Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-01, 10:56   #16
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Blir en tuff uppgift för Troels med Highspirit. Spår 12 över 1640a mot väldigt bra motstånd kommer kräva både skoryck och en helt felfri kuskinsats.
Det kommer att behövas minst en kuskinsats.

Och då går den fetbort.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+1)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 11:00   #17
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Ja skoryck kommer nog ge några växlar till för många, men gör väl bara många redan överlägsna hästar mer överlägsna. Men säkert många galopper också när det ska satsa framåt i hög fart, så utdelningen kan säkert blir bra ändå... Ja o nu ska det tjatas om hur Jairo ska sitta fast el inte från spår 1, sitter säkert lika fast o förlorar som Olle rols gjorde sist, el not...
Lite skillnad. Lövgren ÄLSKAR att sitta fast invändigt. Gärna så långt bak som möjligt. Kan gå vägen om han får Jairo att spurta som Brioni, annars är det stenkört.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 11:52   #18
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det kommer att behövas minst en kuskinsats.

Och då går den fetbort.
Kommer väl förlora lika mycket som Roger america gjorde igår från bakspår 1640.. El not förmodligen slösar man bara streck i den Avd..
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 12:02   #19
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4275
Standard

Erik Sting känns som en given spik oavsett %.
Quick Fix och Jairo kanske kan vara ett lås?
Ultimate Wine i spets och Geisha Sund trycker på i dödens. Vinnaren liftar med i rygg - Treasure Kronos?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 12:33   #20
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 61
Sharp$: 1296
Standard

Varningar


Eftersom det är skrällarna som styr utdelningen så letar jag sådana.

Direkt när jag tittade på listan tyckte jag att The Real Star i avd.2 var ett måstestreck, ser nu att den når inte ens upp i 5%. Varning utfärdad, den drogs bak senast och var sist när upploppet kom och tog in bra mycket i loppet som Weekend Fun vann före Global Unlimited. Hemmabana, matchad in på kronan till loppet. Kanske inte vinner från spåret men trio eller Tvilling!

Geisha Sund skulle bli mamma direkt efter Frankrike men fick en till start, och nu EN till. Förhoppningsvis utan dojjor, kolla då hon spetsat bakom bilen förut, tex när S.H.Österling fick låna den i Östersund, tror bergarn kan lura alla och ta spets och tokköra. Borde nog vunnit förra men jag vågar inte ta bort den iaf.

Sen vet ni väl det redan men, Röda Untersteiner armén brukar ta ett par vinster på Halmstad, vågar knappt lämna någon av de. Blev lite skrik på Karolina Tooma sista sekunderna förra starten men blev lite för svårt. Klarade sig som 4a och borde kunna få ett bra löp denna gången.

Lämnade även in helt tokig lapp

V75
Inlämnat: 2018-03-01, 11:20
Halmstad
Lördag 2018-03-03
Start: 16:20
Kostnad: 75,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 6, 7, 10 (5, 3)
2: 11 The Real Star (3, 5)
3: 5, 8 (1, 4)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (5, 6)
5: 4 Geisha Sund (7, 5)
6: 5 Pastore Bob (4, 9)
7: 5 Staro Ivy League (4, 7)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)

Senast redigerad av Sjoestedt den 2018-03-01 klockan 12:39.
Sjoestedt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 13:27   #21
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Upp mot -10 grader på nätterna o ett antal minus på dagarna. Även om det är Sveriges bästa banmästare kan dom verkligen fixa en barfotabana? Ok ingen nedebörd kan ju hjälpa till.
/N
Yes! Dom ställer ut Elbjörn längs hela banan från nu till på lördag.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 14:53   #22
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Erik Sting känns som en given spik oavsett %.
Quick Fix och Jairo kanske kan vara ett lås?
Ultimate Wine i spets och Geisha Sund trycker på i dödens. Vinnaren liftar med i rygg - Treasure Kronos?
Självklart är han inte en spik oavsett %. Han kan möjligtvis vara en spik till rådande procent men när man kan plocka D.D's Perseverance under 3% så börjar det ju locka att gardera. Men visst måste man, p.g.a. plånboken, ha två spikar så kan säkert Erik Sting vara en spik men då dödar man systemet när Qahar Q.C. vinner sista.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 15:05   #23
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1650
Standard

