bankuttag. Tyvärr står det att man måste ta ut pengar med samma metod som insättning skedde. Därmed borde jag inte kunna göra uttag eftersom mastercard användes vid insättning men inte accepteras vid uttag.
Gissningsvis behöver du blanda in supporten på något sätt.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 22:35   #198
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Gissningsvis behöver du blanda in supporten på något sätt.
Dom blir väl varma i kläderna nu när en massa vunnit och ska ta ut pengar efter helgen, så det kommer säkert fungera (smidigt förhoppningsvis) om det blir aktuellt för mig. Ska skriva om hur det funkar om/när det är dags.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 07:17   #199
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5122
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Bjuder omgångens svåraste lopp på svårigheter för er?
Ston+lärlingar i avd.4
SNOW ANGEL är svaret för er som vill spika er ut ett dilemma
Lyser barfotan ännu en gång runt om spika!
Kördes passivt senast,hade vunnit annars.
Snyggt coolman
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1)
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 10:10   #200
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Samma lopp och 50 öre raden som hos atg på P76.
Okej! Det är ju bra.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td