Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-26, 11:04   #31
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Zorn Brick kan också lägga iväg bra från start och har nog chans sida vid sida om Kusken vill.
Har själv snöat in mig på 12an som alltid spurtar bra och nog gynnas av upploppet på kalmar. Misstänker att både Uhrberg och mr Gasglad båda vill ha spets.
Då öppnar det upp för Takter som borde ligga i andraspår i starten och få en fin resa, om han inte är fräck o kör till ledning när Uhrberg o Petter gjort upp.
Ursäkta mig Gotland, men jag får inte ordning på citaten
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 11:06   #32
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5403
Standard

Nu gick det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 12:43   #33
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Tack för input.

Funderade länge på dreamstar rapida som ju vann senast. Hittade inga bra resultat från spår lång ut från vingen förrutom en vinst från just spår 8 - 2015.
jänkarbike förändrar ju förutsättningarna och Crebas kan ju ladda på rejält emellanåt.
Vid full laddning kan även den vara aktuell, om inte annat öppnar Crebas upp loppet för alla spurtstarka från sämre utgångslägen.

På Vårt Sharp tillsammans preliminära system är 5,6,8 och 11 just nu utanför systemet , men jag har preliminärt alla i sista avdelningen så utrymme finns för att öka på med dessa 4 i sjätte om man drar ned på strecken I sista
Jo, visst är det kul med alla i sista, men som jag skrev tidigare i tråden – så länge inte Erik Sting är favorit i sista får man vara tacksam. Läge att dunka in chansspiken.

Tycker det är mycket som talar för den. Bl.a. att den är kvar i Klass I, som han vann i 2015! Det kan man ju förstås vända emot hästen, men har man knappt startat på två år är det inte så konstigt. Kommer ihåg loppet på Skellefteå när han vräkte sig till seger från spår 8.

Nu är det Uffe upp i sulkyn, och perfekt spår för att ramla ner i slagläge utvändigt. Petter Lundberg och Jens Simoni lär kunna puckla på varandra rätt bra, med Uhrberg som joker invändigt. D.D's Perseverance är ett blötdjur med torskläge. Uptothe Chapel har ju varit bra, men senast såg den tråkigare ut. Mellby Fire kanske kan överraska förstås, men har ju sämre läge och är knappast en bättre häst för dagen än Erik Sting. Resten är storskrällar och har dåliga lägen. Jag dunkar nog på med hammaren, som sagt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2), Basse (+2)

Senast redigerad av Spiritus den 2018-01-26 klockan 12:44.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 13:52   #34
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Lutar mot 3st Takterspikar imorgon. Augustus, Västerbo och DD’s.

Och rejält krydda i de övriga loppen.
Diora sund förstahäst i avd 4 lär nog inte sluta under 15% tyvärr.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 14:02   #35
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
V75 avdelning 2.

Lärlingar och spårtrappa, skrällvänliga förutsättningar.

5 höwings Venus var bra sist och är nog min förstahäst.

4 Do you cash in galopperade tillsynes omotiverat i ledning senast och känns som en bra chans från ett mycket böttre utgångsläge nu. 12 % streckad känns som ett fynd just nu.

Dessa två höjer sig tycker jag, men det finns gott om roliga singelprocentare i detta lopp.
11 Fidagu U.R , 9 Skytten Lisl och 13 Uddens intro är 3 bra rensare.
Hövdings Venus från formstallet Burman kan vara en chansspik men två saker man ska tänka på.

1. Stolopp senast . Nu mot hingstar utan att det ger någon fördel i proppen.

2. Galopperar bort sig ungefär varannan gång.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 14:34   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Othala i 4e är ju väldigt intressant om procenten håller sig. Hittar alltid formen den här tiden på året och har väl en 3 av 4 med Tukter. Raden är missvisande
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 17:06   #37
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 169
Standard

Nu är min förste reserv Quick Fix struken i avd 3 ! Vem ska man plocka nu då?
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 17:10   #38
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Imorgon lämnar jag in en V5:a. VOTN är ju klar. Sedan tror jag att spik nr 2 blir Fairplay Pellini. Kan bli favoritbetonat imorgon, men jag får hoppas på några skrällar däremellan.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 17:16   #39
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
V75 avdelning 1.