Varför är allt omvänt för mig ?
Senaste inlägget högst upp på sidan ett första längst ner sidan två ?
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 16:32   #24
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Varför är allt omvänt för mig ?
Senaste inlägget högst upp på sidan ett första längst ner sidan två ?
Det är så för alla. Dom verkar ha gjort en uppdatering på sidan under förmiddagen!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-01, 16:45   #25
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1650
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Det är så för alla. Dom verkar ha gjort en uppdatering på sidan under förmiddagen!
Misstänkte att det kunde vara så, klart jobbigt om man vill läsa en heltråd tycker jag iaf.
Får väl skriva något som hör till tråden, jag kommer att spika Treasure,Master och Jairo

Senast redigerad av MatsE den 2018-03-01 klockan 16:49.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-02, 10:37   #26
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Ultra Bright i Stoeliten verkar vara en riktig barfotahäst. Så fort hon fick av sig skorna förra året så började hon vinna. 8 vinster på 10 starter, en galopp och en tvåa. Lite synd på spåret men det klarar hon nog om inspirationen kommer. Treasure Kronos är annars en av mina absoluta stofavoriter men tycker Riordan har börjat misshushålla med hennes krafter, han får akta sig så han inte blir Jim Oscarsson nr 2...
Nja, sprang väl barfota även 2016 med mediokert resultat. Lyftet berodde nog snarare på vintervila och att Fredrik P började köra för vinst.

Lär hamna helpunschigt på det härifrån, med Sveriges harigaste kusk, vilket inte bidrar till nån reell vinstchans.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-02, 10:55   #27
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Sauron Pil, Treasure Kronos samt Master Crow är tre spikbud för mig. Barfotainformationen blir dock väldigt viktig den här gången då det finns några hästar som är gynnade om de kan gå utan skor. Sorbet, Treasure Kronos, Ultra Bright och Pastore Bob till exempel. Hoppas att de går ut med informationen i god tid.
Master Crowe är nog en hygglig spik, nerstruken ett hack och förmodligen huvudet högre än det här trötta gänget. Får en behaglig resa av Ingves i andra-tredjepar utvändigt och städar av dem 600 kvar. Nä, ser inget emot.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-02, 11:01   #28
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37830
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Master Crowe är nog en hygglig spik, nerstruken ett hack och förmodligen huvudet högre än det här trötta gänget. Får en behaglig resa av Ingves i andra-tredjepar utvändigt och städar av dem 600 kvar. Nä, ser inget emot.
Dessvärre säger Puro så här till Expressen:

"Master Crowe har haft ett tävlingsuppehåll på fyra veckor. Och eftersom det varit dåliga träningsförhållanden har jag inte kunnat ge honom den tuffa genomkörare han behövt inför den här starten."
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-02, 11:52   #29
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Sauron Pil, Treasure Kronos samt Master Crow är tre spikbud för mig. Barfotainformationen blir dock väldigt viktig den här gången då det finns några hästar som är gynnade om de kan gå utan skor. Sorbet, Treasure Kronos, Ultra Bright och Pastore Bob till exempel. Hoppas att de går ut med informationen i god tid.
Min teori är att Ultimate Wine kör SoS.
Anledningen att jag ratar Treasure Kronos är att hon sällan presterat i V75 på senaste.
Jag har nog streckat den i princip varje gång den varit ute på V75 lopp men vinner så jäkla sällan.
Kan ju ha fel såklart men så ser jag på det.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-02, 12:22   #30
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22766
Standard

Sauron Pil bara ökar i %. Kapacitetsmässigt överlägsen dessa, men ska hålla sig i trav också.
Kan vara en som styr utdelningen. Kommer att gardera och hoppas den behåller galopp skorna på. Hoppar den då är det många om budet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td