Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-22, 15:09   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

V75 Åby 28 april


Detta är en grym omgång sportsligt så klart men ser även oerhört svårt ut spelmässigt. Många gäster från utlandet och dom har jag ingen koll på just nu.

Lönehelg innebär jätteomsättning trots att det inte blev någon jackpot igår uppe i Norrland. Det hade krävts seger för Cruzadon i guld för det.

V75-1

Stayerlopp inleder och nu när det är snabba sommarbanor och open stretch vill man i första hand leta smygkörda skrällar på framvolten. Men tippar så här en vecka innan Heartbreaker VS som senast gjorde ett väldigt bra lopp barfota och bara fick stryk av megastjärnan Generaal Bianco. Broberg har väl sagt att han siktar på att vinna elitloppet i år med Spitcam Jubb. Spännande comeback. Lika ojämn som en grusväg i Norrland Prestationsmässigt.

V75-2

Flera gäster från Norge och Holland jag inte har koll på. Kan därför inte kommentera dom just nu. Spontant ser det ut som ett lopp som kräver helgardering. Många bra hästar för klassen men ingen som riktigt sticker ut. Balansändringar som aviseras kan då bli helt avgörande.


V75-3

Silverdivision håller kanske inte toppklass. Globalstaisfaction förhoppningsvis bättre spår nu. Utmanare Coctail Fortuna och Master Crowe.

V75-4

Ett riktigt getingbo och spårlottningen kan bli oerhört avgörande över 1640m. Floris Baldwin grymt bra i spets senast . Problemet var att en annan var osannolikt bra. Spetsläge igen viktigt . Några utländska gäster här med som är omöjliga att värdera bara på att se att dom är anmälda.

Eelis ska inte glömmas . Glömmer inte prestationen mot megastjärnan Olle Rols i spets den dagen i höstas när det var omöjligt att gå i spets pga banan i Eskilstuna . Galopp senast.

V75-5

Vilket race. Det är nu Southwind Feji ska tävla barfota runt om för första gången . Det ska bli grymt intressant att se effekten av det . Stallet har väl pratat hela vintern om att det kommer innebära enorma extraväxlar . Kan bli spelvärde på den nu dessutom då hon inte var som bäst senast.

V75-6

Brons också vidöppet och oerhört spelvänligt. Borde väl vara dags nu för Rushmore Face då Ludde lyfte fram den i vintras som topp 3 i stallet vad gällde förhoppningar inför året.

V75-7

Inget av de bättre olympiatraven som körts. Riktigt trist startfält måste man säga för att vara årets största medeldistanslopp med enorma prispengar. Inga gäster från Frankrike och ingen av de absolut bästa svenska hästarna är med. Tror Cruzado De La Noche vinner. Melanderstallet på kraftig uppgång och nu åker det helstängda huvudlaget på. Det gjorde väl 20 meter i fjor och nu blir det förhoppningsvis inte heller strul när tussarna ska ryckas.


Sammanfattningsvis en ruggig travdag att se fram emot och tror det blir stora pengar på 7 rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), coolmanriver (+4), 1William (+10), Spiritus (+5), michael (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-22, 16:58   #2
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Skandal att det inte är Jepson som kör Titty Jepson.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-22, 17:04   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Glömde nämna att det är topptrav på Åby även fredag kväll. Då körs kvalen till pokalloppen . Frågan är om fet inte är minst lika kul att se fyraåringarna i sin första riktigt stora uppgift för året som V75 på lördagen. Startlistorna klara i morgon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-22, 17:05   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Skandal att det inte är Jepson som kör Titty Jepson.
Han fick inte för frugan
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-22, 17:08   #5
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Glömde nämna att det är topptrav på Åby även fredag kväll. Då körs kvalen till pokalloppen . Frågan är om
Kod:
fet
inte är minst lika kul att se fyraåringarna i sin första riktigt stora uppgift för året som V75 på lördagen. Startlistorna klara i morgon.
Man kan väl även se fyraåringarna som smal håller nämligen på o bantar till sommaren
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-22, 17:53   #6
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Man kan väl även se fyraåringarna som smal håller nämligen på o bantar till sommaren
Ingen idé att banta på kvällarna. Man går ändå upp på morgnarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+5), drakdead (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-22, 18:41   #7
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Heartbreaker V.S. måste vara stenklar! Känns som han står ruggigt bra inne hör!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-22, 18:50   #8
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Farmer Jack med lopp i kroppen. Sista starten förra året slog han brons och silver hästar i form av rushmore face, mulligan och pastore bob. Måste ha mycket bra chans och lär inte bli favorit!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-22, 19:42   #9
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Tror Coktail Fortuna springer runt 09.7 på lördag och blir årets stora joker i Elitloppet. Bergh prövade jänkarvagnen ffg förra starten från bakspår över medel, det såg bra ut. Nu blir det full gas hela vägen över kort distans från bra spår. På lördag alltså första med både barfota och jänk från framspår över kort. Jänkarvagnen ger bäst effekt i spets eller dödens och nåt bör vara ledigt. Det här är en riktig kanon och svarar Takter önskar jag honom lycka till att ta sig i mål Spik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rakka (+1)
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-24, 07:56   #10
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Jag tror att Heartbreaker VS är en bra spik.
Men det tar emot att spika i första..

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2018-04-24 klockan 07:59.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-24, 10:07   #11
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Jag tror att Heartbreaker VS är en bra spik.
Men det tar emot att spika i första..

FEGIS..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+5)
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-24, 11:07   #12
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
FEGIS..
Just nu spekulerar jag i att spika avdelning 1,2 och 3
Ett par IPA kanske ger mig modet på lördag eftermiddag

#Edit.

Jag är inne på 4 spikar denna gång galet nog.
Heartbreaker VS, Farmer Jack, Cocktail Fortuna & Double Exposure.. Sen kan man ju gardera lite hehe

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2018-04-24 klockan 11:47.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-24, 14:47   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1636
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Just nu spekulerar jag i att spika avdelning 1,2 och 3
Ett par IPA kanske ger mig modet på lördag eftermiddag

#Edit.

Jag är inne på 4 spikar denna gång galet nog.
Heartbreaker VS, Farmer Jack, Cocktail Fortuna & Double Exposure.. Sen kan man ju gardera lite hehe
Jag är inne på att spika Farmer Jack iaf men måste kolla upp Holländaren först

Senast redigerad av MatsE den 2018-04-24 klockan 14:50.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-24, 16:37   #14
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Spelgenomgång V75 Åby 28 april

Dags för Olympiatravet på lördag tillika första storloppshelgen för i år och laddningen har redan börjat inför resan ner mot Göteborg. Så taggad att det blev en liten V75 genomgång redan tisdag! Här kommer några av mina tidiga tankar inför Åbys högklassiga V75 omgång. Kan givetvis ändras med info som inkommer under veckan men första magkänslan brukar lägga grunden!


V75 1

11 Heartbreaker V.S. är den naturliga tipsettan med tanke på form och en i övrigt passande uppgift. Har under hela året svarat
för starka prestationer och med minsta klaff blir han svårslagen. Vissa frågetecken finns dock och någon given vinnare är det absolut inte. Åby är alltid Åby med sina extra open stretch spår och bästa prestationen kan ändå få se sig snopet besegrad av smygkörda ekipage. I händelse av omstart skulle dessutom segerchansen minska drastiskt för favoriten med tanke på att hästen lätt jagar upp sig.

