Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-21, 14:02   #76
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Jag spelar ju aldrig V4. I dag blev ett undantag. Spiken i avd 3 är en total chansning. BFRO FFG var det enda jag gick på:

V4
Inlämnat: 2018-07-21, 14:40
Axevalla
Lördag 2018-07-21
Start: 14:45
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5 (2, 8)
2: 1, 5, 6, 7, 9, 12 (3, 11)
3: 2 Lastpossibility (6, 7)
4: 6 Ryssebo la Reine (3, 10)

3x6x1x1 = 18 rader.
18 x 1 x 2,00 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: KÖR SVANSTEDT
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:05   #77
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Stor strykningsrisk på Bålsta..
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:05   #78
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Helt ny Jänkarvagn på Quite Wish som kom till stallet idag måste vi sätta varning på.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:05   #79
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 52
Sharp$: 243
Standard

Punkt 2


Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
TÄNK EFTER INNAN NI SPIKAR BÅLSTA PALEMA!!

Veckans masspsykos där packet bara verkar ha bestämt sig kan delas upp i två lika stora delar!

1.
ALLA verkar ha bestämt sig för att avdelning 1 står mellan 1 Araw Hoss och 6 Bålsta Palema och att Araw Hoss kommer bli över från start och Bålsta Palema enbart kommer blåsa till spets och sedan är loppet över!

Jag spikade Bålsta Palema och förlorade sjuan på den spiken när värdet fanns den 2/6 på Mantorp! Blev lite hånad för min uträkning att hästen var i form och att startsnabbheten skulle räcka för spets vilket var HELT RÄTT om hästen hade haft kusk! Micke J Andersson vinner INTE V75 på beställning vill jag påminna er om! Han hade dels lite otur när jag spikade men dom där extra besluten på hundradelen som behövs på V75 men är lite mindre viktiga på Åmål och Årjäng saknas! Han bommade spets med en nagel då och blev moralisk vinnare från dödens som trea.

I och med det vill jag bara säga att jag är inte ens säker på att Bålsta Palema spetsar!! Hästen har bra spår JA! Hästen är startsnabb JA! Kusken är erkänt hyffsat startsnabb JA! PÅ ORTEN!! På V75 är marginalerna mindre och alla han kör mot bättre än lallarna på orten. Micke J är en lallare i V75-sammanhang. En kusk jag ALDRIG skulle spika!

Araw Hoss är dessutom en bättre häst och den kommer ut! Tror den kan vinna från dödens faktiskt. BJÖRN GOOP vs JORMA KONTIO är århundradets kuskplus och Björn mkt bättre på att ta beslut men även att volta! Ok att Björn kanske inte tar spets men han kan vända bort dom och se till att Bålsta får problem! Jag är heller inte främmande för att det kan bli någon helt annan om "låset" kommer på vingel och VÄRDET LIGGER I ATT GARDERA.

2.
Veckans "alla har bara bestämt sig" nr.2 är att 1 Urban Kronos ska fällas och förlora! Det är önsketänkande! "Hästen har gått upp fort i klass", "Hästen är startsnabb men kommer få press", "Hästen är inte så startsnabb som folk tror och blir fast" m.m, m.m.....

Är folk helt jävla dyngraka! Hästen har dokumenterad TOPPFORM! Hästen är kapacitetsmässigt bäst i loppet! Hästen ÄR startsnabb och tar spets och det vet konkurrenterna om och att det är en perfekt rygg!! INGEN kommer pressa sönder den! Hästen har bästa läget! Hästen körs av ÖRJAN KIHLSTRÖM! OM spets missas kommer INTE Örjan sitta fast! Högst troligt köra sig till spets i andravåg! HÄSTEN ÄR STENKLAR och 35% är VÄRDE!! Borde vara upp emot 50%!!

Med detta sagt får ni såga mig, ni får tippa hur ni vill men snälla.... Gör er läxa ordentligt innan och ställ er inte och glo rätt upp i luften bara för att en massa andra gör likadant!!
Trinity Lux spetsar utan besvär, brukar följa vingen. Även Stepping Spaceboy tror jag är snabbare än Urban. Som bäst kommer Urban hamna tredje inner alt dödens. Tvivlar på att någon av dessa släpper till Örjan, i alla fall inte Paal. Kan tom bli galopp för Urban. Tror i alla fall det blir en bra röra det här loppet vilket bjuder in Linus och Brad.
ostkaka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:07   #80
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Bålsta Palema = Strykningskandidat?

Senast redigerad av Stankarn den 2018-07-21 klockan 14:08. Anledning: Pucktvåa
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:07   #81
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Fighting Gehör första barfota runt om och jänkarvagn
Yankee Boy varit bra i de sista starterna samt gick bra finalen på F
Trinity Lux tar spets och kan hålla hela vägen hem
Tre hästar som garanterat höjer medianutdelningen på Axevalla.
Spikar Under The Counter
och On Track Piraten i sista.

Lycka till
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:07   #82
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Stor strykningsrisk på Bålsta..
Bara de inte startar och hästen är kass. Det vore inte schyst mot oss spelare
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:12   #83
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3838
Standard

Om dem stryker 6 vilka ska man ta då? 8 kanske
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:12   #84
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Vackert Sofia tack för skorycket på rätt fötter lekte hem loppet bra spik.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:14   #85
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Bara de inte startar och hästen är kass. Det vore inte schyst mot oss spelare
Sant, men spel handlar om att få edge på andra, och startar den och man plockar bort honom med sen inlämning, så gynnar ju det individen, egoistisk men sant.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:15   #86
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vackert Sofia tack för skorycket på rätt fötter lekte hem loppet bra spik.
Skönt och se att den äntligen fungerar, varit så många år med galopper och få gånger den fått visa vad den kan.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:16   #87
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Har satt Araw Hoss som första reserv. Bålsta blir nog struken, men det brukar ta ett tag innan det annonseras.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:17   #88
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Om dem stryker 6 vilka ska man ta då? 8 kanske
Spelvärdet på Arraw Hoss blir i alla fall ruggigt dåligt vid strykning. Omgångens mest spikade häst stryks och i stort sett alla streck hamnar på ettan som redan är mycket spelad. Den får väl minst 70 procent av insatserna vid strykning.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:18   #89
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Där kom strykningen. Bra att de tar sitt ansvar och bryr sig om djuren.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 14:19   #90
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det där var inte bra, lämnade in innan med utgång på Bålsta. Och reserver fyllde jag inte i några då jag inte räknade med några strykningar så sent för det händer ju ytterst sällan. Vet i och för sig inte vem jag skulle satt som utgång, vore ren pilkastning bakom Araw.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td