Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-03, 12:13   #106
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Inte så jag tänkte. Dels får Jairo alla streck från Sorbet dels kommer allt fler spika och strecken gå upp. Blir väll 55-60% plus Sorbets streck. Tot typ 70...
Det förutsätter ju att alla som streckat Sorbet haft den som spik, vilket jag oerhört svårt att tro. De flesta har nog streckat Sorbet och Jairo och då hamnar Sorbets streck på Olympic Kronos.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1), SO (+1)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:20   #107
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Det förutsätter ju att alla som streckat Sorbet haft den som spik, vilket jag oerhört svårt att tro. De flesta har nog streckat Sorbet och Jairo och då hamnar Sorbets streck på Olympic Kronos.
Många har nig streckat båda och många har spikat. Otroligt färglöst om man bara streckat en 40% och en 30% från dåliga lägen. Då borde man kanske streckat även Olympic och då hamnar strecken på kadett.

Kan gamla Harry tända till på bfr och vinna från ryggledaren. Gjorde ju det i liknande gäng förra året...

Senast redigerad av Espo den 2018-03-03 klockan 12:23.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:25   #108
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Jairo och Quick Fix var jag tidigt inne på som lås (redan innan strykningen av Sorbet) men att Ludde ligger lågt med chanserna på QF gör att jag överväger att spika Jairo istället för Treasure Kronos. Spikar jag Jairo, då låser jag istället avd. 5 med TK och Geisha Sund.

Håller fast vid spik på Erik Sting.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:25   #109
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57032
Standard

Kollar lite lopp i arkivet i väntan på livesändningen. Enda gången Coctail Fortuna gått barfota runt om hos Bergh kollades precis. Det var sådant man vill se. Satt sist med varvet kvar. Sedan ensam i tredjespår hela bortre långsidan. Var ifatt i sista kurvan och gick ifrån till överlägsen vinst på upploppet. Bergh, love you avkommor och barfota runt om brukar inte vara fel. Tyvärr lär inte spelarna veta om det blir utan skor idag från långt efter V75 spelstopp. Är väl Berghs och Nurmos hästar det gäller att inte gå för mycket på vad gäller anmälda skoryck om man ska gå på hur mycket sena ändringar dom gjort tidigare år.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:31   #110
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kollar lite lopp i arkivet i väntan på livesändningen. Enda gången Coctail Fortuna gått barfota runt om hos Bergh kollades precis. Det var sådant man vill se. Satt sist med varvet kvar. Sedan ensam i tredjespår hela bortre långsidan. Var ifatt i sista kurvan och gick ifrån till överlägsen vinst på upploppet. Bergh, love you avkommor och barfota runt om brukar inte vara fel. Tyvärr lär inte spelarna veta om det blir utan skor idag från långt efter V75 spelstopp. Är väl Berghs och Nurmos hästar det gäller att inte gå för mycket på vad gäller anmälda skoryck om man ska gå på hur mycket sena ändringar dom gjort tidigare år.
Låter ju i försnacket som det ska va bfr och om banan är fin utgår jag från detta och spikar. Jag utgår då från att Master Crow bara har 80% form pga dåliga förberedelser. Jag går också på att Qahar inte har tillräckligt snabbhet än för att hinna med när det blir bfr. Kan väl iof köra fram i dödens tidigt och krossa,men Uffe kanske tar det lite lungt denna gång.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:33   #111
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Källa på master crow dåliga förberedelser?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:39   #112
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Källa på master crow dåliga förberedelser?
”Var fruktansvärt bra förra loppet. Jag var nöjd med allting då, men man
ska tänka på att han startade ganska tätt. Nu har det gått en månad mellan starterna och vi har haft
dåliga träningsförhållanden, så jag är orolig att formen inte på absolut topp. Eventuellt barfota bak
även på honom. I övrigt blir det inga ändringar - vanlig vagn och öppet med murphy.”
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:39   #113
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Källa på master crow dåliga förberedelser?
Petri Puro är källan som flera refererar till angående dåliga träningsförhållanden. Bl.a travnet.se
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:40   #114
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Hittar inte EN ENDA HÄST som jag tror stensäkert på. Har läst på så ögona blöder men blir bara mer och mer osäker. Är så många faktorer som ska med här. Spelar nog inte i dag trots sett fram mot den här omgången. Om spelar så blir det ett på-måfå-system...
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 13:02   #115
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57032
Standard

Borgås och Hultman i atg live. Underbart........
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 13:04   #116
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Hultman har skrivit kontrakt med Kanal 75. Helt jävla magnifikt. Han är enda behållningen i ATG live nuförtia!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 13:08   #117
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

Bara o ge sig för bröderna Johansson, lyckats igen uppenbarligen. Kul
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 13:09   #118
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

lyssnade precis på intervjun med riordan ang treasure kronos, sådana klartecken brukar väl inte riordan dela ut?
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 13:11   #119
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57032
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Hultman har skrivit kontrakt med Kanal 75. Helt jävla magnifikt. Han är enda behållningen i ATG live nuförtia!
Hyfsat lyft också att ha Göran Borgås som programledare jämfört med när Jari Åkerfeldt eller Robin leder sändningarna. Borgås är ett riktigt proffs oavsett om han sitter i studion eller springer runt på stallbacken.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 13:14   #120
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hyfsat lyft också att ha Göran Borgås som programledare jämfört med när Jari Åkerfeldt eller Robin leder sändningarna. Borgås är ett riktigt proffs oavsett om han sitter i studion eller springer runt på stallbacken.
Absolut. Och Forsgren på banan.
Robin och Jari kanske kan koka kaffet i fikarummet. Kanske.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kocken14 (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td