3 Inertial är på förhand den spelvärda storskrällen i loppet. Har stött på tuffa djur i sina senaste starter och dessutom saknat det rätta flytet. Stallet öppnar för barfotaryck runt om och då känns det som helhet väldigt spännande. Han kan bli den obehagliga (roliga för mig) överraskningen för spelarna som får ett fint lopp i främre träffen om de mer namnkunniga får positionsstrul på vägen. Se upp!

13 Spitcam Jubb ska tränare Broberg vinna Elitloppet med om han själv får tycka, nåja det är väl en bit dit men uppgiften på lördag är inte omöjlig. Folk som sett valacken i snabbjobb inför detta meddelade en positiv Spitcam med bra tryck i steget. Kanske kan en formtoppad Ulf Olsson hitta ryggen på favoriten under sista kilometern och avgöra kort före mål. Formen är nog vass direkt i årsdebuten som det känns och visst kan han slå till.

Nämner också 12 Rapide Du Pommeau som har "vilat sig i form" och brukar prestera bra med det upplägget. På näthinnan finns bland annat en seger mot just Heartbreaker V.S. förra året på Jägersro efter lite längre frånvaro precis som nu.


V75 2

Nämner ett par hästar

3 Farmer Jack är en kapabel sexåring som tampades mot riktigt vassa kamrater förra säsongen. Tunt motstånd när han satt fast som tvåa i årsdebuten men intrycket lovade gott. Nu har det gått lite väl lång tid sedan dess men stallet har siktat hit och från ett spännande utgångsläge för startsnabb häst bör ekipaget sitta skapligt till direkt. Inte omöjligt att Persson når ända till spets och då är känslan att han kan vinna loppet på olika sätt. Rankas överst i ett öppet lopp.

Vinstrika holländskan 11 Gina Schermer måste vara tidig trots utgångsläget. Har bara förlorat mot kanonen Versus As på slutet och det är inget att säga om. Det här handlar om en speedig typ som har en vass avslutning att tillgå med ryggar under vägen. Eventuellt skoryck fram på gång för första gången = hyperintressant. Stallet meddelar att lätting från tyngre till lättare skor har gjort klar skillnad tidigare i karriären och då bör rimligtvis ett skoryck betecknas som väldigt spännande. Inte alls omöjligt att det kommer en holländsk flygmaskin ute vid Åbys staket och ställer övriga schack matt sista biten.

V75 3

Tror 5 Coktail Fortuna springer riktigt snabbt på lördag och blir väl inte rekordchockad om han till och med lyckas med det Tjacko Zaz gjorde förra året.. Bergh testade jänkarvagn för första gången förra starten från bakspår över medel, det fungerade väl. Nu blir det full fart hela vägen över kort distans från optimalt gasläge. På lördag handlar det med andra ord om första med kombinationen barfota och bike från framspår över kort. Tycker jänkarvagnen ger överlägset bäst effekt i spets eller dödens och något av dessa bör ju rimligtvis vara ledigt... Det här är en riktigt skjutare med maxad utrusning och svarar Takter (om han lyckas behålla spets) tror jag inte han är bland de tre främsta i mål. Spikar nog om rapporterna från Bergh under veckan stämmer överens med mina funderingar.

För de vill hitta motbud är 7 Trinity Lux högintressant då barfota och helstängt (som höjt hästen rejält) dessutom kan kryddas med första jänkarvagn den här gången. Paal kommer nog få hålla i sig från start och skulle han nå spets utan att det kostar allt för mycket blir han svår att nå även för Coktail Fortuna.


V75 4

Väldigt jämnt och öppet lopp som som kräver mer kött på benen. Spontana känslan är att segerrika 7 Bandit Brick får en tuff väg fram den här gången och mycket väl kan trilla dit mot någon mer positionsgynnad. 8 Cash Valley rejält uppsnackad med första jänkarvagn från knivigt läge senast. Gick också bra men satt omöjligt till för att ha med segerstriden att göra. Möjlig jackpotknall nu med lopp i kroppen trots en ny nitlott.


V75 5

Vilket lopp!

1 Southwind Feji åkte, efter att ha radat upp segrar, dit på Solvalla mot en ruggigt läcker Double Exposure. Ändå tyder mycket på att Hedbergs stjärna på nytt får ikläda sig rollen som favorit från ett perfekt utgångsläge. Omgångens stors snackis, utöver Olympiatravets final, blir att det äntligen är dags för Feji att få löpa barfota runt om för första gången. Stallet har sedan länge meddelat att den dagen de rycker skorna kommer vi att få skåda en enorm effekt och det ska givetvis bli oerhört spännande att se vad som händer. Kanske helt överlägsen men det är spel vi håller på med och som klar (?) favorit med en stor ändring finns spelvärdet på annat håll.

Tidigare nämnda 12 Double Exposure är ett råämne och med tanke på att hästen var tunt jobbar inför senast var insatsen femstjärnig. Svårt att veta hur Örjan tänker härifrån, hoppas han tävlar fullt ut för då är det en tidig utmanare trots "omöjligt" läge.

Nämner också jämna och säkra 6 Unrestricted som inte har fått sätta nosen först i år ännu men den dagen det stämmer med positionerna fullt ut står hon överst på pallen igen. Troligen inte så hårt streckad den här gången. Flera kanoner med och att ranka ner en sån som 8 Unique Juni en bit efter intrycket på barfota bak segern senast säger en del om loppets dignitet. Blir med hög sannolikhet ett sevärt race!


V75 6

Här bygger jag än så länge teorin kring att aningen 7 Magic Gwin eller 8 Sobel Conway, trots spår längst ut på vingen, får ta över spets av de invändiga och sedan blir svåra att fånga in. Det känns helt enkelt inte som att de startsnabba av övriga har häst nog att spåra runt om. Peter U är förståeligt kanonnöjd med Sobel Conway för dagen. Såg bländande ut vid spetssegern direkt i årsdebuten och gick även vasst på Jägersro efter det. Jänkarvagn på nu igen när det vankas autostart och kommer Peter till spets tror jag loppet är över. Mycket hänger då på hur Kaj Widell tänker bakom 7 Magic Gwin om han hinner före Peter från start vilket är det troliga scenariot. Känslan är att Kaj normalt inte har en tanke på att släppa men om Peter trycker till rejält finns ändå möjligheten när open stretch finns att tillgå. Kör mina två idéer för snabbt mot varandra öppnas loppet upp rejält, annars kan det vara ett spännande lås att luta sig mot.


V75 7

Olympiatravets final och just nu är feelingen 1 Day Or Night In på det fina läget men det är långt ifrån en given vinnare. Jänkarvagnen troligen på nu och även om 4 Ringostarr Treb och 5 Lionel är minst lika bra hästar väger läget och en vassare kusk något tyngre när segerchanserna ska summeras. Detta inte minst eftersom Åby kräver en del taktiskt i stora lopp där små detaljer (som alltid i jämna fält) kan bli helt avgörande. Vad händer med 6 Cruzado Dela Noche när Melander slänger på skygglappar? Fartfest att vänta och även om årets upplaga, i ärlighetens namn, inte är den bästa ska det förstås bli fantastiskt spännande att bevittna det här loppet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HenrikTsson (+25), Torstens (+5), Harijono (+5), oggeb (+10)