1 Master Crowe, 3 Augustus F och 6 Jairo är alla Jättefina hästar och den stor massan ser ut att strecka alla 3.

Augustus F borde blåsa till spets här , Master Crowe gör nog ett försök att svara men riskerar att bli fastlåst om man misslyckas. Jairo Spurtade Jättebra sist från en position långt bak i kön, lär hamna 3:e-4:e ut här.

Med 3 väl I ledning, 1 fast /alternativt backat sig loss och långt bak i kön och Jairo någonstans utvändigt. Vem sätter då fart på loppet?

Klar risk/chans till SOS på 3 Augustus F och att spika vore spelmässigt rätt då de flesta streckar 3-4 hästar.
Att ta ställning är ++ i ett sånt här lopp, men svårt att bena ut. om körning tror jag Jairo är vinnaren eller ännu hellre 9,7,5.
Basse går det att göra t.ex två kuponger av din utgångsrad i och med att alla i sista ej behöver streckas? Obs detta är bara lite spåning och ingen anmärkning
på nått sett. Tänker lite på utdelningen om Västerbo o någon av de tre i avd 1
vinner = sannolikt låg utdelning/ Janne
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 17:35   #40
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Att ta ställning är ++ i ett sånt här lopp, men svårt att bena ut. om körning tror jag Jairo är vinnaren eller ännu hellre 9,7,5.
Basse går det att göra t.ex två kuponger av din utgångsrad i och med att alla i sista ej behöver streckas? Obs detta är bara lite spåning och ingen anmärkning
på nått sett. Tänker lite på utdelningen om Västerbo o någon av de tre i avd 1
vinner = sannolikt låg utdelning/ Janne
Jag funderar på 2 eller 3 lappar med olika utgångshästar.
Spikar Augustus F på ett av de systemen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2), jAnman (+10)

Senast redigerad av Basse den 2018-01-26 klockan 17:39.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 17:50   #41
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 10
Sharp$: 201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Lutar mot 3st Takterspikar imorgon. Augustus, Västerbo och DD’s.

Och rejält krydda i de övriga loppen.
Diora sund förstahäst i avd 4 lär nog inte sluta under 15% tyvärr.
Vilken info har du på diora sund som gör att den ska stiga såpass mycket?
big-jepp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 17:56   #42
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 11
Sharp$: 911
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Lutar mot 3st Takterspikar imorgon. Augustus, Västerbo och DD’s.

Och rejält krydda i de övriga loppen.
Diora sund förstahäst i avd 4 lär nog inte sluta under 15% tyvärr.
Skulle bli mycket förvånad om Diora når över 8 procent...
rilleg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 20:05   #43
 
Mcdilssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 128
Sharp$: 3363
Standard

Erik är taktiskt begåvad och vinner sista V7.

Gaspetter m.fl. har kört slut 500 kvar... häpp.
Mcdilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 21:01   #44
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Temporärt system: https://app.jokersystemet.se/share/ZGszdpnAhb6d

avd1.
Tre hästar höjer sig, Risk att nr1 kan hålla ledningen och då är det givetvis bra chans men körning mellan 1 och 3 gynnar nr 6, tre hästar klarar man sig långt på. .


avd2.
Doyoucash in blir rolig att se i spets och om hen sköter sig.. Passa även nr 5 som jag gillar skarpt, ordinarie kusk också ++

avd3.
Toppchans och årets troligaste spik!

avd4.
Kendra silvio är en bra häst för sin klass passar på att även varna för nr 11 som jag tror är bästa hästen, en vass A duo... Vi stänger igen på 3 streck!

avd5.
Molliere är en dansk häst som utvecklas mer och mer tränaren gör en liknelse med Frozen 15% A duo med Pellini som har ett lopp i kroppen..

avd6.
Hank von hålleryd klättrade i ryggar senast, helstängt och bike på nu, får en bra resa, nr 7 är en sylvass ide som rankas 2a..

avd7.
Spets och slut för jaded sonen nr2? 4 Erik sting slipper hakar nu och bästa hästen i fältet...?


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 21:29   #45
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Doyoucashin vinner andra va? Kombinationen häst/kusk/tränare/läge är väl rätt svårslaget i det här ganska ljumna loppet. Enda som drar ner är väl att de inte vill att han ska köras i någon ledning.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td