Senast redigerad av grobben den 2018-04-24 klockan 22:20.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-25, 16:47   #15
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Äntligen Åby och som man har väntat.Nu börjar travåret.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-25, 21:24   #16
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Olympiatravet ser ju sorgligt ut spelmässigt. Bara att spika Day Or Night In.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-25, 23:39   #17
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Man får väl hoppas på fint väder och njuta av fina lopp både fredag och lördag. Sen självklart gå hem med massa pengar , hehe. Det andra är inte lätt att uppfylla men man gör ett försök.
Bästa spiken för mig blir Globalsatisfaction, lite bortglömd pga läge. Det gäller för Uffe och komma ner i banan, tredje fjärde ytter, lite körning mellan några gasglada kuskar (Takter, Veijo, Ludde och Robban), sedan bara blåsa till dem sista 5-600m.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 00:03   #18
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Jag är inne på att spika Farmer Jack iaf men måste kolla upp Holländaren först
Önskar dig lycka till och hoppas jag har fel, men tror inte Farmer Jack är redo att vinna på V75 än (om det ens händer överhuvudtaget längre fram)
Kapacitet finns, men den har varit borta länge pga skadan och den körs av F. Persson. Hur ofta vinner han på V75? Nu har inte jag kollat statistik men tror inte % är hög. Jag kommer inte ens att ta med den. Skulle det mot förmodan hända att den vinner då är det som det är. Tycker i längden går man mer plus att inte strecka vissa kuskar än att ta med och de vinner väldigt sällan.
Dessutom är hästen en av favoriterna.
Njaa jag står över den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 08:22   #19
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1249
Standard

I avdelning 4a tror jag mycket på nummer 2 Earl Variera. Tror efter fått två lopp i kroppen att det är spets och slut. Och blir det ev barfota tror jag den är stenklar.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 08:37   #20
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1249
Standard

Sedan tror jag i 2a att nr 9 Com Milton är stenklar. Tror det blir körning på många händer, och Takter sitter bra på det direkt, och sedan ca 400m kvar viker han ut och lätt vinner med en längd.. 17% hoppas det sjunker lite, eftersom många verkar gå på Farmer Jack. Men vilket fall som helst blir detta en av mina spikar.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 09:16   #21
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Spikarna blir nog Heartbreaker VS och Day or night in!
Johan låter lurigt uppåt på sin häst i sista ...
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 11:53   #22
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Spikarna blir nog Heartbreaker VS och Day or night in!
Johan låter lurigt uppåt på sin häst i sista ...
Ja luktar spets sen ska det till en jävligt bra häst som ska ta den utvändigt. Möjligtvis Goop med zenit, kan ju vinna med en åsna om han vill det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+1)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 16:12   #23
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 17:35   #24
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Ja luktar spets sen ska det till en jävligt bra häst som ska ta den utvändigt. Möjligtvis Goop med zenit, kan ju vinna med en åsna om han vill det.
PDA-sjuan kanske?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 20:11   #25
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Önskar dig lycka till och hoppas jag har fel, men tror inte Farmer Jack är redo att vinna på V75 än (om det ens händer överhuvudtaget längre fram)
Kapacitet finns, men den har varit borta länge pga skadan och den körs av F. Persson. Hur ofta vinner han på V75? Nu har inte jag kollat statistik men tror inte % är hög. Jag kommer inte ens att ta med den. Skulle det mot förmodan hända att den vinner då är det som det är. Tycker i längden går man mer plus att inte strecka vissa kuskar än att ta med och de vinner väldigt sällan.
Dessutom är hästen en av favoriterna.
Njaa jag står över den.
Ärligt talat så är ju detta ett skräplopp. Bästa hästen Com Milton med bakspår och hade lite större förväntningar på den senast. Som det känns du är Farmer Jack en rolig spik mest pga klent motstånd.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 20:12   #26
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Olympiatravet ser ju sorgligt ut spelmässigt. Bara att spika Day Or Night In.
Tyckte ju Day or night in såg seg ut senast och Dante gjorde det bättre loppet. Vinner aldrig detta med liknande prestation utan måste höja sig ett snäpp!

Senast redigerad av Espo den 2018-04-26 klockan 20:15.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 20:18   #27
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Tyckte ju Day or night in såg seg ut senast och Dante gjorde det bättre loppet. Vinner aldrig detta med liknande prestation utan måste höja sig ett snäpp!
Jag är upptagen på lörd eftermiddag men om jag lämnar in en tidig så spikar jag Nog Melanders. Hans hästar är ju enorma just nu och helstängt huvudlag på Cruzadon borde göra 20 meter om man går på effekten av det i fjor.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 21:07   #28
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag är upptagen på lörd eftermiddag men om jag lämnar in en tidig så spikar jag Nog Melanders. Hans hästar är ju enorma just nu och helstängt huvudlag på Cruzadon borde göra 20 meter om man går på effekten av det i fjor.
Jag är också lite sugen att gå på den. Ruggigt vass när det är ordningställt och maxat.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 21:14   #29
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Troligen barfota runt om och jänkarvagn på Caddie Lisieux. Ni får fortfarande 9.75 på Unibet. Den kommer ge max 6 ggr på Atg när det skrikits klart.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 21:45   #30
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 17
Sharp$: 104
Standard

Jag gjorde lite research på V75-omgångarna Olympiatravdagen de fyra senaste åren. Totalt 4 favoriter har vunnit - på 28 lopp! Som lägst drygt 300 tkr på sju rätt. Ska man spela för stora pengar är det nog denna dag!
Harijono är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 08:22   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Är det inte bergspets på Ultra Bright?!? och sedan kör Persson där(låter påtagligt uppåt), visst vinner Persson "inte alltid", men från spets och obesegrad där på sju försök(dessutom flugit till front från femte 5 av 5) så måste det väl finnas spelvärde i 6,50 på unibet o 18% på strecken...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 09:51   #32
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2286
Standard

För en gångs skull på Åby tycker jag faktiskt att alla sju favoriterna är befogade och de har t o m ganska riktig streckprocent. Frågan är var vi hittar skrällen? Brukar alltid dyka upp minst en storskräll denna dag.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 11:15   #33
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Det är en svår omgång och jag tror på hög utdelning.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 16:42   #34
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

BG har nog ställt i ordning till den här omgången. Farouk BR blir min enda spik på V5 iaf.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 17:00   #35
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Bara jag som har feeling för rushmore face?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 17:25   #36
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Bara jag som har feeling för rushmore face?
Nä, men är ju lite osäker. Och nu bakspår..... Men det är en riktig häst.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 17:47   #37
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Nä, men är ju lite osäker. Och nu bakspår..... Men det är en riktig häst.
Ludde kör väl framåt och jag tror han knäcker de flesta av dessa från dödes förutom Peters men den borde få en tuff inledning. Tycker han möter enklare nu än senast och han verkar vara på gång nu. Har väl nästan minst pengar men har feeling för en riktig luddevinst med halva upploppet
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 18:52   #38
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Tror jag hittat en riktig rallarskräll till imorgon.
I tredje tar väl Time Machine spets och lär ju få chansen på OS.
Har ju även två lopp i kroppen
Jag streckar den tidigt.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 19:11   #39
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Någon som har tillgång till tränarintervjuerna på aftonbladet? Ger rikligt med sharps för ett pm om kommentarer om rushmore face
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 19:36   #40
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 48
Sharp$: 2370
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Någon som har tillgång till tränarintervjuerna på aftonbladet? Ger rikligt med sharps för ett pm om kommentarer om rushmore face
Är det dessa kanske:http://www.ebbes-travstudio.se/14441033
Sorry förra veckans
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DavidP (+10)

Senast redigerad av Magnus den 2018-04-27 klockan 19:38. Anledning: dålig läskunnighet
Magnus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 19:44   #41
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Magnus Visa inlägg
Är det dessa kanske:http://www.ebbes-travstudio.se/14441033
Sorry förra veckans
Det där är intervjuerna till Umåker......förra veckan.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 19:54   #42
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Magnus Visa inlägg
Är det dessa kanske:http://www.ebbes-travstudio.se/14441033
Sorry förra veckans
Hittade kommentar från Ludde men tack för försöket, ebbes är seg denna fredag
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 21:16   #43
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Har en kompis som ville göra mig en tjänst och ge mig 2 spikar till imorgon.

Han sa att :
12 Double Exposure är klar i femte avdelningen
Och
7 Magic Gwin skulle tydligen vara "klar" i sjätte.

Sen ringde en annan gammal polare upp och påstod sig ha 2 andra mer spelvärda spikar än min första "informatör" . Enligt polare 2 skulle:

4 Eelis spinga 8:or runt morgondagens motstånd( han måste ha nallat på spriten? )
Och
4 Ringo Starr Treb fanns det ingen som kunde hota ( ett något sundare spikförslag enligt mig)

Får se om någon av dem får in sina spikar :-)

Mina egna tidiga tankar i de loppen:

Avd 4) 7 bandit brick förstahäst, men 3 Man of Steel blir hyperintressant om man lättar balansen och sätter på helstängt huvudlag.

Avd 5) 12 Double Exposure är väl förstahäst men ingen spik från bricka 12 på Åby.
Ev Bfro ffg på 1 Southwing Feji . Och med 5 Ultra bright och 8 Unique Juni känns loppet heltäckt. lutar åt 4 streck.

Avd 6) Tycker Magic Gwin inte såg som bäst ut senast och vann pliktskyldigt men knappt senast. När kapabla hästar som 2 Blue Star champion och 12 Dani Boko är streckade på 2 respektive 1 % känns det som befogat med helgardering här.

Avd 7) kanske ryggar spikförslaget på 4 Ringo Starr Treb här. Hästen är fruktansvärt kapabel och blir nog inte favorit då många är "förblindade" av Day or Night in:s senaste insats. Cruzado känns spelvärd också om den stannar under 10%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+10), johanl (+25), Dahle (+5), viroid12 (+5), marqz (+5), Spiritus (+5)

Senast redigerad av Basse den 2018-04-27 klockan 21:18.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 21:27   #44
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Har en kompis som ville göra mig en tjänst och ge mig 2 spikar till imorgon.

Han sa att :
12 Double Exposure är klar i femte avdelningen
Och
7 Magic Gwin skulle tydligen vara "klar" i sjätte.

Sen ringde en annan gammal polare upp och påstod sig ha 2 andra mer spelvärda spikar än min första "informatör" . Enligt polare 2 skulle:

4 Eelis spinga 8:or runt morgondagens motstånd( han måste ha nallat på spriten? )
Och
4 Ringo Starr Treb fanns det ingen som kunde hota ( ett något sundare spikförslag enligt mig)

Får se om någon av dem får in sina spikar :-)

Mina egna tidiga tankar i de loppen:

Avd 4) 7 bandit brick förstahäst, men 3 Man of Steel blir hyperintressant om man lättar balansen och sätter på helstängt huvudlag.

Avd 5) 12 Double Exposure är väl förstahäst men ingen spik från bricka 12 på Åby.
Ev Bfro ffg på 1 Southwing Feji . Och med 5 Ultra bright och 8 Unique Juni känns loppet heltäckt. lutar åt 4 streck.

Avd 6) Tycker Magic Gwin inte såg som bäst ut senast och vann pliktskyldigt men knappt senast. När kapabla hästar som 2 Blue Star champion och 12 Dani Boko är streckade på 2 respektive 1 % känns det som befogat med helgardering här.

Avd 7) kanske ryggar spikförslaget på 4 Ringo Starr Treb här. Hästen är fruktansvärt kapabel och blir nog inte favorit då många är "förblindade" av Day or Night in:s senaste insats. Cruzado känns spelvärd också om den stannar under 10%
Snygg mörkning!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 22:05   #45
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Snygg mörkning!
Oggeb - vilken mörkas? Jag fattar inte
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-27, 22:47   #46
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Oggeb - vilken mörkas? Jag fattar inte
Har du nån känsla för Master Crowe imorgon?
Skickade pm till dig

Senast redigerad av Dahle den 2018-04-27 klockan 22:48.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 09:05   #47
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Är det inte bergspets på Ultra Bright?!? och sedan kör Persson där(låter påtagligt uppåt), visst vinner Persson "inte alltid", men från spets och obesegrad där på sju försök(dessutom flugit till front från femte 5 av 5) så måste det väl finnas spelvärde i 6,50 på unibet o 18% på strecken...
Lät han så jäkla uppåt? Såg Malla står i rutan och säga att han tyckte det lät bra också. Där ser man hur olika man tolkar infon. Jag tycker inte det låter särskilt uppåt när han säger att det fattas till toppformen och den behöver lopp. Kan dock gå om han får vila henne lite i ledning under vägen. Hon möter bra motstånd och här lär väl behövas en toppprestation väl?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 09:12   #48
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Har du nån känsla för Master Crowe imorgon?
Skickade pm till dig
Puro äger hästen själv. Det har varit massor av strul och skador. Nu gäller bara en sak: Att köra in så mycket pengar som möjligt. Han är ju 8 år.

Master Crowe klarar alla distanser. Han kan starta snabbt. Bästa loppet blir nog om Mr Lindy får spets och drar i 11-tempo med MC i rygg. Det kommer att finnas lucka på upploppet. Jag spikar. Tyvärr är det 41 % nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), Dahle (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 09:13   #49
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5402
Standard

Kompisen har Eelis till start och de rapporter jag har de senaste veckorna är plusvariater. För v4 spelarna låter det bra på Faye Bros!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), Gotland (+2), coolmanriver (+10)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 09:30   #50
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

V4. Jag kommer försöka fälla Waffle Cone efter att jag såg senaste loppet, förvisso kortare distans nu men snabba utvändigt är jag osäker på om den äns håller spets, kanske med solfjädern isf.
1,2,3,4,5 snabba, kanske snabbast 5. Som följer bilen.

Favoriten kommer nog få chansen på open stretch men lite för hög favorit för mig.

Senast redigerad av trance_error den 2018-04-28 klockan 09:40.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 10:31   #51
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet.

1) 11 r12-14 (tråkig spik - men jag vill inte ha sex streck, när favoriten vinner enligt Björn)

2) 3,4,5,6,7,9,10,11 r12-1 (en struken och tre chanslösa. Resten streckas)

3) 1 r8-3 (detta gäng skall Master Crowe slå. Idag med OS blir han inte fast)

4) 2,4,5,6,7,11 r1-3 (favoriten 7 har byngligt spår. Var står 4 formmässigt? Björn plussar för 6 bfb. 11 var bra senast på Valla. För mig är det omöjligt att värdera utlänningar med många vinster. Men dom kanske har med familjerna och skall till Liseberg, som öppnar ikväll)

5) 1,5,9,12 r8-6 (amerikanskan 12 rundar det här till vinst. 5 leder länge med 1 i rygg. Mycket skrik på 9)

6) 3,4,7,8 r11-9 (skall försöka fälla favoriten/jätteskriket 7. 3 är ett fynd till 6 % - Mikkelborg kommer inte för att gå på Liseberg. 4 är härdad i V75 och har flera vinster. 8 är en klassklättrare)

7) 1,4,5,6 r7,8 (streckar de som kan vinna)

Kostar 1536:-. Favoritbetonat och man får hoppas få in någon kantboll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 11:37   #52
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Undra fan om inte Cruzado Dela Noche vinner i sista..
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 11:48   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Undra fan om inte Cruzado Dela Noche vinner i sista..
Jag tror att Lionel tar det.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 12:03   #54
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tror att Lionel tar det.
Låter uppåt på många i loppet.. Jag har spik i sista just nu men det börjar luta åt gardering.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 12:06   #55
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Låter uppåt på många i loppet.. Jag har spik i sista just nu men det börjar luta åt gardering.
Nurmos har toppat Zenit för första gången. Johan försöker leda runt om. Väldigt mycket snack om Ringostarr. Titty svårbedömd häst. OTP, nja. Cruzado ? Take Them ? Lionel känner jag för. Har den som spik för närvarande.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 12:12   #56
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nurmos har toppat Zenit för första gången. Johan försöker leda runt om. Väldigt mycket snack om Ringostarr. Titty svårbedömd häst. OTP, nja. Cruzado ? Take Them ? Lionel känner jag för. Har den som spik för närvarande.
Nackdelen är väl kusken som envisas med att alltid köra själv. Det är som Berglund säger...han är offside direkt när starten gått
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 12:14   #57
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Nackdelen är väl kusken som envisas med att alltid köra själv. Det är som Berglund säger...han är offside direkt när starten gått
Jo, jag nämnde det i förra starten, men jag känner ändå en hel del för hästen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 12:18   #58
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

En spik idag bara, Caddie Liseux.
Detta lopp ffg ¢¢ glömmer jag icke. Ett år sen snart och idag dags igen (om man nu kan lita på Walmann).
Kan inte se någon betaltjänst spikat, vilket är underbart och därmed bara 7.69 %.
Man tackar

https://www.atg.se/video/archive/118...017-07-08_18_7
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
affe56 (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 12:20   #59
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Baron Gift kan bli giftig .
Känns skumt att inte Global Satisfaction är mer streckad bara pga 8 spår.
Möjlig chansspik på Global
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 13:27   #60
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Nu ska vi ha lite spelpengar!

V4
Inlämnat: 2018-04-28, 14:25
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 14:35
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Zara Kronos (7, 2)
2: 1 Waffle Cone (9, 3)
3: 3, 6, 7, 10, 12, 14, 15 (1, 5)
4: 3, 5, 6, 8, 9 (2, 1)

1x1x7x5 = 35 rader.
35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Rättningskod: GRG HTQ NKJ
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 13:38   #61
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Det lät fantastiskt bra om Zara Kronos, men den kunde ju ingenting.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 13:50   #62
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Varför blev inte Myhreng Jerker favorit på V4?
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 13:54   #63
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Farmer Jack med lopp i kroppen. Sista starten förra året slog han brons och silver hästar i form av rushmore face, mulligan och pastore bob. Måste ha mycket bra chans och lär inte bli favorit!
Farmer värmdes i rygg på Kosmoplit. Lugn o fin
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 13:56   #64
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Skägget låter hälsa att 12 i lopp 2 nu på Åby såg "rapp ut i värmning".

Jag lägger in ett litet platslir där...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:00   #65
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Härlig början på dagen

V4
Inlämnat: 2018-04-28, 14:34
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 14:35
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 7 (2, 4)
2: 3, 9 (1, 5)
3: 6, 7, 10, 12, 14, 15 (3, 1)
4: 3, 5, 6 (9, 8)

2x2x6x3 = 72 rader.
72 x 1 x 2,00 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: GTH FTV TCB
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:00   #66
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Hmm! Två betrodda med på förhand bra vinstchanser som har vikit ner sig från ledningen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:13   #67
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hmm! Två betrodda med på förhand bra vinstchanser som har vikit ner sig från ledningen.
Vek ju sig senast också Waffle Cone
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:17   #68
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1865
Standard

Avd
1: 6, 7, 10, 11, 12, 14 Synar favoriten, bra rens om han torskar.
2: 3, 5, 9, 11 Många med form, hoppas en kvartett räcker, Ludde hela vägen?
3: 1, 5, 8 Streckar som "alla" andra spelare...
4: 4, 7 Garderar vinstmaskinen med Nurmos trots frågetecken för stallformen.
5: 1, 12 Låser på två och hoppas att 5 Ultra Bright är ringrostig.
6: 2, 3, 7 Magic Gwin är bra men hoppas på ngn av skrällarna via open stretch.
7: 4 Ringostarr Treb är van att möta världseliten, mot tät!

6x4x3x2x2x3x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: GOODLUCKGUYS!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:22   #69
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Avd Hästar
1 7 11 12 14
2 5 RACING RIBB
3 1 8
4 1 2 3 4 5 6 7
5 1 2 3 5 8 9 11 12
6 3 4 7 8 9 11
7 8 ZENIT BRICK

avd1
Rapide de pom har svarat för tre insatser på Fransk mark utan att skämmas. Hästen gillar distansen och jag vill påminna att han slog Heartbreaker från lika start i sommras i Malmö..

avd2.
Racing Ribb är en rejäl sort som behöver tid på sig, två riktigt vassa prestationer från ledningen,, och Ludde lär köra till offensivt igen, kan leda loppet runt om och spelad till 18%

avd3.
Master Crowe har vettig chans att spåra runt om på en snabb Åby oval.

avd4.
Ett vidöppet lopp där Bandit Brick kommer få jobba ordentligt. Draget är helt klart EElis som utmanade Olle Rolls den 26/12, mycket stark häst som idag skall gå barfota runt om och en spydervagn..

avd5.
Ett vidöppet lopp där "folket" låser på 2-3 hästar, Jag säger pass upp! Skällen Inga in Heaven som inte var stort slagen i prix de croix på 120 000 euro den 13/1. Ny kusk nu är intressant. Om form kan den skrälla till 1-2%

avd6.
Juan fick gå mestadels utan rygg senast och behövde det loppet i kroppen, säkert fram med loppet och en bättre resa nu är den tyske segermaskinen mogen för seger.

avd7.
Finns gott om spelvärde här men jag gillar ju min favorit Zenit Brick som har utvecklats enormt. Timo har vässat Zenit i ett jobb och det brukar han aldrig göra innan start, sedan vill jag också meddela att björn kört 10 gånger det har blivit 7 vinster 2 andra plats och ett galoppmisslyckande.. 10% vi provar att spika i ett annars öppet lopp

God tur!

DD: 4-8 * 100 kr

Senast redigerad av Klanke den 2018-04-28 klockan 14:23.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:23   #70
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Tredje betrodda hästen som viker sig från spets.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:27   #71
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Där strök de Mister J.P.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:31   #72
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

strykning Mister jp
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:32   #73
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Mer intervjuer med danska original åt folket! Förutsatt att Matteus intervjuar då, annars blir det nog inte alls samma sak
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:33   #74
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Mer intervjuer med danska original åt folket! Förutsatt att Matteus intervjuar då, annars blir det nog inte alls samma sak
Helt underbar!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:38   #75
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Mina 90 rader som ger de med sju rätt lite extra i plånboken

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 15:06
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 45,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 11, 14 (12, 7)
2: 3, 6, 8, 11, 12 (9, 5)
3: 5 Coktail Fortuna (1, 8)
4: 7 Bandit Brick (3, 1)
5: 2, 5, 12 (1, 9)
6: 6, 9 (7, 8)
7: 3 On Track Piraten (1, 5)

3x5x1x1x3x2x1 = 90 rader.
90 x 1 x 0,50 kr = 45,00 kr.
Totalt: 45,00 kr.
Rättningskod: HSJ HTN RCL
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:38   #76
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Fan! Nu snackar de upp min spik Eelis rejält. Då går väl sträckningen upp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:40   #77
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Southwind Feji har vunnit 17/20 (varav det mesta på rikstoton), har spår 1 med värsta konkurrenten på spår 12, rycker skorna för första gången i karriären. Och är inte favorit!!?? Världen är visst full av kappvändare, bara att spika där speciellt som det är så spelvärd idag!

Chansspikar nog Magic Gwin också, ser inte ut som att det är bäddat för något mothugg här utan att Kaj vinner på walk over. Idel passiva kuskar och/eller starttröga hästar innanför.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:44   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Fjärde betrodda spetshästen som lämnar in.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:44   #79
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Southwind Feji har vunnit 17/20 (varav det mesta på rikstoton), har spår 1 med värsta konkurrenten på spår 12, rycker skorna för första gången i karriären. Och är inte favorit!!?? Världen är visst full av kappvändare, bara att spika där speciellt som det är så spelvärd idag!

Chansspikar nog Magic Gwin också, ser inte ut som att det är bäddat för något mothugg här utan att Kaj vinner på walk over. Idel passiva kuskar och/eller starttröga hästar innanför.
Medhåll!
Fast, såg inte ut att ha särskilt vass form i senaste starten, har ju haft den bra nog länge nu...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:44   #80
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Fan! Nu snackar de upp min spik Eelis rejält. Då går väl sträckningen upp.
Det är allas spik
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:46   #81
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Härlig början på dagen

V4
Inlämnat: 2018-04-28, 14:34
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 14:35
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 7 (2, 4)
2: 3, 9 (1, 5)
3: 6, 7, 10, 12, 14, 15 (3, 1)
4: 3, 5, 6 (9, 8)

2x2x6x3 = 72 rader.
72 x 1 x 2,00 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: GTH FTV TCB
Härligt att se Anna Mix efter tuff styrning i dödens hela vägen+ att jag fick in två till V4or
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:49   #82
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Efter att ha lyssnat på Redén så känns Lionel som en jävligt vass spik.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:50   #83
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4923
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Fan! Nu snackar de upp min spik Eelis rejält. Då går väl sträckningen upp.
Den har ju snackats upp i två dagar, och sedan igår kväll har procenten nästan tredubblats Och när typ alla tjänster går på den också så kommer procenten skena vidare med de senare inlämningarna, Tillsammansbolagen etc. 4% var en drömnivå, annars...
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:58   #84
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Efter att ha lyssnat på Redén så känns Lionel som en jävligt vass spik.
Hade ju varit klar favorit om Örjan kört. Visserligen delad andrahandare nu, men det är för lite och orsaken är ju att de underskattar ekipaget. Kusken har vunnit Olympiatravet med hästen förut (då jag plockade bort den i sista sekunden då jag såg vem som körde, lesson learned ). Folk glömmer fort!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 14:59   #85
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Det är allas spik
Jaså? Jag har inte sett någon annan spika den. 8 % tidigare, nu över 10.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:00   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Den har ju snackats upp i två dagar, och sedan igår kväll har procenten nästan tredubblats Och när typ alla tjänster går på den också så kommer procenten skena vidare med de senare inlämningarna, Tillsammansbolagen etc. 4% var en drömnivå, annars...
Jag betalar inte för några tjänster och är därmed lyckligt ovetandes om vad de skriver.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:04   #87
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4923
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag betalar inte för några tjänster och är därmed lyckligt ovetandes om vad de skriver.
Ah, trist! Ett tips till dig är då att ytterligare information är väldigt mycket värt. Nivån på tippandet skulle öka väsentligt, eftersom det inte finns någon möjlighet för en enskild person att inhämta och bearbeta all den information som cirkulerar under en travvecka full av tävlingar. Annars är det stor risk att man fastnar i strecklistan.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:17   #88
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Lycka till alla där ute!

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 16:12
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Heartbreaker V.S. (12, 13)
2: 3 Farmer Jack (9, 5)
3: 1, 4, 5, 6, 8 (3, 7)
4: 1, 4, 6, 7, 8, 11 (3, 2)
5: 5, 9 (12, 1)
6: 3, 7, 8, 9 (2, 4)
7: 1, 4, 5, 6 (8, 3)

1x1x5x6x2x4x4 = 960 rader.
960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod:
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:21   #89
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Ah, trist! Ett tips till dig är då att ytterligare information är väldigt mycket värt. Nivån på tippandet skulle öka väsentligt, eftersom det inte finns någon möjlighet för en enskild person att inhämta och bearbeta all den information som cirkulerar under en travvecka full av tävlingar. Annars är det stor risk att man fastnar i strecklistan.
Nej då, det finns så mycket info att få tag i på alla andra ställen. Betydligt mer än när jag började spela trav i början av 80-talet. Sen gäller det att göra sin egen bedömning.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:21   #90
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Hur blev raden Shooter?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:23   #91
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4923
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nej då, det finns så mycket info att få tag i på alla andra ställen. Betydligt mer än när jag började spela trav i början av 80-talet. Sen gäller det att göra sin egen bedömning.
Jo, det var väl i början av 80-talet som stallbackstidningarna började komma, om jag minns rätt. Där kan man snacka om skillnad i information. Innan dess var man ju helt beroende av ork och raska ben för att själv hinna springa runt på stallbacken.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:26   #92
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Guldpöjken
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:26   #93
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Äsch, synd att han hamnade i maskin där Uhrberg i sista sväng. Med draghjälp kunde det allt ha gått vägen det där!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:26   #94
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Hur blev raden Shooter?
Avd
1: 11 Heartbreaker V.S. (12, 13)
2: 3, 5, 9, 10, 11 (12, 7)
3: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (12, 9)
4: 4 Eelis (7, 3)
5: 1, 5, 8, 9, 12 (6, 4)
6: 3, 7, 8 (9, 2)
7: 5 Lionel N.O. (4, 1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:27   #95
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Fan vad gött
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:28   #96
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

yes gooooooooooop
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:37   #97
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Förlåt men min lapp dog lite där iom att megalampan vann och jag har spik på två andra favoriter...

Behöver två riktiga kantbollar för att få höjd i det här!

7 11 12 13
3 FARMER JACK
1 MASTER CROWE
1 3 4 6 7
1 5 8 9 12
2 3 4 5 7 8 9
1 4 5 6 7
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:42   #98
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Ludde stryker och det blir ett helt annat lopp. Nu kanske det inte blir något tempo där framme vilket jag räknat med.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:47   #99
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Vilket tattarlopp. Inte en jävel som kunde göra nått rätt här.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:47   #100
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Så tråkigt.......
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:48   #101
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Som sagt. Tar inte ens med Farmer Jack
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:48   #102
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vilket tattarlopp. Inte en jävel som kunde göra nått rätt här.
Tja, Ebbinge gjorde ju allt rätt måste jag säga.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:49   #103
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tja, Ebbinge gjorde ju allt rätt måste jag säga.
Chanslös som vann för att alla andra klåpade.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:50   #104
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Chanslös som vann för att alla andra klåpade.
Inte chanslös direkt och det passade mitt system väl. Farmer Jack tyckte han ju skulle ha haft ett lopp i kroppen före detta helst och den jag trodde mest på (Luddes) ströks. Så det var ett ganska jämnt lopp.

Senast redigerad av Shooter den 2018-04-28 klockan 15:52.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:53   #105
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Inte chanslös direkt och det passade mitt system väl. Farmer Jack tyckte han ju skulle ha haft ett lopp i kroppen före detta helst och den jag trodde mest på (Luddes) ströks. Så det var ett ganska jämnt lopp.
Mycket av det i loppet + strykningen var fördel för Farmer Jack... Kändes ändå som han skulle vunnit det där
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 15:55   #106
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Edio gick ju som ett lyse när han blev av med alla lusiga ryggar (typ Com Milton).
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:05   #107
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Clemenza AM hoppas jag på nu
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:08   #108
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Jag övergarderade lite, men man måste ju testa. Veijo hade gärna fått vinna med rygglöpningen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:08   #109
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Kråkan chanslös som väntat. Bergh hade ställt i ordning.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:09   #110
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 16
Sharp$: 466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Tror Coktail Fortuna springer runt 09.7 på lördag och blir årets stora joker i Elitloppet. Bergh prövade jänkarvagnen ffg förra starten från bakspår över medel, det såg bra ut. Nu blir det full gas hela vägen över kort distans från bra spår. På lördag alltså första med både barfota och jänk från framspår över kort. Jänkarvagnen ger bäst effekt i spets eller dödens och nåt bör vara ledigt. Det här är en riktig kanon och svarar Takter önskar jag honom lycka till att ta sig i mål Spik!
TACKAR!

Väldigt snyggt grobben
HenrikTsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:09   #111
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Mitt första inlägg säger jag att jag ska spika Cocktail Fortuna... Första tankarna är bäst
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:15   #112
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

fucking jackpot V75
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:30   #113
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Jens Sjödén är en varm anhängare av spår 5 vid autostart.Märkligt att han inte tog med Berghs på tre hästar...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:30   #114
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Eelis borde nog inte ha startat. Såg ju inte alls kul ut. Ett under att Jorma kunde hålla den i trav.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)

Senast redigerad av Shooter den 2018-04-28 klockan 16:31.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:31   #115
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1865
Standard

En flygande holländare till!! , har tyvärr ingen Heineken i kylen att dränka mina sorger med...
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:31   #116
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Mina 90 rader som ger de med sju rätt lite extra i plånboken

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 15:06
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 45,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 11, 14 (12, 7)
2: 3, 6, 8, 11, 12 (9, 5)
3: 5 Coktail Fortuna (1, 8)
4: 7 Bandit Brick (3, 1)
5: 2, 5, 12 (1, 9)
6: 6, 9 (7, 8)
7: 3 On Track Piraten (1, 5)

3x5x1x1x3x2x1 = 90 rader.
90 x 1 x 0,50 kr = 45,00 kr.
Totalt: 45,00 kr.
Rättningskod: HSJ HTN RCL
Bara att kliva av då loppet blev helt fel för min andra spik :( jaja, bara ta nya tag istället :(
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:31   #117
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Lillunter får bära sin lus av banan iaf.

Perssons häst var grym.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1), jyzyss (+100)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:33   #118
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Jag tror JU fattar att släppa spets nästa gång. Snacka om att vara dåligt påläst och tro att han skulle ha nån som helst chans i loppet.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:36   #119
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Bara att kliva av då loppet blev helt fel för min andra spik :( jaja, bara ta nya tag istället :(
Blev ju inte direkt helfel, var ju nära att alla körde ner loppen i halsen på’n. Inte långt ifrån vinst heller
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:38   #120
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jens Sjödén är en varm anhängare av spår 5 vid autostart.Märkligt att han inte tog med Berghs på tre hästar...
Magic Gwin och Lionel är tydligen formlösa ök också... In med öronpropparna.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:39   #121
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Slänger in en rak DD: 8-5.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:39   #122
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Blev ju inte direkt helfel, var ju nära att alla körde ner loppen i halsen på’n. Inte långt ifrån vinst heller
Nej men blev ju låååångt fram och nr 5 låg och störde så det var ju inte mycket som stämde för hästen mer än att det var gas hela vägen men det räckte inte. Prestationen är väldigt bra men går inte begära vinst med det loppet dessvärre. Med bättre spår vinner den alla dagar i veckan! Men streckad på över 50% då antar jag!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:42   #123
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Nej men blev ju låååångt fram och nr 5 låg och störde så det var ju inte mycket som stämde för hästen mer än att det var gas hela vägen men det räckte inte. Prestationen är väldigt bra men går inte begära vinst med det loppet dessvärre. Med bättre spår vinner den alla dagar i veckan! Men streckad på över 50% då antar jag!
Vi får hoppas på att folk bara kollar på tvåan i strecklistan o glömmer den nästa gång. Då är det bara att ta betalt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:54   #124
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Dagens bästa spik. Fredrik!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 16:54   #125
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1865
Standard

Det trodde jag INTE i sista sväng!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:00   #126
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Piraten ser ut som en vinnare i värmningen. Blir intressant att se vad han kan med ett rygglopp. En rak dubbel mot Magic Gwin sitter fint.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:02   #127
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

8 av 8 i spets och 6 av 6 från femte...hoppas den får bakspår några gånger så att folk glömmer...men visst, DE från bättre spår lär bli tuff att möta...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:08   #128
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Slänger in en rak DD: 8-5.
Kör själv 9 - 1
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:11   #129
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

6 rätt ska det fan bli

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 16:12
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Heartbreaker V.S. (12, 13)
2: 3 Farmer Jack (9, 5)
3: 1, 4, 5, 6, 8 (3, 7)
4: 1, 4, 6, 7, 8, 11 (3, 2)
5: 5, 9 (12, 1)
6: 3, 7, 8, 9 (2, 4)
7: 1, 4, 5, 6 (8, 3)

1x1x5x6x2x4x4 = 960 rader.
960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod: GSH DTP NMD
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:15   #130
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
6 rätt ska det fan bli

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 16:12
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Heartbreaker V.S. (12, 13)
2: 3 Farmer Jack (9, 5)
3: 1, 4, 5, 6, 8 (3, 7)
4: 1, 4, 6, 7, 8, 11 (3, 2)
5: 5, 9 (12, 1)
6: 3, 7, 8, 9 (2, 4)
7: 1, 4, 5, 6 (8, 3)

1x1x5x6x2x4x4 = 960 rader.
960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod: GSH DTP NMD
Jag tänker samma sak.

Avd
1: 11 Heartbreaker V.S. (12, 13)
2: 3, 5, 9, 10, 11 (12, 7)
3: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (12, 9)
4: 4 Eelis (7, 3)
5: 1, 5, 8, 9, 12 (6, 4)
6: 3, 7, 8 (9, 2)
7: 5 Lionel N.O. (4, 1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:16   #131
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Dancelli nu då, för 10 V75or...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:17   #132
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Gör en Untersteiner DD 8-1 till 14 ggr.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:17   #133
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Rak DD 3-3
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:24   #134
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Dancelli nu då, för 10 V75or...
Men dumfan fattar ju inte ens att om han viker ut utvändigt så ger han chansen till nån invändigt.

Även Norge har sina klappträn....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:26   #135
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Ringostarr Treb nu för sjuan på P76 . Chansen ökar ju lite när ettan inte går med Jänkarvagn, kör nu Paal! borde ju nån tusing iaf
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:30   #136
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Eftersom jag envisas med att spika Master Crowe på alla lappar blir det väl några sexor. Femmorna fryser väl inne till nästa vecka.

1,4,5 och 6 i sista.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:31   #137
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Zenit Brick nudå...för åtminstone 20 papp tillbaka
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:35   #138
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Ja, usch, hon såg verkligen inte rolig ut idag....

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:35   #139
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Zenit Brick nudå...för åtminstone 20 papp tillbaka
Äh. Det får bli ett torskspel 500V på OTP också.

Nu ska pengarna fördelas, lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:42   #140
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Ringostarr Treb nu för sjuan på P76 . Chansen ökar ju lite när ettan inte går med Jänkarvagn, kör nu Paal! borde ju nån tusing iaf
Piraten från rygg spurtar ner allt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:43   #141
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Nu kör vi, härligt lopp!
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:47   #142
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1865
Standard

Jävlar vad överlägset!!!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:48   #143
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Lillunter får vara glad att det blev galopp. Ringo hade käkat upp den.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:48   #144
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Grymt Paal med en grymgrym häst
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:49   #145
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

6 rätt för min del
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:52   #146
 
perre123s avatar
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 30
Sharp$: 389
Standard

Ringo va ju redan klar så fort startlistan kom. att folk ens la tid på avd 7
perre123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 17:59   #147
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Skönt att sätta 7an. Det var ett tag sen sist! Blev några intressanta kuponger kan lägga upp bilder.

https://imgur.com/a/sZRyz7f

Fan att inte 7an vann i första. Hade nog gett över 50 000kr och få in det på en 35krs kupong hade varit underbart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LetItRide (+10), Amadeus (+10)

Senast redigerad av Cyran den 2018-04-28 klockan 18:02.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 18:00   #148
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
6 rätt för min del
Här med:

7 rätt: 0 x 14 107 kr
6 rätt: 2 x 147 kr Vinst!
5 rätt: 16 x 19 kr Vinst!
Summa: 598,00 kr
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 18:03   #149
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Skönt att sätta 7an. Det var ett tag sen sist! Blev några intressanta kuponger kan lägga upp bilder.

https://imgur.com/a/sZRyz7f

Fan att inte 7an vann i första. Hade nog gett över 50 000kr och få in det på en 35krs kupong hade varit underbart.
11:orna i avd 2 och 4 på tva hästar:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 18:03   #150
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1865
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Skönt att sätta 7an. Det var ett tag sen sist! Blev några intressanta kuponger kan lägga upp bilder.

https://imgur.com/a/sZRyz7f

Fan att inte 7an vann i första. Hade nog gett över 50 000kr och få in det på en 35krs kupong hade varit underbart.
Grattis!!!
jag vann iaf kaffepengar på DD...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+10)
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 18:19   #151
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Ringostarr Treb nu för sjuan på P76 . Chansen ökar ju lite när ettan inte går med Jänkarvagn, kör nu Paal! borde ju nån tusing iaf
Inget resultat ännu efter en halvtimma, verkar ha mkt att göra i Malta
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 18:47   #152
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Kul att jag med kan ha tur ibland

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 16:04
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11, 12 (7, 13)
2: 3, 4, 7, 8, 9, 11, 10 (10, 6)
3: 1, 5, 6, 7, 8 (3, 9)
4: 11 Floris Baldwin (3, 8)
5: 5, 12 (8, 9)
6: 7 Magic Gwin (8, 3)
7: 4 Ringostarr Treb (1, 5)

2x7x5x1x2x1x1 = 140 rader.
140 x 1 x 0,50 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), coolmanriver (+5), AmaerildeRimfrost (+1)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 18:49   #153
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Inget resultat ännu efter en halvtimma, verkar ha mkt att göra i Malta

GRattis Coolman! såg att utdelningen fortfarande inte är klar, hoppas du får en fin sudd.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 18:53   #154
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Kul att jag med kan ha tur ibland

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 16:04
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11, 12 (7, 13)
2: 3, 4, 7, 8, 9, 11, 10 (10, 6)
3: 1, 5, 6, 7, 8 (3, 9)
4: 11 Floris Baldwin (3, 8)
5: 5, 12 (8, 9)
6: 7 Magic Gwin (8, 3)
7: 4 Ringostarr Treb (1, 5)

2x7x5x1x2x1x1 = 140 rader.
140 x 1 x 0,50 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Snyggt dubblat i femte,sprack på Örjan(en tradition)dubblade två sista istället o där vann dom två som man trodde mest på
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 18:59   #155
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
GRattis Coolman! såg att utdelningen fortfarande inte är klar, hoppas du får en fin sudd.
Man kan inte ens logga in längre hos LegoLasse, så man får väl vänta till i morrn för att veta om de gav en tusing:(
Men tack Basse har fått in nästan alla spel som lirats på slutet, o du vet ju hur de är med de att man får njuta så länge de varar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:02   #156
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Wilda Fille nu på Romme så sitter andra spiken
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:05   #157
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
GRattis Coolman! såg att utdelningen fortfarande inte är klar, hoppas du får en fin sudd.
2150 kr var bra betalt så jag är nöjd
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:17   #158
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
2150 kr var bra betalt så jag är nöjd
1167 kr på 7 rätt var rätt mediokert. Dopad pool och allt. 42 kr på sexorna i dopad pool och 50 procent av vinsterna ännu sämre nästan.

7 rätt hos legolas skulle gett 2821 kr om man delar 7 rätt hos atg med 5 (50 öre raden vs 10 öre). Men 50 procent av vinstpoolen i sjurättspoolen hos legolas och dopad vinstpool borde väl inneburit åtminstone 4000 kr på sju rätt.

Börjar få känslan att man mer och mer spelar mot fel motspelare hos legolas.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:21   #159
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Wilda Fille nu på Romme så sitter andra spiken
Sprack också på den, hade 4,12.
2 femmor och pengarna tillbaka i bästa fall nu :-/
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:32   #160
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Sprack också på den, hade 4,12.
2 femmor och pengarna tillbaka i bästa fall nu :-/
Har ju ett större motspel som ännu är kvar en stund till iaf

V65
Inlämnat: 2018-04-28, 19:38
Romme
Lördag 2018-04-28
Start: 19:40
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6, 9 (4, 2)
2: 4, 9, 10, 12, 13 (7, 3)
3: 5, 6, 13, 14 (2, 4)
4: 14 Fred Cobra (12, 7)
5: 4, 5, 8, 11 (3, 6)
6: 3 Prinsen One (5, 14)

4x5x4x1x4x1 = 320 rader.
320 x 1 x 1,00 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Rättningskod: GVG KTQ XLH
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:33   #161
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Men de var denna som var roligare

V65
Inlämnat: 2018-04-28, 19:32
Romme
Lördag 2018-04-28
Start: 19:40
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Clerys Spring D.T. (1, 6)
2: 12 Wilda Fille (9, 10)
3: 5, 6, 13, 14 (2, 4)
4: 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 14 (1, 9)
5: 3, 4, 5, 8, 11 (6, 7)
6: 3 Prinsen One (5, 14)

1x1x4x9x5x1 = 180 rader.
180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: MSK MTR RLC
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 20:14   #162
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Två lax inför sista avd. hoppas hoppas.
V4
Inlämnat: 2018-04-28, 20:21
Romme
Lördag 2018-04-28
Start: 20:22
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6, 13, 14 (4, 3)
2: 3, 4, 5, 6, 7, 11, 12, 14 (1, 10)
3: 11 Angry Bird Am (8, 5)
4: 3 Prinsen One (5, 8)

5x8x1x1 = 40 rader.
40 x 1 x 2,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: BPM GTN TBH
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 22:48   #163
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
1167 kr på 7 rätt var rätt mediokert. Dopad pool och allt. 42 kr på sexorna i dopad pool och 50 procent av vinsterna ännu sämre nästan.

7 rätt hos legolas skulle gett 2821 kr om man delar 7 rätt hos atg med 5 (50 öre raden vs 10 öre). Men 50 procent av vinstpoolen i sjurättspoolen hos legolas och dopad vinstpool borde väl inneburit åtminstone 4000 kr på sju rätt.

Börjar få känslan att man mer och mer spelar mot fel motspelare hos legolas.
Fisken lämnar alltid först eller så blir hajarna för många i förhållande till fisken.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td